الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

یار دبستانی من...

1391/7/29 8:19
نویسنده : مامان
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چند روزه هر روز کلی اصرار میکنی و میگی میخوام برم مدرسهتعجبتعجب آخه نازم تو هنوز دو ساله هستی میری مدرسه چیکار؟!!! تازه به مهد هم رضایت نمیدی مشغول تلفن  هر روز بساطی داریم با این درخواست شما شاهزاده خانومخیال باطل

تو این عکسا میخواستیم بریم بیرون و شما فکر کردی میبریمت مدرسه وقتی بهت جواب نه دادم با من قهر کردی و با گربه ملوست درد دل میکردیخنده

الینا در حال درد دل با گربه ش!!!

صدات میزدم به من نگاه کنی تا ازت عکس بگیرم انگار نه انگارعینک اصلا خودتو به نشنیدن میزدی شیطون بلابغل

تا اینکه بالاخره با کلی زبون زدن مامان و قربون صدقه رفتن ، یه نیم لبخند و البته در واقع پوزخند به قائله عکس انداختن خاتمه دادی چون تا لبخند زدی انگار دنیارو به من دادن و دوربینو بی خیال شدم و پریدم بغلت کردم همه زندگی منبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

baba
29 مهر 91 11:28
دختر گلم سلام بابایی هم یه سال زودتر یعنی سن شش سالگی فقط به جهت علاقه زیاد برای یادگیری به مدرسه رفته بود البته پدر جون و مادر جون با مدیر مدرسه صحبت کرده بودن و قبلا اینجوری سخت نمیگرفتند ولی دخترم شما هنوز دوسالته الان کلاس زبان هم نمیتونی بری انشاء الله خیلی زود بزرگ میشی و با همین انگیزه تو کلاسها شرکت میکنی و همیشه هم جزو بهترینها میشی

عجب!!!دخملم به باباش رفته پس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 91 12:47
عزیییییزم چه بامزه معلومه که درس خون میشه این خوشگل خانوم
آفرین الیناجونی


امیدوارم اینطور بشه...آخه شنیدم گاهی اوقات عکس قضیه اتفاق میفته!!!
زن عمو
29 مهر 91 21:27
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی عزیزم.آفرین بر این پشتکارت


مرسی زن عمو جوووووووووونم
ارزو.دختر دایی
15 آبان 91 15:48
سلام تو یادت نیست خودتم زوتر از موعد راهیه مدرسه شدی در کنار بابات.و1سال زوتر رفتی.با این بابا مامان 1 دختر نابغه عجیب که نیست بنظرم عادیه


نظر لطفته دختر دایی ناز