الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا مستقل میشود...زندگی شیرین میشود

1392/11/17 8:53
نویسنده : مامان
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزمقلب

سلام به دختر گلمماچ به تک ستاره قلبمچشمک بعد از تولد ساغر وقتی اومدیم خونه کلی باهات صحبت کردیم و بهت گفتیم که ما از کارهات ناراحت شدیم الهی من فدات شم که از اون روز حواست به کارهات هست و مدام سعی میکنی من و بابا رو خوشحال کنی همش واسمون زبون میریزی و تو کارهای خونه کمکمون میکنی و سعی میکنی کارهای شخصی ت رو خودت انجام بدیقلب الهی من فدات شم که اینقدر فهم بالایی داری گاهی وقتها واقعا تعجب میکنم که این حرفها و این کارها جداً از طرف یه بچه 3/5 ساله است؟! تعجببغل قربونت بشم ینی داری بزرگ میشی عزیزم؟! بغلماچقلب

    

عشق من آماده برای رفتن به مهد کودکماچ

( ادامه مطلبچشمک)

به نشستن تو جاهای دنج و مخفی شدن،  خیلی علاقه داری و گاهی تو خونه گمت میکنیم!نیشخند

 

؟!!!

این عکسها داغ داغ مال امروز صبحه

از این شمعها هم خودت عکس انداختی عزیزمقلب آخ من به فدای این دیزاین و چیدمانتبغل

الان که عکسها رو نگاه میکنم میبینم شما خییییییییییلی ماهرتر و بهتر از من عکاسی میکنی فداااااااااااااات شم منماچ

=================================================

سه شنبه همکارام بصرف عصرونه اومدن خونمون شما هم خوابت میومد و اولش یه کوچولو بهانه گرفتی منم که سرم خیلی شلوغ بود بهت گفتم اگه بهانه بگیری از دستت ناراحت میشم ! مشغول تلفن خوابت میاد برو تو اتاقت درو ببند و نیا بیرونساکت شما هم رفتی تو اتاقت ! الهی من فدات شم بعد از 10 دقیقه همکارم اومد دنبالت بهش گفته بودی نه مامانم اجازه نمیده از اتاقم بیام بیرون و بعدش هم همونجا رو تختت خوابیده بودیخواب الههههههههههههی من فدات شم که اومدم بهت سر زدم دیدم تو خواب و بیداری هستی و مظلوووووووووم رو تختت دراز کشیدی کللللللللللللی بغلت کردم و بوسیدمت و قربون صدقه ت رفتم و بهت گفتم که خییییییییییییلی دوستت دارم و لامپ و خاموش کردم و شما هم دِبش گرفتی خوابیدی و تو اون همه سرو صدای ما اصلا بیدار نشدی خواب وای چه لذت بخش بود اولین بار بود که خودت بدون بهانه و مرتب و منظم رفتی خوابیدیفرشتهقربونت بشم ینی داری بزرگ میشی عزیزم؟بغل ینی میشه این وضعیت همینطور ادامه پیدا کنه؟!خیال باطلنیشخند

راستی همون شب خونه عمو جون (بخاطر دهمین روز تولد مهدیار جون) هم دعوت بودیم اما چون من از قبل با همکارا هماهنگ کرده بودم و از طرفی هم شما خواب بودی نشد که بریم و شرمنده شون شدیمخجالت

دیشب هم دایی مسعود و زن دایی جون و بابا جون شب نشینی اومدن خونمون ، به عشق اونا بیدار موندی اما یه ساعت بعدش که خوابت گرفت دوباره به همون سبک رفتی تو اتاقت و خودت خوابیدی عزیزمماچقلب

ترم جدید زبانت هم از یکشنبه شروع شد که بخاطر سردی هوا یکشنبه نبردمت کلاس و از دیروز رفتیقلب

پ.ن:

واسه مهمونی همکارا به پیشنهاد و راهنمایی ِ ریحانه جون(دخترعموی عزیزم) با اعتماد بنفس وافر و برای اولین بار حلیم بادمجون و آش گوجه پختم که به نظر خودم خوب شده بود و مهمونا همه رو خوردن و کلی تعریف کردنچشمک حالا بعدش چی بگن و چه نمره ای بدن نمیدونم ! نیشخند هَی وای مَن!استرسنیشخند

دستشون درد نکنه اینم هدایایی که واسم خریده بودنقلب

 

