الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

روزهای شوم

1392/12/11 8:21
نویسنده : مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه و جمعه در خدمت بانک بودیم!

دیروز عصر موقع عزیمت به محل کار ، بهانه گرفتی که چرا همش منو تنها میزاری و میری سرِ ِ کار؟!

منم آماده ت کردم و با خودم آوردمت اداره ،

ای کاش قلم دستم می شکست و آماده ت نمیکردم و نمی آوردمت

موقع خروج از بانک ، سر خوردی و افتادی و زیپ کاپشنت رفت تو چونه ت و یه چاک بسیار عمیق و کلی خونریزی...

سریع بردمت درمانگاه ، گفتند شکافش خیلی باز و عمیقه و باید بخیه بخوره

تا اونموقع بابا رسید و با بخیه زدن مخالفت کرد و گفت جاش میمونه رو صورتش!

رفتیم پزشک معتمد بانک را از در خونه ش کشیدیم بیرون و بنده خدا معاینه ت کرد و گفت دو سه روز همینطور بمونه بعد بیارش ببینمش اگه لازم بود دوباره خودم زخم ایجاد میکنم و بخیه میزنم

بمیرم واست کلی گریه کردی

شب هم تو خونه مدام میرفتی جلو آینه و زخمت رو کنترل میکردی و غصه میخوردی

بعد از رفتن باباجون و مادرجون فرزانه که خدا خیرشون بده همیشه با ما یار هستند و کنارمون هستند، خوابیدی...

کنارت دراز کشیدم...

کلی بوئیدمت...

کلی بوسیدمت...

به یاد آوردم تو اوج خونریزی ت بهم گفتی : مامانی منو نبوس لبات خونی میشه ...

 

کلی اشک ریختم...

 

پ.ن:

این روزها حال خوشی ندارم

اتفاقات شوم زیادی برایمان می افتد!

آن آرامش همیشگی از وجودم رخت بربسته! در دلم غوغایی است!

نمیدانم! شاید با آمدن بهار بهتر شود اوضاع!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

خواهر فرناز
11 اسفند 92 8:44
محبوبه جونم سلام وای متنو که خواندم مو به تنم سیخ شد میفهمم چه حس سختیه .....ایشالا که بخیه نخواد................براش چسب بخیه بگیر بزن تا جاش نمونه..................چسب بخیه خیلی خوبه اگه زخم خیلی خیلی باز نباشه جوابگو .......ولی تا جایی که میشه بخیه نزن چون جاش میمونه اگرم مجبور شدی تا زخمه پماد آلفا بزن بعد از اینکه زخمش خوب شد رژودرم بزن خوب میشه از همه اینا گذشته یه چیزی بگم نخندیا ................اگه دهن تمیز باشه یعنی مسواک زده باشه وآلوده نباشه ..(البته نه بلافاصله از مسواک)........اب دهن مرتب بهش بزنی خ.چودش میبنده وجاشم نمیمونه ..............من امتحان کردم جواب میده عزیزم اگه میبینی خیلی مشکلات برات پیش میاد یه خون بریز حالا خون خروسم باشه اشکالی نداره خون بریز تا دفع بلا بشه صدقه زیاد بده یه جایی خواندم وقتی خیلی درگیر مشکلاتی ومستاصل ماندی اینو بخوان ایه ماشالا الله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم و....تا نصیر خدا همه مشکلات را رفع میکنه ایشالا زود مشکلت حل بشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از راهنماییهات ماشاله تو تمام زمینه ها خوب تجربه و اطلاعات داری عزیزم مرسی از اینهمه لطف
مامان نازدونه ها
11 اسفند 92 9:02
الهي... از خوندنه اتفاقي كه برا گل دخترمون افتاد ناراحت شدم اميد كه اثري از زخمش نمونه ونيازي به بخيه نداشته باشه دل قوي دار سحر نزديك است
مامان
پاسخ
ممنون از مصرع زیبای پایانی خیلی به دلم نشست
...
11 اسفند 92 9:44
سلام...از دكتر حتما راجع به (چسب بخيه) بپرسين شايد باعث بشه جاش كمتر بمونه...اگه به يك متخصص پوستم مراجعه كنيد شايد بد نباشه اونا واردترن...نگران نباشين واسه پچه ها از اين چيزا زياد پيش مي ياد ان شالا زود خوب خوب مي شه...
مامان
پاسخ
ممنون از راهنماییتونکاش اسمتونو مینوشتین
...
11 اسفند 92 9:51
چسب بخيه رو به جاي بخيه استفاده مي كنن...نمي دونم موارد استفادش كجاست...حتما زودتر از يه متخصص بپرسين شايد خوب باشه استفاده ازش...
مامان
پاسخ
ممنون از راهنماییتون پرسیدم خیلی خوبه اما باید هنوز زخم تازه ست ازش استفاده بشه متاسفانه زخم الینا خشک شده بود
مامي كيانا
11 اسفند 92 10:59
خدايا چي شده جون به لب شدم الآن الينا چطوره؟ كجاي چونه ش هست؟ اگه زخمش عميق باشه و بخيه نخوره مشكلي پيش نياد چه اتفاق بدي خودتو سرزنش نكن محبوبه جان پيش مياد ديگه خدا رو شكر كن اتفاقي بدتر از اين نيفتاد اگه به دلت افتاده كه اين روزها هميشه بد مياري هر روز صبح يه پولي بزار كنار براي رفع بلا صبح ها آيت الكرسي بخون ولي صورت خوني الينا رو تصور ميكنم اشكم درمياد يه عكس از الينا جون بزار قلبمون آروم بگيره خيلي نگرانم مواظب زخمش باش ببوش الينا جون مهربونم رو
مامان
پاسخ
مونا جون زخمش دقیقا زیر چونه شه دلم نمیاد عکسشو بزارمولی حالش بهتره ممنونم عزیزم ممنون که همیشه هستی و مهربونی
مانی محیا
11 اسفند 92 11:34
عزیزم ناراحت شدم دم عیدی عیبی نداره صدقه بده..
مامان
پاسخ
مریم مامان سروش
11 اسفند 92 12:21
اینجوری بهش فکر نکن. اتفاقه و اتفاق هم که اسمش روشه. ایشالا ردش هم نمی مونه. دردش هم یادش میره.ایشالا هر پستت پر از شادی باشه.
مامان
پاسخ
مرسی مریم جون.دوست همیشه همراه و خوب ِ من
ندا
11 اسفند 92 12:32
الهی طفلکی الان چطوره بهتره؟ وقتی بچه مریض میشه تازه ادم میفهمه که چقد دوسش داره الان هستی مریض شده بیحال من دارم دق میکنم
مامان
پاسخ
بهتره الان.الهی هستی هم مریضه؟ایشاله زود خوب شه عزیزم
تاابددونفره
11 اسفند 92 14:15
سلام عزيزم.الهي الينا جونخيلي ناراحت شدمايشالا زود خوب بشه و جاش نمونه.قطعا نمي مونه.چون بچست و تو سن رشد.کرم aven رو با مقدار کمي کرم دست قاطي کن.بزن روش براي جاي زخم و بخيه عاليه.نگران نباش عزيزم. دوستم اين اتفاقا به خاطر اينه که سرت خيلي شلوغه.وشايد عجله.حتما بعد از عيد ارامشت برمي گرده.واينقدر سرت خلوت مي شه که نگو ايشالامواظب خودتون باشين.دوستتون دارم
مامان
پاسخ
آخ که چقدر حرفات و دلداریهات به دلم میشینه نسترن جونممنون که هستی
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
11 اسفند 92 15:13
محبوبه جون خصوصی تو چک کن بی زحمت
مامان
پاسخ
آتنا مامانیه روشا یدونه
11 اسفند 92 17:22
آخی عزیزم چرا اینجوری شدی الان چه طوره محبوبه جون بالاخره بخیه خورد یا نه؟ منم چند وقتی بود خیلی بد بیاری میوردم تصادف پشت تصادف مریضی پشت مریضی خسارت دادن به این و اون که تا دلت بخواد گم شدن طلا فراوون دیگه خسته شدم آخر سر دادم برامون قربونی کردن نمیدونم مردم چرا انقدر چشمشون شور آخه
مامان
پاسخ
روشا ناز رو ببوس از طرف من
مامان بابای الیسا
11 اسفند 92 19:58
سلام محبوبه جون دوست گلم نمیدونی با خوندن این پست چقد دلم گرفت و ناراحت شدم عزیزم میدونم خیلی خیلی سخته که الینای گلتو اینجوری ببینی عزیزم اما بازم خدارو شکر که بدتر از این نشد دوست عزیزم و نذار این اتفاقها دلخوشیتو ازت بگیره و یه کم محکمتر باش وامیدوارم بهترین بهار عمرتو در کنار دختر شیرینت و همسر عزیزت داشته باشی دوست خیلی خیلی عزیزم و دیگه انقد خودتو مقصر ندون هیچ کس دلش نمیخواد اتفاق بد بیفته اونم برای عزیز تر از جونش منتظر پست شادو پر انرژی و خبر خوب شدن شیرین عسل خاله میمونم
مامان
پاسخ
مرسی از دلداریت و حرفای قشنگت الهام جون
ارزودختردایی
11 اسفند 92 20:00
روز شوم دیگه چه صیغه ایه،خودتو با این حرفا خسته وناامید نکن بچه است دیگه،اگه نیفته وزخمی نشه که تجربه زندگیش برای اینده کم میشه،ادم باسختی استوار میشه،خداتو شکر کن کنار شوهر ودخترت هر شب سربه بالین میزاری،قوی باش تو روزهای خیلی سختی رو پشت سر گذاشتی ،این حرفا ازت بعیده،خدا گفته خلق انسان وفی اکبد ،یعنی ماانسان را در رنج وسختی افریدیم،پس سختی وعذاب جزعی از وجود هر ادمه،سختیها زیادن اما زود میرن غصه نخور تا چند روز دیگه عیده حال وهوات عوض میشه،بخاطر روزهای پرکار اخر سال فقط خسته ای چیزی نیست که زیاد بهش فکر کنی،خودت به خودت ارامش بده فقط از خدا کمک بگیر ،بهش تکیه کن،موفق باشی.هر چند خبر نمیگیری ازمون،اما دورا دور دعاگوی شما هستیم،بای،
مامان
پاسخ
ممنون آرزو جونببخشید بخدا این روزا از بس سرم شلوغه اصلا فرصت نکردم بهت زنگ بزنم راستی انشاله این پنجشنبه دوره رو میگیرم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
11 اسفند 92 20:01
آخییییییی... الهییییییییی... اِی جااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ایشالا زود خوب شی، الینای عزیزم... محبوبه جون خدا نکنه آرامش از وجودت رخت ببنده... خیلی خیلی دوستتت دارم عزیز ِ دلم...
مامان
پاسخ
عزیزم ممنونم از احساس پاکت عزیزم
شهرزاد
12 اسفند 92 2:03
عزیزم خیلی ناراحت شدم که اینطوری شده بچمون چشم خورده البته انرژیه منفیه اطرافیان بگیم بهتره ...راستش تو زندگیه من و شوشو هم یه مدت چیزای بدی اتفاق میفتاد نمی دونم به صدقه اعتقاد داری یا نه دوست جووون من خودم بهش به اسم دیگه ای اعتقاد دارم به یه نیازمند کمک کن معجزه می شه باور کن
مامان
پاسخ
