الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تهدید از نوع الینایی

1392/12/24 8:32
نویسنده : مامان
760 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی بدلیل اقتضای سنت میفتی سر دنده لج

میگم : الینا بریم بازار میخوام واست یه کفش جدید و خوشگل بخرم

میگی: نـــــــــــه ! من نمیام بازار ! کفش تازه هم نمیخوام. کفش کهنه و پاره و زشت بخر واسه من ! 

ابله

======================================================

میگم : وای که چقدر دختر من ناز و مودب و مهربونهبغل

میگی : نخیرم ! دوست ندارم ناز باشم ! دوست دارم بدتربی (بدترکیب) و بی ادب باشم ! مهربونم نیستم !

ابله

=======================================================

هر وقت بابا میره بیرون بعد نیم ساعت بهونه شو میگیری و مدام میگی دلم واسه بابای خوشگلم تنگ شده زنگ بزن بیاد خونه

میگم : مامانی مگه با من بهت خوش نمیگذره؟

میگی: نه با بابای قشنگم بهم خوش میگذره آخه بابا شهربازیه!!! از خود راضی ( از بس که از سر و کول بابا بالا میری و ازش سواری میگیری قهقهه)

از بابا پرسیدم وقتی منم نیستم اینقدر سراغمو میگیره؟ گفت : نه حتی یه بار هم نمیپرسه مامان کجاست؟    !!!


======================================================

 

قدیما یادمه وقتی بچه کار بدی میکرد مامان و بابا تهدید میکردن که میریم یه بچه دیگه واسه خودمون میخریمامشغول تلفن

تو این دوره زمونه قضیه عکس شده هر وقت از دست من  و بابا ناراحت میشی ،تهدیدمون میکنی که : برین واسه خودتون یه نی نی دیگه بخرین! من بچه تون نمیشم! مشغول تلفن هیپنوتیزم خنده



    (عکس مربوط به دیماه - باشگاه بانک)

=======================================================

پ.ن:

در این ایام ، مانند اکثر ایرانیان عزیز  زندگی ما هم افتاده روی دور تند!البته بدلیل اینکه بنده تا به حال مشغول کار پایان نامه یا بهتر بگویم شاهنامه بودم(چرا که مانند شاهنامه پروسه ای داشت بس خطیر و طولانی و در انتها به واقع دیدم که شاهنامه آخرش خوش است!چشمک) سرعت دور تندمان معادل سرعت نور برآورد گردید

خلاصه ...


مشغول تمییزکاری خونه و خرید عید هستیم چشمکیه لیست بلند بالا از کارها تهیه کردم و دونه به دونه دارم تیک میزنمشون ینی انجام شداز خود راضی اما نمیدونم چرا به ته لیست نمیرسم!  