قلب

بهت گفتم اینارو همکارا خریدن میگی: شکراً جزیلا !!! قهقهه

بعداً نوشت:

الهه جون مامان روشای عزیز خواستن تا دستور پخت آش گوجه رو بزارم قلباینم اطاعت امرچشمک:

دستور پخت آش گوجه برای 12نفر: یک مشت لوبیا چیتی و نصف مشت نخود و یک پیمانه عدس پخته رو داخل قابلمه ریخته و آب اضافه میکنیم (بدلیل تقارن با این ایام از واحد اندازه گیری مشت استفاده مینماییمچشمک)  سپس 6 تا گوجه فرنگی را ریز خرد کرده یا رنده میکنیم و همراه یک قاشق غذاخوری رب و مقداری سبزی معطر ( من سبزی قرمه سبزی ریختمزبان) و نمک و فلفل به مواد اضافه میکنیم بعد در ظرف جدا پیاز داغ کرده (2تا پیاز بزرگ) و به آن زردچوبه هم میزنیم و میریزیم داخل قابلمه و میگذاریم کمی جا بیفتد ، حدود بیست دقیقه قبل از سرو کردن رشته آشی و آبغوره اضافه میکنیم و بعد از اینکه خب پخت و جا افتاد ، شعله را خاموش میکنیم و میذاریم 5 دقیقه به همان حالت بمونه و بعد سرو میکنیم . روی آش رو هم با نعنا داغ و پیاز داغ تزئین میکنیم. این آش اصلش بدون کشک و دوغه ولی خب سلیقه ای هستش و بعضیا با کشک هم سروش میکنن.یادتون نره چاشنی ِ اصلیش گوجه فرنگی و آبغوره ستلبخند

