الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

روز جهانی کودک

1393/7/16 11:38
نویسنده : مامان
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

حوصله‌اش که سر می‌رود کودک من

توپش را برمی‌دارد

می‌زند به کوچه

و تا برگردد

دلم هزار راه می‌رود

کودکان سرزمین تو اما

به کوچه می‌روند تا بازی کنند

و برنمی‌گردند

به حیاط می‌روند تا باغچه‌ها را آب بدهند

و برنمی‌گردند

به ایوان می‌روند تا گنجشک‌ها را تماشا کنند

و برنمی‌گردند

می‌روند دفترشان را بردارند

تا آسمان بی‌گلوله را نقاشی کنند

و برنمی‌گردند

من برای کودکان سرزمین تو

دلم هزار راه می‌رود...

(شاعر : احمدرضا قدیریان در حمایت از کودکان مظلوم غزه )

آرزویمان شادمانه زیستن در جهان برای تک تک کودکان فارغ از رنگ و نژاد و ملیت است.

به امید امروزی روشن و فردایی آسمانی برای همه کودکان دنیا.

صبح رفتیم مهد دیدیم همه بچه ها بادبادک بدست دارن میان داخل! متفکر  از معاون مهد جریان رو پرسیدم ؟

گفت : مگه نمیدونین امروز به مناسبت روز جهانی کودک ، بچه ها رو میبریم جشنواره بادبادک؟!تعجب

دیشب بابا جون بهم گفت که یه برگه تو کیفت بوده که نوشتن جشنواره بادبادک ِ و خونه شون جا مونده ، اما فراموش کرده بود بگه باید خودمون بادبادک درست میکردیمسکوت هیچ دیگههههه ...شما هم تا دیدی همه بادبادک دستشونه و تو نداری ، زدی زیر گریهگریه

سریع زنگ زدم اداره ، مرخصی ساعتی گرفتم ، حالا فکر کن ساعت7 صبح همه لوازم تحریرا تعطیل ! گیج خلاصه رفتم خونه یه سری لوازم برداشتم و رفتم خونه باباجون و سه نفری با سرعت و یه ربعه با امکانات ِ در دسترس برات بادبادک درست کردیم...مادرجون کلی غصه خورد و با باباجون دعوا کرد که چرا برگه رو خوب نخوندی حالا الینای نازم کلی غصه خورده ! شاکی اما من با خونسردی میخندیدم و برای شما بادبادک درست میکردم خب پیش میاد دیگهههچشمک وقتی بادبادک و آوردم از معاونتون خواستم که صدات بزنه تا خودم اونو بهت بدم وااااااااااااااااااااای چقدر دیدن چهره هیجان زده و خندانت با دیدن بادبادک برام دلنشین بود بغل ببخشید نازدخترم که امروز با اهمال کاریمون باعث شدیم چشای خوشگلت اشک آلود بشه خجالت

 امروز عصر هم یه سری برنامه داریم چشمک امیدوارم بهت خوش بگذره خوشگلک ِ شیرینک ِ عسلک ِ دلبرکمبوسبوس

پ.ن:

این پست بزودی تکمیل می گردد.

====================

و اما از عصر که از قبلش به دخترعموها اعلام کردم هر کی پایه است اطلاع بده تا با بچه هامون بریم مینی پارک و شام چشمک اما چون هوا سرد بود و از طرفی هم ویروس اسهال استفراغ شیوع پیدا کرده اکثراً نیومدند و خودمون با شیما و آریا رفتیم  البته بعدش سارا و آتریسا هم بهمون ملحق شدنمحبت

و بقیه ماجرا به روایت تصویر:

الینا و آریامحبت

الینا و آتریسامحبت

الینا و آریا و آتریسا در حال نقاشیمحبت

نقاشی آتریسا در روز جهانی کودکمحبت

نقاشی الینا در روز جهانی کودکمحبت(هنوز جو عید قربان داره خنده)

نقاشی آریا در روز جهانی کودکمحبت

====================================================

بعد از خداحافظی از آتریسا و مامانش ، رفتیم خونه باباجون ، تو تایمی که ما پارک بودیم ، بابای مهربون یه کیک کوچولو خریده بود تا وقتی میایم خونه شما رو خوشحال کنهمحبت

هانا هم به جمعمون ملحق شدمحبت(از صبح که رفته بودین جشنواره بادبادک ،کارت شناسایی ِ مهدت کلاً تو گردنت بود و از خودت جداش نمیکردیخنده)

جشن

بعد از شام برگشتیم خونه و با دیدن هدایا خوشحالی ِ این روزت صدچندان شد فرشته ناز ِ منمحبت

اینم هدیه ای که برای جیگر عمه خریدیمبوس

و در انتها طبق روال هرشب با خوندن کتاب داستان  در آغوش ِ من که همیشه برای تو گرم و سرشار از محبته شبمون رو به انتها رسوندیم.محبت

خدایا شکرت بابت این روز بسیار خوب و بیادماندنیمحبت

پ.ن:

دخترکم ، کودک نازنینم،امروز من هم پابه پای تو کودکی کردم و مثل همیشه لذت بردم از لحظه لحظه ی با تو بودنممحبت عمر باعزت و سلامتی و خوشبختیت را از خدا خواهانممحبت