نیشخند

- دوره دایی ها این ماه نوبت ما بود که با کمی تاخیر پنجشنبه شب برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود که در پست بعد خدمتتان عارض خواهیم بودچشمکزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مانی محیا
24 اسفند 92 11:15
این لجبازیشون نوبره. بدون معنی ... وسط این لج بازی دررابطه با چیزایی که دوس داره حرف میزنم میخنده و انگار نه انگار دو دق پیش اینهمه عصبانی بوده..
مامان
پاسخ
دقیقا
تاابددونفره
24 اسفند 92 11:55
سلاااااام به دوست خودماوا پس الينا هم لجبازي مي کرده و ما نمي دونستيمبد ترکيباخي خيلي بامزه گفتهباباي شهربازيبنده خدا باباي خوشگلشخوب محبوبه جون حتما تو بلد نيستي شهربازي بشي که يه بارم سراغتو نمي گيره ديگهمي بيني تو روخدا ماهم بچه بوديم.تو دوره ما اگه به بچه اي مي گفتن يه ني ني ديگه مي ياريم.ديگه مي نشست سرجاشحالا اين پدر و مادران که تهديد مي شنخوشبحال اين بچه ها والا
مامان
پاسخ
سلااااااام به دوست نازم یه موی سرش هم به من بره لجباز میشه دیگههههواسه اینکه دلش برا منم تنگ شه باید برم حرکات آکروباتیک و دلقکا رو یاد بگیرم یا بقول دوستان تابی سرسره ای چیزی بشم واسشهمینو بگوکلاً زمونه عوض شده نسترن جون
تاابددونفره
24 اسفند 92 12:01
واقعا که اين شاهنامت عظمتي داشت برا خودش.خدارو شکر که تموم شد.والا خيال منم راحت شد چه برسه به خودتوااا چه ليست بلند بالايي نوشتي که تموم نمي شه.نکنه اينم شاهنامستايشالا همه کارات به خوبي و به سرعت پيش بره و سال خوبي پيش رو داشته باشيبه به بازم دوره.چه جريانيحالا کي پستش مي زاري مردم از فضولي
مامان
پاسخ
دقیقا الان احساس خلا و رهایی دارم نسترن جونشما هم پا به پای من دچار استرس شدین شرمنده آره انگار شاهنامه پایانی نداردممنون عزیزمبزودی میزارم پستشو عزیزمای جااااااااااان
مامان نازدونه ها
24 اسفند 92 12:51
خدا قوت از تميزكاري خريدها مباركتون باشه الينا جان ميدونه اين دوره زمونه اوردن ني ني وبزرگ كردنش برا مامان وبابا چقدر سخت و وقت گيره كه اينجور تهديدتون ميكنه (. ميبوسمش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم دقیقاً زدی تو خال
مامي كيانا
24 اسفند 92 13:44
ما عاشق حاشيه ايم اصلا پست بدون حاشيه مزه نداره دوباره ميام اومدم تيك بزنم اتفاقا از اون ليست ها من هم دارم هر يه تيكي كه ميزنم پايينش يه خط ديگه اضافه ميشه
مامان
پاسخ
ما هم حاشیه سازیم هم حاشیه دوست دقیقا این لیسته بی انتهاست گویا
پگاه مامان آرتین
24 اسفند 92 14:06
مامانی خسته نباشی ازدرس وخرید و...دخترنازما چه فیگوری گرفته ای جان.حالا چرادختری ازخرید بدش میادددددددددددددد.ببوسش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمچون تنبله و حوصله راه رفتن تو بازارو نداره
مامان گیسو جون
24 اسفند 92 18:08
سلام سلام عزیزم خسته نباشی گلم ای جانمممممممممممم به خدا عاشق اینهمه شیرین زبونی الینا جونی هستم خدا برات حفظش کنه گلم بوسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام مهربونمممنون عزیزمگیسو جون رو ببوس از طرف من
مامان جوجه طلا
24 اسفند 92 18:17
ماشالله به این دختر بلبل زبون کلی به حرفاش خندیدم. بوسسسسسسسسسسسسسسس ایشالله شاهنامه شما به سرانجام برسه پیشاپیش عیدتون مبارک.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شاهنامه به پایان رسید عزیزم نوروز باستانی بر شما هم مبارک
فرزانه مامان آرین مهر
25 اسفند 92 6:44
سلام به محبوبه جون والینای نازنینم که تهدیدهاشم ناز وخوردنی اند .قربونش برم این که اینهمه طرفدار باباهاشون هستند حرص آدمو در میاره منم همین مشکلو دارم ودقیقا همین سوالی رو که شما از همسرتون پرسیدید از شوهرم پرسیدم میگه وقتی نیستی اصلا سراغی ازت نمیگیره .ایشاالله که کارهاتون رو تموم کنید وشب عیدی نفس راحتی بکشیدمحبوبه جون مطمئن باشید هیچوقت به ته لیست نمیرسید