نوووووووووش جونتوووووووونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

فرزانه مامان آرین مهر
17 بهمن 92 9:05
سلام خوبید اخی قربون الینا جوون برم که اینهمه حرفتتون رو گووش میده اخیش عزیزم دلم سوخت که رفته روی تختش دراز کشیده قربونش برم ایشالله حالا که یاد گرفته هینطورم برنامه خوابش رو ادامه بده. مبارک کادوهاتون خیلی قشنگند دست همکاراتون درد نکنه . از قیافه آش وحلیم معلومه که خیلی خوشمزست دهنم اب افتاد.
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جونممنون عزیزمخدا نکنه عزیزمخودم هم وقتی دیدمش دلم کباب شد واسه همین کللللللللی بغلش کردم و بوسیدمش ممنون عزیزم آخ شرمنده هوس افتادی فرزانه جون
مامان نازدونه ها
17 بهمن 92 10:19
هميشه به مهموني وخوشگذروندن هديه ها هم مباركت باشه از جانب گل دختر هم خيالت تخت كه رفتارهاي خوبش براش نهادينه شده و ازين به بعد هم شاهده رفتارهاي خانمانه ي بيشتري ازش هستي چون مادري به فهيمي وخوبي تو داره
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خوبی و به من خیلی لطف داری دوست جون
مامان گیسو جون
17 بهمن 92 10:58
سلام گلمممممممممم ماشاا... هزار ماشاا... محبوبه جونم یه ماچ از لپاش بکن به جای من خدایی بچه های الان نابغه هستن عزیز خاله قربون اون دلبری هات خخخخخخخخخخ ببین کجا رفته عزیزمممممم عکاس کوچولوی ناز حتماً ادامه پیدا میکنه دوست گلم دختر ما خیلی خانومه وای چه عصرونه خوشمزه ای منم می خواممممم نوش جونتون خیلی کادوهات قشنگه مبارکه دستشون درد نکنه بوسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عزیزم وای مونا جون شرمنده هوست انداختم مرسی دوست جون ِ من
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 11:09
خب اول بگم از کاپشن ِ الینا بابا محبوبه جون، تو بیخیال ِ این بچه و پوشیدن ِ این کاپشن نمیشیییییییییی ؟ یه کاری کردی، هر وقت این کاپشنو میبینم، ناخواسته خنده م میگیره... +++++++++++++++++ "به نشستن تو جاهای دنج ِ خونه علاقه داری"، یعنی چی دیگه؟؟؟ آخه الینا جون با چه زبونی باید حالیتون که که یه دیگه میخواد و دلش قایم موشک بازی میخواد؟؟؟
مامان
پاسخ
میدونی که من لجبازم خوشحالم که کاپشن دخترم باعث خنده دوستم میشه هاااااااااااا ! چه تفسیری
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 11:14
اون عکس ِ که لباس، تن ِ کدو حلوایی کردی، تکراریه! ما قبلا دیده بودیم... بردار ++++++++++++++++++ ای مامان ِ خبییییییییییییییییییییییییییییییییییییث آخه کسی بچه رو اینجوری میخوابونه!!!؟ بچه باید با ناز و نوازش بخوابه نه بابا شوخی کردم، بچه خوابش بیاد خودش میره میخوابه، خوابش هم نیاد... کتک!
مامان
پاسخ
وقتی دوباره آپلودش میکردم میدونستم تو و نسترن جون میگین تکراریهاما چون موضوعش با این عکسها میخوند گفتم یه جا جمعشون کنم من فکر میکردم من مامان سخت گیری هستم شما فکر کنم رو دست من بزنی رفیق!
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 11:20
محبوبه جون تو جزء اون دسته از افرادی هستی که یا تن به کار نمیدن، یا اگر بدن، میترکونن ببین خداییشششش... این حلیم بادمجون و آش گوجه، با اون رنگ و لعابش، کار ِ یه آدم ِ تازه کار؟؟؟؟ باید حسابی دعوات کنم!!! خییییییییییییلی خوشگل شده غذاهات عزززززززززززززززززززیزم خوشم میاد زرنگی، تا غذا روی اُپن ِ آشپزخونه ست، عکس هاتو میگیری، میدونی اگر برسه پای سفره، دیگه نمیشه حالا.... به افتخار ِ دوست ِ هنرمند و خوش ذوق و سلیقه ی خودم، محـــــــــــــــــبوبه جون... یه کف ِ بلند... شُل ِ شُل ِ.... بلندتر عاشق ِ جاقاشقیت شدم... خیلی شیکه
مامان
پاسخ
