الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا عاشق میشود!!!

1392/4/17 11:52
نویسنده : مامان
763 بازدید
اشتراک گذاری

دوشب پیش که مطابق معمول هر شب رفتیم بیرون دوری زدیم و بستنی خوردیم تو پارک بلوار یهو با هیجان گفتی : آخ جوووووووووووون جیرجیرکبغل من عااااااااشق اون جیرجیرک کوچولو شدم تو چطور مامان؟تعجب

هیچوقت فکر نمیکردم اولین عشق دخترم جیرجیرک باشه و من مجبور باشم در مورد حسنات و وجناتش نظر بدم!!!!خیال باطل

            

اگر دیدی دختری بر مبلی تکیه کرده بدان عاشق جیرجیر شده ست و گریه کرده!!!خیال باطل

 چند روز پیش که برای چکاپ چشمهام رفته بودم اونقدر واسه اپتومتریست زبون ریختی و صحبت کردی که ایشون از شما خوشش اومد و  با توجه به لزوم چکاب چشمها و بینایی در سه سالگی، علیرغم اینکه هنوز یه ماه وقت داریم شما هم معاینه شدی و الحمدلله مشکلی نداشتی. موقعی که اون عینک گنده تست بینایی رو گذاشتن رو چشم من یولشما با یه خنده مضحک گفتی هههههه مامانی چقدر خوشگل شدیهیپنوتیزم

وقتی اومدیم خونه گفتم الینا جون دیدی خانم دکتر چشاتو با کامپیوتر معاینه کرد ؟ گفتی: مامانی اون که کامپیوتر نبود!!!اون  یه دوربین بود که یه چشم سبز توش بودابله خنده

دیروز بهت میگم الینا لنگه دمپاییت کجاست؟ گمش کردی؟ میگی: متفسفانه بلهخجالت و من کلی ذوقیدم نیشخند نه بخاطر گم کردن دمپایی بخاطر اینکه یه کلمه دیگه رو هم خیلی بامزه اشتباه میگیزبان

ای جانم که اینقدر سعی داری از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنیبغل

مثلا وقتی میگم واست فلان چیزو بیارم بخوری؟ میگی: البته مفافقمچشمک

یا  وقتی کاری رو درست انجام میدی میگی آخ جون من مففق شدمهورا


تو دختر ناز منیماچقلب         تو محرم راز منیماچقلب

تو جیگر ناز منیماچقلب         تو عسل ناز منیماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

محمدی
17 تیر 92 12:38
باسلام خواهر گرامی از باربی چه میدانید ؟ آیا از اثرات مخرب آن بر کودک خود آگاه هستید ؟ برای خواندن مقالات بیشتر در این موضوع لطفا به آدرس زیر مراجعه نمایید . باربی،شوالیه فرهنگی http://tribuneazad.ir/?p=796
تاابددونفره
17 تیر 92 13:30
سلام عزیزموای که من چقدر از دست این الینا باید بخندماوا اولین عشق در سه سالگیاونم عاشق جیرجیرکآخه کجای جیرجیرک عاشق شدن دارهخوشبحالت که یه دختر باهوش و بامزه داری ومارو هم بینصیب نمیذاریخدا حفظش کنه براتون

سلام نسترن عزیزمهمینو بگو...عشق اونم از نوع جیرجیرکی ممنون عزیزم انشاله بزودی یه نی نی شیرین زبون نصیب شما بشه عزیزم
مامی امیرین
17 تیر 92 23:52
خوش به حالت خواهر که عاشقی دخترتم دیدی..ما ببینیم این شاهزاده هامون عاشق کی میشن؟

منم عاشق این کلمه های اشتباهی هستم که از زبون این کوچولوها میشنوم...ببوسش دختر نازت و محرم رازت و..

نگران نباش عزیزم مث الینا یه نفر برازنده و خوش تیپ و خوش صدا پیدا میکنن
آره خیلی بامزه ست مخصوصا که جدی هم میگن آدم میمیره از خنده
ممنون شما هم شاهزاده هاتو ببوس از طرف من عزیزم
سمانه مامان ستایش
18 تیر 92 0:18
عززززززیزمعاشق جیرجیرک شده دخملمونخب محبوبه جون دخملمون دوست داره عاشق چیزای عجیب غریب باشه چیه مگه
دوربین با چشم سبز خیییلی بامزه بودخب الیناجونم فکر میکنه کامپیوتر فقط همونیه که تو خونتون هست


آره دیگه باید جیر جیرک خان دامادم بسازمیاد بند انگشتی افتادم
بعد که فکر کردم دیدم راست میگه الینا بیشتر شبیه دوربینه با چشم سبز
سمانه مامان ستایش
18 تیر 92 0:21
ای جان که انقدر از کلمات قلمبه سلمبه دوست داری استفاده کنی عززیزم
محبوبه جووون اون شعر آخرت منو کشته.جان من از سروده های کدوم شاعره؟