اعتقاد دارم و هر روز میزارم عزیزم.ممنون دوست خوبم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
12 اسفند 92 7:52
سلام خوبی محبوبه جون خیلی ناراحت شدم راجع به این پستت همیشه صبح که از خونه میای بیرون صدقه بنداز حتماً ! حالا چطوره الینا جون ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزمچشم حتما بهتره الان.ممنون عزیزم
مامان احسان
12 اسفند 92 7:59
سلام بمیرم براش چقدر اذیت شده دخمرم .میدونم که خودت هم همراهش درد کشیدی نگران نباش گلم خوب میشه .چرا اینقدر آشفته ای چی شده خواهری به خدا توکل کن صلوات زیاد بفرست دلتو آروم میکنه از من هم هر کمکی بر میاد بگو دوستت دارم و با نگرانیت نگران میشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزمالهی فدات شم که اینقدر بامعرفتی عزیزمم منون عزیزم
بانو
12 اسفند 92 9:29
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
سعیده ، مامان هومان
12 اسفند 92 11:31
آخی عزیزم ...خیلی غصه اومد تو دلم با خوندن این پست ... ................. ولی از همه ناراحتی ها بگذریم الینا خیلیییییییییییی با عاطفه و مهربونه اصلا یه جوری خاصه ، توی اون شرایط درد و ترس به مامانش میگه بوسم نکن لبات خونی میشه ...ای خداااااااااااااااا این گل دخترو همیشه پناه و حامی باش.
مامان
پاسخ
فدای تو و مهربونیت
مامي كيانا
12 اسفند 92 12:03
سلام محبوبه جونم از الينا خبر بده چه كردي؟ بخيه زديد؟ زخمش چطوره؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزمبخیه نزدیم داریم پماد میزنیم تا جاش خوب شه ممنون عزیزم
مادر اميرين
12 اسفند 92 16:38
اي واي!!!! چه غم انگيز!!! ايشالا كه تا الان خوب شده اميدوارم سال جديد با اومدنش براتون كلي ارامش بياره!!!
مامان
پاسخ
ممنون سمیرا جون
زهرا مامان ارتا
12 اسفند 92 17:48
محبوبه جون این نیز بگذرد نگران نباش خودتو برای سال جدید پراز خوشی اماده کن
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جونم
مامان آیسو وآیسا
12 اسفند 92 17:52
وای بمیرم برات الینا جوووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان آیسو وآیسا
12 اسفند 92 17:54
محبوبه جون امیدوارم همیشه دنیا بر وقف مرادت باشه ...وهیچوقت اینقدر غمگین نبینمت..که کلی دلم گرفت به خاطر اتفاقی که برا الینا جون افتاده..مواظبش باشید انشالله زود خوب میشه
مامان
پاسخ
عزیزمممنون از اینهمه لطف و مهربونیت
خاله ی امیرعلیُ آنیسا
12 اسفند 92 20:49
الهییییییی عزییییییزم.. محبوبه جونم اینجوری فکر نکن؛ روزهای شوم چیه؟!!! بالاخره بچه اند دیگه این اتفاقات هم زیاد میفته! به قول مامان باباهامون تا بچه نیفته بزرگ نمیشه! اووف تا دلت بخواد واسه امیرعلی هم اتفاق افتاده! یک بار توو 2سالگی و یک بار هم 3 سالگی که یک بار با کله رفت توو شیر آّبِ توو حیاط و یک بار هم سرش از پشت خورد به سنگِ آشپزخونه! هر دو بار هم 2تا بخیه خورد! پس خودت رو سرزنش نکن الان بچه اند و درحال رشد زودی خوب میشه و خودشون هم یادشون میره اصلن! نگران جاش هم نباش؛ خوب میشه.. این افکار هم احتمالا بخاطر درگیری ها و شلوغ بودن سرت توو این روزهاست، وگرنه این اتفاقات اینقدر ها هم نگران کننده نیست که بخوای بهشون بگی شوم! مثبت فکر کن و این انرژی مثبت رو به اطرافیانت هم انتقال بده. بیشتر مواظب خودت و الینا جونی باش.. بوووووووووووس
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه مهربونم دوسِت دارم
تاابددونفره
13 اسفند 92 0:20