کلاً من اینجوریم : نیستم اگه باشم زیاد هستم کاری رو شروع نمیکنم اگه بکنم سیریش میشم و... خلاصه تعادل ندارم یا افراطم یا تفریط جدا خوشت اومد از ظاهرشون؟ پس باید به خودم امیدوار شم چرا میخوای دعوام کنی آخه ... من ِ مظلوم گناه دارما اون عکس غذاها هم ماجرا داشت تا خواستم عکس بگیرم چند تاشون دیدن و کلی خندیدن که میخوای مدرک داشته باشی از ما پذیرایی کردی؟ نمدونستن واسه اینجا میخوام. منم با اعتماد بنفس گفتم نه چون ممکنه دیگه تکرار نشه گفتم تو تاریخ ثبتش کنم چقدر کف و دست و هورارفتم به عرش البته اون ظرف در واقع ماهی خوریه اما من بعنوان ظرف همه کاره خیلی جاها ازش استفاده میکنم : جا قاشقی - جای بیسکوئیت - کتلت- کباب-ماهی و... قابلی نداره عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 11:22
چه دسته گل ِ رمانتیکی لیلیوم هم هست... میبینم کهههههههههههههه... از قبل جای ِ هدیه هاشون آماده کرده بودی... ؟؟؟ دندون تیز کرده بودی و بوفه خالی کرده بودی واسه هدیه های دوستات؟ خیلی خوشششششششگلن مبارکت باشه عزززززززززززززیزم
مامان
پاسخ
لیلیوم خیلی دوست دارم اونم سفیدش ... دسته گل عروسیم هم لیلیوم سفید بود جاشون خالی بود آخه جا واسه دکور زیاد دارم و دکوری کم! خودشون باز کردن و چیدن به سلیقه خودشون ممنون عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 11:24
شکراً جزیلا از بابت ِ این پست ِ خوشمزه و خوشگل __________________________________ در ِ گوشی: صبح ِ اول صبحی، خیلی به خودم فشار آوردم که خبیث باشم Just for youuuuuu
مامان
پاسخ
خواهش میکنم یا حبیبی خودمونیم به من میرسی صبح و شب نداره ها ! خبیثی کلاً
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 بهمن 92 13:50
سلام ِ مجدد به دوست ِ افراط و تفریطی ِ خودم... وااییی الهییی... دسته گل ِ عروسی ِ منم لیلیوم ِ زرد با با ترکیبی از رز سفید بود تو چرا عکسِ تکراری و قبلا آپلود شده رو دوباره آپلود میکنی؟ مگه توی توضیحات نی نی وبلاگ ندیدی که نوشته: از آپلود مجدد عکس های تکراری، بپرهیزیدددد.... میرفتی تو قسمت عکس های آپلود شده و عکس ِ الینا رو برمیداشتی لینکش رو!!! همه چی رو که من نباید بگم آخهههه... یه کم هم خودت دقت کن... میدوستمتت زیاااااااااااااااااااد از حرص ِ دوست داشتن ِ زیاد نسبت بهت، کلللللللللللیییییییییییییییی موس رو روی کلیک کردم... ............... آخییییییییییییییششششششششششششش
مامان
پاسخ
سلام و صد سلام ای جان پس یه تفاهم دیگه ای بابا مدیریت بیخیال ما شده شما گیر میدی؟! همین دیگه واست تلگراف میزنن و تعریف میکنن نتیجه ش این میشه دیگه طرفدارش میشه ما بیشتر شما رو میدوستیم عزیزم از عشق زیاد رو کلیک کردم آخییییییییییییییییییییییشششششششششششششششش
مریم مامان سروش
17 بهمن 92 17:36
معلومه که خانوم گل داره بزرگ میشه. . موقعی که مهمون داری دوست داری خودشون با خودشون بازی کنن یا اینجوری بخوابن اما نمی دونم چرا زود دل آدم واسه‌شون تنگ میشه که توی دست و پا وول بخورن.
مامان
پاسخ
وای دقیقا همینه که میگی مریم جون
مامان محمدرهام جون
17 بهمن 92 20:44
سلام سلام به به چه غذاهای خوشرنگ وخوشمزه ایچه دخمل عکاس وخوشگل وخوشتیپ وحرف گوش کنیهدیه هاتم مبارکت باشه عزیزم
مامان
پاسخ
سلام و صد سلام به دوست هنرمند و عزیزم ممنون از تعریفات عزیزم
محبوبه
17 بهمن 92 22:27
ماشالله 1000 ماشالله خانمی شده دیگه برای خودش مودب و حرف گوش کن. دستتون درد نکنه، ظاهرش که خیلی هوس بر انگیزه.
مامان
پاسخ
ممنون عزززززیززززززم
تا ابددونفره
18 بهمن 92 1:24
سلام به روی ماهت عزیزمآخی نازی.میدونستم الینا جون دختر خوبو فهمیده ایهمن که همیشه از کاراش و رفتاراش با توجه به سنش سورپرایز شدمشما که دیگه بیشتر باهاش در تماسیراستی دیگه راحت کاپشنشو می پوشهخوب دیگه محبوبه جون همون طور که گفتی بزرگ شده و حریم خصوصی دلش می خواد.برا همینم میره یه جا واسه خودش پیدا می کنهآخی این عکس دومی رو من خیلی دوست دارم.درست تکراریه.ولی من چهره معصوم الینا جون تو این عکسو خیلی دوست دارم.و فیگیوری که گرفتهو این که تو این عکس به چشمم خیلی شبیه شماستودلیل دیگش به خاطر اون کدو حلواییه خوشگله
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونمرسی عزیزم اینقدر لطف داریاز وقتی آستینشو گشاد کردم میپوشه جدا؟فکر میکنی به این دلیله؟ راست میگی به این وجه قضیه فکر نکرده بودم! میدونستم شما و مامان آینده یه فسقلی بهم گوشزد میکنین این عکس تکراریه . خوشم میاد غیر مستقیم و با نرمی یادآوری کردیچقدر هم دلیل و حجت آوردی عزیزم
تا ابددونفره
18 بهمن 92 1:29
آخی چه شمعای بامزه و خوشگلی.اگه دیدم حتما می گیرم.خیلی نمکیو شیطونینوای پس الینا جونم رفته تو کار عکسو آتلیه انگار این شمعا همدیگرو بغل کردن به به پس مهمونی هم دادی.چه خوب.ایول چه هنرنمایی هم کردی دستت درد نکنه.بوش از اونجا می یاد و می گه خیلی خوشمزستچه هدیه های خوشگلی هم آوردن.من اول از اون ظروف مینا خوشم اومد.خیلی خوشگلندسته گلم خیلی شیکهمبارکت باشه عزیزم.
مامان
پاسخ
آره خیلی با نمکن...هر وقت با باباش میره بیرون با شمع و بادکنک برمیگرده خونه آره عجیب تو کار آتلیه رفته اتفاقا خوبه درآمدش هم خوبه چه جالب الینا هم با شما هم عقیده بود میگفت اینا با هم همسرن همو بغل میکنن! ولی خودمونیم مهمونی دادن برای کسانی که باهاشون رو دربایستی داری خیلی سخته قابلی نداره عزیزمممنون خوشگل خانوم
سعیده، مامان هومان
18 بهمن 92 1:40
شکرآ جزیلا...مامانش به خدااااا میام یه روز میگیرمش بغلم یه عالمه بوووووووووس میکنم اینقدر شیرینه وه چه غذاهایی و چه کادوهای عالییی مبااارک باشه
مامان
پاسخ
به شیرینی ِ هومان تپلی ناناز ِ خوش ژست که نمیرسه عزیزم
تا ابددونفره
18 بهمن 92 2:23
الهیییی چه خوب که دیگه خودش راحت می ره می خوابهعزیزم اتفاقا چند روز پیش یه مطلب تو فیس بوک خوندم نوشته بود کودکتون رو از 2 و حداکثر 3سالگی جدا بخوابونید و بذارید مستقل باشه خودش به وقتش بره بخوابهراستی عنوان مطلبت خیلی دلچسبو شیرین بود.ایشالا همیشه زندگیتون شیرین باشه و بر وقف مراد راستی جزیلا یعنی چی
مامان
پاسخ
آره خیلی حال میده دیگه داره از آب و گل درمیاد و مستقل میشه و این خیلی خوبهمرسی عزیزم همینطور برای شما نسترن جونی راستش منم نمیدونم!باید از الینا بپرسم؟!
مامانیه آرسام
18 بهمن 92 14:26
ای جوووونم هدیه هاتون مبارک خیلی قشنگن
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مادر امیرین
18 بهمن 92 18:56
آفرین به دختری حرف گوش کن... خیلی جالب چه جاهایی رو دوست دارهفکر کنم ازت یه خواهر یا برادر میخواد این رفتاراش نشون دهنده تنهاییش کادوهاتم مبارکت باشه..خیلی قشنگن.
مامان
پاسخ
عجب تحلیلی ! ممنون عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
18 بهمن 92 23:31
ای جان بعد از مهمونی دخملی حسابی دچار عذاب وجدان شده پسسسسسسسسسسسسسساز بس اینجوری دیگه محبوبه جونخب با یه ذره لطافت و عطوفت از بچه کار میکشدی قرآن غلط نمیشد. مبارک باشه مهد رفتنت خاله جون ایشالا عکسای دانشگاه رفتنتو ببینیم. خیلی بامزه میره قایم میشه.چه قدرم خونتون مثل ما سوراخ سمبه داره دست راستت زیر سر من محبوبه جون یعنی میبینم اون روزو که روشا بدون بهانه خودش بخوابههههههههههههی وای منننننننننننننننن دست همکارای گرامی درد نکنه چه قدر کادوهای خوشگلی بود اون وسطیا من پارسال میخواستم بخرم اول فکر کردم مثل میناکاریهای اصفهانه و فلزی بعد که دیدم شکستنیه به خاطر روشایی دو دل شدم میخواستم بذارم تو بوفه ی میز تی وی. قدرشونو بدون خیلی خوشگلن.جای امنم بذارشون(الهه مادر شوهر میشود) محبوبه جون بی زحمت دستور آش گوجه اتو برام بذار .البته اگه زحمتت نمیشه و نصفه نیمه نمینویسی
