الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

روز جهانی کودک

1392/7/16 8:10
نویسنده : مامان
634 بازدید
اشتراک گذاری

                             


من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ

دنیایی که بمب و موشک نمی سازه
موشک روی خوابِ کودک نمی ندازه

رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

 

 

                        

روز جهانی کودک مبارکقلب

  

اینم هدایای کودک دلبند منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان احسان
16 مهر 92 11:37
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 11:53


الینا جووووووووووووووووونم

روز ِ بر تو مبارکککککککککککککککککک


مررررررررررررررررسی خاله جونم
من منتظر های شما هستم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
16 مهر 92 11:55
کاش ،دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شبهای بی خوابمان کند.

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد!

کاش کودکان صمیمیتشان را همچون دوستیهای بی ریایشان فراگیر میکردند.

کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد.

شکوفه بهاری مامان و باباها روز جهانیتون مبارک
تقدیم به الینا جون و مامان مهربونش


بسیاااااااااااار زیبا
ممنونم عزیزم
ندا
16 مهر 92 12:54
به امید احقاق حقوق کودکان در جهان امین


آمیِـــــــــــــــن
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 12:59
الینا ی عزیزم
روز کودک مبارک کودک دوست داشتنی


ممنونم خاله جون مهربونم
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 13:00
محبوبه جون عکس اولی مورد داره هاااابی خیااااال شو
من عاااااشق اون آهنگم

بی خیال رفیق! پس آزادی بیان چی میشه !
منم همینطور و همینطور الینا! این آهنگو کمپلت حفظه
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 13:21
راستی دوستمون "مامان آیندۀ فسقلی" نجاتت دادعکس شامپو رو با اسم پیدا کرد و برام فرستاد.موندم از کجا
اماااااا فکر نکنی بیخیال این سوتی بزرگ میشمااااا
باید تاوان این سوتی رو بدی
باااااازم مطالعه

جداً؟ چه جالب! خب به من بگو اسمشو که پیش شخص دیگه ای سوتی ندم!
تاوان از این بیشتر؟! رسوای اینترنتی شدم!
خب رفیق ترک هر چیزی سخته دیگه تازه میفهمم م.ع.ت.ا.د ها چی میکشن؟!

الی مامی آراد
16 مهر 92 13:29
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 14:35
اینم اســـم ِ شامـــــپوی الینا جووووون:

http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13812216853.jpg?40



برو حالشو ببر...

محبوبه جون، کمکت کردم در حد بچه های تیم ملی...

بهم مدیونی


وااااااااااااای به این میگن رفیق بامعرفتممنونم عزیزمحالا یه چی بگم؟باورت میشه واسم آشنا هم نبود حتی فکر کنم حق با سمانه جونه موضوع کنجکاوی و کامنت سایرین ! نیست مسأله اصلی آلزایمر اینجانب میباشد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 14:37
چرا کامنتم که واسه شامپو بود، به دستت نرسیده؟

صبح فرستادم که!

لابلای کامنت هات بگرد ببین میتونی پیداش کنی؟ آخه از کامنت سمانه جون تعجب کردی!

نه صبحی نرسیده
اما با همین کامنت ساعت14/35 رسیده !
عجبا و شگفتا !
تاابددونفره
16 مهر 92 15:20
روز دخملی گلت مبارک عزیزمخصوصی


ممنونم نسترن جون
تا ابددونفره
16 مهر 92 15:28
مرسی شعر زیبا


بابای روشا
16 مهر 92 15:35
روز جهانی کودک بر الینا خانوم خوشگل مبارک


ممنونم عمو جون
شهرزاد مامان حسین
16 مهر 92 15:42
به به. چه شعر قشنگی بانو. به امید روزی که کودکان دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند. و اشکی به چشمشون نیاد مگه اشک شوق.
روز کودک برای الینا جون مبارک.

