الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

حکمت...

1392/6/3 13:04
نویسنده : مامان
633 بازدید
اشتراک گذاری

 به یاد داشته باشم:

 

سرانجام روزی به حکمت

همه اتفاقات زندگیم

پی خواهم برد.پس

فعلاً به سردرگمی ها

بخندم ، از میان اشکها

لبخند بزنم ، و همواره

به خودم یادآوری کنم

که پشت هر حادثه ای

دلیلی نهفته است.

 

           

وسایلمون رو بردیم گوشه پارکینگ چیدیم و تا خونه آماده شه خونه باباجون هستیم...

علیرغم اینکه اکثراً خونه اونا هستی و بزور میاریمت خونه خودمون دیشب بهونه خونه خودمون رو میگرفتیخیال باطل

بابابزرگ من قلب دیروز از کنار خونه ما رد شده و با ناراحتی به باباجون گفته : دلم تنگی میکنه نازلی بالام میخواد از اینجا بره ناراحت (توضیح اینکه بابابزرگ من واسه هر کدوم از نوه هاش یه اسم مستعار گذاشته مث جوجه طلا-بلدرچین و.... و اسم مستعار دختر منم " نازلی بالام " هستشمژهقلب)

آخه شما هم خییییییییلی بابابزرگ منو دوست داری و شدیداً بهشون محبت میکنی و نازشون میدی و واسشون شیرین زبونی میکنی دختر مهربونمماچ

شما هم بهش گفتی نگران نباش بابابزرگ من میرم ساختمون جدید اما هر روز میام پیشت تا دلت تنگ نشه برا منچشمکبغلماچقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 شهریور 92 13:45
باباااااااااااااااااااااااا

تیریپپپپپپپپپپ

ای ول

تیریپت منو کشته الینا جووووووووووووون

& & & & & & & & & & & & & & & & & & & &

آخیییییی... چه بابابزرگ رمانتیکی...

محبوب جون میبینم کههههه

آخر رفتی خونه ای غیر از خونه ی خودتون...

بخور و بخواب دیگه؟!!

& & & & & & & & & & & & & & & & & & & &

ولی اساس کشی خعـــــــــــــــــلی سخته ، مخصصصصصوصا اگه خونه حاضر نباشه و آدم وسایل هاشو یه گوشه بذاره...

طعمـــشو چشیدم که میگمااااااااا

اما شما اصدن نگران نباش رفیییییییییییییییق

& & & & & & & & & & & & & & & & & & & &

من خودم اینجام و هــِــی برات انرژی مثبت میفرستم... فقط کافیه تو بگیریش




& & & & & & & & & &

آره خدا حفظش کنه خیلی مهربونه
چه حالی میده میری خونه همه جیز آماده ست و بعدشم بهت بگن تو خسته ای کار نکن و تو کمپلت استراحت کنی
ولی جدای از شوخی هیچ جا هر چقدر هم راحت باشه باز هم به خونه خود آدم نمیرسه

& & & & & & & & & & &

از همه چی بدتر همون بلاتکلیفیشه

& & & & & & & & & & &

بععععععله صد البته کل انرجی های مثبتی که ساطع کردی رو دریافت کردم

پی نوشت:رفیق این چه علائمی که واسه کامنتهات استفاده میکنی جونم در اومد تا تایپ کردم
ندا
3 شهریور 92 14:37
دلم برا بابا بزرگ تنگ شد خوابگاه یادت

ندا باورت میشه بابابزرگم هنوز هم اون جریان خوابگاه رو یادشه و تعریف میکنه میگه قلدرشون محبوبه بود و سر اون قضیه... یهو بادی داد به غبغب و گفت: نفس کش من برمیگردم خوابگاه رفیقمو دارن اذیت میکنن
آخی یادش بخیر ندااااااااااااااااا
مامان احسان
3 شهریور 92 14:43
سلام گلم خصوصی