مامان
پاسخ
میدونی که عطوفت تو کار من نیست! ممنون خاله جون عزیزم یه کم تحمل کنانشاله این روزها رو هم میبینی و میگی منو اینهمه خوشبختی محاله! گوش شیطون کر الینا از اولش هم خیلی با دکوری ها و وسایل شکستنی کاری نداره خداروشکر چشم مادرشوهر دستور پخت آش رو تمام و کمال گذاشتم عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
18 بهمن 92 23:33
محبوبه جون با عرض شرمندگی چیدمان ست صبحانه خوری تا ابد میخواد اینجوری باشه؟ایده نمیخوای؟(یه دوست با اعتماد به نفس خداااااااااااااااااااا)
مامان
پاسخ
چرا اتفاقا پذیرای ایده های نو و خاص هستم اگه پیشنهادی داری بگو الهه جون
ﻓَﺮے ﻣﺂ
19 بهمن 92 9:07
قیافه هاشون ک خوشمزه است ، حتما طعمشون هم خوبه . چه باحال عربی از کجا یاد گرفته دیگه ! ای جووونم دخملی ببین کجاها نشسته !
مامان
پاسخ
برای بار اول خوب بود جای دوستان خالی به برکت یه کانال عربی تو خونه بابام اینا یاد گرفته
مونا مامي كيانا
19 بهمن 92 11:01
بزنيد دست قشنگه رو به افتخار الينا جون گوگولي كه قول داده از اين به بعد دختر خوبي باشه و مستقل بشه چقدر هم خونه تون جاهاي دنج داره من هم بودم دوست داشتم اين جاها رو امتحان كنم جون ميده واسه قايم باشك نگفتي قضيه اين شمع و كيك چيه؟ كيك چيه؟ شمع چيه؟ آفرين به الينا جون با اين عكس هنري وا دلمونو آب كردي با اين آش و حليم چه كار خوبي كردي تو اين هواي سرد هيچي مثل آش نميچسبه به به چه گل زيبايي چه كادوهاي خوشگلي از اون كوزه هاي لعاب برجسته خيلي خوشم اومد من هم از همدان 2 تا از بشقابهاشو خريدم خيلي خوشگلن سرويس چايخوري هم خوشگله ايشالا به سلامتي استفاده كني شكرا جزيلا
مامان
پاسخ
خدا کنه همینطور ادامه پیدا کنه اینم بد حرفی نیست! قضیه خاصی نداره عزیزم کلا الینا عاشق شمع و بادکنکه هر وقت با باباش میره بیرون اینا رو میخره ای جان هوس کردی اتفاقا مونا جون وقتی دیدمشون یاد بشقابای شما افتادم یادته تو اون پست واست نوشتم من این ظروف رو خیلی دوست دارم؟ ممنون عزیزم
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:13
سلام وای عزیزم الینا جونم خانوم شدههههههههههههههههه آخی چه مهمانی دوستانه ای دست گلت درد نکنه خیلی زحمت کشیدین واقعا شکرا جزیلا چه قدر زحمت کشیدن دستشون درد نکنه ممنون از دستور پختتون حتما از واحد مشت استفاده میکنیم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم از اینهمه تعریف مشت محکم یادت نره
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:15
مجبوبه جونم شرمنده جان فرناز فکر میکردم شما را لینک کردم امروز هر چی گشتم دیدم آدرس وبتون را تو لینکام پیدا نمیکنم ببخشید تازه امروز لینک شدین شرمندهههههههههههههههههه
مامان
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیزم.ممنون
مامان احسان
19 بهمن 92 11:17
سلام عزیزم اول کادوهات مبارک دوم ماشالله به این خواهر هنرمند خودم سوم هم :آره دیگه خواهر بچه هامون دارن از آب گل در میان اگه خدا بخواد
مامان
پاسخ
سلام خواهر جونمینی میشه معصومه جون؟زندگی شیرین میشود؟!
مهرنوش مامان مهزیار
19 بهمن 92 11:59
سلام عزیزم ماشاا... دختر گلت داره روز به روز خانم تر میشه حتما براش اسفند دود کن عزیزم. چه همکارهای باحالی هدیه هاشون خیلی قشنگ بود دوست داشتم.
مامان
پاسخ
سلام مهرنوش جون و ممنون عززیزم لطف داری قابلی نداره دوست جونی
تا ابددونفره
19 بهمن 92 12:29
سلام عزیزمظهر شنبت بخیر.تعطیلات خوش گذشت
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنون گلم.جای دوستان خالی
مامان امیرحسین
19 بهمن 92 12:58
وای دخملی چه بزرگ شده ماشاللا مامانی گیر بهش نده شاید تو تولد ساغرجون اعصاب نداشته خب بچه!مثل ما آدم بزرگا که گاهی حوصله نداریموگرنه دخمل به این قشنگی کی داره کی داره
