الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

گل آفتابگردون!

1392/9/3 14:53
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان نازنینمقلب

سلام به تک دختر مهربونمقلب این روزها خیلی سرم شلوغه از طرفی کارهای پایان نامه که انگار بختش بسته شدهنگران از طرف دیگه مدیر محترم، یه پروژه سنگین و طاقت فرسا گذاشته رو دوش گروهمونآخ و از همه مهمتر  اینکه حساسیت شما اوت کرده و شبها تا صبح سرفه های خیلی شدیدی میکنی و مدام بیدار میشی و من و بابا هم کلی غصه میخوریمناراحت جدیدا هر وقت از شدت سرفه بیدار میشی بهم میگی : مامان !!!!!دیگههههههه خسته شدمگریه به من شلغم بده بخورم ! (آخه هر وقت سرماخورده میشی بهت شلغم میدم بخوری) گاهی هم از شدت سرفه خودت میگی : به من دارو بدین بخورم ! ناراحت الهی فدات شم که با هر سرفه تو انگار بخشی از وجود من هم آب میشه عزیزم دل شکسته

خلاصه که دل و دماغی نیست این روزهاافسوس

=================================================

پنجشنبه دوره عموها خونه ریحانه (دخترعموی من) بود (طبقه بالای منزلمونچشمک) و همه بابت دوری مسافت ما و سختی رسیدن به مقصد ، کلی دلشون به حالمون سوخت ! نیشخند

چون محرمه مهمونی فقط به گپ زدن و تناول نمودننیشخند سپری شد که البته خود ِ مقوله گپ زدن به تنهایی کللللللللی جذابیت داره مخصوصا برای ما خانومهاچشمک بطوریکه فراموش کردم از شما بچه ها عکس بگیرم که اینجا بزارم!خجالت

=====================================================

جمعه  صبح زود بابا رفته بود یه پرس کله پاچه مشتی با نون سنگکک خریده بود و با ملاطفت و مهربانی من و شما رو از خواب بیدار کردمژه و یه صبحونه مشتی زدیم تو رگ خوشمزهچشمک

سر سفره پرسیدی این چیه؟!سوالگفتم کله ببعیه ! چشمک گفتی : نــــــــــــــه ! فکر کنم این کله پاچه ست ! متفکربغل عزیزمبغل خیلی با بابا خندیدیم آخه تا اونروز فقط یه بار کله پاچه خورده بودی و واسمون جالب بود که قیافه ش یادت مونده بود چشمک  خوشم میاد از لحاظ تغذیه ای به خودم رفتی و کله پاچه دوست داریاز خود راضیمژه

هر چند میدونم الان خیلی ها از خوندن این مطالب اینجوری شدن:سبززبان

چیه خب!منتظرهر کسی یه علایق و سلایقی داره دیگههه! نیشخندنیشخند

بعد از تمییز کاری خونه رفتیم آشخانه لبخند الحمدلله مادر جون کمی سرحال اومده بود انشاله خدا همه مریضها رو شفا بدهقلب

===================================================

اینم صحنه ای که هر روز وقتی میایم  خونه  باباجون دنبالت، باهاش مواجه میشیمخنده میری پشت پرده شون و با هیجان و شکلکهای مختلف میای بیرون و میگی من هیوووووووولامشیطانبغل

=======================================================

راستی همچنان با کاپشن جدیدت مشکل داری و بزور تنت میکنیمش و مدام غر میزنی و میگی آستینش تنگه و به محض اینکه میشینی تو ماشین درش میاری و دوباره موقع پیاده شدن باید به زور و به سختی تنت کنیم ! کلافه دیروز که بخاطر اینکار حسابی از دستت کلافه شده بودم  با صدای بلند داشتم بهت میگفتم : واسه همینه که همش مریض میشی دیگههههعصبانیدر همون حین هم مقنعه ام رو از سرم برداشتم ...یهو با مظلومیت و مهربونی واسه اینکه بحث و عوض کنی و من دعوات نکنم گفتی: واااااااای مامان مهربونم شبیه گل آفتابگردون شدی ! بغل

