الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مسابقه نقاشی

1393/12/10 14:03
نویسنده : مامان
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزممحبت

سلام به عشقممحبتبه نفسممحبت به همدمممحبت به مونسممحبت

فدات بشم من این روزها ذهنت خیلی درگیر مسائل مربوط به خدا و مرگه !

میگی : خدا خیلی بزرگه اونقدر بزرگه که هیچ جا جا نمیگیره اما تو قلب ما جا میگیره . جاش تو قلب ماستبغل

میگی : آدما وقتی میمیرن میرن تو خاک بعدش میرن تو قلب ما ، اما تو آسمون نمیرن ! ( از همون روزی که بهت گفتیم مادرجون مهری رفته تو آسمون ذهنت درگیر این قضیه ست و مدام داری کنکاش میکنی و قبول نکردی و نمیدونم چجوری و با مشورت با کی به این نتیچه رسیدی که آدما بعد از مرگ نمیرن تو آسمون میرن تو قلبمونمحبت)

یه مدت هم مدام سوال میپرسیدی که اگه شما فوت بشین (!)من چه کار کنم؟تنها میمونم؟غمگین

بعد چند روز اومدی گفتی : مامانی ! اگه خدای نکرده(!) شما و بابا فوت بشین من میرم خونه باباجون زندگی میکنم و با اسکوترم میرم مدرسه !!! گیجخنده

*************************************************************************

چند وقت پیش تو اداره مسابقه نقاشی با موضوع نماز برگزار شد . هر چی بهت اصرار میکردم یه نقاشی بکش افتخار نمیدادی!دلخور تا اینکه بالاخره تو دقیقه نود یه نقاشی عجله ای کشیدی و دادی بهم و گفتی بیا مامان بخاطر تو کشیدم اما خودم دلم نمیخواست تو مسابقه شرکت کنم !!! تعجبخنده

متاسفانه چون خیلی عجله ای شد فراموش کردم ازش عکس بگیرمبدبو حتما سر فرصت مناسب از همکارم میگیرم و اینجا میزارم .چشمک

اینم جایزه اش جشن:

البته به هر کسی که شرکت کرده بود جایزه دادنخندونک قراره از شبکه پویا هم پخش بشهراضیمحبت

*******************************************************************

اینم عکسهای گردش یه روز برفی که رفته بودیم خونه عمه سمیه و شب بدلیل بارش برف شدید نتونستیم برگردیم بجنورد و شب خونه عمه سمیه موندیم و فرداش هم رفتیم برف بازیچشمک

**********************************************************************

بخواب آرام ای عشقم که من بیدار بیدارم

فراقت تا سحر هر دم کند بیمار بیمارم

بخواب آرامِ جانِ من کنارت بودم و هستم

بخواب آرام من امشب چو هر شب سخت هوشیارم

تمام هستی ام خوابی ، برایت شعر می گویم

بخواب آرام تا فردا که من مشتاق دیدارم

میان سینه ام بغضی دل من گریه می خواهد

ز ترس بودن بی تو ، ز فکرش نیز بیزارم

دلم تنگ است می دانی که بی تو هیچ و تنهایم

نگر بر تلخی ام بی تو به این روز و شب تارم

چه میشد گر سحر میشد دلم بی تاب روی تو

نوازش کن مرا هر دم که من بی عشق بیمارم

به چشمانت قسم عشقم که بی عشق تو میمیرم

فدای پاکیت گردم گل زیبا و بی خارم

تمام آرزوی من ، بخواب آرام چون هستم

نوازش می کنم مویت بخواب آرام ، بیدارم

« ساسان مظهری »

