الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

برای پدرم و همسرم...

1392/3/6 10:41
نویسنده : مامان
472 بازدید
اشتراک گذاری

آدهای ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند

همان ها که برای همه هستند

آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد...

بس که هر کسی از راه میرسد

یا ازشان سوءاستفاده میکند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان میدهد !

آدمهای ساده را دوست دارم

چون بوی ناب آدم میدهند...


 (برگرفته از وبلاگ فسقلی ما)

پدرم بی ریاترین و ساده ترین فردی است که تا به حال شناخته ام...

 

روزت مبارک پدر مهربانم...                       

                     

         

سلام دخترک ملوسکمماچقلب این روزها شدیداً درگیر امتحانات هستم و شما هم اکثر وقتت رو با مادرجون و پدرجون و بابا و دایی ها میگذرونیقلب

دیشب با بابا رفتید شهربازی و برای اولین بار سوار چرخ و فلک شده بودی همونجا بابا با من تماس گرفت و شما با هیجان بسیااااااااااااار زیااااااااااااااااد به من گفتی: مامانی ما سوار چرخ و پلک (فلک ) شدیم خیییییییییییللللللللللی خوووووووووووش میگذره...جای شما خاااااااااااالیه ....من خیلی دوست دارم مامانیبغل

اخخخخخخخخخخخخخخ من به فدای این مهربونی و شیرین زبونیتبغلقلب

راستی برای روز پدر برای بابا یه تیشرت خریده بودم دادم شما بهش بدی بهش میگی بابایی بفرما واست توئی شرت (!!!!)(ترکیبی از تیشرت و سوئیشرتنیشخند) خریدم

روز پدر رو به همسر عزیزتر از جانم و تکیه گاه محکم زندگیم تبریک میگمقلب

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

تا ابددونفره
6 خرداد 92 11:20
سلام عزیزمروز پدر وهمسرتون مبارک باشهچه عکسای خوشگلی.پر از مهربونین خوش به حال الینا جون منم دلم چرخ فلک خواست

سلام عزیزمممنون و همچنینراستش خودم هم وقتی الینا تماس گرفت دلم ضعف رفت که چرخ و فلک سوار شم
مريم مامان كيارش
6 خرداد 92 12:17
روزشون با تاخير مبارك
بوس براي اليناي ناز

ممنون عزیزم
بووووووووس برای هلنا و کیارش جون
مامی کوروش
6 خرداد 92 12:27
خدا پدر مهربونت رو برات صد سال نگه داره عزیزم
میدوارم امتحاناتت به خیر و خشوی تموم شه ( اَه یاد امتحان می افتم گلاب به روت اوغ می شم ! )



مرسی همکارجونی
بابت امتحانات دقیقا باهات موافقم
ارغوان
6 خرداد 92 13:17
ای جان الینای مهربون...ببوسیدش


ممنون ارغوان جون. چشم حتماً
مامان محمدرهام جون
6 خرداد 92 13:30
تویی شرت بابایی مبارک باشه این روز به همه بزرگمردان زندگیتون مبارک باشه وان شالله سالیان سال سلامت وپیروز باشنقربون این دخمل شیرین زبون ومامان دوستم برم الهی ،من به جای مامانت ضف کردم به خدا

توئی شرت ممنون سمانه جووووووون
خدانکنه دوست عزیزم ممنون از این همه لطف
مریم
6 خرداد 92 19:39
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد


حتما میام عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
6 خرداد 92 23:57
منم روز پدر را به پدر وهمسر گرامیتون تبریک میگم

ممنون دوست خوبم
سمانه مامان ستایش
7 خرداد 92 3:00
چقدر متن قشنگی بودخیلی خوشم اومد
محبوبه جون از خدا میخوام سایه پدر،پدر همسر و همسرت رو 120سال بالاسرتون حفظ کنه
عززززیزمچقد از اون عکس آخری و شیطونی الیناجونم خندم گرفتقربونش برم که داره لپ بابایی رو میکشه و کیف میکنه

آره منم خیلی ازش خوشم اومد دوستم.مخصوصا که مصداق کامل پدرم هستش ممنون سمانه جون البته پدر همسر چند سالی است که به رحمت خدا رفتند
تو خونه هم همیشه مشغول همین کاراست و کلی خودشو واسه باباش لوس میکنه
سمانه مامان ستایش
7 خرداد 92 3:03
چرخ و پلک
امیدوارم همه امتحانات رو با موفقیت پشت سر بذاری دوست جووون
اون عکست هم که حضور نصفه نیمه داری کامل میذاشتی چی میشد حالاااا
برای دوست جون مهربون خودم
بیا خصوصی


