الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا عکاس میشود...

1391/8/7 11:08
نویسنده : مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب که با مامان اومده بودی سرکار  تو کالسکه خوابت برد، ازت عکس گرفتم، دیشب تو دوربین بهت نشونشون دادم:

 داشتی عکسهارو تماشا میکردی من رفتم آشپزخونه وقتی برگشتم دیدم داری عکاسی میکنی گفتم وااااای مامان دوربین خراب میشه - گفتی:نه مامانی کلاغم خوابیده میخوام ازش عکس بگیرم مث مامانی که از الینا جون!!!عکس گرفتهتعجب

و این   هم   هنر    عکاسی     شما :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان عشـ❤ــق
7 آبان 91 15:50
آفرین دخملی هنرمند.
مامان محیا
7 آبان 91 21:12
آفرین عزیزم



ممنون زن عمو جوووون.محیا جونو ببوس دلم واسش یه ذره شده


baba
8 آبان 91 10:01
دخترم سلام بابایی چند روزی نبود اما امروز که وبلاگتو نگاه میکردم دیدم استعدادت تو عکاسی هم خوبه به گلم بگم هشت نوع هوش برای انسانها وجود داره که در هر نفر فقط دو الی سه تاش غالبه ولی ظاهرا دخترم من از هشت نوع هوش کاملا برخورداره
مامان احسان
8 آبان 91 11:05
سلام ممنون که باز هم به ما سرزدید چه عکسهای هنرمندانه ای ماشالله


ممنونم عزیزم
مامان احسان
8 آبان 91 11:07
راستی میخواستم بدونم شما کجا زندگی میکنید و اگه فوضولی نیست کارتون چیه ؟
مامان احسان
8 آبان 91 14:01
ممنون که جواب دادید پس تقریبا همکار همسرم هستید ایشون کارمند بانک ملت هستنو من کارمند سازمان آب و فاضلاب


مامان مهرناز و آرسام
8 آبان 91 14:42
وای خداااااااااا چه عکسایی هم گرفته بلا خانوم! معلومه درآینده عکاس خوبی میشه جیگرطلا
هلاک اون عکستم که کلاغت لای دستمال خوابیده!!!!!! چه ژستی بهش داده بلا!!


آره خودمم فکم افتاد وقتی دیدم آرسام توپولو یه ماچ آبدار کن عزیزم
سمانه مامان ستایش
8 آبان 91 16:51
آفرین به این دختر هنرمند
چقد بچه ها قشنگ همه چیز رو تو دنیای کودکانه شون از بزرگترها تقلید میکنن
خدا حفظش کنه الینا جونو


ممنون مهربووون باوفا دوست داریم خاله جوون
مادر کوثر
16 آبان 91 13:48
عزیزمممممممممممممممممم چقد هم خوشگل عکس انداختهههههههههه بخورمشششششششششش