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مارال - مامان روشا
16 مهر 93 12:23
Happy Children's Day روز جهانی کودک مبارک
مامان
پاسخ
به شاهزاده خانوم هم مبارک
ﻓَﺮے ﻣﺂ
16 مهر 93 14:49
روز جهانی کودک به عسلک دلبرک مبارک باشه منتظر تکمیل پست می باشیم
مامان
پاسخ
مریم مامان سروش
16 مهر 93 17:08
چه مامان خوبی!!! دستت درد نکنه. راستش منم کیف کردم چه برسه به الینا جونی.
مامان
پاسخ
پرنیان مامان متین
16 مهر 93 17:09
آخی چ بادبادک خوشگلی... ایشالا روزت مبارک باشه الینا جون شادباشی و دیگه سعی کن واس چیزای کوچولو چشای کوچولو و نازتو خیس نکنی خوش باشین
مامان
پاسخ
چشم خاله...ممنون
غزاله
17 مهر 93 0:11
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان
پاسخ
مامان زهرا
17 مهر 93 0:14
عزیییییییییییییززززززززمممممممم
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
17 مهر 93 6:51
الینا جون روزت مبارک کودک زیباروی من.بادکنکت هم خیلی خوشگل شده جریان این بادکنک دیگه برات خاطره شد.
مامان
پاسخ
و همینطور برای مامانم
بابایی
17 مهر 93 8:44
دخترم روز های کودکانه ات با خندهای از ته دل همیشه مبارک و روزهای بزرگ سالیت همیشه توام با لبخند های زیبای موفقیت باشد
مامان
پاسخ
انشاله در کنار شما بابای بسیار خوب و مهربووووووونم
مطهره
17 مهر 93 9:12
الهی بگردمش...کلی دلش شکسته بچه آفرین به تو مامان تر و فرز که زود یه بادکنک خوشگل درست کردی اگه من بودم که هنگ کامل بودم تا سال دیگه همین موقع
مامان
پاسخ
مطمئن باش شما هم جای من بودی و اشکای شاپرکو میدیدی همین کارو میکردی دوستم
تا ابددونفره
17 مهر 93 17:12
سلام سلام.روز جهانی کودک مبارکروز النا جون و همه بچه های دنیاچه عکسا و مطلبای خوشگلی گذاشتی واسه این روز عجبحالا بیا و درستش کنآفرین به خیالی شمابا وجود امکانات کم ولی چیز خوبی از آب در اومده تقریباآها سورپرایز دارین واسشبازم خوبه صبحو یادش می رهچه اسبای پشمالویی.من عاشق این اسب چوبی هاموای دو تا دختر ناز و باکلاسی کشیدن.فکر کنم خودشونو کشیده باشن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون واقعا!سر صبحی هم حال دخترم گرفته شد هم خودمون آره منم این اسبارو دوست دارم
تا ابددونفره
17 مهر 93 17:16
گوسفند آبیآخی دست بابا جون درد نکنه.دل بچه ها رو شاد کردنکارت شناساییوای چقد برفچه هدیه های خوشگلی.دستتون در نکنه.مبارکههههههههههههههنازی قورباغه ی جیگر عمه چه بانمکهخوشحالم که روز خوبی داشتین و بهتون خوش گذشته.امیدورام همیشه خوش و خرم باشید
مامان
پاسخ
کیک و بابای الینا خرید با کارت شناساییش حتی میخوابه ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
17 مهر 93 20:00
خوشحالم روز خوبي رو الينا جان به كمك شما وپدرش تجربه كرد منهاي نبردن بادبادك اول صبحش (: كادوها هم مباركش باشه ببينم خانوم آغوش شما ديگه برا كي سرشار از عشق ومحبته؟ ((. ميبوسمت
مامان
پاسخ
حالا بماند
محمدرهام ومامان سمانه
17 مهر 93 20:38
ای جونم بمیرم الهی ولی خب بعدش حسابی جبران شده روزت مبارک نازنین دختر چه هدیه های زیبایی به به مبارکتون باشه فرشته های ناز
مامان
پاسخ
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:30
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
مامان
پاسخ
آویسا
18 مهر 93 16:36
مرسی مامانش به خاطر همه مهربونیهات که نذاشتی دخملی ناراحت بشه
مامان
پاسخ
محبوبه
18 مهر 93 22:55
الینای ناز خاله روزت مبارک خوشی و خنده همراه همیشگیت باشه عزیزم.
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
19 مهر 93 8:23
سلام چه روز خوبی برای دخترمون رقم زدید دستتون درد نکنه الینای خوشگل ودوست داشتنی بازم روزت مبارک
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
19 مهر 93 13:12
مامان
پاسخ
مامان احسان
19 مهر 93 13:55
سلام عزیزم روزتون و هفتتون مبارک خاله جون
مامان
پاسخ
سلام خاله جونی.ممنون
مامان ایلیا
20 مهر 93 0:13
روز جهانی کودک رو تبریک میگم
مامان
پاسخ
ممنون و هممچنین
مامان آیسو وآیسا
23 مهر 93 13:27
روزت مبارک خشگل خاله
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون