الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا غرق در انیمیشن

1392/10/3 14:01
نویسنده : مامان
770 بازدید
اشتراک گذاری

 کارتون مورد علاقه این روزهات "شرک 4 "هستش که روزی دو سه بار همراه باباخنثی با هیجان  نیگاش میکنینابرو

اومدی ازم میپرسی : مامان ؟ چرا همسر شرک ، شرک رو نبوسید؟! سوال ابله

====================================================

 بهم دلداری میدی میگی : مامان نترس! شرک که ترس نداره! اون قبلاً دیو بوده اما الان مهربونه بغل

====================================================

تو آشپزخونه ام یهو پریدی میگی : پیونا (فیونا ) عزیزم بزار من بهت کمک کنم ! ابله

===================================================

میگم الینا پاشو آماده شو بریم خونه دایی جون. میگی میشه شرک هم باهامون بیاد؟! ابله

==================================================

از کارتون شرک یاد گرفتی مدام میگی : چه بوی گند ِ خوبی میدی ! نیشخند

 

خلاصه که این روزها داریم زندگی  ِ "دیوی"  رو تجربه میکنیم همراه دخترکمانشیطان

==================================================

با هیجان اومدی میگی : مامان اون یه ماهی ِ معمولی نیست ! از خود راضی اون "جَک ماهی گردالوئه از خود راضیابله

(اشاره به یک قسمت کارتون "باب اسفنجی" )در ادامه میگی شرک هم دیو ِ معمولی نیست اون یه دیو مهربونه خیال باطل

بعد میگی : منم یه دختر معمولی نیستم من الینا ص اب ر ی هستم!!!ابله

===================================================

شبها قبل از خواب یک یا دو تا کتاب واست میخونم تا بخوابی . دیشب کار داشتم بابا گفت بیا من واست میخونم . با ناراحتی و غرغر گفتی : نـــــــــــــــــــــــــه ! تو که سَبات (سواد ) نداری ! قهر قهقهه فقط مامان خوشگلم میتونه بخونهاز خود راضیمژه

=================================================


پ.ن:

دیشب دوباره حساسیتت اوت کرد و سرفه هات شروع شدناراحت پیرو خواب سنگین بنده چند باری که بهونه گرفتی و غر زدی با چشای بسته بغلت کردم و نازت دادم. بابا هم که خیلی بهت حساسه یهو  با عصبانیت بهم توپید که چرا چشاتو باز نمیکنی بچه داره زجر میکشه؟!عصبانی من گفتم تو تاریکی چه ربطی داره مهم اینه که باهاش حرف میزنم و بغلش میکنم اما بازم بهم توپید ! دل شکسته منم از بس از دستش ناراحت شدم زدم به دنده لج و از ساعت 12 شب تا 6/10 صبح با چشمان باز نشستم رو تخت و دراز نکشیدم و اصلا نخوابیدم ! قهر هر چی هم بابا گفت بخواب ، گوشم بدهکار نبود ...لابد  اگه نمیخوابیدم یه مامان نمونه و فداکار بودم دیگهههههههه ! قهر الان از کمردرد و سردرد دارم میمیرمهیپنوتیزم