مامان
پاسخ
حرفتون کاملا بجا و به حق بود حتما مد نظر قرار میدم واسه سریهای بعد
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 13:26
میدوستمت...
مامان
پاسخ
مـــــــــــــــی تـــــــــــــــو
آتنا مامانیه روشا یدونه
19 بهمن 92 16:25
عزیزم چه قدر حرف گوش کن و خانوم شده این دخملی . کادوهاتون خیلی خوشگلن محبوبه جون مبارک باشه
مامان
پاسخ
امیدورام همینطور ادامه پیدا کنهممنون آتنا جون
سمانه مامان ستایش
19 بهمن 92 17:17
آخی عزیزم چه مظلومانه رفته تو اتاقشینی محبوبه خوشم میاد مثل خودمی و دخملی حسابی ازت حساب میبرهخدایی با این فسقلیای شیطون اگه میخواستیم از اول ازمون حساب نبرن کارمون ساخته بود.یه مامان خوب به وقتش یه عالمه مهربونه و نی نی شو لوس میکنه..به وقتشم جوری رفتار میکنه که نی نی ازش حساب ببره.درست میگم محبوبه جون؟
مامان
پاسخ
بــــــــــــه بــــــــــــــه ببین کی اومدهعزززززززززیززززززززمبا دیدن اسمت یک دنیا خوشحال شدم در مورد جبروت مادرانه کاملا باهات موافقم سمانه جون
سمانه مامان ستایش
19 بهمن 92 17:21
بابا باریکلــــــــاترکوندی واسه مهموناخدایی عمیقا بهت ایمان اوردم که اراده کنی هرکاری رو به بهترین شکلش انجام میدیاون کارایی که انجام نمیدی نشونه این نیست که بلد نیستی،نمیخوای که انجامشون بدی آفرین آفرین(تعجب نکنیااا محبوبه جون من همون سمانه ام،امروز حالم خوب بود نخواستم بهت گیر بدم برعکس بعضیا) واااای خوش به حالت چقد دکوری خوشگل واست کادو اوردن دمشون گرم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.چقدر ازم تعریفیدی انجام نمیدم چون ذاتا تنبلم اتفاقا میخواستم بگم سمانه؟خودتی؟تو و تعریف؟آفتاب از کدوم ور دراومده؟پس بگووووو جز استثنائات بود ممنون عزیزمضمنا شما همه جوره عزیزی چه گیر بدی چه تعریف کنی البته خودمونیم گیر دادنات باحال تره و بیشتر به دل میشینه
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 20:34
آفرین به الینای نازنینم که خودش میخوابه''''قربونت برم که رفتی تو اتاقها نشستی عکسهایی که از شمعها گرفتی عالین بیست ویک الینا جووونم عصرونه هم دستت درد نکنه محبوبه جوون بسیار ذایقه مان را تحریک کردآب دهنمان راه افتادددددد کادوها هم مباررررررررکتون خشگلن دست همکارهان درد ننمایید
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون از ترس مامانم رفتم خوابیدم ای جان شرمنده باعث تحریک ذائقه ت شدم رفیق ممنونم عزززززززززیززززززززم
مینا مامان آرمانی
20 بهمن 92 12:22
آخی عزیزم با اون دیزاین خوشگلت... خاله میشه بگی این فسقل ما شیرین زبون ما شکرا جزیلا رو از کجا یاد گرفته؟ کادو ها هم مبارررررک.دستشون درد نکنه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون از یه کانال عربی خونه باباجونش ممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
20 بهمن 92 13:17
مامان
پاسخ
ای جاااااااان
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
20 بهمن 92 13:52
طرز تهیه آش گوجه: قورمه سبزی را پخته و در آخر به آن گوجه و رشته اضافه کنید. ____________________________ مــرسی محبوبه جونی... منم مشتاق شدم درست کنم. همین که اینقدر قشنگ و ساده توضیح دادی، خودش کلی اعتماد بنفس به آدم میده. پیمانه ی مشت هم خیییییلی خلاقانه بود.
مامان
پاسخ
پخخخخخخخخخخخخخخخ اَی نامرد ! آخه تو قرمه سبزی نخود و عدس میریزن؟!!!!! حالا ما سبزی آش نداشتیم قرمه سبزی ریختیم ها باز بیا و گیر بده منو بگو صادقانه اعتراف کردم خو نداشتم مجبور شدم......................قرمه سبزی با گوجه و رشته! کلاً نسبت به بقیه آش ها خیلی راحت تره منم که میدونی عاااااااااشق کارهای راحت و بی دغدغه البته مشتش باید محکم باشه ها
