الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

شیرین زبونیها...

1391/7/23 7:36
نویسنده : مامان
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

دیروز واسه ناهار خونه عمه جون دعوت بودیم و دیدار شما و محیا و رضا و مرتضی تازه گردید و کلی با هم بازی کردین و درگیر شدین و دوباره آشتی کردین و ... خلاصه مشغول بودین حسابی.متاسفانه دوربین و فراموش کرده بودم و عکس ندارم ازتون!

یه سری از شیرین کاریهات که هرروز با این سن کمت انجام میدی رو اینجا مینویسم تا بزرگ که شدی بدونی تو2سالگی چه شیرین زبون بودی و چه دلی میربودی از ماقلب:

-از اداره که برمیگردیم بعد یه ساعت میگی از صبح ندیدمت عزیزم !دلم برات تنگ شدهماچ

-یهو از دور میدوی طرفمون و محکم بغلمون میکنی میگی عزیزم دلم(منظورت عزیز دلمه!!)

-روزی چندین و چند بار میگی مامانم من خیییییییلیییییی دوست دارم  و منو میبوسیماچ

-به بابا هم میگی ای شیطون بلاخنده

-شبها هم تا صبح سه بار شیشه میخوای(شیر خشک) و از اونجایی که مامان حسابی خوابالو تشریف دارن هوای مامانو داری و فقط بابا رو بیدار میکنی و با حالت دستوری میگی کاظم!کاظم جوون! شیشهو بابای طفلک هم مث قرقی میپره واست شیشه میارهگاهی هم که خیلی خسته ست میگه بابایی خوابش میاد بگو مامان بیاره واست، دست منو میگیری میگی نه بخواب بخواب بعد دوباره با حالت دستوری میگی بابا! کاظم جون! شیشه عجب کیفوری میشم من و چه ضایعی میشه بابایی

-دیروزم دایی جون خونمون بود شیطونی کردی از دستت ناراحت شدم واسه تنبیه تو اتاقت تنهات گذاشتم داد میزدی میگفتی دایی دایی جونم ! دایی من! بغلم کن منم ببر با خودت!!! دایی جون هم با من دعوا کرد سریع بغلت کرد تو رو با خودش برد خونشون و تو بسی فاتحانه منو نظاره میکردی و لبخندی مخلوط از ترس و پیروزمندی بر لبت داشتی ( با وجود این دایی جوونا و مادرجون و پدرجون و گاهی بابایی که هر وقت خواستم بابت کارهای شیطونیت ادبت کنم به دادت رسیدن بعید میدونم عاقبت خوشی در پیش داشته باشیمجالبه وقتی تنها باشیم و بدونی فریاد رسی نداری از زبان شیرین مبارک بهره گرفته و علناً مامان را گوش دراز میفرمایید مثلاً چند روز پیش که بهت اخم کردم با معصومیت بهم نیگا کردی گفتی هه هه مامانم بخند منم خنده م گرفت تا لبخند زدم گفتی مامان مهربوون شدی عزیزم!!! قول میدم دختر خوبی باشم بعدشم دست دادی باهام الهی قربون این شیرین زبونیهات بشم دختر فهمیده منماچ

پ.ن: لغتfish , water روکاملاً حفظ شدی

لغت جدیدی هم که یاد گرفتیangry bird هستش که با لهجه خیلی غلیظ امریکایی میگی عزیزمبغل الان داری آسمون:sky , ستاره star رو تمرین میکنی گلم

اگه میبینی لغات هیچ ربطی بهم ندارن واسه اینه که من اونارو انتخاب نمیکنم و تو خودت ازم میپرسی مثلا دیشب بعد از پرسیدن ستاره و آسمون یهو گفتی جیش چی میشهنیشخند حالا دریابید رابطه بین آسمون ستاره و جیش رویول؟!!!

یه کار بامزه دیگه ت هم اینه که وقتی میریم خرید ،خودت انتخاب میکنی متفکراون روسری سنتی اول پست رو از یه نمایشگاه صنایع دستی خودت انتخاب کردی و به فروشنده گفتی لفتاً رنگ سبزو بدین ...به چه قشنگه...این چنده؟!!! آخه گلم تو با قیمتش چیکار داری عزیز دل مامان؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
23 مهر 91 13:06
فدای این دختر با محبت وباهوش و خوش سلیقه بشم . ماشالله خیلی شیرینه


نظر لطفته ممنونم
مامان علی
23 مهر 91 13:08
راستی ممنون از توجه ت و لطف بدون مرزت به من سوار بر موج احساس که باشی همه ی امواج رو می گیری . شما هم شیرین و دلنشین می نویسی گلم




عزیزم میخوای بهم اعتماد بنفس بدی؟!!!انشااله زیر سایه استادی مث شما کم کم راه میفتم...
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 مهر 91 13:50
آفرین به این گل دخترکه استقلال داره چه خوش سلیقه ام هست


آره عزیزم هنوز کجاشو دیدی یه روز رفتیم من مانتو بخرم گیر داده بود به یه مانتو میگفت مامان ببین این چقدر قشنگه من واست انتخاب کردم بخرش!!!!