جدای این حرفادارم با خودم فکر میکنم  اگه این اراده ای که تو لج کردن و سر حرفم ایستادن دارم تو بقیه کارها داشتم الان کجای دنیا بودم؟!  عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
3 دی 92 14:36
علی الحساب تیک ِ حاضری من رو بزن تا شب بیام پیشت...
مامان
پاسخ
ای جان....از اون دانشجوهایی هستی که حاضری میزنن و دودر میکنن ها !
مامان گیسو جون
3 دی 92 15:45
عزیزم شیرین زبون ای وای چقدر بد ان شاا.... این بار زودتر خوب بشه تو خونه شومینه روشن نمی کنید که؟ منم خیلی لجبازم متولد چه ماهی هستی ؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم نه شومینه نداریم. الینا کلاً حساسیت داره و با کوچکترین باد یا سرمایی تو فصل سرد اوت میکنه آذرالبته لجباز نیستیم تو عقایدمون پابرجا هستیم
زهره جون
3 دی 92 15:55
عزیزمممممممم چه بامزه حرف میزنی خاله .. آحخه شرک که مناسب سن شما نیست خوشکل باهوش ... خداوند این سماجت رو توی کارهای مثبت هم عطا بفرماید انشاالله
مامان
پاسخ
همین دیگهههه بدآموزی داشت واسه بچه م تازه یه سوالات دیگه ای هم پرسید که سانسور شد
محبوبه
3 دی 92 16:19
ای جونم شیرین زبون رها هم یه مدتی هست می شینه ماجراهای اسکار رو با باباش می بینه و می خندن دو نفری خودت خوبی؟ راستی من رمز نداشتم
مامان
پاسخ
وای من عاشق اسکارم ممنون محبوبه جون.خدمت میرسم
تا ابددونفره
3 دی 92 17:09
سلاااااااااااااام عزیزماین پستو کی گذاشتیمن تا قبل از یک اومدمو رفتم خبری نبود خوب پس الینا جون دیگه از سفید برفی و هفت کوتوله رضایت داد د رفته سمت شرکحالا یه مدتی هم باید با شرک بپرین دیگهدییییو مهربونبوی گند خوبخوب پیونا جون فکر کردی فقط خودت سبات داریآخیییییی عزیزم دوباره حساسیت لعنتیواقععععععععععععععععا چجوری تونستی این همه مقاومت کنی با وجود اینکه صبح می ری سرکارعجب دوست قوی دارم مناما عزیزم این به ضرر خودت بود که یه کاری می کردی به ضرر همسری باشهمن اگه جات بودم قهر می کردمو می رفتم بیرون می خوابیدمواااااااااای چه دوست نابابی داریامشبم فقط برا خودتو الینا شام درست کن
مامان
پاسخ
سلام به دوست عزیزمدیگه ما اینیم دیگه دقیقه 90 پست میزاریمآره بابا دیو شدیم رفت وای نسترن نمیدونی چه شبی رو گذروندم چند بار خواستم برم لااقل کتابی چیزی بیارم سرگرم شم گفتم نه ! بزار ببینه با حرفش چقدر سختی کشیدم حالا این وسط خودم کلللللی زجر کشیدما همین دیگه یه چی گفتم توش موندم! ایندفعه یه کاری میکنم به ضرر اوشون تموم شه بدبختانه شام نمیخوره مگر اینکه امروز بهش ناهار ندم
مامان نازدونه ها
3 دی 92 18:26
واي دختر چه لجبازي داشتي كه اينجور خودتو آزار بدي من بودم بچه رو ميدادم دستش وميگفتم حالا كه راهشو بلدي بگيرش بغلت وبا چشم باز براش فداكاري كن((. اميد كه تا الان خبري از سرفه هاي اليناي ديو دوستمون نباشه
مامان
پاسخ
آخه این روش رو قبلا امتحان کرده بودم جواب نداده بود این سری گفتم بزار جلوی چشمش زجر بکشم شاید عذاب وجدان بگیره و توبه کنه ! حالا باید ببینم تاثیر داشته یا زجر کشیدنم بی فایده بوده ! از خوبی شما دوستان حتما بزودی خوب میشه ممنون عزیزم
مارال - مامان روشا
3 دی 92 20:36
