الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

خانوم مونمن!!!

1392/4/15 6:53
نویسنده : مامان
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرطلا قند عسل مامان  شدیداً به مدرسه علاقه داری و هر روز عنوان میکنی که من دوست دارم برم مدرسه و همیشه کتاب دستت میگیری و مثلاً درس میخونی و هر چند لحظه هم به من و بابا میگی: هیسساکت من باید درس بخونم وگرنه خانوم مونَمّـــِن (معلم) دعوام میکنهیول

و من حسابی قند تو دلم آب میشه یک بخاطر علاقه ت به کتاب و درس و امیدوارم که همینطور ادامه پیدا کنه

دوم بخاطر کلمه مونمن !!! چون کمتر پیش میاد که کلمه ای رو اشتباه بگی خیلی خنده م گرفت و به بابا گفتم بهش یاد نده بزار همینطور بامزه بگه مونمنخنده ضمناً به مهندس هم میگی مونمنزبان

این روزا با توجه به علایق خودت خیلی دنبال یه کلاس آموزشی هستم واست مثل نقاشی یا موسیقی یا کلاس زبان اما هر جا مراجعه میکنم میگن کلاسها واسه چهار سال به بالاست ...

یه مشکلی که تو مهمونیها باهات دارم اینه که اول مهمونی خیلی بهونه میگیری و مدام میچسبی به من و به بقیه اخم میکنیابرو تو این دو هفته دو تا تولد دعوت شدیم :شهراد و ماهان که تو هر دو مجلس اولش خیلی منو اذیت کردی و واسه عکس هم اصلاً همکاری نکردی باهاشون منتظراما اواخر یخت باز شد و کلی رقصیدی و شیرین زبونی کردیهورا ضمناً واسه خرید هدیه برای هر کدومشون رفتیم دوبرابر هدیه اونا واسه شما خرید کردیمچشمککلاً اینجوری شدم هر وقت میرم بیرون یا میخوام واسه کسی هدیه بخرم ناخودآگاه واسه تو خرید میکنم دختر ناز خودمبغل

    

                                   الینای اخمالو در جشن تولد شهراد !

 

جشن تولد ماهان کل حواست به بادکنکها بود و مدام استرس داشتی که ماهان بهت بادکنک نده یا بچه ها بادکنک هاتو ازت بگیرننگران

وقتی کیک ماهانو دیدی گفتی: اوووووووو مامانی نظرت چیه؟!!! کیکش باب اسفنجیهچشمک

        

الینا کجاست؟سوال رو مبل پشت اولین پسر که فقط بادکنکهای قرمز و صورتی که دستت بود دیده میشه و یه تیکه کوچولو از موهات!!!خنده

جمعه مطابق هر آخر هفته رفتیم آشخانه و کلی با بچه ها بازی کردید و اون وسط مسطا کلی هم زدین تو سروکله همزبان

 

پ.ن:مشکل دوربین مرتفع گردیدچشمک جهت اطلاع اشکال از رمریدر بنده بود و اون بنده خدا مشکلی نداشتچشمکو ممنون از شما دوستان خوبم با راهنماییهای مفیدتونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامانی محیا جونی
15 تیر 92 11:04
خدایا شکرت که تونستم یه کمی از اطلاعات خودم زکات بدم .خودمونیم نمی دونستم اینقدر اطلاعات به روز شده دارم خوشحالم مشکل دوربین تون حل شد.
وقتی چهره مردد شما (احسان وشما محبوبه عزیز)را دیدم حدس میزدم با این پیشنهادم کارت حل بشه

آره دیگه بازم هوش و اطلاعات بروز شما تو بگو به کی رفتی؟!!!
خاله ی امیرعلی
15 تیر 92 11:24
مونمن..
خداروشکر دوربینت درست شد دیگه مشکلِ پریده گی عکس نداری.. پس زودتر عکسای مسافرت رو بزار..