من با تعجب رفتم جلوی /اینه دیدم بعععععله ! موهام از جهات مختلف سیخ شده به طرفین و بالا و الحق شبیه کله شیر شده بود ! زبانخجالتخنده

قربونت بشم من که حتی تو اوج عصبانیت منو شبیه گل آفتابگردون دیدی عزیزم خجالتبغل

====================================================

پ.ن:

یه مربی  تربیت بدنی تو باشگاه بانک واسمون میاد و چند وقتیه که مشغول خدمت رسانی به بدن محترم و سوزاندن کالری های ناشی از کله پاچه خوری میباشیمزباناز خود راضی کاملا احساس میکنم که تمام سلولهای بدن عزیز دچار شوک روحی و روانی و تعجب ناشی از رسیدگی و توجه و ملاطفت ما شده اندتعجبنیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
3 آذر 92 11:22
سلاااااااااام عزیزم ممنون از جوابِ خصوصی که برام فرستادی ان شالله انشالله که مادر مهری شما زود یزود خوب شن الهی آمین وقتی عنوان پستتو دیدم یکم جاخوردم گفتم این سر ِ زمستونی و گل آفتابگردون کجا بود امان از دست این بچه ها واقعا سوژن کلی خندیدم همکارم گفت به چی میخندی گفتمش هیچی یاد چیزی افتادم خندم گرفت بعدم که خودت گفتی کله شیر بیشتر خندم گرفت پس الینا به خودت رفته با نمکیش خیلی با حال بود ای وااااااااااااای از سرما خوردگی دیگه نگو بمیرم تو این سرما و این مسافت طولانی من که بودم قیدشو میزدم تا حالا به عمرم نخوردم کله پاچه ببینم چه مزه ای
مامان
پاسخ
انشاله همه مریضها شفا پیدا کنن پس کلی سوتی دادی سر کار!منم اکثر اوقات موقع خوندن مطالب این شکلی میشمو فکر کنم همکارم عادت کرده یه این قیافه من یه بار با نسترن جون که کله پاچه دوست داره با هم بخورین مطمئن باش اهلش میشی
مامان بنیتا
3 آذر 92 11:26
آخی عزیزم ایشالا زود خوب شی واقعا سرفه کردن بچه ها دل آدم رو آتیش می زنه ای جوووووونم که خودش رو هیولا کرده چه هیولای خوشگلیییی قربونت برم عزیزدلم که مثله مامان کله پاچه خوری برای گل دختر و مامان گل آفتابگردونش
مامان
پاسخ
ممنون گلناز جون
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 11:31
قربونت برم دخمل نازززززززززززز گل افتابگردون خیلی جالب بود انشالله زودی کارهای پایان نامه اتون تموم شه ویه نفس راحت بکشید.... دوستم خصوصی
مامان
پاسخ
خدانکنه عزیزم وای ممنون عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
3 آذر 92 11:33
سلام. آخیییییییی... نبینم غصه تو چشمات، نبینم آب شدنت رو الینا جون، زود خوب شو خسته نباشی اینقدر دستت به خوردن گیر بود که یادت رفت عکس بگیری؟ لوووس کــــــــــــــلّه پاچــــــــــــــــــــــه! چیه خو؟! چرا اینجوری نیگام میکنی؟ هر کسی یه علایق و سلایقی داره دیگههه! اوووو... چرا دخملیتو اذیت میکنی؟!!!!! بذار بزرگ بشه، خودم میام بهش میگم خبییییییییییییییییث! خخخخخخخخ مامانی ِ کله شیریییییییییییییییی الکتریسیته ای هم واسه خودش عالمی داره هاااااااا همون موقع یه بادکنک باد میکردی و میمالیدی به موهات، راحت میچسبید به دیوار. ایجاد ِ شوک روحی و روانی بدنت، مبارک ک ک ک ک ک ک تنت سالم عزیزم...