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

آویسا
10 اسفند 93 17:51
به به مبارکش باشه جایزه هاش،اون تیکه ی با اسکوتر مدرسه رفتنش خیلی با حال بود.ما هم تو مسابقه نقاشی اداره بابایی شرکت کردیم البته من نقاشی شو کشیدم و آویسا رنگ آمیزی کرد اما دقیقه نود کاشف به عمل اومد که فقط بچه های 5 تا 15 سال حق شرکت دارن
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.ینی اسکوترش بعد از فوت ِ ما تو حلقم همین دیگه یه چی میدونستن که گفتن 5 به بالااشکال نداره عزیزم ایشاله مسابقات بعدی
مریم
11 اسفند 93 0:34
چه عکس باحالیه این آخری. شبت خوش عزیزکم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
ﻓَﺮے ﻣﺂ
11 اسفند 93 9:01
وااای مداد رنگی ، دفتر و غیره ! چرا نگفتی منم برات نقاشی بفرستم !!! حالا پویا هم نشون ندادنم مهم نیست !!!!!! جیگرش و با این تحلیل های قشنگش
مامان
پاسخ
اگه آرم این ب.ا.ن.ک رو قابل بدونی بدون مسابقه در خدمتیم همکار جونی
مامان نازدونه ها
11 اسفند 93 11:26
راست ميگه گل دخترمون خداوند قبل فرستادنه آدمها به آسمان عشق ويادشون رو تو دل وقلب بازمانده هاش زنده نگه ميداره بعد ميبرشون روح مادرتون قرين رحمت الهي موفقيت نقاش كوچولومون رو تبريك ميگم وبه اميد موفقيتهاي بيشترش هميشه به گردش وخوشگذروندن عزيزم
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره.تحلیل بچه ها از ما خیلی قویتره و عمیق تره ممنونم دوست بسیار عزیزم
مامی کیانا
11 اسفند 93 12:26
به به مباركه جايزه تبليغات بانك بود ديگه واي چه شعر قشنگي خيلي خوشمان آمد
مامان
پاسخ
ممنون میدانی که این ارگان نیاز به تبلیغ ندارد
مامان احسان
11 اسفند 93 17:25
موفق باشي گلم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مانی محیا و دوقلوها
11 اسفند 93 22:42
به به الینا گلی
مامان
پاسخ
مطهره
12 اسفند 93 8:22
ای جانم مبارکش باشه....فقط به خاطر تو بوده ها اینو به خاطر بسپار
مامان
پاسخ
منت میزاره رو سرمون اساسی
مطهره
12 اسفند 93 8:24
الهی الهی... با اسکوترش میره ای جان .... یعنی ببین دوست جون! بعد ما بچه هامون هیچ مشکلی ندارنا ...و ما اینقدر جوش می زنیم و خودمونو تیکه پاره میکنیم....
مامان
پاسخ
همینو بگو بقول معروف همه چی بعد از ما آرومه
مهسا
13 اسفند 93 1:34
من جایزه می خوام م م
مامان
پاسخ
قابلی نداره دوستم در خدمتیم
تا ابددونفره
13 اسفند 93 22:34
سلام عزیزمخوبو خوشی آخی عزیزم.دور از جون خدا نکنه.ایشالا سالیان سال سایتون بالا سره الینای ناز باشه و شاهد موفقییتاش باشین روز به روز عجبپس منتم گذاشته سرت واسه شرکت کردنش به به مبارکش باشه.دلم واسه نقاشی های خوشگلشم تنگ شده وای آدم برفی.چه خوشگلهکی درستش کردهدماعش چیه چرا هویج نیست نازی اردکه چه خوشگله تو این سرما تو آب یخ نکرده طفلی چه شعر خوشگلی عزیزم چه خوشگل خوابیدهااااا این اسبه صورتیه معروفهخییییییلی دوستون دارم
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونممنون عزیزم آره اونم چه منتی از امکانات موجود استفاده شده بود اردکا بدنشون طوری تعبیه شده که تو زمستون یخ نمیزنن ایول به حافظه
محبوبه
13 اسفند 93 22:37
ماشالله و صد بارک الله به الینای دوست داشتنی و هنرمند ندید هم مبرهنه که نقاشی فوق العاده ای برای دل مامانش کشیده الهی همیشه سالم باشی و شاد و سایه مامان و بابات تا همیشه بالای سرت
مامان
پاسخ
لطف داری دوستم
مامان و بابا
16 اسفند 93 14:04
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینی شما رو چند هفتگی گفتن؟
مامان
پاسخ
ممنون
مامان آنیسا
17 اسفند 93 8:20
آفرین به این خوشکل خانم که تو مسابقه شرکت کرده و جایزه گیرش اومده چه بامزه خوابیده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
عسل
17 اسفند 93 9:44
چه حرفهای قشنگی راجع به خدا می زنه دخترمون چه جایزه های قشنگی هم گرفته مبارکش باشه
مامان
پاسخ
ممنون عسل جان
زهرا مامان ارتا
18 اسفند 93 21:26
عزیزمنییییییی الینای دوست داشتنیه من
مامان
پاسخ