الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا و لفظ قلم...

1391/10/6 17:17
نویسنده : مامان
539 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتی دور خودت میچرخیدی و میچرخیدی و میچرخیدی هیپنوتیزمیهو ایستادی و با کمی تامل گفتی : مامانی خونمون چپکی شده!!!هیپنوتیزم

تو شلوارت یه کوچولو جیش کردی بهت اخم کردممشغول تلفن میگی: مامانی مهربون باش...مهربون شو دیجه...آها بخند...لبخند  و من مجبورم به زور جلوی خنده م رو بگیرم سبزاما نمیشه و منجر میشود به قهقهه و در آغوش کشیدن تو دختر شیرین زبونمبغلماچ

بابا دانشگاه بود تماس گرفتم باهاش، گوشی رو از من گرفتی میگی: بابایی من خیلی دوست دارم...کجایی؟ دانشگاهی؟ ...وقتی میای برای الینا شیر معمولی بخر!!!(توضیح اینکه شیر طعم دار اصلا دوست نداری و فقط شیر ساده میخوری)


تو سی دی یه نی نی دیدی با هیجان رفتی سمت تی وی میخوای لپشو بکشی خندهمیگی:مامانی اینو ببین ...کوچول موچول... چه بانمکه!!!ماچبغل

داریم با هم کتاب داستان میخونیم یهو میگی: مامانی باباجون نمکی رو سیبیلش خال داره اما باباجون من خال نداره!!!ناراحت                                

 

میخوام واست سی دی بزارم ببینی یهو میگی: نه اونو نزار اون صوتیه !!!تصویر نداره!!!تعجب(آی من به قربان این گنده گنده حرف زدنت بشم جوجه کوچولو تو هنوز دوسال و پنج ماهته! اینقدر لفظ قلم حرف میزنی عسلکمبغلماچ)

پ.ن: به برکت سی دی آموزشی که بابا واست خریده از 1تا10 رو انگلیسی میشماری جالبه که اگه اعداد انگلیسی رو جایی ببینی یهو انگلیسی میشماریشون مثلا  تا کشوی موبایلم رو باز کردم اعدادشو دیدی گفتی one-two-three-و الی آخرماچ

پ.ن2: خبر مرگ ناگهانی نیما نهاوندیان مجری تلویزیون (هم دانشگاهیه اینجانب) بچه های دانشگاه و نیز مردم ایران را دچار بهت و تاسف نمودناراحت

 سفر تن را تا خاك تماشا كردي
سفر جان را از خاك به افلاك ببين
گر مرا مي جويي
سبزه ها را درياب با درختان بنشين

روحش شاد و قرین رحمت الهی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدی
6 دی 91 21:58
هرگز معنای نغمه ی پرندگان را پس از باران نفهمیدم ... تا تو آمدی و عشق بارانی ات را نثار لحظه های ابری ام کردی، و من ... هنوز که هنوز است به شوق هوایت، با قناری ها آواز عشق سر می دهم ...
هدی مامان مه نیا
6 دی 91 22:00
خاله قربون لفظ قلم حرف زدنت بشه


خدانکنه خاله جون
مریم مامان کیارش
7 دی 91 10:29
ما مامانها دلمون به همین شیرین زبونی های بچه هامون خوشه امیدوارم همیشه شاد باشید
مریم مامان کیارش
7 دی 91 10:29
--
مامان ماهان
7 دی 91 16:40
سلام الینا جونم.نمیدونی چقدر دلتنگت بودم اما این مامان جونی هر سری آدرس وب رو طوری میذاشتن که برای من باز نمیشد.امروز با یه نگاه کوچولو فهمیدم ایراد کار کجاست بدو اومدم سراغ تو شیرین زبون.البته تنبلی از من بوده که دفعه های قبل خیلی دقت نمیکردم.ببخشید.دوست دارم هوااااااارتا.هم خودت رو هم مامانی نازنین رو.


همیشه به وبلاگ ماهان جون سر میزنم مامانی تنبل جونی چرا آپ نمیکنی؟!!
سمی مامان امیرین
9 دی 91 14:40
سلام عزیزم.
خدا گل دخمل شیرین زبونتو حفظ کنه...
الینا جون از امیرعلی من 4 ماه بزرگتره...
با کمال میل موافق تبادل لینکم.


باعث افتخاره ...حتما