الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

ساراسام

1392/12/19 11:50
نویسنده : مامان
973 بازدید
اشتراک گذاری

الینا در حال خوردن پیکوتک

من: الینا میشه یه دونه هم به من بدی؟

الینا : اینا دهنی شدن!

من: از تو پاکتش یه دونه بده

الینا : دستم خورده بهشون،  آلوده ست ، میکروب داره ، بخوری مریض میشی ها

من : اشکال نداره یه دونه بده بخورم

الینا : مامانی اگه بخوری دلت درد میگیره بعدش باید ببریمت دکتر ! شکمتو پاره میکنن بعدش با سوزن میدوزن ها !

من : اشکال نداره فقط یه دونه بده

الینا : آخ باشه یه دونه بردار مامان جونمچشم

من: شیطان زبان

الینا تو ذهنش: کلافهخنثی

 

===============================================

اول یه ماشاله بگم بعد بگم که چند وقت پیش دایی سعید   کتاب داستان " ساراسام" که یه کتاب  48 صفحه ای مخصوص گروه سنی "ب" هست رو واست خرید ! تقریبا ده شبی واست خوندمش ، دیشب در کمال ناباوری دیدم که کل کتاب رو جمله به جمله حفظ شدی!!!  تعجب

خیلی دوستت دارم خرگوشک ِ  باهوشک  ِ نازنازک ِ خوشگلکم بغل قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان احسان
19 اسفند 92 10:27
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
19 اسفند 92 11:06
ماشالله به هوش ناز گلكمون ولع خوردنه يه دونه پيكو تك؟ تو رو راضي به چه كارهايي كه نكرد ((:
مامان
پاسخ
امان از نفس...
تاابددونفره
19 اسفند 92 11:22
سلام عزيزم خيلي باحال بود.حالا اين پيکوتک چي هستنخوردم تاحالا.يعني اينقدر خوشمزستکه دعواست سرشخوب محبوبه جون يه بسته هم واسه خودت مي خريدي.بچه رو کلافه کردي اخي الينا جون.افرين به اليناي باهوش و زرنگ.بوووووووس براي دوست عزيزم و دختر گلش
مامان
پاسخ
سلام مهربونمیان وعده است واسه بچه ها که عموپورنگ هم تو برنامه ش تبلیغ میکنهآره بعضی از طعمهاش خوبه بچه با زبون بی زبونی میگفت نمیدم که منم شکموووووووووووو آخرش موفق شدم ممنون دوست جونم
مامي كيانا
19 اسفند 92 11:36
آفرين به اين دختر خرگوشک ِ باهوشک ِ نازنازک ِ خوشگلکم يه شكمو َك هم بهش اضافه كن پس كه آلوده ست ميكروب داره؟ خوب راست ميگه مامان ميخواي شكمتو پاره كنن؟ مامان شكمو
مامان
پاسخ
والا اینقدر هوسم شده بود راضی به پاره شدن شکم هم شدم
مریم مامان سروش
19 اسفند 92 11:44
در مورد بخش اول فکر نکن پیروز شدی. فردا که همینجور واسه اش دلیل آوردی و اونم گفت عیب نداره معلوم میشه کی این شکلیه!!!
مامان
پاسخ
فعلا که ما برنده شدیم رفیق حالا تا بعد
بهاره مامان ونداد
19 اسفند 92 11:55
اول سلامممممممممممممممم بابا محبوبه جون به خدا یه پیکوتک برات میخرم ول کن بچه رو داغون شد این قدر دلیل وبرهان برات اورد قربون دختر باهوش وشیرین عسل برم من شما هنوز با شال وکلاه میرید بیرون ما کلا لباس زمستونی تعطیل شده با استین کوتاه داریم تو خیابون ها به دنبال لباس عید میگردیم
مامان
پاسخ
آخه کش رفتن از یکی دیگه و ناخنک زدنش میچسبه هههههههههی روزگار ما داریم یخ میزنیم هنوز البته تو تابستون بهت سلام میدم اونموقع که ما تو هوای مطبوع میریم بیرون و شما از شدت گرما نمیتونی بیای بیرون
خواهر فرناز
19 اسفند 92 12:25
خیلی باحال بود ولی فکر نمیکنم ادامه دار باشه ..................دلتو خوش نکن دفعه بعدی هزار تا بهونه دیگه میاره که نخوری اون موقع شکل الیناشکل شما موفق باشین
مامان
پاسخ
همینشم خوب بود خودم میدونم واسه همین دفعه بعدی در کار نیست که ضایع نشم
خواهر فرناز
19 اسفند 92 12:25
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه دیدم تو فکر خریدی گفتم بهت کمک کنم
مامان
پاسخ
عزیزم وبت واسه من باز نمیشه
الهام مامانی دو وروجک
19 اسفند 92 12:32
اِِِِی وَِل به الینا جون خودم و ای وَل به جاری سمج خودم که کم نمیاری
مامان
پاسخ
الی مامی آراد
19 اسفند 92 13:24
خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم قربونت بشم ننمیدونم این بچه ها موقع خوردن خوراکی میشه چقدر خسیس میشن