ای وروجک دوست داشتنی عاشق این شیرین زبونیهاتیم خوشگل خانوم سلام به پیونا برسون الهی، مامان مهربون، با این همه خستگی خوب نیست بخودت اینجوری فشار بیاری، برای من که یک ساعت خوابیدن هم یک ساعته هر چند بعضی شبا برای شاهزاده خانوم تا صبح بیداریم اما اینقدر اراده ای که مامان الینا داره اگه ما هم داشتیم ...
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم همین دیگهه مارال جون! یه چی گفتم توش موندم ! حالا واسه اینکه کم نیارم مجبور شدم تا صبح بیدار بمونم ! والا اگه این اراده رو تو اهداف بزرگ زندگیمون داشتیم که الان..........
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
3 دی 92 20:36
چه جالب مگه شرک 4 هم اومده جن الخالق عجب بچه ای هاااااااا چکار داری چرا شرک زنشو نبوسید بوی گندِ خوب چه بامزه گفتی زندگی دیویییییییییییییییی واقعا امان از دستِ این همسری های دوره زمونه خب اگه راست میگه خودش ببینه بچش چشه خب یکی نیست بهش بگه مجبوری این حرفو بزنی بعدش این همه منت بکشی خوشم اومد محبوبه جون تو لج کردن یه جورایی مثل خودمی
مامان
پاسخ
آره خیلی باحاله حتما ببنیش دوستم من خودم هم چندبار نیگاش کردم همین دیگه کارتونای اونور آبی بد آموزی داره واسه بچه ها یه تیکه شرک میخواد پوشک دخترشو عوض کنه تا بازش میکنه بو میاد و شرک میکه واااااااااای چه بوی گند ِ خوبی میدی حالا این شده تکه کلام الینا همین دیگهههههههه!!!! کلاً نمیدونم این چه عادتیه داره هر وقت الینا مریض میشه چون اعصابش بهم میریزه به من بیچاره گیر میده رفیق ما لجباز نیستیم ما در عقاید ِ خود پابرجا و استوار هستیم
شهرزاد مامان حسین
3 دی 92 21:01
ای جونم که این دختر چقدر شیرین زبونه. کیف کردم.
مامان
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
4 دی 92 2:03
خووووووووب میبینم کهههههه فقط مامانی ِ خوشگل ِ الینا جون، با سَبات ِ و کتاب داستان میخونه واای خیلی بامزه بود این شیرین زبونی های الینا جون الهییییییییی بوی ِ گند ِ خوب.... زندگی ِ دیوی تونو عششششششششق است * * * آخیییییی... ای جاااان... دوست جونم تا صبح بیدار بوده ایششش... این همسری ها، یه وقتایی یه چیزیایی میگن که مغز ِ آدم سوت میکشه اَه محبوبه جونم، ایشالا که این سرفه ها از دخملی جدا بشن و دیگه از خونتون برن بیرون... تا راحت سرتو رو بالش بذاری و بخوابی با اون اراده، الان اون سر ِ دنیا بودی... جزایر هاوایی مثلا. چطوره؟ خوبه؟ میپسندی؟
مامان
پاسخ
بعععععععععله دیگه ما اینیم بوی گند ِ خوب... شده تکه کلامش و مدام تکرار میکنه ینی دقیقا مرگ رو تجربه کردما اما دست از اعتصابم برنداشتم ولی جداً اون قضیه نسبیت که ازش خوشت نمیاد باز هم بهم اثبات شد : وقتی پای نت و وبگردی باشی یا در حال گپ با دوستان باشی چند ساعت واست حکم چند دقیقه پیدا میکنه اما اون شب بر من هزااااااااار شب گذشت ! ممنون عزیزم اووووووووم هاوایی؟! ااااااای بدک نیست!!!
مادر امیرین
4 دی 92 9:42
کار خوبی کردی لج کردی این باباها چقدر از کارهای ما ایراد میگیرن..انگار که ما چون مادر شدیم نباید اصلا استراحت کنیم. راستی اون شربت و رو گرفتی محبوبه جون؟
مامان
پاسخ
والا بخدا...... وای سمیرا جون مممنون از راهنماییت دیشب پیداش کردم و خریدم و با یه بار استفاده واقعا احساس کردم گلوش نرم شده و سرفه هاش کم شد و دیشبو کمی بهتر خوابید
مامان نیایش
4 دی 92 10:05
الهی قربون این دخمل شیرین زبون بشم من الهی تنت همیشه سالم باشه و لبات خندون
مامان
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
ستایش فرشته ای از بهشت
4 دی 92 10:06
سلام دوستم ظهر بخیر تازه از خواب بیدار شدم من امروز مرخصی هستم این کامنتو با موبایل برات میذارم آخر هفته خوبی داشته باشی
مامان
پاسخ
مرخصی؟! خیره انشاله... ممنونم عزیزم شما هم همینطور
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
4 دی 92 11:12
دودر؟
مامان
پاسخ
ها والا...
رادمهر و مامان
4 دی 92 11:33
خدارو شکر الان خوب شده دختر شیرین زبون الان کمر دردتون خوب شد؟
مامان
پاسخ
کمر دردم آره اما سرم هنوز درد میکنه
زهرا مامان ارتا
4 دی 92 11:45
افرین به الینا جونم من فکر میکردم چه بوی گند خوبی ابتکار خودمهاما انگار قبلا کشف شده بوده خووو راست میگه مامانش سباد داره من واقعا به ارادت احسنت میگم محبوبه جون تو با این اراده واقعا قابل تحسینی از دست این الرزی چون من خودمم گرفتارش بودم ایشالاه همیشه شادی و خنده باشه معلومه الینا جون خیلی باهوشه که از دیدن یه کارتون اینهمه برداشت و تکه کلام داشته افرین و هورا به الینای یکی یه دونه ی خودمون
مامان
پاسخ
چون نمیدونستی به نام شما ثبتش میکنیم اراده قوی فقط تو لج کردن ممنونم زهرا جونآرتا گوگولی رو ببوس
زهرا مامان ارتا
4 دی 92 11:46
قربونت برم الینا جون که اینقدر بانمکی
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون...ممنون
زهرا مامان ارتا
4 دی 92 11:48
الینای کتاب خونه من چه خوردنی شدی خاله تو با این شیرین کاریهات
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون لطف دارین شما
تا ابددونفره
4 دی 92 12:00
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
4 دی 92 12:12
آخیش امروز خبری از ناهار نیستببینم کی دوستمو اذیت میکنهعزیزم یه خبری می دادی تا صبح منو دوست مشترکمون سرگرمت می کردیم.جمعمون می شد سه نفره
مامان
پاسخ
ای وای من! چرا یادم نیومد شما شب زنده داری میکنین؟ با شما میگذروندم شبو
تا ابددونفره
4 دی 92 12:36
آه فدات شم هر وقت شبی نصفه شبی کاری داشتی ما در خدمتیم
مامان
پاسخ
(راستی ببخشید بقیه کامنتت رو سانسور کردم نسترن جون )
مامی کوروش
4 دی 92 12:52
واییی می بینی به یه کارتون گیر می دن .ووووولللل نمی کنن . یعنی دور از جون حس تهوع به ادم دست میده !!!
مامان
پاسخ
حالا فقط بشینه ببینه و با ما کاری نداشته باشه یه چیزی میشه یه کم تحمل کرد! این بچه گیر میده که پاشو مث اینا بازی کنیم و مجبوریم دور از جون میمون و سگ و گربه و موش و دیو و ........بشیم
مریم مامان سروش
4 دی 92 12:54
فکر کنم کامنتم نیومد. وقتی الینا نازنازی میاد و میگه فقط مامان خوشگلم سبات داره این چیزا رو هم داره دیگه. اینکه از خواب نصفه شب و عمیقت بلند شی و ناز و نوازش و بوس و آب و شربت و پرستاری ...! بچه ها همه این حمایت ها رو درک می کنن و بهش امتیاز میدن. واسه همینه مامان با همه دنیا فرق می کنه دیگه. دلش که میشکنه پیش مامانش میاد نه باباش. امیدوارم حال مامان و الینا زودتر خوب خوب شه تا کانون خونه شاد شاد شه.
