الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

لعنت بر حساسیت

1392/9/18 12:35
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

مامان دیگه تحمل ندارم

مامان دارم غصه میخورم

مامان حالم خوب نمیشه

مامان به من دارو بده

مامان بغلم کن

مامان نرو بانک

مامان پیشم بمون

مامان منو تنها نزار

مامان من دوسِت دارم

مامان عاشقتم

مامان ! بابا کجاست؟

مامان بابا بیاد بغلم کنه

مامان بیا با هم بخوابیم

مامان نمیتونم بخوابم

مامان گلوم درد میکنه

مامان...

دل شکسته

بمیرم واست عزیزم ... دوباره حساسیت و سرفه های شدید و نفسهای بریده بریده و صورت کبود شده از نرسیدن اکسیژن...حاضرم جونمو بدم اما تو خوب شی عزیزم...

لعنت بر حساسیت....

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــا دخترم رو به تو میسپارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

محبوبه
18 آذر 92 11:22
سلام آخه بمیرم به دختر گلمون که حالش خوش نیست الهی زود زود خوب شه
مامان گیسو جون
18 آذر 92 11:43
ای جانم الهی خاله فدات بشه نازنینم بدبختی دارویی هم نداره جز تحمل
مامان احسان
18 آذر 92 11:49
سلام گلم .آخی طفلکی .احسان هم الان همینطوره واقعا کلافه کننده است البته نا گفته نماند که من خودم هم همینطورم الان
تا ابددونفره
18 آذر 92 12:16
آخییییی عزیز دلمالینا جونم خیلی دلم شکست الهیییییییییییییییییی زودی خوب بشه و از شر این حساسیت لعنتی خلاص بشه
خواهرفرناز
18 آذر 92 12:34
قربونت برم الینا جون اللهم اشف کل مریض ای خدا از دست حساسیت کشیدم میدونم چی میشه من خودم2بار بیمارستان بستری شدم حتما ببرش دکتر فوق تخصص ویگن جدیدا براشون پودر میریزن توماسک تانفس بکشن اروم بشن
مادر کوثر
18 آذر 92 14:19
عزیزم امیدوارم زودتر خوب بشی الینا جونم مامانی مایعات گرم بهش بده خاکشیر با آب گرم عسل با آب گرم آب پرتقال با آب گرم و عسل سوپ و آش و فرنی و.... کوثر هم سه روزه سرماخورده و همش سرفه میکنه و بهانه میگیره
مامان
پاسخ
بعضیا رو امتحان کردم اما متاسفانه حساسیت خیلی درمون نداره و با کوچکترین محرکی دوباره شروع میشه انشاله کوثر جونی نازم هم زودتر خوب شه
ندا
18 آذر 92 14:25
الهی عزیزم ایشالله زودتر خوب شه محبوب فامیل شوهر نداتون چی بود
مامان
پاسخ
مرسی ندا جون.کاش داداشت اینجا بود و الینا رو بهش نشون میدادم شاید باز هم تشخیص دکتر اینجا درست نباشه...خدا خیرش بده داداشتو کولیک الینا رو هم داداشت تسکین داد فامیلش شفیعی ِ . چطور؟
مامان نازدونه ها
18 آذر 92 17:50
عزيزم... انشالله كه تا الان حال گل دخترمون خوب شده باشه ومامان مهربونش از نگراني دراومده باشه
مامان
پاسخ
از دعاهای شما خوبان حتما خوب میشه ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
18 آذر 92 18:25
آخی عزیزززز دلم..بمیرم برات که حساسیت میدونم چیه خوب میدونم...مامانی مراقبش باشید تو فصل سرما چووون خیلی بد میشه اوضاع تو سرما...طفلی خیلی بده انشالله بهتر بشه حال الینا جووونم
مامان
پاسخ
آره اول بهار و فصل سر حساسیتش اوت میکنه...ممنون عزیز مهربون
مامان روژینا
18 آذر 92 21:02
الـــــــــــــــهی بمیرم چرا خوب نمی شه شیرین زبونم ؟ خب نمی شه از عطاری جوشونده ای چیزی بگیری ؟ ایشاا... که زودتر خوب بشه
مامان
پاسخ
بهار هر چی فکرشو بکنی خریدیم و دادیم به خوردش همون جا خوب میشه چند روز بعد دوباره شروع میشه
مامی کوروش
19 آذر 92 8:04
عزیز دلم حساسیت داره ؟ اخی انشا... بهتر بشه