مامان
پاسخ
مامان گیسو جون
19 اسفند 92 22:38
سلام عزیز دلم هزار ماشاا... آفرین به الینای نازم که مثل مامانش باهوشه دوستم بابت دفاع ات یه خسته نباشید جانانه بهت می گم امیدوارم همیشه موفق و شاد ببینمت بوسسسسسسس
مامان
پاسخ
ممنون دوست جونم
فرزانه مامان آرین مهر
20 اسفند 92 7:19
سلام محبوبه جون . حالا باز یکی بهتون داده وبی نصیب نموندید همون یدونه هم ارزش داشت .قربونش برم که ماشالله اینقدر باهوشه ازش فیلم بگیرید که همه اینا روری خاطره میشند میبوسم الینای عزیزم رو
مامان
پاسخ
سلام عزیزمیه دونه تو اون شرایط واسه من اندازه یه پاکت ارزش داشتوبلاگ باعث شده همش ازش عکس بگیرم فیلم خیلی نمیگیرم خودم هم ناراحتم چون میدونم این روزا دیگه تکرار نمیشن
مامان احسان
20 اسفند 92 7:50
سلام خواهر خوبم صبح زیبای تقریبا بهاریت بخیر امیدوارم امروز یکی از بهترین روزهای عمرت باشه میبوسمت
مامان
پاسخ
سلام عزیزم تقریبا بهاری!ممنون و همچنین
زهرا مامان ارتا
20 اسفند 92 13:08
افرین به الینا باهوش هزار ماشالاه چه شیرینی تو عزیزم از داستان پیکوتک خیلی خوشم اومد
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جون
مینا مامان آرمانی
20 اسفند 92 13:12
خیلی باحال بووود. خدا نگهدارت باشه دختر باهوششششم.
مامان
پاسخ
ممنون دوستم
مامان دانیال-ویانا
20 اسفند 92 16:15
سلام عزیزم ممنون سر زدی هزار ماشالا به الینا جون خوشگلم چقدر با مزه حرف میزنه از خنده مردم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان
پاسخ
سلام خواهش میکنم ممنون عزیزم بله حتما
تاابددونفره
20 اسفند 92 23:16
عرض اردات داريم
مامان
پاسخ
چاکر و مخلصیم
مامان سام
21 اسفند 92 5:06
ای جووووووووووووووووووووونم .قربونش برم با اون دل کوچولوش عزییییییییییییییییییزم. مامانی خیلی باحال بود ماشاالله به هوشت دختر ناز و عسلی.خدا نگهدارت باشه گل زیبا
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
خواهرفرناز
21 اسفند 92 9:32
سلام عزیزم چراوب فرناز برات باز نمیشه؟بایه مرورگر دیگه امتحان کن شاید استباه تایپی دارم تو ادرس؟
مامان
پاسخ
باز شد عزیزم
مامان دانیال-ویانا
21 اسفند 92 14:32
سلام عزیز دلم ممنون بابت تمام مهربونیات شما هم با افتخار لینک شدین عزیزای من
مامان
پاسخ
سلام و ممنون خانومی
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
21 اسفند 92 21:36
ای مامانی ِ شکمو آخییییییییییییییییییشششششششششششش.... ماشششششششششششششششششالا هزار ماششششششششششششششششالا حالا دست دست دست ..... هان؟؟؟؟؟؟؟؟... واسه الیناست.. حالا بذار بخونم ببینم، واسه چی ماشالا گفتی؟ اوووووووووووو.... 48 صفحههههههههههه؟ واقعا هم ماشالا... حالا دست دست دست again _ _ _ _ _ _ I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Mahboooooooooooooooooooooobe Joooooooooooooon
مامان
پاسخ
آخه بدجور هوسم کرده بود اینقدر آیکون ؟اونم واسه بدست آوردن یک پیکوتک ناقابل؟ شادی واسه خودتاچقدر کف و دست و هورا معلومه همه کارهاتو انجام دادی و درساتم خوندی و الان قبراغ و سرحال اومدی نت عمرا که فکر کنی بنده غبطه خوردم و کارهام مونده ----- منم لاو یو دوست فعال و زرنگ و هنرمند و ممتاز خودم
هنگامه
21 اسفند 92 22:23
قربون دختر باهوشمون محبوبه جونم واقعا چی کشیدی .... خدا رو شکر حال دخترمون خوب شده ، بابت موندن جای زخم هم نگران نباش . با این پیشرفت علم الان راحت جای زخمها رو با لیزر و .... میبرن مواظب خودت و دخترمون باش . بوووووووس
مامان
پاسخ
هنگامه جون الان که خیلی بدجوره امیدورام به مرور زمان خوب شه و جاش نمونه و بقول شما نهایتا لیزرش میکنیم ممنونم عزیزم.بووووووووس
محبوبه
21 اسفند 92 22:43
از سماجتت خوشم اومد محبوبه جون من اگه زیاد خواهش تمنا کنم شاید یه اپسیلن که حتی بین انگشتای خودشم دیده نمی شه گیرم بیاد رها هم کتاب ساراسام رو داره و می دونم چقدر زیاد، 1000 ماشالله به الینای باهوشم خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جونرهای نازم رو ببوس