مامان
پاسخ
مریم جون باور کن الینا حرفی نداره و ازم راضیه این وسط باباش بدجوری گیر ِ ماست !
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
4 دی 92 13:05
محبوبه جون امشب منتظرت هستیممممممممم
مامان
پاسخ
مونا مامان امیرسام
4 دی 92 13:14
قربون حرف زدن شیرینت عزززززیزم دوست جان وقتی سرفه میکنه اگر براش آبجوش درست کنید خیلی براش خوبه،چون امیرسام هم بخاطر مهد اینطوری شد مواقع سرفه که همیشه 4 صبحه تاا ی قلوپ ابجوش میخوره بهتر میشه امتحان کن دوستم امیدوارم خ زود سرفهاش خوب شه خصوصی داری گلم
مامان
پاسخ
باور کن مونا جون همه اینارو امتحان کردم اما جواب نمیده ممنون عزیزم
تا ابددونفره
4 دی 92 14:06
فدات شم عزیزماین حرفا چیه دوستم خوشحال می شم با هم هم فکری می کنیممنم خیلی دوست دارم
مامان
پاسخ
مهربونی قدر یه دنیا
هنرسیتی
4 دی 92 14:14
سلام دوست عزیز برای برگزاری تولدی به یادماندنی حتما سری به وبلاگ وسایت هنرسیتی بزنید و در صورت تمایل به ما لینک دهید.ممنون www.honarcity.ir honarcity.persianblog.ir
مامان آیسو وآیسا
4 دی 92 16:14
ای جووونم عزیزززز دلم... منم واقعا موندم این کوچولوهای ناززز چرا وقتی یه کارتون میبینن باهاش همذات پنداری میکنن ودوست دارن ادم خوبه همون باشن... میبوسمت الینای نازنینم... وای تو تاریکی که باز بودن وبسته بودنچش معلوم نیست محبوبه جووون خودتو تنبیه کردی... بوس برا گل دخملی امیدوارم حساسیتت خوب بشه... امان از دست این باباهای حساسسسسسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
همذات پنداری رو خوب اومدی حالا مارو هم مجبور میکنن نقش بازی کنیم خیلی خنده داره
مامان جوجه طلا
4 دی 92 22:35
ای جانم چه دختر ماهی داری چه حرف های خوشگلی میزنه جونم شرک میبینه. ایشالله که حساسیتش زود خوب بشه.
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 دی 92 0:45
(¯`v´¯) `•.¸.•´ ☻/ /▌ من بیادت هستم ای دوووووووووست....
مامان
پاسخ
تو مهربونی و یک دنیا عشق دیدی سر حرفم نبودم خوابم برد
مامي كيانا
5 دی 92 10:23
با يه آپ كوچولو اومديم
مامان
پاسخ
تاابددونفره
5 دی 92 11:22
سلام عزيزم.ديشب جات خالي بودخيلي
مامان
پاسخ
شرمنده تون شدم بس که خوابالوام
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 دی 92 11:41
سلام جییگررررررررررررررررررر ظهر بخیییییییییییر خسته نباشی از اینکه دیشب زود خوابیدی! ما رو گذاشتی تو کف، خودت رفتی رو تشک؟
مامان
پاسخ
سلااااااااااااام عسسسسسسسسسسسسسسل ینی مردم از خجالت از این به بعد باید ساعت کوک کنم تا خوابم نبره
مامي كيانا
5 دی 92 11:46
زندگي ديوي خوش ميگذره؟ پس شما شدي پرنسس فيونا چه بوي گند خوبي؟ ما هم يه چيزي ياد گرفتيم كيانا هنوز شرك 1 رو هم شروع نكرده پس خدا به دادمون برسه با اين انيميشن ها واه از دست همسري كاوه هم يه وقتهايي از اين كارها ميكنه مثلا يه موقع هايي حس دلسوزي پدرانه ش گل ميكنه ولي از خودش مايه نميذاره و منو ميندازه جلو مثلا همين چند شب پيش مهمون داشتم و با خواهرم تو اتاق گــــــرم صحبت كه كاوه فرياد كه بيا بچه رو بگير كه نايلون فريزر رو كرده تو سرش الآن خفه ميشه من هم كفري شدم كه شما كه به صحنه نزديك هستي يه تكوني به خودت بده حالا من حتما بايد بيام