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 شهریور 92 18:39
```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````


تــــــــــــــرسیدیییی؟

نترسیدم اینجوری شدم:
شیدا مامان الینا
3 شهریور 92 21:04
الهی فدات شم خاله چقدر ناز شدی

خدانکنه خاله جون ممنونم
شهرزاد مامان حسین
3 شهریور 92 21:56
خونه جدید مبارک بانو. الهی عزیزم. نازلی بالام.

ممنونم شهرزاد جون
فرشته مامان رها
3 شهریور 92 23:40
سلام الینا جون من رها هستم با من دوست میشی


سلام رها جونچرا که نه عزیزم
تا ابددونفره
4 شهریور 92 0:56
سلام عزیزمهمون طور که گفتی حتما حکمتی دارهواین نیز بگذرددرعوض وقتی رفتی خونتو جاگیر شدی حسابی استراحت می کنی ایشالاچقدر الینا جونم تو این لباس خوشگل شده.باحاله این لباسه

سلام نسترن جونموااااااااای شدیداً منتظر اون اسنراحته هستممرسی دوست جونم مث همیشه لطف داری
سمانه مامان ستایش
4 شهریور 92 4:36
ای جاااان عکسای الینا جونم
بچه هم فهمیده که هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
نازلی بالامبا اینکه معنی شو نفهمیدم ولی خوشم اومد
انشالا این یه هفته هم میگذره و با دل خوش و به سلامتی میرین تو خونه جدید محبوبه جونم
بابت خصوصی هم فعلا بیخیال رفیقمن شدیدا اینطوریم
انگار دارم پیر میشمشب زنده داریا خیلی بهم فشار میاره
میبوسمتون

ممنون سمانه جونم
واقعا همینطوره حالا جالبه بیست و سال و اندی تو اون خونه زندگی کردما اما الان حس مهمون بودن دارم
عزیزم نازلی بالام یه اصطلاح ترکی هستش به معنای فرزند نازدار ( دلبند نازدار یا نازنین)
ممنونم از دلداریت دوست جونم
اصدن خودتو معذب نکن هر وقت راحت بودی برو تو پسخونه
مامي كيانا
4 شهریور 92 9:46
چه با مزه نازلي بالام
اين جمله رو چندبار خوندم ولي خوب شد كه توضيحش رو نوشتي وگرنه خودم رو ميكشتم هم معنيشو نميفهميدم
آخي چه بابابزرگ مهربون و با احساسي
دلم بابابزرگ خواست
اي شيرين زبون چه زبوني هم ميريزه

نازلی بالام یعنی فرزند نازدارم
آخه ما مث بعضیااااااا نیستیم خوانندگان رو تو خماری بزاریم با توضیحات مینویسیم
بابابزرگم واقعا محشره خدا حفظش کنه
ای جان عزیزم
مامان محمدرهام جون
4 شهریور 92 12:12
ماشالله عکساشو ،پیرهن کوتاشوووووووو،کفشاشو ببین ،،،،،عزیزمیییییییییییییییییییییییییییانشالله زودتر جابه جا بشید ودعای ازدیاد دلبر اجابت بشه

ممنون دوست جونمشما هم سرررررررررررررررررووووووووووورررررررر مااااااااااایی
جااااااااان؟! ازدیاد دلبر؟!من موندم چرا همه دوستان از من مایه میزارین واسه ازدیاد جمعیت
مامان اشکان
4 شهریور 92 12:27
وای خدای من. کفشاشو ببین چه نازه.. ببوسش این گل دخترو

ممنونم نجمه جون.شما هم اشکان نازمو ببوس
مامان بنیتا
4 شهریور 92 13:05
محبوبه جون ایشالا به سلامتی اسباب کشی کنین و خونه جدید براتون پر از خیر و برکت باشه
متن اول پستت واقعا زیبا بود عزیزم

ممنونم گلناز جون خوب و دوست داشتنی
مامان بنیتا
4 شهریور 92 15:26
سلام محبوبه جون...خصوصیتو چک کن عزیزم

مرسی عزیزم
مامان پارمیدا
4 شهریور 92 15:54
آخی عزیزم چه با محبته این خوشگل خانوم . خدا پدر بزرگتون رو حفظ کنه من خیلی دوست داشتم پدر بزرگهام رو می دیدم ولی از این نعمت بی بهره هستم قبل از بدنیا اومدن من هر دو فوت کردن .