سلام دوست جونم.بهتري عزيزم.الينا جون چطوره.زخمش بهتره.يه خبري بده تو فکرت هستم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون مهربونمببخشید که نگرانت کردم عزیزم
مینا مامان آرمانی
13 اسفند 92 0:32
نه خدا نکنه مامانی... ایشالا خیره. خداروشکر که به خوبی گذشت.. صدقه بده و یه مرغ بکش که خونریزی خیلی بلا رو دفع میکنه... الینای عزیزم خداروشکر که خطر به خیر گذشته
مامان
پاسخ
ممنون دوست جون
فرزانه مامان آرین مهر
13 اسفند 92 8:18
الینا جون بهتر الهی قربونش برم
مامان
پاسخ
چقدر تو ماهی آخه؟!
مامان احسان
13 اسفند 92 9:38
سلام عزیزم کجایی نگرانتم
مامان
پاسخ
برگشتم ممنون عزیزم
مامان روژینا
13 اسفند 92 10:24
آخی فدات شماتفاق دیگه گلم پیش میاد نباید اینقد خودتو سرزنش کنی بچه ها تا بزرگ شن ما پیر شدیم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
13 اسفند 92 11:41
خووووووووووووبه الینا جووووووووووون
مامان
پاسخ
مامي كيانا
13 اسفند 92 12:13
كحجايي عزيزم؟ الينا جونم بهتره؟
مامان
پاسخ
بهتره عزیزمممنون از اینهمه وفا
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:09
اخییییییییی بعدچندوقت اومد ناراحت شدم یه همچین چیزی برامیرعلی هم پیش اومده ولی گوشه لبش
مامان
پاسخ
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:10
بیای زودی خبربدی بیینم چی شد دخترک
مامان
پاسخ
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:13
من الان ترکم ازوبلاگ ارمیتا نمیدونم چرااناهیتا رمزوبهم نداد دستش چی شده بود مگه عروسک خوشبحالت شما داری رمزشو انشالله صورت دخترتم جاش نمونه
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:14
راستی تونینی سایت عضونیستی تو ادت کنم
مامان
پاسخ
نه عزیزم
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:17
این ادرس وبلاگمه اگه خواستی برات ازاین عروسکها برا پرنسست درست کنمhttp://manvanamadiham.blogfa.com/ نظربذاری هاااااااا وبلاگ امیرعلی هم بروزشده
مامان
پاسخ
tannaz
13 اسفند 92 13:20
وای عزیزم الیناااااااااا .. الهی بمیرم براش .. الان حالش چطوره ؟
مامان نازدونه ها
14 اسفند 92 15:17
دلت بهاري
مامان
پاسخ
آیلین
14 اسفند 92 16:41
وبلاگ قشنگی داری دوست قشنگم دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
مامان الینا
15 اسفند 92 9:36
الهی بمیرم خدایا چه فرشته نازنینیعزیزم صدقه بده ماشاالله تازه خونه نو رفتین ماشین هم گرفتی خودت رانندگی میکنی داری دفاع هم میکنی خب تو چشم میای دیگه عزیزم هر روز صدقه بده ماشاالله این دختر شیرین زبون رو هم که همه جا میبری مردم چشمش میزنن الهی کور شن به حق پنجتن که چشم دیدن خوشبختی مردم رو ندارن دعای امن الرسول رو بخون فوت کن به الینا ایت الکرسی هم یادت نره
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون از مهربونیت
مارال - مامان روشا
17 اسفند 92 23:53
ای داد، خاله جون قربونت برم نبینم زخمی شدی، امیدوارم خوب بشه و جاش نمونه خدارو شکر به جای حساس تری مثل چشمش نخورده، براش حسابی صدقه بدید، با نظر پزشکش از کرم رژودرم استفاده کنید تا جاش رو از بین ببره خیلی خیلی ناراحت شدیم الهی قربونت برم تو اون حال هم به فکر مامان هستی عزیزم
مامان
پاسخ
بله واقعا خداروشکر.اتفاقا پرسیدم و الان داریم ژلش رو استفاده میکنیم به نظرم تاثیرش از بقیه بیشتر بوده شرمنده باعث ناراحتیتون شدم مارال جون شاهزاده خانوم رو از طرف من ببوسید
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 16:09
ای وای خیلی ناراحت شدم عزیزممممممممممم ایشالا بلا دور باشه همیشه
مامان
پاسخ
انشاله... ممنون عزیزم