مامان
پاسخ
سلام به دوست عزیزم فرزانه جون نکنه این آقایون خبیث بازی درمیارن و بهمون نمیگن که بچه دلتنگمون شده بیا ایجوری دلمونو خوش کنیم ممنون عزیزم. آره والا این لیست انتها نداره
مامي كيانا
25 اسفند 92 8:50
از لجبازي نگو كه كلافه م كرده يه معضل خيلي بزرگي كه با كيانا دارم دستشويي رفتنشه اينقدر دير به دير دستشويي ميره و خودشو نگه ميداره كه كفري ميشم يعني اقتضاي سنشونه؟ بابا شهربازيه خيلي باحال گفتي خوب راست ميگه تو هم يه هنري از خودت دروَكُن تابي؟ سرسره اي؟ الاكلنگي؟ خوب چي ميشه؟!!!!!
مامان
پاسخ
الینا هم همینطوره بس که مشغول بازی میشن و نمیخوان فرصت رو از دست بدن آره منم باید دنبال یه هنر باشم تا مقبول واقع بشم
مامان احسان
25 اسفند 92 9:40
سلام گل من سنبل من ببخش چند روزی درگیر بودم نیومدم سر بزنم عزیزم خسته نباشی از کارهای خونه
مامان
پاسخ
سلامت نوروزی و بهاری بود معصومه جون گل و سنبل میدونم عزیزم خدا قوتممنون گلم
مریم مامان سروش
25 اسفند 92 10:40
ایشالا به همه شون میرسی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
تاابددونفره
25 اسفند 92 11:00
سلااااااام خوشگل خانم
مامان
پاسخ
سلام عزززززززززیززززززززززم
مامان کوثری
25 اسفند 92 14:48
سلام بله میتونم عزیزم عکس بفرست
مامان
پاسخ
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:44
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
مامان
پاسخ
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
25 اسفند 92 23:58
سلام عزیزم.خوبید؟ الینا جونم چطوره من که بعد از اون پست کذایی رفتم که رفتم.امیدوارم بهتر شده باشه.جای زخمش چطوره؟دکتر پماد ترمیم کننده براش نگرفته؟حتما از اونا استفاده کن. راستی خصوصیم به دستت رسید؟شماره هامو گذاشته بودم. فدای الینا جونم بشم که ماشالا انقدر شیرین زبونه. دوستم راست میگی مال سنشونه روشاهم یه وقتایی که من میگم آفرین چه دختر خوبی میگه اصلا دختر خوبی نیستم و ... خدا رو شکر بالاخره کارپایان نامه اتم تموم شد.راست میگی ماها که بیکار بودیم همش شده بدو بدو شما که هم پایان نامه داشتین هم کار بیرون. ایشالا به خوشی همه کارا انجام بشه.
مامان
پاسخ
سلام عزیزمخیلی ناراحت شدم وقت پستت رو خوندم و دیدم همین بلاها سر ِ خودت هم اومدهجای زخمش بهتره یه پماد دست ساز داد و یه ژل که داریم استفاده میکنیمبله عزیزم ممنون از لطفت اینا اصلا دوست دارن مارو پودر کنن خواهر ممنونم دوست خوبمروشا جونی رو ببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 اسفند 92 2:24
سلام مجبوبه جون خوبی دوستم ؟ خیلی وقته میخوام بیام پیشت ببینم این گل دخترشیرین زبونوولی خب ماهم مثل شمادرگیرکارهاییم دیگه کلی خندیدم ازدست این الیناگلی که خیلی باحال تهدیدتون میکنه راستی درموردخصوصی که نوشته بودی کلی هم خنده ام گرفت هم شرمنده شدم میبینی خواهرچی میکشم من خلاصه که آرزوی بهترین روزهارودرسال جدیدبراتون دارم ، دوستون دارم مادرودخملی ناز
مامان
پاسخ
سلام عزیزمآره دوستم این روزها همه شدیداً مشغولن و در حال بدو بدو میبینی تروخدا دشمنت شرمنده باشه عزیزم قضیه بیشتر خنده داره.ولی واقعا خدا بهت صبر بده ممنونم عزیزم همینطور شما ما هم خیلی خاطرتو میخوایم دوست جونم
سمانه مامان ستایش
26 اسفند 92 2:35
مامان
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:41
سلام دوست ِ عزیزم... دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
مامان
پاسخ
سلام عزیزمسفر خوش بگذره ممنون از تبریک و گل زیبات ای شیطون بازم نارنجی غالبه نوروز باستانی بر شما هم مبارک