ممنون عزیزمآخی عزیزم خدا رحمتشون کنه واقعا همینطوره گه میگین و بودن بزرگترها نعمت بزرگیه تو زندگی


مريم مامان كيارش
4 شهریور 92 18:40
بوس براي اين نازلي بالام خوشگل

ممنون مریم جون
فرناز مادر آتیلا
4 شهریور 92 19:53
قربون دختر شیرین زبونمون................


مامان روشا
4 شهریور 92 21:47
الهی چه دختر مهربون و شیرین زبونیه این الینا جون خوشگل

ممنونم عزیزم خیلی به ما لطف دارین
الی مامی آراد
4 شهریور 92 23:39
خوش باشین عزیزم راستی مامانی این عکس آخری مال پارک فردوسی نیست

ممنونم الهام جون چرا خودشه
سمانه مامان ستایش
5 شهریور 92 1:57
تنبل خانووون چرا نظرات رو تایید نکردی پس
راستی تا هنوز اینطوری نشدم بیا خصوصی

نظرات رو دیدم اما فرصت تأییدشون رو نداشتم دوستم
ممنونم از اعتمادت سمانه جون
مامی کوروش
5 شهریور 92 8:30
ای جااانم نازلی بالام
اصولا ترکها یکی و خیلی دوست دارن بهش این لقب رو میدن درسته محبوبه جون ؟
راستی دیروز روز کارمند بود مبارکمون باشه

بله درسته فریما جون پدربزرگ کوروش هم بهش میگه عایا؟!
بعععععععععععله مبارکمون باشه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 شهریور 92 9:02
یعنی حالی میده آدم کامنتش اول باشه هااااااا





البته آدم که نه، چون من فـــــــرشته ام





پخخخخخخخخخخ تا حالا ندیده بودم جواب ِ کامنت پی نوشت داشته باشه، خیییییییییلی باحال بود محبوب جون.





یعلــــــــــــــــــه، باید هم بلاتکلیفی داشته باشی، باید هم سختت باشه... همینه که هست





واااااااااا... اینا سختن: & & & & & &


آخه تنبلی تا چه حد؟!


در ضمن، یه چیزی بنام copy و Paste رو ساختن واسه یه همچین آدمااااااااییی از نوشته ی من کپی میکردی خووووو



میخوای کاپی چیزی تقدیمت کنم فرشته خانوووون؟!


اون محبوب جون که نوشتی یه " ه " هم تهش داره! حالا من هیچ! نمیگی شاید دوستی داشته باشم که اسمش محبوبه باشه و ناراحت شه که اسمش شکسته شه؟!


واااااااااای مردم از خنده از بس فکر و دوروبرم مشغوله واقعا بذهنم نرسید از کپی پیست استفاده کنم فکر کن دونه دونه زدم
















ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 شهریور 92 9:06
سلام خُــــــــمار...



تزئین نوشت رو نوشتم... بخون تا از خماری در بیاری...



آیکون ِ آدم ِ خمار نداره اینجا؟





ممنونم حتما میام میبینم

مامان احسان
5 شهریور 92 9:14
سلام گلم خوبی ببخش دیر جواب دادم خدا شفا بده اون بنده خدا رو .من شوخی کردم گلم امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه .

سلام معصومه نازنینم عزیزم راحت باش من جنبه شوخی بالاست ممنونم گلم
رادمهر و مامان
5 شهریور 92 9:55
منزل جدیدتون انشالله پر از خاطره های خوب باشه ممنون از نوشته اول پستت قشنگ بودنازلی بالام

ممنونم عزیزم
مانی محیا
5 شهریور 92 10:01
جگرم رمز....- تایید نکنی. به سلیقه ام هم نخندیها

به این خندیدم که گفتی به سلیقه م نخندی
شکسته نفسی میکنی دوست جونم
مامان احسان
5 شهریور 92 13:09
نه گلم عکس احسانه .من عاشق این عکسشم وقتی کوچولو بود خودش لپ خودشو میکشیدبعدش هم سوء تعبیر نشده بود ولی با این توضیحی که دادی شد

ای جان عروسک نازمه
راس میگیا خواهر!
مامان احسان
5 شهریور 92 13:24
نه فدات شم هر چه از دوست رسد نیکوست

خیلی ماهی معصومه جوووووووووون
مامانِ آینده یه فسقِلی