ممنون.چه دعای دلنشینی...آمیـــــــــن

فرزانه مامان آرین مهر
16 مهر 92 16:41
کودک تجسم نور خداست
کودک فرشته ای بی بال از سوی خداست
کودک مایه آرامش وصلح وصفاست
هر چه گویم از کودک بس
که او امید فرداست
روز کودک بر کودکانمان امیدهای فردا مبارک


مامان روژینا
16 مهر 92 17:54
وای مردم ! روز ناز کودک است
روز سرمستی و ساز کودک است
کودک است ایینه دل را صفا
کودک است محصولی از عشق و وفا

الینا جونم روزت مبارک

ممنون خاله جونم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
16 مهر 92 18:02
الینا جون روزت مبارک..

ممنونم
مامی امیرین
16 مهر 92 21:08
روزت مبارک الینا کوچولو...
امیدوارم تا ابد ÷اکیو سادگی و خنده کودکیت رو لبت باشه.


ممنون سمیرای عزیزم
مامان اینده یه فسقلی
17 مهر 92 1:14
ای بابا دوست جووووونی،مگه ما چند تا رفیق بنام محبوبههههههههههه جونی داریم؟! یه دونه داریم، اونم دوستش می داریم
* * * * * * *
خببببب، حالا گیرهای من:

سلام خانوم آلزایمر
غلط املاییت که واسه مردم بجای کلوچه نوشتی: "کوچه" کم بود، آلزایمر هم بهش اضافه شد...

دیگه بیشتر از این نمیخوام بهت گیر بدم، یعنی دلم نمیاد، یا راستشو بخوام بگم، ذهنم یاری نمیکنه!

آهاااان،یادم اومد، ساعت کامنت من درباره شامپو، 14 و 37 دقیقه نشون میده، تو چطور 35 دقیقه میبینی!؟

محبوبههههههههههههههههههه! عززززززیززززززم خیلی بامرامی
======
ای بابا رفیق بیخیال! سرنوشت منو واسه خودت درس عبرت کن و بیخیال فرایند جذاب مطالعه کامنت سایرین! شو کوچه=کلوچه
ینی اینقدر سوتیهای من زیاده که از دست در رفته و ذهنت یاری نمیده ؟!
ههههههههه این بار و دیگه یکی به نفع من:منظورم اون کامنتی بود که مخصوص شامپو فرستادی واسم
دوست دارم دوست بامعرفت خودم
مامان اینده یه فسقلی
17 مهر 92 1:18
حق داری.
منم خیلی وقتا یه چیزایی رو از روی شکل و رنگ قوطی یا جعبه شون میخرم، مثلا همین "هاتی کارا" اصلا درست به اسمش توجه نکرده بودم، تا اینکه شما گذاشتی اینجا و یه روز تو ادویه هام دیدم که کلی از محصولاتش داشتم استفاده میکردم و اسمشو دقت نکرده بودم

حالا برو خصوصی تا بهت بگم چطوری پیدا کردم شامپو رو؟!

منم همینطورم.این شامپو رو هم از داروخونه یکی از دوستان قدیمیم که داروساز هستش خریدم ینی بهش گفتم یه شامپوی خوب واسه الینا بده اونم اینو داد و من هم اصلا به اسمش توجه نکردم و اصلا اسمش یادم نیست!
مامي كيانا
17 مهر 92 8:57
روز جهاني كودك به الينا جون خوش زبون و مهربون مبارك

به به چه هدايايي مباركت باشه الينا جون

ايشالا هميشه شاد باشيد و روزگار بر وفق مراد


ممنونم عزززززززززیززززززززززززززززززم
خواهر فرناز
17 مهر 92 9:03
روزت مبارک الینا فرشته آسمان ها


ممنون عزیزم
تا ابددونفره
17 مهر 92 9:06
به به چه هدیه های خوشگلی دستتون درد نکنهچه عکس با حالی داره

زبون اون قورباغه خیلی بانمکه
مامان احسان
17 مهر 92 10:13
سلام گل من صبح شما هم بخیر الینا چطوره بهتر شد ؟

سلام معصومه جون.شرمنده دیر جواب دادم .ممنونم عزیزم خوب شده تقریبا
مامان احسان
17 مهر 92 10:14
چه لباس خوشگلی مبارکت باشه خاله جون


ممنون خاله جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 11:10


راستی میگی هاااااااااااااااااا
35 دقیقه ست

اوووووووو... حالا یکی هم واسه تو! گریه نکن !


