الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سالگرد مادر...

1391/7/24 13:55
نویسنده : مامان
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمدم بپرسش حال تو ای اميد

 

ای مادری كه هر نفسم گفتگوی تست

 

باز آمدم كه بوسه زنم برمزار تو

 

ای مادری كه هر نفسم گفتگوی تست

 

***

باز آمدم كه شكوه كنم از غم فراق

 

وز بانگ ناله، روح ترا با خبر كنم

 

مادر! غم تو همنفسم شد بجای تو

 

با اين غم بزرگ ، چه خاكی بسر كنم؟

 

***

جان دختر فدای تو، ای مادر عزيز

 

كی دانی از فراق ، چها بر من گذشت؟

 

هر لحظه ای كه در غم مرگت ز ره رسيده

 

با سوز آه آمد و با چشم تر گذشت

 

***

غمخانه است سينه ی من در فراق تو

 

آنكس كه هست از غم من باخبر، خداست

 

آگه نبودم از غم بی مادری، ولی ـــ

 

مرگت پيام داد كه: بی مادری بلاست

 

***

وقتی ز دست ما و نماند از برای ما

 

غير از غمی ، شكسته ودلی، جان خسته ای

 

تو مرغ جاودان بهشتی شدی ولی ـــ

 

داند خدا كه پشت دختر را شكسته ای

 

***

مادر! بخواب خوش ، كه زيادم نميروی

 

جانم فدای تو ، منزل مباركت

 

مادر بخواب ، كعبه ی من خاك كوی تست

 

                                قربان خاك كوی تو ، منزل مباركت


...

خدا همه مادر پدرها و بچه هاشونو واسه هم حفظ کنه...آمین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علی
23 مهر 91 10:29
روحشون شاد...@};


ممنونم
مامان آوا
23 مهر 91 13:52
سلام مرسي كه به ما سر زدين
آفرين به دختر گلي كه اينقدر باهوشه و تو زبان اينقدر استعداد دارهانشالله كه هميشه سايتون روسر الينا جون باشه و خدا الينا جون و براتون حفظ كنه


ممنونم عزیزم آوای گلم رو ببوس
baba
24 مهر 91 12:52
همسر مهربانم خدا انشائ الله مامان شما و بابای من رو رحمت کنه




آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 مهر 91 13:48
ماشلابه این خوشگل شیرین زبون خداحفظش کنه عزیزم ممنون به وبلاگمون اومدین باافتخارلینکتون کردم
مامان الينا
25 مهر 91 11:14
رمز رو خصوصي فرستادم


ممنون عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 91 12:49
روحشون شاد


خدا همه رفتگان رو بیامرزه
الهام
29 مهر 91 21:23
محبوبه جان خدا مامانتون بیامرزه و روحشون شاد باشه


ممنون عزیزم خدا همه رفتگان رو قرین رحمت خودش بکنه
................
20 بهمن 91 13:08
ميدوني الينا شبيه چيه؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ميمون واقعا بچه نيست كه ميمون
چرا اينقدر زشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام آشنای عزیز.اعتقادم بر اینه که هر وقت کسی بهم غرض ورزید یا بی احترامی کرد بجای ناراحت شدن باید خوشحال شم چون مطمئینا آدم موفق و خوشبختی هستم که باعث حسادت یه نفر کوته فکر مث شما شدم...ضمنا نظر شما اصلا برای من اهمیتی نداره و به نظر خودم دخترم زیباترین پرنسس هستش...