مامان
پاسخ
جای دوستان خالی هی وای من ! مونا چه کنیم با این همسران گرانقدر !
ندا
5 دی 92 12:25
میگم خوبه شوشوت خوابش کم دید که تو بیدار موندی اگه همسری من بود می خوابید واصلا متوجه نمیشد که من بیدار موندم بنابراین فقط خودم ضایع میکردم احتمالا اونم از عصبانیت یه چیزی گفته مردا زیاد توانایی حل مساله ندارن برای همین سریع گیر میدن
مامان
پاسخ
ندا الان تصور کردم تو رو و خواب علی آقارو همین دیگه اون یه چی گفت منم یه چی گفتم هر دومون مونیدم توش ولی خب من خیلی ضرر کردم این وسط
مامان ایسان
5 دی 92 12:26
زندگی دیویتون اینه زندگیه فرشته ای داشت باشید چی میشه منم عاشق شرکم فعلا ما روزی سه بار باب اسفنجی برامون تجویز شده تا بعد ببینیم خدا چی میخواد عاشق شیرین زبونیاش شدم چه حالی داده بهت الینا شما رو بالاتر از بابایش دونسته دمش گرم ادم باید این شکلی بچه بزرگ کنه ها همیشه هوای مامانش رو داشته باشه قربونت برم که این حساسیت دست از سرت بر نداشته عزیزم خانمی شما هم نکن همچین چرا فکر کردی تا صبح بیدار باشی همسری درس عبرت میگیره خدایش تا صبح تخت خوابیده اصلا هم نفهمیده شما خواب بودید یا بیدار تا باشه درس عبرت و عذاب وجدان ولی به همسری نمیاد سخت نگیر بابا مردها زیاد از این حرفها میزنن اینا که لالایی بلدن چرا خوابشون نمیبره ای لج ادم رو در میارن یاد همسریم افتادم
مامان
پاسخ
یادش بخیر ما هم زمانی پاتریک بودیم و اختاپوس بودیم همین دیگه خواهر نمیدونم این چه کاری بود من کردم که ...بر خودم باد فرزانه جون من هر کار میکنم نمیتونم وارد وبت بشم ینی اول رمزو میدم میاد رو پستت بعد رمز پست رو میدم اما نمیدونم چرا دوباره بر میگرده رو وب و رمز وب و پستها باز نمیشه !!!!!!!!!!!!!
تا ابددونفره
5 دی 92 13:08
عزییییییزم آخر هفته خوش بگذره
مامان
پاسخ
ممنونم مهربوووووووونم
مامان احسان
5 دی 92 18:31
سلام خواهر خوبه خدا رو شکر دلم گرفته خواهر کاش پیشم بودی
مامان
پاسخ
دلتنگ نبینمت! چیزی شده معصومه جون؟!
نیلوفر
5 دی 92 22:08
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• قربئنت برم که اینقدر قشنگ حرف میزنی
مامان
پاسخ
چه خوشگله
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
6 دی 92 15:14
چقدر روزای تعطیل، جای خالیتو حس میکنم...
مامان
پاسخ
عزیزم منم خیلی دلتنگ میشم تو تعطیلات
مامان احسان
7 دی 92 8:32
سلام گلم خوبی صبحت بخیر نه عزیزم چیز خاصی نیست الان خوبم
مامان
پاسخ
خداروشکر
تا ابددونفره
7 دی 92 12:19
عرض سلام و ارادت خدمت دوست عزیز تر از جانخوش گذشت عزیزم
مامان
پاسخ
سلااااااااااااام به دوست خوشگلمجای شما خالی عزیزم
مونا مامي كيانا
7 دی 92 12:27
خسته نباشي محبوبه جونم آروم جونم شعر گفتم چي شد يادم رفت چي ميخواستم بگم . . . . آپ آپ آپيم ما
مامان
پاسخ
بابا شاعر ! بابا قصیده سرا !
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
