الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

لجبازی الینا...

1391/7/30 7:27
نویسنده : مامان
658 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که هوا سرده همیشه بعد از پروژه حموم کردنت یه دوره منت کشی واسه گذاشتن کلاه رو سرت داریماوه بخاطر همین لجبازیهات موهای نازتو کوتاه کردم که سرما نخوری گلمگریه بعد از کوتاه کردن موهات بابابزرگ(بابابزرگ مامان) با من قهر کرده بود که چرا موهای دختر نازمو کوتاه کردی؟!!!چه میداند از سر درونقهر

بهت گفتم مامانی با کلاه شبیه هندی ها میشی عزیزم ،با غر گفتی نمیخوام شبیه هندونه!!! باشمقهقهه

بعد گفتی میرم تو خونه خودم سرما نخورم مامان جونم:

این لبخند رضایت ناشی از پیروزیت منو کشته

اینم یه روز دیگه پس از استحمام- که بهت گفتم وقتی کوچولو بودی از حموم میومدی کلاه میذاشتی و پستونک میخوردی مامانی هم خیلی خوشحال میشد و شما هم به شرط ها و شروطه ها قبول کردی کلاه بذاری و اون پستونک خوردن بودناسترس

آخه اینم شد قیافه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیرین 24
29 مهر 91 18:32
دعا کن خدا همه زنها رو به آرزوی بزرگ مادر شدن برسونه ....


آمین ... از صمیم قلبم دعا کردم
سمانه مامان ستایش
30 مهر 91 16:07
عزیزم
واااای چه شرط بامزه ای گذاشته واسه کلاه سر کردن
بووووووووس برای الینای ناز و مامانی دوستای جدیدمون
لینکتون کردم مامان الینا


ممنون عزیزم