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
20 بهمن 92 13:52
محبوبه جونی، خصوصی...
مامان
پاسخ
حتما عزیزم
مامان پارمیدا
20 بهمن 92 18:16
شکرا جزیلا این دیگه از کجا اومد قربونت برم ! ؟ چه کادوهای خوشگلی دست همکاراتون درد نکنه . پذیرایی شما هم عالی بوده دست شما هم درد نکنه خانومی
مامان
پاسخ
از یه کانال عربی یاد گرفته ممنون عزیزم
مامان روژینا
21 بهمن 92 10:38
سلام مامانیبهت تبریک میگم: اولا : بخاطر داشتن دختر ماه و حرف گوش کنی مثه الینای نازم که قربونش بشم داره بزرگ میشه و خانوم ثانیا: به خاطر کد بانوگری و پخت چیزای خوشمزه! وایییییییی دهنم آب افتاد راستی عسل خانوم ما اهل رشتیم! الینای خوشگلمو ببوس مامانی هزار تا
مامان
پاسخ
سلام عزیزموای ممنون چقدر ازم تعریف کردی و این نشون دهنده لطف بیکرانته عزیزم مجددا خوشبختم و ممنون
مارال- مامان روشا
22 بهمن 92 3:39
آفرین به الینا خانوم که دیگه بزرگ شده و حسابی به حرفای مامان جونش گوش میده و بسیار خوش به حال مامان میشه، امیدوارم همیشه همینطور حرف گوش کن و خانوم باشی دست دوستای مهربون مامان هم درد نکنه چه هدیه های زیبایی آوردند خصوصن اون کار سنتی بسیار زیباست مبارک باشه ظاهر غذاها که میگه 10 رو حتمن گرفتید
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونامیدوارم همینطور بمونه اینم از لطف شماست عزیزم
مامان آروین
23 بهمن 92 14:09
خوب خدا رو شکر که خانوم خانومای ما داره پله های استقلال و یکی یکی پشت سر می گذاره باریکلا به دختر ناز و ملووووووووسم قربون نگاه مهربونو معصومش بششششششششششششششم من چه خوب که با همکارا دوره می گذارید ایشالله همیشه از باهم بودن لذت ببرید و در کنار هم خوش باشید محبوبه جون مرسی از اینکه آش و حلیم بادمجون خوشمزه درست کردید و دستورشو در اختیار همه می گذارید واااااااااااااااااااااای شرمنده شرمنده تازه یادم اومد که یبار دستور ژله بستنی رو ازمن خواسته بودی راستش چون اونو زن داداشم درست کرده بود حتما تو اولین فرصت ازش می پرسم و برات می نویسم یه عاااااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووووووس قربون دوست جون ماهم و دختر عروسک نازنینو دوست داشتنیم
مامان
پاسخ
سلام نسیم جونممنون که اینقدر با دقت خوندی و وقت گذاشتی خط به خط نظر گذاشتی عزیزمدشمنت شرمنده باشه عزیزمممنون از اینهمه لطف و مهربونی
مامان الینا
24 بهمن 92 8:08
عزیزم از یک همچین مادری باید هم همچین دختر با شعور و فهیمی باشه درستش هم همینه افرین با این ناز گل دختر که دیگه داره مستقل میشه محبوبه جان حس خوبیه نه ؟یعنی هم خوبه هم ادم یک کمی غصه اش میشه از اینکه می بینه بچه ها دارن بزرک میشن ای بابا بگدریم ماشاالله یه این همه هنر دست همکارای مهربون هم درد نکنه چقدر زحمت کشیدناینم از طرف من و الیناراستی این عادت همه الیناها است که میرن جاهای مخفی الینای من میره تو ساعت دیواری قائم میشه یه دفعه اینقدر دنبالش گشتم نامرد میفمه دنبالشم جواب نمیده!!!!!!!!
مامان
پاسخ
شزمنده میکنی عزیزم لطف داریدرسته دوستم هم حس خوبیه هم یه دلتنگی میاد سراغت که دیگه وابسته ت نیستنممنون عزیزمامان از دست این الیناها بووووووووووس برای دوست خوبم و دختر نازش
منا مامان الینا
27 بهمن 92 10:39
سلام محبوبه جونم الینای گلم خوبه ؟ ماششالا به این دخملیمون که دخمل حرف گوش کنی شده و کم کم داره واسه خودش مستقل میشه آفرین به تو محبوبه جونم میبینم حسابی کدبانوگری کردی اون دستور پخت و مقادیر مَشتی ش ! منو کشته !! حالا گوجه رو هم مُشتی چند بریریزم بهتره !!! آش تو این سرما میچسسسسبه الینای گل منو ببوس
مامان
پاسخ
سلام به مونا عزیز و دوست داشتنی ممنون عزیزم. شما مشتی بریز هر چی بیشتر بهتر تا کوبنده تر باشه و خوشمزه تر شه شما هم الینای نازنازی رو ببوس عزیزم