الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

بوی مامان...

1392/4/9 12:27
نویسنده : مامان
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و مهربونم که در نبود ما با کامنتهای پرمهرشون مارو شرمنده مهربونی و صفای خودشون کردندقلب امتحانات بنده رسماً به اتمام رسید و یه سفر چند روزه هم به شمال کشور داشتیم که جای همه دوستان خیلی خالی بودقلب و در فرصت مناسب و در صورت نپریدن مجدد عکسهااسترسحتما پست سفر را خواهم گذاشتلبخند

و اما گوشه ای از شیرین زبونیهات تو این هفته:

یه لباسم رو واسه یه سری تعمیرات جزئی داده بودم مادرجون که میگه وقتی لباسو آورده وسط تا بدوزتش شما که حسابی سرگرم بازی بودی یهو میری سمتش و لباسو میگیری بغلت و میگی مادرجون این بوی مامان منو میدهبغلقلب(البته مشخصاً و دقیقاً و یقیناً منظورت بوی عطر بدن من بودهنیشخند)

تو مسافرت مدام منو میبوسیدی و از ته دل میگفتی: آخخخخخخخخخخ چقدر بوس تو شیرینه چقدر تو عسلیماچقلب ( الهی من قربون این محبت بی حد و حصر تو بشم دختر نازمبغل)

پ.ن: کامنتهای پست قبل با عرض شرمندگی بدون جواب تایید کردمخجالت و مجدداً از این همه لطف شما سپاسگزارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان احسان
9 تیر 92 12:35
همیشه به گشت عزیزم .قربون این دخمر شیرین زبون بشم من

مرسی معصومه عزیزم خدا نکنه دوست مهربون و خوشگل من
مامی کوروش
9 تیر 92 13:02
رسیدن بخیر محبوبه جون
خوب به سلامتی امتحانها تموم شد ( بزن کف قشنگه رو )
همیشه به گشت و گذار
شیطونه می گه به خاطر مهربونی دخملها هم شده برم دختر دار شم !
راستی منم یه الینا دارم ، حالا بعدا تو یه پست می نویسم جریانش و

ممنون فریماه جون
آره واقعا راحت شدم البته پایان نامه کذایی مونده هنوز
ممنون دوست جونم
بابا شما که یه کوروش داری که همه دنیا هم به پاش نمیرسن اما خب از هر دو جنس یکیش باشه خوبه
الینا داریبیصبرانه و بسیار کنجکاوانه منتظر هستم
خاله ی امیرعلی
9 تیر 92 13:18
به به سفر بخیر.. منتظرِ عکسا هستیم..
بوووس واسه الینای شیرین زبون..

ممنون عزززززیززززززززمچشم حتما البته اگه دوباره نپره عکسها
مانی محیا
9 تیر 92 13:23
همیشه به سفر منتظر عکسها میمونیم...


ممنون عزیزم حتما البته اگه دوباره نپرن همه عکسها
مامان محمدرهام جون
9 تیر 92 13:53
واااااااااااااااااای خدا قربون زبون شیرین ودل مهربونت عسل شیرینم
محبوبه جونم بچه به مامانش رفته دیگه!!!!!!!

خدانکنه سمانه جونمممنون دوست خوبم خیلی به من لطف داری همیشه خودت مهربونی که همه رو خوب میبینی
بهاره مامان ونداد
9 تیر 92 14:25
دختر شیرین زبونم انشاا.. که همیشه سایه مامانت وبابات بالای سرت باشه

مرسی از دعای قشنگت عزیزم
hedieh
9 تیر 92 14:43
مامان محصل چیکاره هست؟؟؟چه رشته ای خونده

مدیریت میخونم عزیزم
مامان طاها
9 تیر 92 14:49
منم وقتی مامانم میرفت مسافرت میرفتم لباساشو بغل میکردم بو میکردم اروم میشدم دقیقا میدونم دخترت چه حسی داشته

ای جان
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:09
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین

به روی چشم همشهری
تاابددونفره
9 تیر 92 15:39
سلام عزیزم رسیدن بخیر.دلمون تنگ شده بود

سلام عزیزم ممنونمن هم بینهایت دلتنگتون بودم و صبح اومدم واستون کامنت بزارم فکر کنم مشکل از قالب وبلاگت باشه عزیزم
سمانه مامان ستایش
10 تیر 92 1:39
خوشحالم از شر امتحانا راحت شدی دوستم
همیشه به گردش و سفر محبوبه جون.امیدوارم حساااابی بهتون خوش گذشته باشه.
ااای جووووونم الینای مهربون و عاشق مامانمعلومه دخملی از این مسافرت در کنار مامان و بوس های شیرینش خیلی لذت برده


راحت راحت شدماما پایان نامه کذایی به قوه خود باقیست
ممنونم عزیزم آره جاتون خالی یه استراحت درست و حسابی کردم و کلی با الینا لحظات خوبی رو گذروندم
بووووووووووس برای دوست خوبم و ستایش نازم
سمانه مامان ستایش
10 تیر 92 1:45
خب خانوووم شوما که از احتمال نپریدن عکسا اینطوری هستین زودتر عکسا رو بریزین تو هاردی مموری چیزی که نپرناین دفعه دیگه بخشش در کار نیست پست بدون عکس و احیانا با عکس موجودات عجیب غریب
هرچند ما همه جوره پست هاتونو دوست داریم

سمانه باورت میشه از ترسم جرات نمیکنم عکسهارو منتقل کنم رو سیستم میگم بزار رو همون دوربین بمونه اتفاقا تو سفر یه عکس دبش از یه مارمولک سبز با گوشیم کرفتم واسه روز مباداپس دعا کن که عکسهام نپره وگرنه مجبورم اونو رو کنم
مامی ندا
10 تیر 92 7:57
عزیزم چ دختره شیرینییییییییییییییی مثل ماه میمونه یه عاله بوسسسسسس از راه دور برای گل دختر

ممنون عزیزم
هلسا
10 تیر 92 8:01
سلام محبوبه ی عزیزم
ممنونم از لطفت خوب من
خوشگل خانوم چه شیرین زبان هستش خیلی دوستش دارم از طرف من یک عالمه ببوسش

سلام هلسای مهربون
خواهش میکنم عزیزم
ممنون دوستم چشم حتما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 8:24
چطور دلت اومد کامنت های پر از محبت ما رو بدون ِ پاسخ تایید کنی ...؟

دیگه دوستت ندارم...



به به ، میبینم که حسسسسسسسسسابی از حرفای گل دخملی لذت بردی تا اینکه بخوای از سفر لذت ببری...

خسته ی امتحانا هم نباشی خانووووووووووووووم ...

کارنامه تو نشون ِ ما هم میدی؟!!!

عکسی هم که گذاشتی خییییییییییییییلی جدیده آخــــــــــــــــه ...

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

اصلا دلم واست تنگ نشده بود ... اصصصصصصصصلا.




من واقعا و بسیار عمیقانه از شما پوزش میطلبم دوست جونم

کارنامه؟ ما مث بعضیا که پز زرنگ بودن همسریشونو میدن اهل ریا نیستیم و کارنامه سکرت خواهد ماند
آره بابا عکس آخرین ورژن از الیناست خدا نکنه تو این دوره زمونه آدم چیزی نداشته باشه ها هی میزنن تو روش که دوربین نداره
منم اصلا و ابدا و بهیچ عنوان دلم واست تنگ نشده بود دووست جووووونم
امان از دست تو ما رو هم مجبور به استفاده از افعال معکوس میکنی!!!!!!
مامان پاتمه
10 تیر 92 9:18
ای جووووووونم تو چقدر عسلی دخترررر

مرسی خاله جون
مامان اشکان
10 تیر 92 9:38
همیشه به گردش عزیزم.... ماشالله واقعا شیرین زبونه خدا بهت ببخشه...