مامان
پاسخ
متاسفانه بله...ممنون فریما جون
مامان احسان
19 آذر 92 8:38
مامان
پاسخ
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
19 آذر 92 8:49
علیک سلام صبح زیبای شما هم بخیر
مامان
پاسخ
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
19 آذر 92 9:00
از این سئوالهای پی در پی نگو که واقعا بعضی وقتی نمیدونم چی جواب بدم مامان تو منو دوست دالی مامان بابا حمید کجا دفته مامان بابا حمید کی میاد مامان تو مئیضی مامان من دختره هوبیم مامان تو بابا حمیدو دوست دالی مامان زود بیا دنبالم مامان من مئیضم باید شربت بتورم مامان مامان مامان از مریضی هم که دیگه نگو کلافه شدم امسال اما تصمیم دارم انشالله اگر عمری باقی باشه سال دیگه از اوایل پاییز هر سه تائیمون یکی یه آمپول آنفلوانزا نوش جان کنیم خیلی پیشگیری میکنه از سرما خوردگیهای مکرر
مامان
پاسخ
ما پارسال به الینا زدیم خیلی خوب بود امسال پیدا نکردیم بعدشم که اومد گفتن باید ثبت نام کنین تا بهتون بدیم!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
19 آذر 92 9:37
دعایت میکنم ای دوست... که آرامش بگیرد روح و جسمت را دعایت میکنم ای دوست... که لبریز از خدا باشی و در قلبت، طراوت های بارانی دعایت میکنم ای دوست... سلامت در دلِ الینای نازنیت باشد "آمین یا رب العالمین" ______________________ ❀ܓ❀ܓ❀ܓ❀ ___________________ سلام دوست ِ گلمممممممممممممممم
مامان
پاسخ
وااااااای عزیزم چقققققققققققدر به دلم نشست ممنونم دوست مهربونم و عرض سلام
مامان ایسان
19 آذر 92 9:40
عزیزم غصه خوردم برات از این اسپری های اکسیژن بگیر براش بذار راحت تر باشه موقع سرفه هاش ولی علت حساسیت رو پیدا کن چند تا دکتر دیگه ببر انشاالله که بفهمن از چیه دخملی هم کمتر اذیت بشه خیال شما هم راحت بشه عزیزم
مامان
پاسخ
آره باید چند تا دکتر دیگه هم ببیننش انگار
مامان نیایش
19 آذر 92 9:54
الهی بمیرم میدونم چه قدر سخته خدا خودش همه بچه ها رو سلامت نگه داره و شفای زود بده الهی آمین
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم...آمین...ممنون گلم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 آذر 92 11:21
سلام عزیزم الهی بمیرم انشاله زود زود حال دختری بهتر بشه ودیگه این حساسیت بسراغش نیاد الهی آمین
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم
مریم مامان سروش
19 آذر 92 11:36
الهی زودتر بگذره این روزها. واقعاً این جملات دل آدمو می‌سوزونه. چی برسه به مادر.
مامان
پاسخ
دعا کن برامون مریم جون
ندا
19 آذر 92 13:13
تو قورچی ای که با صداقتا فامیل باشه میشناسی حالا بعدا برات تعریف میکنم اره واقعا تشخیصاش عالیه می خوای شمارش بدم ازش بپرس
مامان
پاسخ
آره نادیاست دیگه! البته فامیلشون صداقت نیست اما به صداقت معروفن.چی شده حالا؟! راستش روم نمیشه مزاحمشون بشم و اینکه خب شاید لازم باشه الینا رو از نزدیک ببینن و معاینه کننمطبشون تهرانه یا قم؟
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
19 آذر 92 16:21
هستی گلم؟
مامان
پاسخ
الان هستم
مارال - مامان روشا
19 آذر 92 23:30
الهی خاله قربونت بشه عزیزم چرا حالت خوب نشده برات دعا میکنم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.ممنونم خاله جون مهربونم
مامان احسان
20 آذر 92 10:16
سلام عزیزم الینا چطوره ؟
مامان
پاسخ
سلام گلم.همچنان باهاش درگیریم اما کمی بهتره
بابای روشا
20 آذر 92 11:21