بعععععععله جانم
خب حالا من چیزی نمیگم ولی خودت به دو تا کامنت اخیرت نیگا کن و غلط املایی های خودت رو بگیر رفیق !

مامان محمدرهام جون
17 مهر 92 11:16
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روزت مبارک فرشته کوچولو
هدایاتم مبارک خیلی خوش رنگ ولعابن


ممنون خاله جونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 11:37
میدونی چیه؟! یه سوتی ازت گرفتم:

نوشتی: نه، فقط همین کامنت 14:35 رسیده!

باید می نوستی: نه، همـــــــــــون کامنت ساعت 14:35 رسیده....



همین یعنی این یکی! ولی همون یعنی اون یکی!

خب دیگههههههههه! ما تو خونه هستیم و دقتمون هم بالاست... شما محل کار هستی و دقتت پایین

ولی در کل خیلی واسمون محبوبی، دقیقا عین ِ اسمت

میدونستی;
محبوبه به انگلیسی میشه: Ladylove


نخییییییییییییییییییر جاننننننننم دقت نفرمودین
نوشتم با همین کامنت ساعت 14/35 رسیده !
خب دیگهههههههه ما با این که محل کار هستیم دقتمون بد نیست گویا !

ممنون...ladylove؟!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 11:43
هدایای کودک دلبندتان مبارکککککککک


ممنون عزیزم
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 12:01
روزت مبارک عزیز دلمممممممممممممممم

ممنون خاله جون
مامی کوروش
17 مهر 92 12:11
اوف که من عاشق این اهنگ و شعرم
روز کودک مبارک فرشته کوچولو ، کادوهات هم خیلی مبارک

ما هم خانوادگی این آهنگو بسیار دوست میداریم.الینا کلاً حفظه این آهنگو چنان با حس میخونه بیا تماشا....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 12:16
خخخخخخخخخخخخ
خب دیگه
منم جای تو بودم باید همینجوری دنبال ِ سوتی میگشتم تا کم نیارم

الان دارم میرم بیرون
ببین، سوتی تا یه حدی خوبه، اما غلط املایی دیگه نگیر.... چون من خودم عادت دارم غلط املایی های اطرافیان رو درست کنم بعد کامنتشون تایید کنم
بعلهههه
یه همچین دوست باحالی داری تو
فعلا


البته من خودم خدای غلط املایی هستم
مريم مامان هلنا و كيارش
17 مهر 92 13:17
روزت مبارك اليناي خوشگلم
محبوبه جان بك گراند هلنا تو عكس از اين پرده هاي زبرا هست .


ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 15:00
89.165.92.214 :آی پی -- زمان: 14:20:12
لينک دهنده: elina1fereshteh.niniweblog.com


.
.
.
.
.
.
.
.
( کامنتی از طرف ِ یکی که غلط املایی داشته و خواسته اینجوری حرصشو تخلیه کنه! )


محبوبه
17 مهر 92 15:25
روز قشنگش مبارک
هدایاشم مبارکش

ممنون محبوبه جان
مهرناز(مامان آرسام)
17 مهر 92 16:14
روزت مبارک الینای خوشگل مهربونم.کادوها محشره

ممنون مهرناز عزیزم
مریم مامان سروش
17 مهر 92 16:20
روزت و کادوهای قشنگت مبارک.


ممنون عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 13:16
روزت مبارک الیناخوشگل چه کادوهایی به به مبااالکه


ممنون خاله جون
مامان آروین
19 مهر 92 13:45
ملوسک من دختر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی بدون که خاله نسیمت همیییییییییییییییشه برات بهترینها رو آرزو می کنه


ممنونم خاله نسیم مهربوووووووووووووونم
آتنا مامانیه روشا یدونه
20 مهر 92 12:51
عزیزم روزت مبارک. چه کادوهای قشنگی گرفتی . دست مامان و بابا درد نکنه


ممنون عزیزم
هنگامه
21 مهر 92 17:20
میبخشید الینای ماهم با تاخیر روز کودک مبارک باشه


ممنون عزیزم