الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تداعی ...

1392/2/31 20:18
نویسنده : مامان
707 بازدید
اشتراک گذاری

 میگم الینا کتاب داستانت که گم کرده بودی رو از زیر تخت پیدا کردم میگی: ا¸...جداً...تعجب

علی میگه من تشنمه شما تو جواب میگی: دقیقاً چشمک

و همچنان طی روز چند بار بهم میگی: مامان تو بهترینی...تو بهترین منی...میدونستی؟بغل

دیروز بیشتر از 5 بار با بابا تماس گرفتی و بهش میگفتی:بابا من دوستت دارمقلب زود بیا خونهبغلخب حالا گوشی رو قطع کنخنده بهت گفتم بگو بابا ماست چکیده بخره تو راه برگشت، گفتی: بابا ماست چنپیده یادت نرهخنده

پیرو  پست یار دبستانی ،  دیروز میگم خب الینا جون تعریف کن ببینم امروز که من نبودم چیکارا کردی؟

گفتی: رفتم مدرسه خانوم منمن (معلم) بهم گفت نقاشی بکش، من اومدم نقاشی بکشم جادوجر(جادوگر)بج جنس(بدجنس) اومد دفترمو برد دروغگو (قابل توجه که نه مدرسه ای در کار بوده نه خانوم معلمی نه جادوگریابله)

 

رفتیم مهمونی یه خانوم خیلی مهربون که خیلی پیر و لاغر بود و دندوناش ریخته بود و بینی ش هم کمی کشیده بود رو دیدی با هیجان اومدی میگی : مامانی بیا من یه جادوجر پیدا کردم اینجانگران حالا شانس آوردم کسی متوجه نشد وگرنه خجالتآخ

ولی انصافاً چرا همیشه تو کارتونها جادوگرها پیرزنهای لاغر گیس سفید بی دندون بینی کشیده هستند؟!!!سوالمنتظرابرو

                  

تولدانه نوشت(با چاشنی شرمندگیخجالت):

25اردیبهشت تولد زن عمو الهام عزیز بود و ما بدلیل مشغله فراوان با 5روز تاخیر تبریک میگیم این روز عزیز روخجالتقلبقلبقلب تولدت مبارک الهام عزیز و دوست داشتنیقلبقلبقلب

   28اردیبهشت تولد دایی سعید بود و دایی مسعود زحمت کشید و هممون رو بصرف جوجه کباب دعوت کرد و رفتیم باباامان...

 تولدت مبارک داداشی مهربونم...انشاله بزودی تو لباس دامادی ببینیمتقلبقلبقلب

بعداً نوشت: سری به این پست بزنید مطلبش را بسیار دوست میدارمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

الی مامی آراد
31 اردیبهشت 92 13:16
تولد زن عمو و دایی جونت مبارک گلم فربون اون حرف زدنت بشم

ممنون الهام عزیزمآراد جون بهتره؟
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
31 اردیبهشت 92 15:29
یعنی اگه الینا جونم الان کنارم بود باور کن فشارش میدادم یا بهتربکم میچلوندمشمامانی چون کلا از دورویی بدم میاد نمیگم به دور از چشم مامان محبوبهمحبوبه جون واسش اسفند دود کن.ماشالا خیلی بامزه حرف میزنه.
النا جونم تولد زن عمو الهام و دایی سعیدت مبارک باشه.ایشالا 120 ساله بشن و همگی در کنار هم شاد باشید.
راستی دوستم تلگرافتم بی زحمت چک کن.چشمانت زینت بخشه پیغامی از اینجانب خواهد شد

ای جاااانم مهربون و بااحساسیممنون عزیزم از دعاهای قشنگت
حتما چک میکنم عزیزم
مامان روژینا
31 اردیبهشت 92 15:49
سلام سلام صد تا سلام
الهی قربونت برم شیرین زبون خاله کلی از دستت خندیدم البته بگما محبوبه تو هم خیلی قشنگ تعریف می کنی
تولد دایی هم مبارک که تولدش با من تو یه روز بوده به به چه روز خوبی بوده اون روز
محبوبه جون مرسی که این مدت به یادم بودی من کمرم و عمل کردم نمی تونستم بیام تو نت به زودی اپ می کنم
راستی اومدی تهران و پیچوندی رفتی اره ؟ ای بی معرفت
الینا رو حساااااااااااااااااااابی بماچ و بچلون

سلاااااااااااااااام ببین کی اومدهوای بهار نمیدونی چقدر دلتنگ و نگرانت بودیمخیلی ناراحت شدم کمرتو عمل کردی الان بهتری عزیزم؟کسالت برطرف شده؟از ته دل دعا میکنم هرچه زودتر خوب خوب شی دوست مهربونمممنون که تو این شرایط که باید استراحت کنی هم به یادمون بودی عزیزمباور کن اومدنم به تهران خیلی عجله ای و بی برنامه بود بهار جونممنون دوست اردیبهشتی من و با تاخیر تولدت مبارک عزیزم
مامان بابای الیسا
1 خرداد 92 1:05
شیرین زبون خاله کلی از شیرین زبونیهات خندیدم عزیزم تولد ها هم مبارک

