الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

شیرین زبونیهای الینا...

1391/9/27 14:11
نویسنده : مامان
584 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان جدیدا یه تکه کلام پیدا کردی و هر چی میشه سریع میگی: واقن!!!(واقعا)متفکر


ضمنا با تمام اشیا و اسباب بازیها ارتباط برقرار کردی و همیشه از طرف اونا با من صحبت میکنی بغل

مثلا دیروز با دو تا نی داشتی شیر میخوردی یهو  گرفتیش طرف من و صداتو نازک کردی گفتی:

مامان الینا؟ من خیلی گرسنه ام الینا شیر نمیده من بخورم!!!نیشخندخنده

جالب اینجاست که من هم حتما باید جوابشونو بدم وگرنه اعتراض میکنی میگی مامانی ، نی داره با شما حرف میزنه!!!به من زنگ بزن

خیلی هیجانی هستی و همیشه با صدای بلند و هیجانی صحبت میکنی مثلا دیشب تا دیدی من یه لباس جدید پوشیدم دویدی طرفم گفتی: مامانی چقدر قشنگ شدی...چقدر عالیه...قلببیا با هم برقصیمتعجب

 

چند وقته شبها خیلی خواب میبینی و بیدار میشی و واسه ما تعریف میکنی

 

پریشب خونه باباجون اینا از خواب پریدی گریه کردی بهشون گفتی خواب دیدم عمورضا منو خوردقهقهه

امروز صبح هم یهو بیدار شدی گفتی گلم کجاست؟گفتم مامان انگری برد بغلته، گل نیست... خندیدی گفتی: اشتباه کردم ..خواب بودمتعجب

هر جا میریم مهمونی محکم منو بغل میکنی به همه میگی:مامان منه...بغلمامان خودمهقلب

الهی من قربون این مهرومحبتت بشم جوجه کوچولوی شیرین زبون خوودمقلبماچ قربون  خدا بشم که فرشته ای مث تو رو به من هدیه داده عزیز دل خودمبغلمخلص هر دوتون هستم دربستلبخند


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
30 آذر 91 9:05
عزیزمممممممممممممممم شیرینممممممممممممم ماشالله چه بامزه خوابیده