الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

آبان ماه به روایت تصویر

1394/9/8 13:55
نویسنده : مامان
1,838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم، عزیزتر از جانم ، شیرین زبانم ، در کنار تو بودن ، لذت بخش ترین لحظات عمر ِ من و  باباستمحبت اینقدر مهربون و شیرین زبونی که مداااااااااااااااااام در حال بوسیدنت هستم و هیچوقت هم سیر نمیشمبوسبغل روزی چندین بار خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن تو محبت انشاله همیشه شاد باشی و تنت سلامت باشه جگرگوشه ی منمحبت بدلیل مشغله زیاد خلاصه ای از آبان ماه را به روایت تصویر واست میزارممحبت

13آبان -تولد بابامحبت و کیکی که دایی علی عزیزم و خونواده بسیار مهربونش سورپرایزمون کردنمحبت و همینطور مرضیه دختر دایی عزیزم و همسرشون که با هدیه شون واقعا شرمندمون کردنمحبت هدیه من به بابا یه بلوز بود و باباجون اینا هم زحمت  کشیده بودن و شلوار خریده بودنمحبت

پیتزا دایانمحبت

دوره خانوادگی-منزل ریحانه جانجشن(کیارش-یسنا-شهراد-الینابوس)

ادامه مطلب هم داریمآرام

 اینچه علیاآرام باغ ِ عمو احسانعینک

تولد دایی مسعود عزیزمحبت

متأسفانه تو یه تب بسیار شدید داشتی میسوختیغمگین اینقدر هم مهربونی اصرار داشتی حتما خودت هدیه دایی جونُ بهشون بدیمحبت

انشاله هیچوقت مریض و بیحال نبینمت دختر عزیزتر از جوووووووونمغمگین

دوره خانوادگی-منزل عمو رضای عزیزممحبت

دوره خانمهاچشمک منزل پریسا جانمحبت

یلدا و الینامحبت

مهراد کوچولوی ناز که مهر ماه به دنیا اومدبوس

انیمیشن شاهزاده رومآرام

یک روز مرخصی بودم کلی با هم خوش گذروندیم. صبح رفتیم خونه همکارم -نسرین ِ عزیز -و کلی ماریا کوچولو رو خندوندی ماشاله خیلی خوش خنده ستبوس

بعد برگشتیم خونه ناهار پختیم و دوباره با دخترعموهای من رفتیم پارک قدم زدیم و عکسهای پاییزی گرفتیممحبت

خدارو شکر میونت با بهرنگ نازنین خیلی خوبه و خیلی خوب با هم بازی میکنید بغلمحبتبوس

و اما هنرهای الینازیبا

کاشت گل و نگهداریمحبت

کمک در تهیه دسر کدو حلواییخوشمزه

و نقاشی های زیبامحبت

عاشق نقاشی هستی ، مهمترین سرگرمی ت هم کشیدن نقاشی هست از برنامه های شبکه پویا هم  برنامه نقاشی نقاشی رو خیلی دوست داری محبتهر روز که میام دنبالت خونه باباجون یه نقاشی ِ جدید بهم هدیه میدی که یکی از یکی قشنگترهمحبت بدون اغراق هر دو سه روز یکبار یک دفتر نقاشی تموم میکنیچشمک

و در آخر...

مثل همیشه

عاااااااااااااااااااااااااااااااشقتم دخترم ماهم نازنینم بهترینمبوس

پسندها (5)

نظرات (11)

مریم
9 آذر 94 7:18
خیلی پست خوبی بود ها. از اونایی که همیشه میذاشتی و یه چند وقت جاشون خالی بود. دخترمون ماشالا هر روز هنرمندتر میشه. بی اغراق میگم که رنگ آمیزیش بیسته بیسته. ببوسش
مامان
پاسخ
خیلی دوست دارم مث سابق بنویسم اما مشغله م این روزا خیلی زیاد شده...کارم خیلی سنگین شده ممنون مریم همیشه باوفا
ﻓَﺮے ﻣﺂ
10 آذر 94 8:39
ای وای اون قیافه تب دارش داغونم کرد محبوب جون نقاشی هاش عالین ، یعنی معرکه ماشا...
مامان
پاسخ
چن روز تو تب شدید میسوخت فریما ممنون عزیزم...وای دختر نمیدونی چقدر دلم واست تنگ شده....
مامان نازدونه ها
12 آذر 94 8:55
تولد همسر وبرادر عزیزتون رو تبریک میگم انشالله بهترینها سهم روزگارشون بشه خوشحالم که رابطه ی الینا جون وبهرنگ جان هم خوب شده وعمه جونش راحتتر میتونه احساساتشو بروز بده (.
مامان
پاسخ
ممنونم دوستم رابطه شون خوبه اما همچنان به من حساسه
بابا و مامان آروین کوچولو
13 آذر 94 17:27
الینا جون ماهم دختر شیرینم تولد بابای مهربونتو بهت تبریک می گم ایشاله سایه پر مهر بابا و مامان گلت همیشه رو سرت باشه الهی آمین
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون جونی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
17 آذر 94 10:08
به به همیشه به تولد وشادی تولد پدر مهربون ودایی عزیز مبارک عمرشون جاودان ومهرشون مستدام دخترمون همه چی تمومه،کودکدارومهربون،نقاش،باغبان،آشپز هزار هزار ماشالله
مامان
پاسخ
به به سلام سمانه عزیزدلتنگ بودم...خوبی عزیزم؟
مامان احسان
22 آذر 94 20:38
سلام خواهر خوبم .خداروشكر خوبيم ولي درسهاي خودم و مشق هاي احسان وقت براي سر خاروندن هم برام نگذاشته منم دلم برات تنگ شده عشقماول از همه تولد همسر مهربونت مبارك بعدش هم چه عكسهاي قشنگي فقط اوني كه گلدونه تب داشت ناراحتم كرد ايشالله هميشه تنش سالم و لبهات به خنده شكوفا باشه دوستت دارم يه عالمه هر چي بگم باز هم كمه هزار تا بووووووووووووووووووووووووس براي خواهر مهربونم و اليناي نازم
مامان
پاسخ
عشقمی
【p】【a】【r】【y】【a】
28 آذر 94 16:25
سلام مشالا الینا جون خیلی ناز و خوشمله از طرف من ببوسینش خوشحال میشم به وب منم سر بزنین و نظر بدین و اگه با تبادل لینک موافق بودین تو بخش نظرات بگین تا تبادل لینک داشته باشیم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
29 آذر 94 13:09
محبوبه جونم شرمنده من نمیدونستم تسلیت میگم انشالله هرچی خاک ایشونه بقای عمر شما وخانواده محترمت باشه وروحشون غرق نورورحمت.
مامان
پاسخ
عززززیزممم ممنون سمانه جان
مطهره
1 دی 94 12:34
سلام دوست جون خوبی چه خبرا خیلی دلم واسه تو و دختر شیطونت تنگ شده تولد شوهرت هم مبارک همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم کجایی تو؟ دلم ماهم یه ذره شده مرسی از لطفت
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:06
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مامان محبوبه
3 دی 94 14:21
سلام عزیز دلم تولد همسر مهربونت مبارک ابشالا 120ساله یشن در کنار شما و الینا جونم بوووووووووووووووس برای خودت و الینا جون عزیزم رمزتو یبار دیگه برام میفرستی تو بلاگفا فرستاده بودی اونجا هم قاط زده وب دانیال رو هم آوردم نی نی وبلاگ
مامان
پاسخ
سلام محبوبه جانممنون عزیزم چشم حتما