7 دی 92 12:42
سلاااااااااااااااااااااام عزیزمممممممممممممم ممنونم از این همه ابراز محبتت انشالله که بتونم جبران کنم الان کامنتاتوتو دیدم می بینی تو رو خدا امروز درست روز تولد ستایش یه کار وقت گیری بهم دادن که باید تا ظهر تمومش کنم به خاطر این اصلن وقت ندارم کامنتارو تایید کنم از ترس اینکه یه وقت کارم تموم نشه مجبور بشم تا عصر بمونم چون باید فردا تحویلش بدن
مامان
پاسخ
سلام نازنینمعزیزم درک میکنم چی میگی نمیدونم چرا همیشه کارهای مهم و پراسترس رو تو روزهای خاص از ما میخوان !
مونا مامي كيانا
7 دی 92 12:58
اول بيا خصوصي رو جواب بدم
مامان
پاسخ
مامي كيانا
7 دی 92 13:17
خصوصي گلم
مامان
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
7 دی 92 14:10
حلقه ی دور ِ سر ِ ستایش جون، از این ریسه و آویز با گل های پارچه ای موهای دخترونه ست... لابلای موهای بلند میپیچن و آویز میکنن منصوره خانومی ِ خوش سلیقه، اینو پیچیده دور ِ سر ستایش جون و خوشگلیشو دو چندان کرده. هزار ماشالا... ایشششششش... من کامنت بقیه رو مطالعه نمیکنم... ناخواسته دیدم کامنتت رو
مامان
پاسخ
فکم افتاااااااااااااااااااااااد! ممنون از توضیحات و شفاف سازیت عزیزم ولی چه کار جالبی ! خوشگل شده میدونم تو هم مث هممون اصلا اهل مطالعه نیستی دوست جونم
فرزانه مامان آرین مهر
7 دی 92 17:03
سلام محبوبه جون انشالله که حال الینا جون بهتر باشه قربونش برم .محبوبه جون شما کارمندی وطی روز خسته میشی وشب بهتون فشار میاد خیلی حرفهای همسرتون رو بزرگ نکنید اون بنده خدا هم نگران الینا جون بوده
مامان
پاسخ
همین دیگه فرزانه جون.همین که همش سرکارم و بعد هم کارهای خونه و درس و ... بعد هم که این حرفا میشنوی خب یه جورایی حس گرگرفتگی به آدم دست میده ولی خب از طرفی هم اون بنده خدا خیلی نگران دخملیه و دست خودش نیست!
مامان ایسان
7 دی 92 20:52
درسته عزیزم همون طوری باید وارد شید دوباره که رمز ورود رو بزنی میره تو مطالب به خدا شرمنده که انقده سخت شده امان از فضول های فامیل ولی شاید بردارم اون رمز ورودی رو تا انقدر واسه دوستام سخت نشه
مامان
پاسخ
ایندفعه امتحان کردم درست شد عزیزم
شهرزاد مامان حسین
7 دی 92 23:32
اینو اون دفعه یادم رفت بگم. بچه هامون تو آدم و آدمیت چیزی پیدا نکردن رفتن دنبال دیو و هیولا و جن و پری. حسین هم که استحضار دارید!!! عاشق سالیوانه. یعنی عااااشقه ها.
مامان
پاسخ
نکته قابل تأملیه ! بعععععععععله سالیوان و حسین جون معرف حضور هممون هستن
مامان بنیتا
8 دی 92 1:45
ای جونم به الینا خوشگلم با این تکیه کلامای بامزه ای که از شرک یاد گرفته...منم خیلی این کارتون رو دوست دارم محبوبه جون عزیزم چرا اینقدر خودتو عذاب دادی اصلا چطور تونستی 6 ساعت بیدار باشی قبلا گفته بودی خیلی ارادت قویه ولی دیگه فکر نمی کردم در این حد
مامان
پاسخ
ما هم خانوادگی علاقمندیم اراده ای دارم بس عجیب و محکم تو اثبات حرفهام و لج کردن
مامان احسان
8 دی 92 8:30
مامان
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
8 دی 92 8:52
تو گل ِ ناز ِ منی.... سلااااااااااام
مامان
پاسخ
مهربوووووووووووووووونی یه دنیاااااااااااااا