مامان نازدونه ها
26 اسفند 92 7:47
نو شدن روزها و شروع سال جديد رو از الان بهتون تبريك ميگم وانشالله بهترينها سهم روزگارتون بشه[بوسه]
مامان
پاسخ
سپاس از دعای قشنگت انشاله بهترین ها سهم هممون باشه تو زندگی
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:03
سلام به دوست عزیزم محبوبه جون ممنون که نگرانمون شدی از هفته گذشته اداره اینترنت نداشتیم نت خونه رو هم هنوز وصل نکردم کلی دلم برات تنگ شده بود فرشته نازتو ببوس سال خوبی داشته باشی کنار خانواده تعطیلات خوش بگذره دوست خوبم پیشاپیش عیدتون مبارک باشه اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزمممنونم مهربون عید بر شما هم مبارک
مامان نیروانا
26 اسفند 92 14:28
خیلی بامزه بود عزیزم! بهارِ پیش رو مبارکتون باشه عزیزای من
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمبر شما هم مبارک
مامان آیسو وآیسا
26 اسفند 92 19:38
عزیززززززززززززززم قربونش برم که کل اداهاش عین ایسوی منه... اخه میدونی محبوبه جووون ایسو هم بیشتر وقتها با من سر لجه به هر نحو وصورتی وقتی هم که باباش خونه باشه که دیگه نگو ونپرس...حالا میفهمم چی میگی... موافقم باهات من با ایسو در میافتم بهم میگه من میرم خونه مامان بزرگم با اونها زندگی کنم....میبینی یعنی بچه نقطه ضعف منو پیدا کرده... حالا بزار عزیز دلم بزرگتر بشه انشالله میرسیم خدمتتون با تهدیدهای زیباتر ودلنشین تر از این راستی عجب باشگاهی دارید تو بانک...کاش منم بانکی بودم...نگو که اونجا همه کالریهای اضافه اتو سوزوندی که پرو ام من نه؟؟؟؟؟ خسته نباشی بابت کار خونه امیدوارم سال خوبی داشته باشی به سلامتیه الینا جوووووووووونم سال نو پیشاپیش مبارک...برات تو سال جدید ارزوی سلامتی وشادی دارم دوست گلم ببخش نامه شد
مامان
پاسخ
امان از دست بچه های این دوره تهدیداشون هم مث خودشون خنده دار و بامزه ست نه بابا عطرا جون اگه همه کالریهارو سوزونده بودم که الان مانکن بودمهر چند وقت جو گیر میشیم یه ماه میریم دوباره میزارمش کنار ممنونم عزززززززیززززززززم نوروز بر شما هم مبارک عزیزم اختیار داری از دیدن کامنتهات خیلی خوشحال میشم
سمانه مامان ستایش
27 اسفند 92 2:13
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمعید تو هم مبارک . سال خوبی داشته باشی دوستم
تاابددونفره
27 اسفند 92 10:17
عرض سلام وارادت
مامان
پاسخ
سلام به دوست باوفا و مهربونم و عرض ارادت و عشق
مریم
27 اسفند 92 12:27
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشی سال نو مبارک
مامان
پاسخ
مامان آینده یه فسقلی
28 اسفند 92 0:45
سلااااااااااااااااااااااام عزیز دلم هر دو مطلب جدید رو خوندم، منتها وقت ِ کامنت گذاشتن ندارم... منو ببخش دوستت دارم راستی، اینجا شیراز و من خونه ی داداشم هستم
مامان
پاسخ
عزیزم همین که تو سفر و مهمونی هم به یاد ما هستی یک دنیاااااااااااااا ارزش دارهممنونم دوست جونمخوش بگذره عزیزم
مینا مامان آرمانی
18 فروردین 93 0:48
الی شیرین زبونم خدا نگهدارت باشه.خاله کفش خریدی عزیزم؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.کفش هم خریدم خاله جون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 فروردین 93 3:47
بد تربی امیرسام هم به باباش بیشتر علاقه داره به همین دلایل خیلی دوست دارم الینای عزیزم
مامان
پاسخ
بزار اونارو دوست داشته باشن اصلا خاله جون ما هم شما و امیرسام جونی رو خیلی دوست داریم
مامان زری ترانه
8 اردیبهشت 93 8:11
سلام عزیزم . هر از گاهی مومدم اینجا بهت سر می زدم ولی خاموش بودم . دیگه گفتم نظر بزارم خوشحال می شم پیش ما هم بیای الینا جون رو ببوس
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم حتما