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم والا با اون همه شکلکی که واسه کله پاچه گذاشتی احتمالا بزور میخوای علایق و سلایقت رو بهمون تحمیل کنی ! حالا کوتاه بیا اینقدر همنیستا الکتریسیته-بادکنک! کلاً ما تو کار ایجاد شوک و الکتریسیته و این حرفا ایم ممنون خوشگلم
مامي كيانا
3 آذر 92 11:40
ااولش كلي از گل آفتاب گردون خنديدم اي شيطون ِ وروجك ِ تيزبين از سرفه هاي الينا خيلي ناراحت شدم واقعا راست ميگي با هر سرفه اي كه ميكنن باوركن ذره اي از بدنمون آب ميشه كيانا هم خيلي شبها سرفه ميكرد تا حدي كه ديگه معضرت ميخوام داشت بالا مياورد و صورتش كبود ميشد پيرو همون سرماخوردگي دكترش براش يه اسپري تجويز كرد كه اينجا خيلي سخت گير آوردم ولي خيلي خيلي كيانا خوب شده بطوريكه ديگه اصلا سرفه نمي كنه اميدوارم الينا جونم زود زود خوب شه چه خوب كه مامان مهري بهترن دعاي ما شفاي عاجل همه مرض هاست گفتي كله پاچه و كردي كبابم ما هم خانوادگي عاشق كله پاچه ايم عاليه جذابيت گپ خانومها رو كه موافقم آآآآي ميچسبه هركي كله پاچه ميخوره پاي سوزاندن كالريش هم ميشينه ديگه
مامان
پاسخ
مونا جون واسه الینا هم اسپری تجویز کرده اما متاسفانه اصلا همکاری نمیکنه و اجازه نمیده بهش اسپری بزنیمممنون عزیزم خوشم میاد آخر تفاهم هستیما کسب کالری بسی شیرین است و سوزاندن آن ...
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
3 آذر 92 12:21
بررسی رابطه بین مکانیزم های حاکمیت شرکتی و نقدشوندگی بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران . Check of relationship between corporate governance mechanisms and liquidity of the stock market in Tehran stock exchange
مامان
پاسخ
یک دنیا ممنون عزیزم
مهرناز مامان آرسام
3 آذر 92 13:34
وای محبوبه ازدست تو با این حرف زدنات و تعریفات کله ی شیر!!!! ملاطفتت به بدن مبارکو ادامه بدا آفرین آخی ازین شربتای گیاهی دادی به الینایی؟ خوبه ها. تیمکس ، تیمیان. اتاقشم مرطوب نگهدارید حتما. یا با دستگاه بخور سرد یا 1 قابلمه آب روی بخاری یا شوفاژ.ایشالا بهترمیشه جیگرمون
مامان
پاسخ
مهرناز جون از راهنماییت ممنونم . شربت گیاهی بهش ندادم اما بخور گذاشتم حتما از این شرتها که معرفی کردی هم استفاده خواهم کرد.ممنون
مامان احسان
3 آذر 92 13:39
خدا قوت عزیزم
مامان
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
3 آذر 92 14:27
محبوبه جونی، از پرده ی خونتون چه خبر؟!!!! چی انتخاب کردی آخر؟ این عکس ِ که پرده توشه رو یه لحظه اول دیدم، فکر کردم خونه خودتونه. ولی بعد دیدم که نه.
مامان
پاسخ
فقط پشت پرده ای زدم و همچنان پرده نخریدم! احتمالا تا عید طول بکشه تا بخرم!
مامان روژینا
3 آذر 92 14:43
سلام دوست جونم ایشا... زودتر این پایان نامه لعنتی هم دست از سرت برداره و راحت بشی الهی بمیرم برا دخمل نازم چرا مریض شده آخه ؟ اونجا که دیگه الودگی هوا نیست ایشاا... که زود زود زود خوب بشی خاله اونوقت با این وضعیت دخملمون بهش کله پاچه هم دادی ؟در عوض برای استخون بندیش خوبه نوش جونتون اون کله پاچه وای چه هوسی کردمااااا قربون الینا با اون تفسیر قشنگش یادم باشه هر موقع موهام اون شکلی شد به همه بگم گل افتابگردونم به به خانم ورزشکار پس چرا دل و دماغی نیست ادم ورزشکار که باید روحیش عالی باشه ببوس دخمل نازتو