ای وای چرا الینا خانوم خوشگل ما خوب نمیشه، مامان روشا گفت ظاهرن مشکلش ادامه داره، افتخار بدیدن با همسر گرامی تشریف بیارید تهران منزل ما یه چند شبی رو بد بگذرونید اینجا الینا خانوم رو ببریم پیش دکتر روشا، واقعن تشخیصش خوبه، ما بعد از نه تا دکتر ازش نتیجه گرفتیم ایشون رو هم یه دوستی از مشهد به ما معرفی کردند بدون تعارف عرض میکنم
مامان
پاسخ
خییییییییییییلی ممنونم بابت اینهمه صداقت و پاکی و لطف و مهربونی اتفاقا تصمیم داریم ببریمش مشهد تا یه دکتر بهتر معاینه ش کنه آخه تهران برا ما خیلی دور میشه و تو این شرایط آب و هوا میترسیم بدتر هم بشه حالش. باز هم ممنون بابت لطف بیکرانتون
پروانه
20 آذر 92 15:22
سلام مامان الینای عزیز.من پروانه یکی از مخاطبان وبلاگ شمام ولی تا بحال پیامی براتون نذاشتم .دخترمن هم آلرژی داشت خیلی از متخصصین ویزیتش کردن اما فایده ای نداشت چندوقت پیش ،پیش دکترطب سنتی بردم با یکبار حجامت حال دخترم از هر لحاظ روبراه شده هنوز دوبار هم باید براحجامت ببرم واقعا معجزه میکنه .نه تنها آلرژیش بهترشده ریفلاکسش هم روبه بهبودیه.حجامت یکی از فرایض دینیه که بر دوش پدر و مادره از چهارماهگی میتونیم بچه هامونو حجامت کنیم.اصلا هم دردی نداره دخترم آوین ده ماهشه فقط چند دقیقه بخاطر اینکه از دکتر میترسه گریه کرد.درمورد فواید حجامت اطفال تو اینترنت مطلب زیاده حتما مطالعه کنید مطمئنا برا دختر شمام مفید واقع میشه. دوستتون دارم
مامان
پاسخ
سلام و عرض ارادت به شما خوشحالم کردین پیام گذاشتین عزیزم اتفاقا یکی از همکارام هم بهم توصیه کرد حجامت رو... شما ساکن کدوم شهر هستین؟ آخه از لحاظ بهداشتی بودنش میترسم نمیدونم مراکز معتبر هم داره یا نه؟
مامي كيانا
24 آذر 92 11:00
تموم غم دنيا مياد تو قلبم و ميخوام سينه مو بشكافم واي اينقدر تو اين چند روز روحيه م ضعيف شده و كسل شدم كه نگو الهي قربون الينا جونم برم بميرم كه اينقدر كلافه شده خيلي ناراحت شدم حساسيت هم كه درمان قطعي نداره خيلي سخت ميگذره بهش ميگم دكترش چطوره؟ شايد ببريش تهران پيش يه دكتر خوب بهتر باشه؟
مامان
پاسخ
خدا نکنه اینقدر غمگین ببینمت دوست جون مهربونم....انشاله این روزها هم میگذره و دوباره همه چی روبراه میشه عزیزم همین تصمیم رو دارم موناجون با داداش دوستم که تو تهران متخصص اطفاله مشورت کردم و گفت که بزرگ شن خودبخود خوب میشن اما الان باید خیلی مراقبشون بود عزیزم
مامان محمدرهام جون
26 آذر 92 16:12
سلام محبوبه ی محبویممطمئنی حساسیته؟؟؟آخه این یه ویروس لعنتی که به جون بچه ها افتاده انقدر سرفه میکنن تا بالا بیارن وکبود شن حالا یه چیزی یادت میدم میگن معجزه میکنه قند رو بذار توی ظرف روی حرارت مستقیم بعدش که کاراملی شد بهش یه کم اب اضافه کن تا یه شربت درست شه هروقت سرفه کرد بده بخوره خیلیییییییییییییی از دوستام امتحان کردن ومیگن عالیه
مامان
پاسخ
والا سمانه جون اوایل گفتن ویروسه بعدش گفتن حساسیته ما هم موندیم تو کار این پزشکان حاذق چه جالب اینو تا حالا نشنیده بودم! حتما حتما امتحان میکنم
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 1:25
محبوبه جون یه پستو میخونم دلم باز میشه بعدی سرفه های دخملی دلم میگیره. خدا کمکت کنه دوستم .پیش یه دکتر خوب ببرش.ببرش تهران اگرم دوره واست مشهد که بهتون نزدیک تره ببرش اونجام دکترای خوب زیاد داره.
مامان
پاسخ
دقیقا خودم هم همینطورم یه روز سرشار از انرژی یه روز بخاطر سرفه های دختر دِپرس! در اولین فرصت اینکارو میکنم عزیزم ممنونبخشید باعث ناراحتی شما هم شدم