ممنون سمانه جون
آخه هدف روز پدر و حضور پدر و دختر در عکس بود و با حضور گرم و پرشور من در عکس شما حواست از اصل موضوع پرت میشد
بوسه و عشق برای سمانه عزیز و دخملی ناز
مطهره
7 خرداد 92 9:00
الهی الهی چه حس بدیه امتحان دادنامیدوارم با موفقیت بگذرونی

دخترتو بچلون از طرف من


مبارک باشه ایام و کادو ها

واقعا همینطورهممنون دوست جونم
مامان بابای الیسا
7 خرداد 92 9:51
منم روز پدرو به بابابزرگ خوبش و بابای مهربونش تبریک میگم و امیدوارم همیشه شادو سلامت کنار هم باشید

مرسی الهام عزیزم
خاله ی امیرعلی
7 خرداد 92 9:55
چقدر متنتُ دوست داشتم محبوبه جون.. ایشالا ک تا همیشه سالم باشن و درکنار هم خوش باشید..

ممنون محبوبه جون(چه اسم قشنگی داری
مامان احسان
7 خرداد 92 11:30
سلام خواهری بفرمایید
مامان احسان
7 خرداد 92 12:31
خصوصی گلم
مامان احسان
7 خرداد 92 13:34
خوب تو که دیگه مشکلی نداری اون بندهئ خدا حتما نگه میداره .راستی محبوبه دقت کردی چقدر شوهر هامون شکل همن ؟ یا اینکه من اینجوری فکر میکنم .مخصوصا اینجایی که عینک دارن.....وای در حال غذا دادن به احسان بودمو و نوشتن که ظرف غذاش از دستم افتاد زیر میزمو و همه جا به گند کشده شد

شرمنده تقصیر من بود حواستو پرت کردم
مامان احسان
7 خرداد 92 14:14
کاش تو همیشه پیشم بودی و حواسمو پرت میکردی دوستت دارم خواهری


ندا
7 خرداد 92 18:39
روزشون مبارک با تاخیر فراوان امروز که بهم زنگ زدی خیلی خوشحال شدم


مرسی ندا جون...تولدت مبارک عززززززززیزززززززززم




مادر کوثر
7 خرداد 92 19:54


سلام سلام

مامانی فعال و درسخووووووووووووون

خدا پدر و مادرتون رو حفظ کنه و همیشه سلامت باشن.

چقد الینا شبیه مادربزرگشه

تویی شرت

سلام دوست جوووووووونم فعال شاید اما درسخون
ممنون عزیزم
الی مامی آراد
7 خرداد 92 23:10
انشالله سایه پدر و همسرتون همیشه بالای سرتون با شه

مرسی الهام جون
مامان بنیتا
8 خرداد 92 0:41
چه متن قشنگی انتخاب کردی دوست جونم..ایشالا سایه شون همیشه بالای سرت باشه عزیزم
فدات بشم شیرین زبون خاله که داری حسابی خوش می گذرونی و مامانی هم به درساش می تونه برسه
محبوبه جون موفق باشی تو امتحانات عزززیزم

ممنون گلناز جون دوست خوب و وفادار منبنیتای بی همتای ناز را ببوس
مامان احسان
8 خرداد 92 7:56


خودت گلی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 خرداد 92 11:32
چقدر خوبه که واسه همسری ِ عزیزتر از جانت و تکیه گاه محکم زندگیت هدیه خریدی

ههه... توئی شرت... خب یهو میگفتی: توئی تی! (همون پرنده زرده)

اووووو...
ببین چقدر دوستت داره محبوبه جون، آخه معمولا بچه ها وقتی سرگرم بازی میشن، دیگه همه اطرافیان رو میبوسن و میذارن کنار....

البته گرچه اون سری بهت گفته بود: مامانی نگران نشو، من دارم میرم شهربازی، دلم برای تو تنگ نمیشه...

مطلب اولی هم بســــــــــــــــیار زیبا، آموزنده، پرمحتوا و از همه مهمتر مفید بود.

دوستت دارم محبوبه جون.

(میدونستی خییییییییییییلی اسمتو هم دوست دارم؟ )

ها.......الان اینکه گفتی نیش و کنایه بود؟!!!