5 شهریور 92 18:06
خصوصی لطفا


مامانِ آینده یه فسقِلی
5 شهریور 92 18:12
اون کامنت خصوصی بود. تاییدش نکنین لطفا.

باشه
عکس فرش
5 شهریور 92 19:03
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
تا ابددونفره
6 شهریور 92 1:29



مامان محمدرهام جون
6 شهریور 92 12:57
آخه تو کارت درسته،الینا رو ببینخدایی حیفه از این تواناییت بهره نبریعاشق الینا وخواهربرادراشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سمانه مهربووووووووووونم تو خیلی به من لطف داری عزیزم وگرنه هیچکی به گرد پای شما هم نمیرسه عزیزم
مامان الینا
7 شهریور 92 0:32
ماشاالله خدا حفظش کنه این فرشته اسمونی رو

ممنونم عزیزم
مامان روژینا
7 شهریور 92 17:51
پس فعلا چترین خونه بابا جونخوب کیف می کنیا نه غذا درست کردن داری نه خونه تمیز کردن فعلا استراحت کن که این روزها گذراست

آخ چه بابا بزرگ مهربوووووووونی ایشاا... همیشه سایش رو سرتون باشه

گفتم من قبلا این پستا رو خوندما نشون به این نشون که دو تا عکس آخری الینا رو که تو پارک بعدا گذاشتی
البته شایدم توهم زدم ولی به نظرم دفعه قبل نبود

ببووووووووووووووووس عشق منوووووووووووو

آره بابا چتریم شدیداً اتفاقا اونروز به همسری میگفتم چه حالی میده میای خونه همه چی آماده ست بعدشم میگن خسته ای کار نکن و همش استراحت.........همچین بد هم نیست آوارگی ها ! حالا کی اونا خسته شن و مارو دک کنن اله اعلم
ممنونم بهار جون خدا سایه همه بزرگترها رو حفظ کنه
نه بهار از وقتی بی خانمان شدیم همه پستهام شبیه هم شده ولی خداییش این دو تاعکس از اولش بود
ممنونم عزیزم اینم یه عالمه بوس واسه دوست خوبم و روژینای نازم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 شهریور 92 23:56
خدایا مرا آن ده که آن به.
ایشالا خونتون به زودی حاضر بشه و به سلامتی اسباب کشی کنید و به خوشی توش زندگی کنید.(مدیونی اگه فکر کنی مثل مامان بزرگا واستون دعا کردم)
ای جانم عزیزم چه قدرم منطقی جواب بابا بزرگ رو داده این دخمل باهوش.ماشالا بهش.

وای چه مصرع قشنگی
دعات خیلی به دلم نشست عزیزم دقیقا مث مامان بزرگم که همیشه از ته دل و غلیظ واسم دعا میکنه(ای وای راستی مدیون کرده بودی که یاد مامان بزرگم نیفتم! )
جدای از شوخی ممنونم الهه جون
مادر کوثر
12 شهریور 92 16:19
امیدوارم به سلامتی برید منزل نو و با شادی همراه باشه

ممنونم دوست جونی من
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:12
سلام عزیزم...



اگه علاقمند به " شیمی و دانسته های علم شیمی " هستی، سری به این وبلاگ بزن.



shimiclass.blogfa.com



وبلاگ ِ یکی از دوستای خواهرمه که استاد شیمی هستش و تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده. خوشحال میشه واسش کامنت هم بذاری.

ممنون.






اطاعت امر شد رفیق جون
ممنون.
مامان ایسان
19 شهریور 92 23:45
ترپیت من کشته تریپت منو کشته اون تریپت منو کشته
لطفا خودتون موزیک روش بذارید
خانمی کشف حجاب کردیدا


علامه كوچولو
14 آبان 92 12:28
سلام اينجا همون پارك اول فردوسي نيست؟
محبوبه جان من ادرس يه اتليه كودك خوب و كار تميز توو بجنورد ميخام
جايي رو ميشناسي ؟واقعا اتليه باشه اخه سال قبل يه جا رفتم عكاسي بود ميگفت خودمون بك گراندش رو با فتوشاپ تغيير ميديم اما اونطوري نميخام

بله همونجاست
میام وبت عزیزم