الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

ارسال موج مثبت

1391/10/13 13:53
نویسنده : مامان
754 بازدید
اشتراک گذاری

  پس از آنكه غم را تجربه كردید آنرا رها و فراموش كنید، ولی از تجارب تلخ گذشته بنحو شایسته و مطلوبی بهره بگیرید. (دکتر لئوبوسکالیا)

 

اجازه ندهید زندگیتان در یك زندان تنگ سپری شود. در مقابل شما دنیای بزرگ و افقی وسیع گسترده شده و مواهب عظیم و شگفت انگیزی در برابر شما قرار دارد.

 

  گاهی اوقات مشکلات و موانع باعث میشه انسان به وجود چیزهای خیلی مهمتری تو زندگیش پی ببره که شاید روزانه براحتی و سادگی از کنارشون رد بشه مثل همسر مهربانی که همیشه پا به پات هست و امید می بخشه بهتقلب ،مثل دوستان خوبی که حتی با شنیدن صداشون و یا دریافت پیامی ازشون  کلی انرژی مثبت میگیریقلب ، مثل خانواده خوبی که همیشه دوش به دوش تمام مشکلاتی که فقط مخصوص خودته باهات هستن و تنهات نمیزارن و هر کاری از دستشون برمیاد واست انجام میدنقلب ، و از همه مهمتر خدای بی همتایی که همیشه با توست و تو اغلب اوقات وجودش رو به فراموشی میسپاری اما او همچنان با تو و درکنار توستقلب

پس:خدایا ممنونم بابت حضور همیشگیت و بابت تمام همراهان خوبی که در زندگی نصیبم کردی

 

 پ.ن: الینای من اندکی بهتر شده و امیدوارم که هرچه زودتر خوب خوب شهقلب

پ. ن2: جدیدا داره رنگها رو به انگلیسی یاد میگیره که فعلا اینارو بلده:

قرمز

زرد

 

 

 آبی              

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یه فسقِلی
13 دی 91 14:26
آفــــــــــرین، جملات جالب و آموزنده ایی هستند.

آفـــــــــــرین به الینا خانوم که رنگ ها رو یاد گرفته به انگلیسی...

افــــــــــــرین به محبوبه جـــــــون که انقدر واسه بچه ش وقت می ذاره و موجبات موفقیتش رو فراهم می کنه.


ممنونم


مامان محمد فاضل
14 دی 91 23:20
موج مثبت خیلی خوبه من همش با خودم فکر میکنم آخرین باری که به کسی موج مثبت دادم کی بوده ... کمکم کن مامان الینا اگه موردی به ذهنت میرسه


یه موردش همین چند روز پیش بود که به من موج مثبت دادی عزیزم
محبوبه
16 دی 91 8:55
الهی هر چه زودتر کامل کامل سلامتیشو بدست بیاره دختر زیبامون.



ممنون هم نام مهربون
سمی مامان امیرین
16 دی 91 9:14
واقعا این موجهای مثبت چه کارها که نمیتونن بکنن!!!! آفرین به دختر زرنگ.
الهام
16 دی 91 12:58
از حرفات انرژِی مثبت گرفتم.....ایشالا الینا حالش بهتر بشه


ممنون الهام جون
سارا مامان آرام
16 دی 91 14:46
خیلی خوب بود دوستم


قابلی نداشت عزیزم
سمانه مامان ستایش
16 دی 91 16:47
مرسی از موج مثبتت دوست جووون
خداروشکر دخمل شیرین زبونمون بهتر شده،انشالا که زود زود کاملا خوب بشه.
یه عالمه برای الینا جونم


خیلی ممنونم سمانه جون
پوریا پهلوان کوچولوی مامان
17 دی 91 8:39
سلام مامانی مهربون من جزو بینندگان جدید وبلاگ شما هستم ، وبلاگ بسیار زیبایی دارین و البته یه دخمل خوشکل و دوست داشتنی و بانمک


ممنون.خوش اومدین
مامان احسان
17 دی 91 10:14
سلام گلم ببخش چند روزی سرم شلوغ بود نتونستم سر بزنم. بمیرم الینا مریض شده بود حالا چطوره مراقبش باش من هم خیلی نگران احسانم آخه اینجا هوا وحشتناک آلوده شده .جملاتت هم بسیار زیبا بود میبوسمتون


خدا نکنه عزیزم.ممنون به فکر الینا هستی کمی بهتره اما خیلی تعریفی نیست!حسابی مواظب احسان جونم باش با اون آلودگی هواتون!!!
مامان علی
17 دی 91 23:36
سلام مامانی گل من رو ببخش بخاطر اینهمه تاخیرم. الهی بگردم برای الینا، امیدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشه، حالت و کاملا درک میکنم. دیدن بی حالی و مریضی بچه ها بخصوص برای مادر خیلی خیلی ناراحت کننده است و رسیدگی و مراقبت ازشون واقعا رمقی برای آدم نمیذاره .مراقب خودت و گل دخترت باش


ممنونم عزیزم
مامان علی
17 دی 91 23:43
ممنون از ارسال امواج مثبتت. تمام و کمال دریافت شد. این روحیه قشنگ و قوی رو حفظ کن همیشه. پاینده باشی عزیزم


چشم سعی میکنم حفظ کنم و به خودم روحیه میدم.ممنون
زهرا مامان صدرا
18 دی 91 21:30
سلام از آشنایی با شما خوشحالم.. ممنون به ما سرزدین.. الینا یکسال از صدرا بزرگتر پس.. ماشاالله خیلی دختر نازیه.. امیدوارم حالش هم بهتر شده باشه..
مهرناز(مامان آرسام)
19 دی 91 0:56
آخی الهی! پس دخمل بلامونم که مریض شده طفلکی! الهی بگردم،کاش این زمستون تموم میشد که بچه های طفلکی انقدر مریض نمیشدن!!
الان بهتره عزیزم؟
محبوبه جون پست قبلیتو خوندم خیلی ناراحت شدم!! اشک اومده بود تو چشمام بخدا!!! خیلی باهات همدردی کردم!!!چون منم خیلی توی این شرایط سخت همه جانبه بودم!!!!!!
خدارو شکر که میگی الیناجون بهتره


ممنون دوست خوبم .آره شرایط واقعا آزاردهنده ست ...اما تصمیم دارم محکم دربرابر مشکلات بایستم...ممنون که جویای احوال الینا هستی
مامان احسان
19 دی 91 10:06
سلام گلم .الینا چطوره رفع کسالت شد ؟
مامان بابای الیسا
19 دی 91 11:55
محبوبه جان خیلی قشنگ نوشتی عزیزم واقعا همینطور هستش .آفرین به تو دخملی باهوشو بلا
مامان روژینا
19 دی 91 13:47
به به الان انرژی مثبته رو من اثر کرده اساسی البته اگر دخملم بزاره
مرسی مطالب قشنگی بود دوستم
اااااااااایییییییی جونم چرا الینا مریض بوده من خبر نداشتم پست قبلی و خوندم خیلی ناراحت شدم قربونت بررررررررررررررم عزیزم خدا رو شکر که بهتری
می گم محبوبه جون من که فقط سر کار میرم کم اوردم دیگه چه برسه به درس خوندن واقعا به این همه پشت کار تبریک می گم
الینا جونم و ببوسراستی یه چیز دیگه پست ثابت صفحه ات خیلی قشنگ و تاثیر گذاره

ممنون دوست جونم چقدر تو مهربونی و پرهیجانی عزیزم