مادر امیرین
8 دی 92 11:29
خدا رو شکر که بهتر شد و شرمنده نشدم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ...سمیرا از دیشب گوش دردش شروع شده ینی نمیدونی چه حالی دارم دیشب به پزشک میگم چیکار کنم بچه م امسال اینقدر مریض شد؟! میگه کارتو ول کن بشین خونه مراقب بچه ت باش! فکرشو میکنم میبینیم همچین هم بیراه نمیگه ها
منا مامان الینا
8 دی 92 12:14
محبوبه جون آخه چههههرا؟ چههههرا با خودت لج میکنی؟ عجببب میگم اونوقت همه آذریها اینطورین عزیزم؟ از اون بابت میپرسم که دخمل ما هم آذر ماهی تشریف دارن! ای جانم الینای شرک دوست الان حال دخملم بهتر شده ؟ کمر درد مامانش چطور؟؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم تقریبا همه متولدین آذر همینطورن خوشبختانه یا متاسفانه ینی رو حرفی که میزنن و عقایدشون بسیاااااااااااااااااااااار پابرجا هستن و متاسفانه تو بعضی زمینه ها منجمله مورد اون شب ِ بنده بسیااااااااار به ضررشون تموم میشه هنوز هم سرفه های شدید و تنگی نفس داره متاسفانه والا با این اوضاع دخترم نمیدونم خودم چطورم؟خودمو فراموش کردم بخدا...
منا مامان الینا
8 دی 92 12:16
محبوبه جون راستی اون عروس و دومادی رو دیدی که واسه جشن عروسیشون خودشون را دقیقا مثل شرک گریم کردده بودن؟؟؟فکر کنم اونا هم از بچگی عاشق کارتون شرک بودن!
مامان
پاسخ
ندیدیم ! واجب شد سرچ بزنم ببینم
مامان بنیتا
8 دی 92 13:02
محبوبه جون خصوصی تو چک کن
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
8 دی 92 18:21
من دو تا کامنت گذاشته بودم نیست
مامان
پاسخ
همین الان تایید کردم عزیزم شرمنده
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 دی 92 18:35
خیلی شیرینی الینای شیطون بلا
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
9 دی 92 1:25
اگه بهت بگم من الان جمله اول رو که نوشتی الینا با "باباش" میشینه کارتن میبینه رو دیدم، باورت میشه؟
مامان
پاسخ
قبلنا حواس پرت نبودی ها ! چیزی شده؟! نکنه خبریه؟!
★ مامان آینده یه فسقلی ★
9 دی 92 1:28
منم بعنوان یه آذر ماهیی، حرفت به منا خانوم رو تایید میکنم.
مامان
پاسخ
مامان محمد فاضل
11 دی 92 14:02
همیشه شادباشید این فکرای الکی رو هم دیگه نکنی دخترت خوب میشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم سعی میکنم از شر این افکار مزاحم خلاص کنم خودمو
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 17:53
خیلی بامزه بود الینا جون داره دیالوگهای کارتونها رو تو زندگی واقعیش به کار میبره وای حالا چرا تا صبحروی تخت بیدار نشستی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میرفتی از لج همسری 4 تا دونه کتاب بچه داری و مشکلات با کوکان میخوندی که بگی من از رو اینا یاد گرفتماینجوری از تایمتم استفاده بهینه کرده بودی.
مامان
پاسخ
حالا این کتابا رو که ندارم اما یه رمان تاریخی دارم میخونم وسوسه شدم اونو بیارم بخونم اما گفتم اینجوری تاثیرش کم میشه و بهم میگه کتاب خوندی خو! ینی بساطی داشتما
ماجون
3 بهمن 92 1:33
حالا ما ه شدی ماه منhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gifبه ما هم سر بزن