مامان
پاسخ
سلام بهار مهربونمممنون عزیزم.بخاطر آلودگی نیست بخاطر سرد و خشک بودن هواست! مگه کله پاچه واسه حساسیت بده؟ خودت نباید بگی باید دختر نانازی بگه مامان شبیه آفتابگردون شده فقط وقتی میرم ورزش خوبه بعدش دوباره دپرس میشم وقتی سرفه های الینا رو میشنوم و یادِ پایان نامه لعنتی میفتم!
زهرا مامان ارتا
3 آذر 92 17:46
سلام محبوبه جون الینای شیرین زبون ما چی کار میکنه افرین به الینای کله پاچه خور توی این زمینه من هم با شما هم عقیده امراستی رمز مطلب قبلی رو به ما میدی
مامان
پاسخ
سلام زهرا جونپس شما کله پاچه خور هستیچشم حتما
تاابددونفره
3 آذر 92 19:01
سلااااااااااااام عزیزمدلم تنگ شده بود براتکاملا معلومه که سرت شلوغهخسته نباشی با این همه مشغلهای بابا مگه جریان پایان نامه حل نشده بودآخیییی طفلکی خودشم خسته شده که میگه دارو بهم بدیم پس شما هم پنجشنبه رو مثل ما بله..مشغول دوره و مهمونی آره گپ زدنو خوب اومدیمنم که کله پاچه دوست دارم خصوصا مغز و زبان..خدارو شکر که حال مادر جون بهترهآخی چه هیولای دوست داشتنیگل آفتاب گردون با موهای سیخ سیخدر امر سوزاندن کالری ها و توجه و رسیدگی به سلولهای عزیز موفق باشید
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزممنم همینطور نسترن جونپایان نامه تازه شروع شده عزیزم آره دوست جونم ما هم پنجشنبه مشغول بودیمخودمونیم بهت نمیاد کله پاچه خور باشی نسترن جونممنون عزیزم
مارال - مامان روشا
4 آذر 92 0:21
درود بر شما امیدوارم زودتر این مشغله های که واقعن هیچ وقت تمومی ندارن زودتر کم بشن برای حساسیت الینا جون که دقیقن طبق توضیحاتتون شبیه وضعیت روشاست، شربت ضد حساسیت کتوف(KETOF) فکر میکنم جواب بده برای روشا شبی 4ML سه چهار شب بعد خوب شد واقعن سرفه های بدی داشت اینقدر سرفه میکرد که بالا میاورد امیدوارم زودتر خوب بشه خوشبختانه بابای روشا هم مثل منه و کله پاچه و سیراب شیردون دوست نداره باید ببینیم روشا در آینده چگونه است
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم. در مورد این شربت چیزی نشنیده بودم تا حالا! گیاهی که نیست نه؟ ینی مخصوص حساسیت هستش؟ من سیرابی هم خیلی دوست دارم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
4 آذر 92 1:52
دلت آب، ما ناهار مهمونیم دوستت دارم، یه دنیاااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
کجا دعوتی؟!خونه تک خواهر؟!خوش به حالت مارو که هیچکس تحویل نمیگیره!
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:19
سلااام دوست جونمخیییلی دلم میخواد مثل قبل بیام و یه دل سیر واسه پست هات نظر بذارم،ولی بخدا وقت نمیکنم ای جااانم که انقدر با سرفه هاش شبها اذیت میشه الینا جونم محبوبه جون دستگاه بخور تو اتاق روشن میکنید؟شاید تاثیر داشته باشه آخییییی منم کلی نگرانتون شدم واسه سختی راه و دوریحتما کلی هم تو ترافیک موندید واااای گپ زدن خانوماخدایی هیچی تو مهمونی ها جذاب تر از این بخش نیست
مامان
پاسخ
سمانه جون اصلا خودتو ناراحت نکن شرایطتت رو درک میکنم عزیزم.هر وقت اومدی خوش اومدی بخور هم میزاریم اما نمیدونم چرا خوب نمیشه؟! گپ زدن
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:24
چه خوب...پس صبح جمعه الینا جون با شلوغ بازی زحمت بیدار کردنتو نکشیده محبوبه جون واااای محبوبههههههکله پاچه دوست داری؟آخه اینم شد علاقه و سلیقه؟اییییشششش خداروشکر که مادرجون مهری حالشون بهتر بوده.انشالا که همیشه خوب و سلامت باشن ای جاااااانمیگه من هیولاااامیاد ستایش افتادم که به من لولوام میگه من هولوام
مامان
پاسخ
چه فایده یه بار هم که الینا بیخیال ما بود باباش ول کن ما نبود! کلــــــــــــــه پاچـــــــــــه هولو !!!!قربونش برم
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:29
واااای محبوبه جون خیییلی باحال بود که دخملی بهت گفته شبیه گل آفتاب گردون شدی چقد ازت حساب میبره خب دوستم یکم آروم تر مقنعه تو دربیار که موهات مث موهای شیر نشن خب الان چهره ت اومده تو ذهنم دارم به اون میخندم خودتی چقدم تو کالری اضافه داریطفلی اون سلول های عادت کرده به سستی همیشه شاد باشید دوستم
مامان
پاسخ
بحث حساب بردن نیست لابد شبیه هستم دیگههه سمانه هر سری میخوام برم باشگاه سلولها میگن بیخیال رفیق بیا استراحت کنیم ما همینجوری راضی هستیم! ممنون رفیق جونی
مهرنوش مامان مهزیار
4 آذر 92 7:37
گل آفتاب گردون رو عشق است
مامان
پاسخ
مامي کوروش
4 آذر 92 7:39
ببين دختر داشتن همينش خوبه ، در حاليکه کاملا مشخصه شما شبيه چيز ديگري شده بوديد دخمل ما گل افتابگردان ديده شما را
مامان
پاسخ
والا فریما جون یحتمل ایشون هم منو شبیه چیز دیگه دیده اما از سیاست بالاش هندونه هارو ردیف کرده که بحث تموم شه!
مادر امیرین
4 آذر 92 8:24
سلام عزیز مهربونم. همیشه به خوشی... اتفاقا خیلی هم خوشمزست کله پاچه و من فقط به خاطر کالریش که کمتر میرم سراغش. راستی شما که لاغر هستی ÷س چرا به فکر کالری سوزی افتادی؟؟؟ عزیزم خصوصی هم داری.
مامان
پاسخ
سلام عزیزمما هم به همین دلیل هوسانه و هر چند وقت یه بار میخوریم وزنم متعادله اما تجمع چربی در ناحیه خاصدارم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
4 آذر 92 9:13
سلام جیگر... Good morning خونه ی یکی از دوستای خواهرم که دوست ِ من هم میشه. یعنی باید بشه ...
مامان
پاسخ
ینی بایدیه قضیه؟!خوش بگذره عزیزم
مادر امیرین
4 آذر 92 9:58
گهگاهی از حساسیت هم میشه. شربت خیلی خوبیه.امتحان کن.خیلی راحت میخوابه. نه .کامنتی از شما جز این نبود.
مامان
پاسخ
حتما.ممن.ن عزیزم از راهنماییت در مورد مفقود شدن کامنت هم دیگه تعجب نمیکنم!اگه برسه دستتون جای تعجب داره والا
تاابددونفره
4 آذر 92 12:02
مامان
پاسخ
مامان روژینا
4 آذر 92 15:44
وااااااااااااااااااااای به قرااااااااااااااان من نظر گذاشتم چی می شه این نظراااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
شرمنده بهار جون دیروز فرصت نشد همه رو تایید کنم
سحرمامان میکا
4 آذر 92 17:07