اوهووووووم (صاف کردن صدا!!!) شعر از شاعر بزرگ معاصره دیگه چطور نمیشناسیش
مامی کوروش
18 تیر 92 10:27
خووووووب نوبت ما شد که گیر بدیم!
در خصوص جیرجیرک چرا چیزی ننوشتی؟ ! من الان منتظرما
متفسفانه شما در امر معرفی اولین عشق الینا کوتاهی نمودی!
عزیزممممم قربون اون چشمهاش ( با تو نبودما با دخملی بودم )
ههههههه
حالا هی بیا فرغون و بنداز دو مخ من!

در موردش ننوشتم چون موقعیت جیرجیرکه بالاست ترسیدم دختردارها بقاپن دوماد آینده مو !!!شایدم چشم بخوره بنده خدا!!!
اتفاقا همه میگن چشاش به من رفته
کی من؟!!! منو همکار آزاری؟!!! شما به اندازه کافی کارمند آزاری میشی عزیزم ما که عددی نیستیم
مطهره
18 تیر 92 10:45
وای خدا عاشق جیرجیرک

از دست این دختر تو
چه خوب که چشماش مشکلی نداشت.راستی مبله چه نانازه

میبینی ترو خدا
ممنون عزیزممبل هم برا خونه دخترداییمه تولد پسرش بوداز طرف ایشون قابلی نداره
خاله ی امیرعلی
18 تیر 92 14:50
سلااااااام..
ی روز من نبودما الینا عاشق شد رف!!
واااای محبوبه جون اینقد ذوق کردم خوندم الینا اینجوری گفته؛ از تو چ پنهون منم خیلی جیرجیرک دوس میدارم..(البته نه از نزدیک ها! دورادور :دی) اصن عاشقِ صداش توو آرامشِ شب هستم..
کلا با این پست علاقه م ب الینا دوچندان شد..؛ چقدر ما با هم تفاهم داریم..؛ بش بگو خیلی دوسش دارم..

سلام عزیزم
میبینی داره از تو جلو میزنه چند روز دیگه عروسش میکنم اتفاقا دامادم جیرجیرک خان یه رفیق فابریک داره میخوای شما رو بهش معرفی کنم؟اینجوری الینا هم تنها نمیمونه...

محبوبه
18 تیر 92 15:50
عشق جیرجیرک
جیگرشو برم من.

خداروشکر که چشای ناز دختر گلمون سالمه

میبینی تو رو خدا
ممنون دوست عزیزم
مادر کوثر
18 تیر 92 20:19
ماه رمضان؛ ماه مفروش کردن قدوم شب قدر
با اشک های شوق برای درک «زیباترین لحظه ی حیات انسانی»
مبارک باد ...
می گویند هر وقت آب می نوشی بگو : یا حسین «ع»؛
این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو : یا اباالفضل «ع» ...


التماس دعا
مادر کوثر
18 تیر 92 20:21
عزیزمممممممممممم



ماشالله به این دخمل باهوش و شیرین و جیرجیرک دوست و چشم قوی

اتفاقا کوثر هم این روزا به صدای جیرجیرک علاقه مند شده و چند ماه پیش هم رفتیم برای چکاپ چشماش و عالی بود


امان از دست این دخترای شیطونمون چه خوب که چشاش عالی بوده ماشاله خداروشکر که همه چیز عالی بوده




مامان ایسان
19 تیر 92 7:43
عاشقانهاتو قربون عزیزم
چه حرفایه باحالی میزنی ادم باورش نمیشه یعنی میشه انقده بچه از این حرفها بزنه
تازه از اون عجیب تر یعنی ایسانم بلد میشه این شکلی حرف بزنه


ممنون عزیزم...چرا که نه؟مطمئن باش آیسان نازی هم بزودی کلی سورپرایزت میکنه با جملات و کلمات قصار خودش
مامان احسان
19 تیر 92 9:40
سلام خواهری خوبی عزیزم نماز و روزه هاتون قبول شما هم مارو دعا کنید .

سلام به روی ماهت عزیزمقبول حق ...حتما عزیزم
مامان احسان
19 تیر 92 9:42
پس از فکر خواستگاری بیاییم بیرون الینا گوگولی خودش عشقشو انتخاب کرده فدای این زبونت عسل طلا

آره خواهر میبینی تروخداخدانکنه عزیزم ببوس احسان جیگرطلارو
خاله ی امیرعلی
19 تیر 92 10:29
رفیق فابریکِ جیرجیرک.. آره خیلی خوب میشه.. ازین ب بعدم شبا بخاطر عشقمون میریم توو پارک میخوابیم..