مررررررررررررررررسی الهااااااااااام عزیزم
مامان بنیتا
1 خرداد 92 2:24
من قربونه تو برم با این شیرین زبونیات عسلم
وای عزیززززززم خیلی به این که تو مهمونی جادوگر دیده خندیدم...بیچاره پیرزنه بنده خدا خوب شد نشنیده
محبوبه جونم تولد برادرت مبارک عزیزم..ایشالا همیشه به جشن و شادی

خدا نکنه گلناز جون...واقعا شانس آوردم وگرنه زمین دهن وا میکرد و منو میبلعید بهتر بود
ممنون از تبریکت دوست مهربونم
سمانه مامان ستایش
1 خرداد 92 3:51
قربونت برم الینای شیرین زبون که انقدر به مامان و بابا با این حرفای خوشگلت انرژی میدی
عزززیزم چقد قوه تخیلشم قویه
وااای فک کن اون خانومه حرف الینا رو میشنید

خدا نکنه دوست جونم واقعا خدا رحم کرد وگرنه از خجالت میمردم
سمانه مامان ستایش
1 خرداد 92 3:53
تولد زن عمو الهام و دایی سعید مبااارک
ولی من نفهمیدم تولد دایی سعید بوده ولی چرا دایی مسعود شمارو جوجه مهمون کردن


ممنون سمانه جونآخه سعید مجرده واسه همین داداش بزرگه هوای جیب داداش کوچیکه رو داره ما هم این وسط فیض میبریم
مامان یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
1 خرداد 92 10:12
چقدر این بچه ماشالا فهمیده و عاقل حرف میزنه ...
هزار ماشالا خییییییییییییییلی هم بانمکه
هههههههه ... خیلی خندیدم، از اون پیرزن بیچاره توی مهمونی
خب دیگه مامانی، هر چیزی نماد ِ یه چیز دیگه ست ... سخت نگیر.
این نیز بگذرد
خخخخخخخخخخخخخخخ .... ماست چنپیده
عزززززززززززززززززیزم، چه باحاله این دختر ِ شیطون بلا...
ههه، اون دروغ هم خیلی باحال بود، تصویر سازی ِ ذهنی ِ خودش بوده که گفته خانوم معلم دفتر نقاشیمو برده

راستی، تفلدها هم مبالک




واااااای دوست جون مهربونم مرسی که اینقدر دقیق همه پستها رو میخونی و وقت میذاری و دقیق نظر میدی عزیزم ممنون از این همه لطف
تا ابددونفره
1 خرداد 92 11:04
عزیزو چقدر بامزس این دختره.خوب طفلک حق داره به قول شما جادوگرارو این شکلی دیده دیگهتولد عزیزانتون هم مبارک باشه همیشه به شادی و دعوتی

مرسی خانومی...حق که داره اما اگه اون خانوم میشنید..مرسی از تبریک و دعای قشنگت
من
1 خرداد 92 11:48
جادوگر ؟؟کلی خندیدم با مزه بود...از بابا امان اگه عکس داری بزار خیلی خاطره دارم تو کودکی ام...

اما بساطی داشتیما...اگه مشنید واقعا ضایع بود...چشم حتما میزارم خانوم دکتر
خاله ی امیرعلی
1 خرداد 92 15:02
واااااای چقدر ب اون جادوگره خندیدم من.. الهی فدات بشم الیناجونم..
تولد زن عمو و دایی رو هم با تاخیر تبریک میگم..


مرسی دوست جون خوبم
فرزانه مامان آرین مهر
1 خرداد 92 20:19
سلام چه جای قشنگی میگم مگه انجا هواسرده که لباس گرم به الینا جون پوشوندین

سلام بله اینجا هنوز هوا کمی سرده البته اونروز باد سردی میوزید واسه همین پوشوندمش
مامان آروین
1 خرداد 92 21:42
ماشالله چه بامزه و شیرین صحبت می کنه این دختر ناز نازی . خیلی باحالی موش موشی من
تولد زن عمو و دایی جونی مبارک باشه و دعای مامانی اجابت شه و امسال دایی جون دوماد بشه . تیکه کلام آروین همینه : دوووووووووووماد بیشیی

ممنون عززززززززیزمانشاله...
ااااااااای جونم آروین تپلی شیرین زبون
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:41

___@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
عیدتون مبارک.


چه گل خوشبوییممنون منا جون
مامان کیان کوچولو
3 خرداد 92 19:21
آخی عزیزم دخمل شیرین زبوون
دلمون واستوون تنگ شده ها

مرسی عزیزم ما که همیشه بهتون سر میزنم دوست جوووون
زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 21:53
عزیزمممم چقد شما ماشاا... خوشگل بودی خوشگل تر و خانوم تر و بزرگ تر شدی.....خوردنی شیرین زبون....مامانت چه جوری طاقت میاره و نمیخورتت؟؟؟؟

مرسی زهرا جون لطف داری...والا روزی چند بار میخورمشنمیدونم چجوری میشه که دوباره جون داره
الهام مامان محیا جونی
4 خرداد 92 0:11
ممنون گلم پارسال اونجوری سورپرایز شدم و امسال........
ولی هر دوتاش به دلم نشسته
میدونم سرت کلی شلوغ ودرکت میکنم.
تولد داداشی هم مبارک


