الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مشغله

1393/9/15 15:29
نویسنده : مامان
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزممحبت ممنون از احوالپرسی هاتون. ما خوبیم . بدلیل مشغله شدید کاری فعلا نمیتونم پست جدید بزارم. انشاله در آینده ای نزدیک در خدمتتون خواهم بود. واقعا شرمنده که نتونستم کامنتها رو تک به تک پاسخ بدمخجالت انشاله از خجالتتون دربیام دوستان بسیاااااااااااااااااااااار عزززززززززززززززیزززززززززززمبغل

سپاس که به یادمون هستینمحبت

پسندها (5)

نظرات (19)

بانو
16 آذر 93 10:20
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:52
مامان
پاسخ
ﻓَﺮے ﻣﺂ
17 آذر 93 8:04
منتظر بازگشت قهرمانانه ات هستیم همکار جون پر مشغله ؛)
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
17 آذر 93 17:14
سلام عزیزماخی خسته نباشیایشالا هر جا که هستی سالم و خوش باشی دوستم
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.ممنون عزیزم
زیبازن
18 آذر 93 1:07
مامان خانم سلام، از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
زیبازن
18 آذر 93 1:53
از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
مریم
18 آذر 93 12:15
دلمون تنگ شده فقط زودتر
مامان
پاسخ
چشم
مامان نازدونه ها
20 آذر 93 18:28
مراقب خودت و گل دخترمون باش و در انتظارخوندن نوشته هاي جديدت مي مونيم مرسي از خبردادنت
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
22 آذر 93 12:28
مامان
پاسخ
مامان احسان
23 آذر 93 9:20
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
24 آذر 93 8:05
خدا قوتت بده عزيزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مادر
25 آذر 93 12:00
سلاممم سلامممم خوبی عزیز؟ الینا جونم چطوره؟ دلم براتون تنگ بود اساسییییییییی
مامان
پاسخ
سلام سمیراجان.ممنون عزیزم. و همچنین
زهرا مامان ارتا
26 آذر 93 19:20
*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•
مامان
پاسخ
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
28 آذر 93 12:14
انشالله هرجا خستین شاد وسلامت باشین دلمون تنگ شده زود برگردین
مامان
پاسخ
ممنون سمانه جون.چشم حتما
مامان احسان
28 آذر 93 17:49
سلام محبوبه جونم خوبي خواهري دلم براي نوشته هات تنگ شده بنويس
مامان
پاسخ
دلتنگی منم خیلی زیاد بود معصومه جون
مامان زهرا
29 آذر 93 21:20
سلام محبوبه جان نمیدونی توی این مدتی که نبودی من چقدر نگران شده بودم چون گفتم سابقه نداره محبوبه این همه مدت بی خبر بره و حتی نظرات رو هم تایید نکرده دیگه نمیدونستم چی کار کنم از پیامهایی که قبلا با مامان اینده یه فسقلی داشتی متوجه شدم ایشون شماره موبایلت رو داره به همین علت رفتم توی پیامهایی خصوصیش گذاشتم لطفا به محبوبه زنگ بزن ببین چه خبر شده که مدت طولانیه به وب نیومده که متاسفانه خبری از مامان اینده هم نشد اما خوشحالم که هستی و صرفا یه مشغله بوده چون من خیلی اتفاقای بدی توی ذهنم تصور کردم دیگه اینجوری مارو بیخبر از خودت نذار خوشحالم که هستی و پیش مایی دلمون تنگ شده
مامان
پاسخ
مرسی زهرا جان که اینقدر به من لطف داری دوست خوب و نازنینمو شرمنده که باعث نگرانیت شدم چشم دیگه تکرار نمیشه
مارال - مامان روشا
30 آذر 93 17:36
امان از این درگیری های کاری که نه توانی برامون گذاشته نه وقتی که به این فسقلی ها بسرسیم درکت میکنم عزیزم بسیار خسته نباشی
مامان
پاسخ
واقعا! مارال جان شاید من هم به همون نتیجه که شما رسیدی برسم همین روزها
سعیده
2 دی 93 1:38
;[کجایید دلم تنگ تنگ تنگ شده
مامان
پاسخ
ماهم بسیار دلتنگیم عزیزم
مریم
3 دی 93 9:39
چقدر دلم برات تنگ شده.
مامان
پاسخ
منم همینطور مریم جان