ممنون که به ماسرزدید
مامان
پاسخ
خاطرات دلنشین ما
4 آذر 92 18:09
با سلام.ممنون از حضور سبزتون.ماشاالله چه دختر ناز و خوش زبونی دارید.
مامان
پاسخ
شهرزاد مامان حسین
4 آذر 92 21:28
الهی عزیزم. ایشالله حالش هر چه زودتر خوب بشه. گل آفتاب گردان.! چه تعبیر شاعرانه ای از یه مامان عصبانی. این مشکل لباس رو من هم با حسین داشتم و دارم. تنها نیستی بانو.
مامان
پاسخ
بله کلی شرمنده شدم! واقعا کلافه میکنن آدمو
پانی تم
5 آذر 92 0:08
سلام تولد نی نیاتون رو با کارهای پانی تم به یاد موندنی تر کنید .•*´`*•. (پانی تم) طراحی و اجرای تم تولد_جشن دندونی_ساخت کلیپ..تقویم..و دوخت لباس مناسب تم .•*´`*•. منتظرتون هستیم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 1:36
یارو میره خارج. میگن اسمت چیه؟ میگه: SUN OF GOD, BETWEEN TWO WATER OF ORIGINAL میگن :یعنی چه؟ میگه :شمس الله میاندوابی اصل‬
مامان
پاسخ
خیلی باحال بود
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 12:47
http://motherschef.niniweblog.com/post430.php
مامان
پاسخ
عااااااااااااااااالی بود
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 19:07
اگه دوست داری، دوباره بیا و توپک هویجی ِ من رو هم ببین!
مامان
پاسخ
اومدم دیدم عزیزمو بسی لذت بردم از اینهمه هنر عزیزم
مانی محیا
6 آذر 92 11:16
آخی مهربونم. گل آفتابگردون... محیا هم دلش نمیومده بگه زشت شدی.. خوندی؟؟؟؟
مامان
پاسخ
آره خوندم...جانن همشون
سعیده ، مامان هومان
6 آذر 92 19:07
ایشاله کارای پایان نامه طلسمش شکسته بشه و همش بزرید مهمونی خیلییییییییی برای گل دختر ناراحت شدم و سرفه ها ازار دهندشکله پاچه/ وای که خیلیییییییییییی شیرین گفته الینا جووون گل آفتابگردون...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم کله پاچه! از اون آیکون برافروخته ای که گذاشتی متوجه میزان علاقه ت به این طعام لذیذ شدم!
مامان محمدرهام جون
9 آذر 92 10:30
گل آفتابگردونم الهی زودتر خوب شی که بسی ناراحتت شدیم هههههه تصورسلولهای درحال تعجبت منو کشت!!!!!! موفق وپیروز باشید
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 0:59
محبوبه جون میگم الینا جون خدایی نکرده برونشیت نشده ؟مطمئنی آلرژیه؟ ببن دوستم من قبل از اینکه روشا رو باردار بشم سرما خوردمو عفونت و مثل الینا جون آنتی بیوتیک و ...بعد از چند وقت دیدم شبا همش سرفه میکنم و اصلا نمیتونستم بخوابم سرکار همش خوابم میومد از بی خوابی.چند تا دکتر رفتم و آخر سر رفتم متخصص داخلی که تشخیص داد چی شده. حتما دنبالشو بگیر.ایشالا به زودی خوب میشه وای موقع کله پاچه خوردن جای منم خالی میکردین من تا الان فکرمیکردم تنها خانمی هستم که کله پاچه دوست داره. خدایا از دست این بچه ها که تو اوج عصبانیت هم ادمو میخندونن.یعنی مامان محبوبه مثل آفتاب گردون بوده اون لحظه؟
مامان
پاسخ
نمیدونم الهه جون.منم بردی تو فکر! نکنه بقول شما مشکل چیز ِ دیگه ایه؟! حتما باید ببرمش چند تا متخصص خوب ببیننش... به به میبینم که تفاهم داریم تو کله پاچه خوری! لابد بودم دیگهههههه!