یه احتمال دیگه هم هست اونم اینکه باباش بهش یاد داده باشه که اون حرفو بگه
در مورد مطالب اول قطعاً و یقیناً حق با سرکار عالیست
من هم دوستت دارم دوست خوبم که اسمتو نمیدونمعوضش بهت میگم گل زیبا و خوشبو
مامی امیرین
8 خرداد 92 15:03
منم این روز و با تاخیر به مردان بزرگ زندگیت تبریک میگم.

موفق باشی محبوبه جون

ممنون دوست خوبم
محبوبه
8 خرداد 92 22:19
روزشون مبارک.
باشن همیشه

مرسی همنام عزیزم
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:37

خیلیییییییییییییییییی دوستتون داریم ان شالله زودتر این امتحاناتت با بهترین نتیجه تموم شه

ما هم خیلی دوستون داریمممنون سمانه عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 خرداد 92 4:11
این طوری که داره پیش میره.فکر نکنم بعد از امتحانات هم اینا ججونی بخواد زیاد خونه باشه .به عبارتی ترجیح میده شما سالها هر روز امتحان داشته باشید


یحتمل نه صد البته حق با شماست مونا جون
مامان احسان
9 خرداد 92 7:38
سلام خواهری خدا قوت


سلام عزیزم ممنون و همچنین
مامان آینده یه فسقلی
9 خرداد 92 7:41
سلام

حالا ناشتا شدی؟! یا همینجووووری فقط داری نظر تایید میکنی؟!

راستی، میگما، شمایی که اینقدر خانومی،شمایی که اینقدر سحرخیزی، شمایی که میتونی 17 نظر رو با هم تایید کنی، شمایی که اسم به این زیبایی داری ، شمایی که اینقدر زبانت خوبه ، د آخه چرا نمیری این رو از توی ویرایش قالب درستش کنی؟!

24comment یعنی چیییی؟!!!!
24comments

عجب!!!!!!!!!! این همه تعریف و تمجید و مقدمه چینی واسه یه s ناقابل
مامی کیانا
9 خرداد 92 9:36
جونم الینای خوش زبون


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 خرداد 92 13:12
همون s ناقابلی که شما میگی، علم و دانشِ کسی که زبان بلده رو میبره زیر سوال ...

اینجوری:



تسلیم
ویرایش شد خانم معلم
از زیر سوال تشریف بیارید بیرون
مامان آینده یه فسقلی
9 خرداد 92 15:28
به به



چقدر حرف گوش کن ...



البته خودتم میدونستی که اگه ویرایش نمیکردی، دست بردار نبودم که. هی هر روز میومدم رو اعصابت



بابا ما که از خودیم، یه دو تا غریبه ی زبان بلد، میومدم وبلاگت، علم زبان شما می رفت زیر سوال ...


من که اینجام










نرگس مامان باران قلنبه
10 خرداد 92 18:00
ایشالا عزیزم سایه پدرتون و همسرتون همیشه بالای سرتون
برای الینای خودم


ممنون عزیزم
تا ابددونفره
10 خرداد 92 20:27
عزیزم اگر پستو دیدی بم بگو چون میخوام حذفش کنم

بله گلم ممنون از اعتمادت
مادر کوثر
11 خرداد 92 8:46
سلام صبح بخیر

خیلی وقته میخوام بهت بگم

آیلین کوشمولو از این وبلاگ:
http://aylintopolo.niniweblog.com/

خیلی شبیه به الینای شماست


جداًواجب شد سری بزنم
تا ابددونفره
11 خرداد 92 11:58
سلام به روی ماهت عزیزممرسی از تعریف قشنگتچشماتون قشنگ میبینه


maman arsam
11 خرداد 92 13:41



ندا
11 خرداد 92 15:20
من تعطیلات میام اکه شد همو ببینیم مجیدینا هم دارن از سوئد میان

انشاله...لحظه شماری میکنم دوووووووووووووست خووووشگلم جداً...خوش میان پس وقتت واسه من کمه
مامان آروین
11 خرداد 92 18:19
امید وارم که امتحاناتتونو خوب بدید
وای که چه سخته هم مادر بود و هم دانشجو
اییییییییی جونم با این شیرین زبونیت توئی شرت و خیلی با مزه گفت


ممنونم عزیزم
واقعا سخته
مرسی دوست جونم
بابای روشا
15 خرداد 92 1:04
عاشق این بابایی بودن دخترام