چشم عزیزم در اولین فرصت میزارم
تاابددونفره
15 تیر 92 12:06
سلام عزیز مهربونوای چه باحاله این وروجک که هنوز سه سالش نشده اونم نه به مهد کودک بلکه به مدرسه علاقه دارهفکر کنم فیلسوفی بشه برا خودشایشالا ساله دیگه می تونی تو این کلاسا ثبت نامش کنی...به نظر من هر سه این کلاسایی که گفتی خیلی مفیدن ومخصوصا باید از کودکی آموزش داده بشن که بجه باشون خو بگیرهایشلا تو همه مراحل زندگیش موفق باشه کاشکی از رقص الینا جونم برامون عکس می ذاشتیخیلی دوست دارم رقص بچه هارو

سلام دوست خوبمامیدوارم اما اگه خیلی زود برن سراغ این چیزا دلزده میشن...
اتفاقا تولد ماهان کلی رقصید اما با من چشم حتما از رقصش هم عکس میزارم فقط بخاطر تو دوست نااااااااااازنینم
مامی کوروش
15 تیر 92 12:46
ما هم هر موقع میریم هدیه بخریم باید واسه کوروش هم جایره بخریم، حالا به چه مناسبت و کدام کار خوب نکرده ا... و اعلم! !
خو شما زودتر برو مهمونی که بچه مون حداقل موقع عکس گرفتن جست خوشگل بگیره نه اینکه اخم کنه!

عجب مکافاتیه ها!!! حالا نه اینکه ته دلمون بدمون میاد
آره واقعا فکر کنم از شب قبلش باید برم اونجا تا خانوم با محیط آشنا شن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 تیر 92 15:31
حالا دیدی من راست میگفتم؟!!!!! از رمریدر بود ؟!!!!!



بنده خدا الینا، چرا اینقدر بهش گیر میدی ... دلش میخواد اخمالو باشه، اخمالو شدنش هم ارثی ِ... از مامانی ِ هنرمند و شجاعش یاد گرفته

واقعا که .... یادش بده درستشو ... مونمن چیه آآآآآآخه؟!!! کجاش خنده داره؟!!!

مامان هم مامانای قدیم .... والللللا

بععععععععععله حق همیشه با شماست بر منکرش لعنت
من و اخم؟!!!
مونمنخداییش خنده داره
ممنونم که از ما مامانهای قدیمی تعریف میکنی دوستم
مامان محمدرضا
15 تیر 92 16:34
چه دختر نازی مامانی محمد منم همینجوره
سلام دوست عزیز محمدرضا تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییییییی


ممنون آدرس وبتونو نزاشتین؟
هدی مامی مه نیا
15 تیر 92 17:44
ان شالله همیشه به شادی باشه دوست گلم.

دختر نازتو یه ماچش آبدارش بکن
شیرین زبون خاله



ممنون هدی جون
منا مامان الینا
16 تیر 92 9:41
سلام محبوبه جان
الینای عزیزم خوبه ؟
آفرین به این دخملی که از حالا عاشق کتاب و درس و مدرسه است !
ای جانم با اون مونمن گفتنش

بعدشم شما که دوربینتون درست شده پس چرا عکسهای بیشتری نذاشتید خوب نمیدونستید سطح توقع ما هم بالا میره!!!!


راستی امروز روز جهانی بوسه است

دو تا ماچ آبدار یکی به گونه های مامان مهربون یکی هم به گونه های سیب سرخ بهشتیمون الینا جون

سلام منای عزیزم
ممنونم. الینای ناز شما چطوره خوبه خوشگل خانوم موفرفری طلایی خورشید خانوم؟
امیدوارم دلزده نشه
چشم حتما میزارم عزیزم
روز جهانی بوسه؟چه جالب نمیدونستم
اینم کلی بوسه همراه عشق واسه الیناجون و مامان نازش
مامان احسان
16 تیر 92 9:48
سلام خواهری ما خوبیم شما چطورید ببخش که نتونستم زودتر جواب بدم

سلام گلمکجا بودی؟نگرانت شدم
مطهره
16 تیر 92 9:58
ای جان خودشو اخمالو کرده

عمرا فکر کنی به مامانش رفته!!!

مامان محمدرهام جون
16 تیر 92 10:52
واااااااااااای خدا پیرهنشو آدم میبنه خنک میشه چه برسه بپوشدشعرووووووووووووسک بداخلاقی از تو بعیده فشایدم مامانت الکی نوشته که تو رو به من نده ولیییییییییییی ما از اوناش نیستیم که جا بزنیم،مهم آخرشه که خوش اخلاق میشی

ههههههههه محمدرهامم همش به من میگه :
نظرت چیه؟؟؟؟؟انقدرم با کش وقوس میگه که میخوام لِهِش کنم



آره خیلی خنکهبه پیشنهاد یکی از دوستان منبعد میخوام از شب قبل برم مهمونی تا به خود مهمونی که برسیم یخش وا شه و خوش اخلاق شه
از اون جیگر نگوووووووووووو که منم خیلی دوست دارم بچلونمش
مامان محمدرهام جون
16 تیر 92 10:52
قربون تلفظاتت عروووووووووووسک


مامان محمدرهام جون
16 تیر 92 10:55
برای دوست عزیزم

محبوبه جونم دقیقا میفهممت وقتی که میبریش خرید دوست داری براش یه عالمه چیزای خوشگل بخری ولی تا اونجایی که من اطلاع دارم نباید این کارو وقتی برای بچه دیگه ای خرید میکنی انجام بدی چون سطح توقعش اینطوری شکل میگیره واگه یه بار نخری مراسم داری باهاش چون خودت اینطوری بهش یاد دادی.

پیش زمینه حسادت هم میشه.

این نظر رو جدا نوشتم که پاکش کنی البته اینجا اختیارات دست شماست ،جسارت نباشه

چرا جسارت عزیزم؟اتفاقاً دقیقاً حق با توئه عزیزماما دیدی یه وقتایی با اینکه میدونی کارت اشتباهه اما دوست داری واسه بچه ت اینکارو بکنی و لوسش کنی؟
مامانی محیا جونی
16 تیر 92 10:57
خوب معلومه


محبوبه
16 تیر 92 11:09
خدااااااااااااااا
دخمل درسخونمونو
جیگرو برم خاله


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 تیر 92 12:10
اگه یه دو دقیقه دندون رو جیگر بذاری ... عکس های جدید که به دستت رسید، بعدش آپ کن ...





هی یا عکس اضافه می کنی ، یا فیلتر میشن، یا بعدا نوشت داری، یا موضوع رو + .... میکنی ...





این چه وضعیه آخــــــــــه؟!!!





خودت با خودت درگیری هااااااا ...












خود درگیری اونم از نوع شدید و جدی و نگران کننده









فدات شم که تو هم همراهی میکنی و واسه همشون دوباره کامنت میدی
مامان آینده یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
16 تیر 92 12:13
همین دیگه ، کــم مونده عــــکس رقص ِ الینا رو هم بذاری ...




ایندفعه دیگه مطمئن شدم، هوس کردی مسدود شی ...










آره اشهد خودمو خوندم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 تیر 92 12:35
تو که آنلاینی، کامنتمو تایید کن دیگه ....

منم مث این فروشنده هایی که تک فروشی ندارن کامنتهارو جینی تایید میکنم
سمانه مامان ستایش
16 تیر 92 13:24
منمنمنم از کلمه های اشتباهی که ستایش میگه خیلی خوشم میاد
ااای جاااانم الینای اخمالوقربونش برم که دیر یخش باز میشه و آخرای مجلس تااازه شروع به حرکات موزون میکنه
واااای عسلم دیگه چیزی تا 3ساله شدنت نمونده


آره بخدا بساطی داریم با این اخلاقش
آره دوستم چه زود گذشت
سمانه مامان ستایش
16 تیر 92 13:26
خوشحالم مشکل دوربینت و عکسا حل شد محبوبه جووون
الیناجونم به مامانش نگاه میکنه که از الان عشق درس و مدرسه داره دیگه
اون عکسی هم پشت بچه ها قایم شده خیلی بامزست

