الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دل اهواریی

1393/5/9 8:13
نویسنده : مامان
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

فروشنده های دست فروش رو که میبینی کلی دلت براشون میسوزه  و غصه اینو میخوری که چرا کسی چیزی ازشون نمیخره و توضیح ما دال بر اینکه میخرن اما الان کسی نیست به حالت افاقه ای نداره و دست آخر مجبور میشیم خودمون خرید کنیم ازشون ! حالا هر چی که میخواد باشه ... فقط بخاطر دل مهربووووون و اهورایی ِ تو دلبندممحبت

احترام بسیار خاصی برای بزرگترها قائلی علی الخصوص پیرمردها و پیرزن ها ، خیلی رعایت حالشونُ میکنی حتی لحن صحبتت وقتی باهاشون صحبت میکنی تغییر میکنه و مهربونی ش صد چندان میشه و این منو خیلی خوشحال میکنه دخترکممحبت

.

.

.

چند روزی سرگرم تدارکات جشن زادروزت بودیم و بسیار بسیار بهمون خوش گذشت وقتی ذوق و شعف صد چندان تو رو میدیدیم که با چه هیجانی بر تمام کارها نظارت داری و نظر میدی و مدیریت میکنی کارها رو و با اون دستای کوچولو و نازت کمک حالمون هستی در واقع دوندگی های قبل از مراسم بسیار دلنشین تر و شیرین تر بود برامون تا خود ِ روز جشن  که همونطور که پیش بینی میکردم تقارنش با ساعت خوابت و شلوغی ش باعث شد که اونطور که باید لذت نبری اما در مجموع خوب بود ...

خوشحالم که سه روز تمام از ته دل خندیدیم و با هم و درکنار هم لذت بردیم ... لذتی وصف نشدنی....

محبت

همین مرا بس...

همین پدر را بس... ( که با وجود روزهای سختی که بخاطر بیماری مادرش سپری میکند برق چشمانش از دیدن ذوق ِ تو غیرقابل وصف است)

خدایا شکرت

 

پ.ن:

عکسهای مراسم بزودیآرام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
9 مرداد 93 17:52
تولد دخملی خیلی مبارک، قربون اون دل مهربووونش منتظر عکسهاییم
مامان
پاسخ
ممنون فریما جونچشم
ندا
9 مرداد 93 18:43
تولدت مبارک الینا
مامان
پاسخ
ممنون خاله ندا
مامان نازدونه ها
9 مرداد 93 18:46
جيگر خودشو دل اهواراييش رو برم من منتظر ديدن عكساش هستم
مامان
پاسخ
ممنون.چشم بزودی
آجی مهربـــــــــــان
10 مرداد 93 10:45
منتظر عکس های زیباتون هستیم
مامان
پاسخ
مامان سعیده
10 مرداد 93 12:30
اصلا عجیب نیست این رفتار و کردار اهورایی ...الینا فرزند شماست محبوبه بزرگوار
مامان
پاسخ
این لطف توئه دوستم
مامان سعیده
10 مرداد 93 12:32
امیدورام حالت بهتر شده باشه منتظر عکسهای زیبای مراسم جشن تولد عزیز دلمون هستیم
مامان
پاسخ
ممنون سعیده عزیزمچشم حتما
آتنا مامانیه روشا یدونه
10 مرداد 93 13:10
عزیزم تولدت مبارک . ماشااالله به این همه احساس و هوش که رعایت مسن ها رو میکنی . واقعا محبوبه جون خیلی لذت بخشه دیدن ذوق بچه ها برای کارهای تولدشون روشا هنوز بعد از گذشت 5 ماه از تولدش هنوز عکسها و فیلم های تولدشو میبینه و به اندازه همون روز ذوق میکنه و مااز دیدن ذوقش کیف میکنیم . بی صبرانه منتظر عکسهای تولد گل دخترمون هستیم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون. دقیقا همینطوره عزیزم.اتفاقا من واسه همین تم رو پرینت رنگی نگرفتم و دادمم خودش رنگ آمیزی کرد و کلی لذت برد
تاابددونفره
11 مرداد 93 1:47
سلااااام محبوبه ي نازنينخوبي عزيزم. آخي نازي دختر مهربونراستش منم خيلي دلم براشون مي سوزه واقعا نم همينطوره هميشه تهيه ي تدارکات ذوق و شوق بيشتري دارهخوشحالم که بهتون خوش گذشته.ايشالا هميشه خوش و خرم باشيدبيصبرانه منتظر عکساي تولدم. البته عجله نکن.شايد اين هفته سفر باشم من نتونم ببينمچقدر خودخواهم من دوستون دارم
مامان
پاسخ
سلام نسترن عزیز واقعا همینطوره سفر؟کجا بسلامتی؟ خوش بگذره عزیزم این حرفا چیه عزیزم خیلی هم خوبی تو
مامان احسان
11 مرداد 93 7:45
سلام عزیزم خدارو شکر که خوبید خدا مادر مهری مهربون رو هم شفای خیر بده .زود تر عکسهارو بگذار
مامان
پاسخ
ممنون.چشم حتما
مامان آیسو وآیسا
11 مرداد 93 12:36
فدای دل مهربونت ناززززززززززنینم منتظر عکسها هستیم بیصیرانه تولدت دوباره مبارک الینا جوووووووووونم
مامان
پاسخ
ممنون خاله دوست داشتنی
مامان احسان
11 مرداد 93 13:29
خواهری برم زیاد دعا کن دنبال خونه ایم البته اون خونه هنوز فروش نرفته ها
مامان
پاسخ
انشاله درست میشه همه چی
مامان مریم
11 مرداد 93 14:25
همیشه شاد باشی عزیزم
مامان
پاسخ
مامانی كسرا
12 مرداد 93 12:42
ماشالله چه مهربونه عزيزمانشالله هميشه چشمانت بدرخشد از شادي و لبخند از لبانت محو نشود انشالله فرشته ها بغل بغل خوشبختي برايت به ارمغان بياورند بازم تولدت مبارك كوچولو دوس داشتني
مامان
پاسخ
بسیار ممنون از این دعای دلنشین
آجی مهربـــــــــــان
12 مرداد 93 23:33
محبوبه جون سلام لطف میکنید بهم رمزو دوباره بدین رمزم کار نمیکنه؟!!!
مامان
پاسخ
رمز فرقی نکرده همونه عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
13 مرداد 93 8:18
الینا جون قربون دل اهورایی ومهربونت برم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
بانو
13 مرداد 93 9:45
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان محمد فاضل
15 مرداد 93 22:53
دیگه دلم براتون تنگیده خیلی ضمنا رمزم دوباره گم کردم اصلا من حافظه ندارممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
مامان کیامهر
17 مرداد 93 17:27
الهی هیچوقت دل مهربون الینا جون غصه دار نشه تولد فرشته نازنین هم مبارک
مامان
پاسخ
آجی مهربـــــــــــان
18 مرداد 93 23:47
محبوبه جون لطف میکنید یه بار دیگه برام بذاریش؟هر چیگشتم پیداش نکردم ولی رولپتاب سیو بوده
مامان
پاسخ
بله حتما
النا مامان رها
19 مرداد 93 11:51
سلام منم رمز می خوام عکسها رو ببینم تولد این خانم خوشگله رو ببینم چطوری بود ايشالا که همیشه خوش باشین
مامان
پاسخ
عزیزم هرکار میکنم وبلاگت باز میشه برام؟
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 12:18
سلام عزیزم خوبی گلم وای اینمدت غیبتم چه اتفاقاتی افتاده که من نخوندم الهی قربون دختر نازنین با دل مهربونش بشم تولدتم مبارک خوشگل خانم راستی رمزتون عوض شده اگه ممکنه منم رمز میخوام ممنونم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم رمزو خصوصی فرستادم
مامان نازدونه ها
19 مرداد 93 14:07
تو ريدر پستتون رو با مطلبي از خاك تا افلاك جز آپ شده ها نشون ميداد اما خبري ازش نيست(:
مامان
پاسخ
پیش نویس بود الان فعالش کردم
مادر اميرين
21 مرداد 93 16:26
اگه خواستى زحمت بكش رمز تولد گل دخمل و بيار ممنون😍
مامان
پاسخ
حتما عزیزم
شهرزاد
21 مرداد 93 20:28
خانومی من رمز رو دارم ولی نمی دونم چرا نمی تونم تولد زنبوریه الینا جون رو باهاش باز کنم می شه بی زحمت دوباره به من رمز بدی؟
مامان
پاسخ
چشم
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:05
دوستت دارم...
مامان
پاسخ