ممنون الهام مهربونم
انسیه
4 خرداد 92 12:03
ازطرف ماهم به همشون تبریک بگو این دختر شیرین زبونم ببوس

چشم مرسی...مممنون دوست جون
انسیه
4 خرداد 92 12:08
اگه میشنیدکه ابروتون میرفت که محبوبه یکم بابچه کارکن مثل توبانک دوباره ضایعت نکنه

خصوصی داری بدووووو

آره شدیدا آبروریزی میشد
انسیه
4 خرداد 92 12:09
مااپیم ومنتظردوستان


مامان احسان
4 خرداد 92 13:46
سلام خواهری ما اومدیم ولی به دلیل مشغله کاری زیاد نمیتونم پستی بگذارم دلم خیلی برات تنگ شده میبوسمت گلم فردا با عکس میام بای

سلااااااااااااام عزززززززززززیزم رسیدن بخیرمنتظریم
محبوبه
4 خرداد 92 14:29
جونم
1000 ماشالله، چه زبونی هم داره.
شیرینکم.


ممنون محبوبه جون
خانومي
4 خرداد 92 19:05
سلااااااام....خوبي؟الينا جونم چطوره؟؟؟؟؟باز كه شيرين زبوني ميكنه شيطون......فداااااااش

ايشالا به زودي دامادي دايي....ايشالا

سلام دوست جونم...ممنون عزیزم...قربونت
ممنون دوست خوب و عزیزم
نیلوفر
4 خرداد 92 23:13
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


مامان آروین
5 خرداد 92 0:16
روز پدر مبارک
امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه


خانومي
5 خرداد 92 0:51
چرا نظراي من ثبت نميشه؟؟؟؟؟؟

مامان الينا بيا وبلاگم........نيازمند نظر خوبت هستم عزيزم.....بدو بيا....

شرمنده دوستم چند روزی نبودماومدم وبت و نظر هم دادم عزیزم
مطهره
5 خرداد 92 8:51
وای خدا از دست این دختر وروجکت...خفه شدم از خنده

قسمت اون خانومه ... که گفت من یه جادوگر پیدا کردم وای خدا!

تولدت عزیزانتون هم مبارک
ایشاا.. داداشت سالم باشه و به آرزوهاش برسه

به به جوجه کباب اونم یه جای با صفا

دوست جون اگه جای من بودی بجای خنده از استرس و خجالت خفه میشدی
ممنون مطهره مهربونار دعای قشنگت
جاتون خالی عزیزم

مامی کیانا
5 خرداد 92 13:20
شانس آوردی خانوم بیچاره نفهمید
جادوجررر


واقعا شانس آوردیم وگرنه...
هدي مامي مه نيا
5 خرداد 92 16:07



مامان دانیال
5 خرداد 92 17:59
سلام عزیــــــــــــــــــــــــزم ماشالا چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه از طرف من ببوسیدش اگه موافق تبادل لینک هستید خبر بدین

سلام و ممنون از لطف و دعای قشنگتونبا کمال افتخار لینکتون میکنم
مامان محمدرهام جون
6 خرداد 92 1:11
سلام گلها خوبید؟؟؟؟؟؟؟



تولد زنعمو ودایی مبارک باشه همون دایی چاقه اس ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ودرضمن ای دوست ما رازیادنبردوستتون داریم


سلاااااااام عزیزم ممنون خوبیم.

مرسی از تبریکت دوست جوننه.......اون دایی هستش که پاهاش...

همیشه تو قلبمی عزیزم...




مامان محمدرهام جون
6 خرداد 92 1:13
دوستم پیاممو تایید نکن یادم رفت تیکشو بزنم،شرمنده
ღ منا مامان امیرسام ღ
6 خرداد 92 2:38
به به چقدر تولد.مبااارک باشه
ای جانم چقدر بامزه میگه جاجوگر.
خیلی بانمک حرف میزنی عزیزم.
بوووس برای الینا جونی

ممنون از لطف و مهربونیت مونای عزیزم
امیرسام جیگرطلارو ببوس

سمانه مامان ستایش
6 خرداد 92 2:40



مامی کوروش
6 خرداد 92 8:44
ماشا... این بچه ها خوب می دونند چجوری ابروی ادم رو ببرند . دخترک تو هم قوه تخیلش خوب کار می کنه !
حالا مسات چنبیده خریدند یا نه ؟!


واقعا...بله شدیدا خیالاتی هستش...
بله ولی ماست چنپیده ش خیلی ترش بود!!!!
معصومه مامان امیر علی
7 خرداد 92 18:47
ای جونه دلم دخمل ما چه شیرین زبونه مامانی به ماهم سر بزنید

ممنون.چشم حتما
مادر کوثر
7 خرداد 92 19:55
عزیزممممممممممممم شیرین زبونمممممممممم

جوجه بابا امان نوش جااااااااااااان

جای دوستان خالی،ممنون
تا ابددونفره
9 خرداد 92 11:27
عزیزم خصوصی