مامان گیسو جون
21 اسفند 92 22:46
دوستم امیدوارم کارهات همه زود تموم بشه خدایی با بچه کوچیک و سرکار خونه تکونی دیگه خیلی هنر می خواد پیشاپیش خسته نباشی بوسسسسسسس
مامان
پاسخ
واقعا سخته اما خوب چون تازه اومدیم خونه کار ِ زیادی ندارم خداروشکر ممنون عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 1:00
فاصله ها دروغند...! وقتی که مهربانی تو، از دور هم قابل لمس است...
مامان
پاسخ
عزیزم مهربونم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 11:25
سلاااااااااااام... واقعا هم زدی تو خال دیشب که اومده بودم، تقریبا همه کارامو کرده بودم، دانشگاه هم که تعطیل شده و همسری خبر ِ مرخصی ِ 15 روزه ش واسه عید بهم داده بود و خلاصصصصصصصصصهههههههههههه حالی به حولی... دوست فعال و زرنگ و هنرمند و ممتاز خودم!! عاشششششششششششششقتم من...
مامان
پاسخ
خب بسلامتی انشاله عزیزمامیدورام همیشه همینطور کارها و امور بر وفق مراد باشه خودمونیم دست به تکرار آیکونت خیلی زیاد شده این روزاجریان چیه؟
مارال - مامان روشا
22 اسفند 92 13:16
امان از دست این شیطونت شیرین زبون، عاشق این شیرین زبونیهاشیم خداوند نگهدار الینای خوشگل و باهوش خاله باشه راستی وضعیت چونه ی این خانوم خوشگل ما چطوره ؟ بهتر شده؟
مامان
پاسخ
ممنون مارال عزیزم چونه ش جای زخمش بهتره اما یه شیار صورتی رنگ دیده میشه رو صورتش
شهرزاد مامان نگار
22 اسفند 92 14:40
سلام خانومی ماجرای پیکوتک خیلی باحال بود . منم چنین ماجراهایی رو تجربه کردم . یک بار رفته بودیم مهمونی نگار آب خواسته بود و داشت می خورد من سرفه ام گرفته بود و داشتم خفه می شدم داشتم لیوان آب که فقط یه ذره آب داشت ازش می گرفتم که دیدم اصلا لیوان رو ول نمی کنه ... . حالا از ما مامانا جون هم بخوان می دیم . خدا حفظشون کنه آفرین به دخملی باهوش
مامان
پاسخ
امان از دست این وروجکا
تاابددونفره
22 اسفند 92 20:24
سلام به دوست جون مهربونمخوبي عزيزم.ممنون که جوياي حالمي.شما چه خبرا.کاراتو کردي.خريدا انجام شد
مامان
پاسخ
سلام به دوست مهربونمممنونم عزیزم.میام وبت جواب میدم عزیزم
مریم
23 اسفند 92 7:58
سلام....... وبلاگ تون خیلی خومشله.... دخملی تونم که دیگه نگوو........ از وبلاگ مامان اینده یه فسقلی باهاتون اشناشدم.... اگه دوست داشتین و قابل دونستین به منم سر بزنین و با هم تبادل لینک کنیم....... مرسی که وقت تون و واسم گذاشتین.... گل خوشگلتون م از طرف من ببوسید
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنون خوشحال میشم با دوست ِ یکی از بهترین دوستانم آشنا شم عزیزم
سعیده، مامان هومان
24 اسفند 92 0:18
مامان جون کوتاه بیا دیگه/ آفرین به این دخترک نازگلک باهوشک
مامان
پاسخ
هومان عزیزم رو ببوس سعیده جون
مادر (رادین و راستین)
24 اسفند 92 1:00
شیرین زبون رو ببوسین .......... ایام به کام
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مانی محیا
24 اسفند 92 13:32
مامان
پاسخ
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
26 اسفند 92 0:00
وای من بودم عمرا بر میداشتم.اولا باید حتما خودش بهم میداد اگرم زبونم لال خودم میگفتم اگه بار اول نمیداد بار دومی در کار نبود خدا حفظ کنه دخملی باهوشو
مامان
پاسخ
بس که شکمو هستم غرور و مهربونی رو گذاشتم کنار ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
26 اسفند 92 19:39
ماشالله به این گل دخمل نازززززززززززززززززنین وباهوش...آفرین خاله
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 فروردین 93 3:49
محبوبه جون باورت میشه وقتایی که خیلی کلافه ام میام و ماجرای پیکوتک رو میخونم کلی دلم باز میشه خیلی بانمکه خدایی از طرف من بچلونش حسااابی امیرسام خوراکیهاش رو ی جوری میذاره تو دید نباشه تا مبادا نخوریمش
مامان
پاسخ
عزیزم تو به ما خیلی لطف داری ای شیطون امان از بچه های زرنگ ِ این دوره زمونهمیبوسمش