ای جان...مبارکه
زندگی تو پارک!!!
سید جواد محمددوست
19 تیر 92 14:12
سلام
دنبال معنی اسم دخترم میگشتم که به وبلاگتون برخوردم
خیلی جالب بود
دخترمون الینا انشالله 24 مهر به دنیا میاد

سلام ممنون.
انشاله بسلامتی.
کاش آدرس وبلاگتونو میزاشتین
الی مامی آراد
19 تیر 92 17:04
ههههههه چه جالب جیر جیرکعاشق اون حرف زدنتم

ممنون خاله جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 تیر 92 17:27
چند قسمتشو خوندم و این شکلی شدم :




بابای روشا
19 تیر 92 17:58
به به ماشااله چقدر بزرگ و ناز شدی خانوم خانوما
عاشق این کلمه های قلمبه سلمبه کوچولو ها هستم

ممنون عمو جون شما همیشه به ما لطف دارید
مامان بابای الیسا
19 تیر 92 17:58
سلام عزیزم چند وقتی سرم شلوغ بود اونم از نوع حسابی و دلم خیلی براتون تنگ شده بود شیرین زبون عاشق دوست دارم

آره هر روز بهت سر میزدم میدیم حتی کامنتهارو تایید نمیکنی فهمیدم حسابی مشغولی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 تیر 92 10:42





حالا ههههههههی نیشخند تحویل ما بده میگم فکت درد نگرفت اینقدر نیشخن غلیظ زدی

مامان بنیتا
21 تیر 92 18:42
سلام بر محبوبه جونم و الینای خوشگلم..خیلی ممنون عزیزم که همیشه بهم لطف داری و چندبار حال بنیتا رو جویا شده بودیببخشید دیر اومدم مسافرت بودم عزیزم
قربونت برم عزززززززیزم یعنی واقعا تو در جیرجیرک زیبا چی دیدی که یه دفعه عاشقش شدی
فدات بشم با این شیرین زبونیات عسلممممم

سلام گلناز جونخواهش میکنم عزیزم وظیفه بود و واقعا نگران بودیم و خوشحالم که حال بنیتا جونم خوب شده همینو بگو خاهر خدانکنه عزیزم ممنون بابت اینهمه لطف و مهربونی
مامان محمدرهام جون
22 تیر 92 12:59
محبوبه جون کلی با خوندن این پستت شاد شدم خیلی قشنگ میتنویسیحالا نظرت راجع به عشق دخملت چیه؟

خداروشکر که چشمات سالم بوده عروسککککبعلههههههههههه میبینم که دوستمون شاعرم بوده وماخبر نداشتیم

ممنون عزیزم والا خاهر نظر خاصی ندارم اما تیپ و قیافه ش بد نبود اونطور که خودش میگفت موقعیتش هم عالی بود تا ببینیم قسمت چی میشه!!!
ممنون عزیز مهربونم دردو بلات به جونم(اینم یه شعر دیگه)
مامان روژینا
22 تیر 92 19:08
وای خوب شد پسر نداشتما وگرنه الینا عاشق جیر جیرک می شد سر پسر من بی کلاه می موند

محبوبه می بینم تو هم مثل من عینکی خواهر البته تو فعالیا من خیلی وقته نرفتم چشم پزشکی با این پست متحول شدم رفتم که برم

ای خاهر دست رو دلم نزار کلی از خواستگاراش با این پست پریدن رفت پی کارش
یه تفاهم دیگهنکن اینکارا رو با خودت حتما برو
بووووووووس برای دوست عینکیم و دختر نازش
نازی
23 تیر 92 7:42
وای چه الینا خانوم خوش تیپ شده وخانوم.خدا حفطش کنه.

ممنون عزیزم
ندا
15 مرداد 92 3:11
عزیزم مرسی از وب قشنگت...و ماشاالله به الینای نازززز...
دختر من 2 ماه از الینا جون بزرگتره...
خوشحال میشم سری به ما بزنی و تبادل لینک کنیم ...


ممنونم عزیزم
چشم حتما میام
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 14:36
وای من این شیرین عسلوبخورم خداکنه پسمل منم مثل الیناشیرین زبون بشه
بي هنر
22 مرداد 92 10:51
خدا اين دخمر خانم چققققققققد ناز و دوست داشتنيه خدا حفظش كنه
اينم آدرس يه دوست تو دل برو لطفا سر بزنينkiarad1392.niniweblog.com


محدثه خانم
15 شهریور 93 15:48
سلام وبت قشنگه خوشحال میشم به من هم سر بزنید.