ممنون عزیزم
محبوبه
10 تیر 92 9:49
عزیزه این دخمله.


ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 13:36
شما دیگه زیادی از افعال معکوس استفاده میکنی... حرفای ته دلت رو رک و پوست کنده میگی، یه هم میذاری جلوش ...

اون سری هم گفتین، من چیزی نگفتم ... که اصصصصصصلا نمیخوام خرابی ِ دوربین رو به رختون بکشم

اصلا من باهات قهرم

قهر نکنم عزززززززززیززززززززززززززززم
اینم یه گل خوشبو واسه آشتی کنون
مطهره
10 تیر 92 13:44
دوست جون سفر بی خطر رسیدن بخیر
عزیزم تا عکسا رو نپروندی زود بزارشون

چه دختر کوچولوی با احساسی داری

ممنون عززززززیزم
باشه سعی خودمو میکنم
ممنونم عزیزم به شاپرک شیرین شما که نمیرسه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 تیر 92 16:01


آشـــــــــــــــــــــــــــــــــــتی ...

گل هم بهت نمیدم ... لوس میشی ...




آشتی چی؟!!!! من باهات قهرم اکیپ تشکیل دادین علیه من شورش میکنید با رفقا
حالا گلهارو چون با عشق واسم فرستادی قبول میکنم
مامان روژینا
11 تیر 92 16:09
نظر من کو ؟؟؟؟؟؟

فکر کنم سایت قاط زده این وسط مسطا یه سری از کامنتها کن فیکون میشن!!!
مامان روژینا
11 تیر 92 16:12
محبوبه نظر من و تایید نکردی ؟ می کشمت



شگفتا!!! من نظری از شما ندیدم دوست جونم!!!عزیزم نظرت رو تخم جفت چشام جا داره
مامان بنیتا
11 تیر 92 16:50
همیشه به گشت و تفریح دوست جونم...ای جانم به این دختر ناز که بوی مامانی رو هم تشخیص می دهمامانش قدر این عروسکت رو بدون که ایشالا در آینده همدم و مونسته این دخمل طلا

ممنون گلناز عزیزم واقعا خوبی دختر داشتن همینه که میدونی یه مونس خوب داری
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 3:14
قربونت برم
دختره دیگه.احساساتش فوران میکنه
عزیزم
لباس بوی مامانش رو میداده
زنده باشه
بوووس برای الینا جووون

خدا نکنه عزیزم
دیروز هم وقتی از سرکار برگشتم منو بو کرد و گفت به به بوی مامان میدی
ممنونم عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 تیر 92 0:41
خدا رو شکر به سلامتی امتحاناتت تموم شد.موفق باشی دوستم.
ای جان پس شما هم سفر بودید؟امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.
وای خدا نکنه واسه چی بپره عکسا حتما بریز رو فلش یا همون مموری که جوری نشه.
الهی بگردم دختر که میگن شیرینه واسه همین حرفاست دیگه.
خیلی ببوسش دخملی رو از طرف من.


ممنون عزیزمآره ما هم بابلسر بودیم عزیزمممنون عزیزم خیلی خوب بود و خوش گذشت
مرسی عزیزم شما هم روشای ناز رو ببوس
مادر کوثر
18 تیر 92 20:28


عزیزممممممممممممممم. چقد این دخملا شبیه به هم هستن

برو خصوصی بخون


دقیقا الینا هم همونیکه گفتی عزیزم
مامان روژینا
22 تیر 92 18:29
الهی من فدات بشم که با این سنت حرفای گنده گنده می زنی اخه نیم وجبی تو می دونی بوی مامان چیه ؟؟؟؟عشق منی به خدا

وای بهار وقتی مادرجون واسم تعرف کرد فکم افتاد بخدااااااااجل الخالق
مامان روژینا
22 تیر 92 18:30
راستی عزیزم از امتحاناتم خسته نباشی به جاش رفتی مسافرت خستگیت در اومد
موفق باشی دوستم

ممنونم بهار جونم