ممنونم عزیزم
لطف داری سمانه جون فقط امیدوارم دلزده نشه
میبینی چه خوشگل افتاده ( آیکون توهم یه مادر!!!)
سمانه مامان ستایش
16 تیر 92 13:31
محبوبه جون شرمنده،پستای قبلی رو خوندم ولی الان وقت نمیکنم کامنت بذارممن همیشه نصفه شبا که ستایش خوابه میام وب دوستان و کامنت میذارم.ولی دیشب نتمون بی خود و بی جهت قطع شد و امروز هم که یعنی وصل شده صد رحمت به سرعت لاک پشت
ستایش هم دیگه نمیذاره بیشتر از این بمونم اینجا،خلاصه شرمنده

دشمنت شرمنده باشه عزززززززیززززززززززم
دوست دارم دوست جونم
مامان احسان
16 تیر 92 13:44
سلام عزیزم خدا پدر شمارم حفظ کنه و مادر نازنینتون رو هم بیامرزه .جات خالی کلی حال کردیم خواهر شوهر بودن هم جالبه .عکس هم چشم. همونجا توی تالار انداختیم ولی اونقدر سرم شلوغ بود که نتونستم برم بگیرم از عکاسه .

ممنون معصومه جونمآره خیلی باحالهمنتظر میمونیم عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 تیر 92 13:58
جینی ؟


جین یا دوجین!!!
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
16 تیر 92 22:37
ای جونم بگردم با این زبون شیرینت.کلی مثل همیشه خندیدم.مونمنحالا گل دخملمون دوست داره در آینده مونمن بشه یا مونمن بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محبوبه جون منم مثل شمام.باور کن یه روز به نیت مثلا شیر پاستوریزه رفتم بیرون شیر رو نخریدم اونوقت یه عالکه خوراکی و لباسو وسیله بازی واسه روشا جونم خریدم
الینا جونم مگه اونایی که تو تولدن کاظم آقان که اخمالو می کنی واسشون؟
عاشقتونم.میبوسمتون

من دوست دارم مونمن شه اما خودش بیشتر دوست داره مونمن شه!!!!!!!
جدا فکر کنم همه مامانا همینطور میشن
کاظم آقا!!! اخمالو!!! ای جون چه حافظه ای داری عزیزم
ما هم خیلی دوستون داریم روشای عزیز و قرتی خانوم رو ببوس
مامی امیرین
17 تیر 92 23:54
همیبشه به تولد و شادی خنم مونمن...


ممنون عزیزم
مادر کوثر
18 تیر 92 20:23


عکس آخری خیلی باحال بود


میبینی الینا چقدر ناااااااااااز افتاده تو اون عکس
الی مامی آراد
19 تیر 92 17:03
عزیزم همیشه جشن و شادی باشین دقیقا مثل آراد هر جا میریم از من جدا نمیشه

وای شما هم؟!!!چه کنیم با این شیطونا
مامان بابای الیسا
19 تیر 92 18:02
وای محبوبه جون الیسای منم همینجوره اولش که وارد میشیم دستاشو حلقه میکنه دور گردنم و بعد از اینکه یخش وا شد موقع برگشت باید با کلی ناز کشیدن بیارمش

دقیقا الینا هم همنطوره عزیزم میگم واقعا ما هر جا دعوت شدیم برخلاف همه که یکی دوساعت دیرتر میرن ما باید یکی دوساعت زودتر بریم تا این شاهزاده هامون یخشون زودتر واشه
مامان روژینا
22 تیر 92 19:04
به به چقدر بهت خوش گذشته عزیزم عکس اخریه خیلی با مزست خودت چطوری پیداش کردی محبوبه جون
الهی فدات اگه اینجا بودی خودم بهت نقاشی یاد می دادم حرفه ای

بوووووووووس

جاتون خالی بود حسابی آخه واسه عکی همکاری نمیکرد بغلش کردم گذاشتمش اونجا از بس لجبازه پشت اون پسره قایم شد که تو عکس نباشه...بساطی داشتیم با خانوم خانوما اصن یه وضی!!!
خدانکنه عزیزم واااااااای واقعا محشر میشد دوست نقاش و هنرمند خودمراستی بهار جون چه سنی واسه آموزش نقاشی به بچه ها مناسبتره؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 تیر 92 10:50
توی عکس آخری الینا چقدر خوب واضح افتاده ...