الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

زندگی شادتر...

1391/11/12 11:28
نویسنده : مامان
507 بازدید
اشتراک گذاری


  9 رفتاری که شما را شادتر میکند:

1-همیشه تلاش کنید تا به انتظاراتتون از زندگی شکل بدید..درواقع زندگی با انتظارات ماست که ادامه داره.صبح که از خواب بیدار میشید به این فکر کنید گه زندگی قراره یه سورپرایز فوق العاده براتون داشته باشه و به انتظار اون، روزتون رو سپری کنید و در طول روز مدام به این فکر کنید که  سوپرایز امروزم چی میتونه باشه؟

2-زمانی رو برای برنامه ریزی و اولویت بندی کارهاتون اختصاص بدید..یکی از چیزهایی که به شما استرس وارد میکنه فکر کردن به حجم کارهای زیادیه که برای انجام دادن دارید.پس بهتره بجای آزار دادن خودتون یکی یکی بر اساس اولویتها آنها را انجام بدید. اگه امروز فقط یکی از آنها را انجام بدید به این معنیه که دارید لحظه به لحظه به هدفتون نزدیک میشید.

3-به هر کسی که ملاقات میکنید یک هدیه بدهید.(من به این مورد واقعا ایمان دارم)منظور از هدیه، یک چیز کادو پیچ شده نیست در واقع لبخند گرم شما، یه تشکر صمیمانه و یه رفتار حاکی از تشکر میتونه باعث خوشحالی اطرافیانتون بشه.هیچوقت هیچ شخصی رو بدون اینکه به اون هدیه ای بدهید رها نکنید.آرامش ذهنی گاهی با چیزهایی به ظاهر بی ارزش بدست می آید.

4-مکالمه های تنش زا را عوض کنید.بحث کردن در مورد چیزهایی مثل سیاست و مذهب به جایی نمی رسه و بیشتر ما را در برابر چیزهایی که توان تغییر آن را نداریم آزرده می کنه.در همچین مواقعی با گفتن اینکه"بحث کردن در مورد این موضوعات باعث سردرد من میشه" سعی کنید موضوع رو عوض کنید.

5-بر این باور باشید که مردم نیت های خوبی دارند.از اونجایی که شما نمی تونید ذهن مردم رو بخونید بنابراین نمی تونید مطمئن بشید که پشت رفتارهای اونا چه چیزی نهفته است.تصور  اینکه نیت های مردم منفی است زندگی را برای ما غیر قابل تحمل میکند در حالیکه تصور مثبت از نیت مردم به شما صلح و آرامش می دهد.

6-غذاهای با کیفیت را آرام بخورید.گاهی مجبوریم بعضی از غذاهای ارزشمند رو سریع بخوریم و به کارمون برسیم.حداقل یکبار در روز غذاهای خوشمزه مثل یه تیکه از یه پنیر خوب یا یه شکلات لذیذ رو بخورید.روی اون تمرکز کنید بچشید و  مزه مزه کنید.

7-بزرگترین دشمن شادی، نگرانی در مورد مسائلی ست که از کنترل شما خارج است.وقتی تمام توانتان را برای انجام کاری می گذارید معمولا چیز ببشتر از اونی که انجام دادی وجود نداره.بهتره روی کاری که دارید انجام میدید تمرکز کنید و نگران پیشامدهایی که فقط ممکنه که اتفاق بیافته نباشید.

8-تلویزیون را خاموش کنید.در خیلی از خانواده ها تلویزیون در حالی روشن است که همه مشغول انجام کاری هستند .بک گرند صدای تلویزیون میتونه در ضمیر ناخوداگاه شما تاثیر بزاره و خیلی از اونا احساس نارضایتی از زندگی رو در شما بوجود میاره.

9- در پایان هر روز سپاسگذار باشید.قبل از اینکه به تخت خوابتان بروید، حداقل یکی از کارهای جالبی رو که در طول روز اتفاق افتاده رو بنویسید.اون اتفاق میتونه یک چیز ساده مثل خنداندن یک کودک یا یک چیز بزرگ مثل معامله میلیون دلاری باشه.هر چه که هست باید بابت اون روز سپاسگذار باشید چون یک روز،دیگه هرگز تکرار نخواهد شد.

این مطلب رو که یکی از دوستان خوب مجازیم(یک جای دنج) زحمت ترجمه ش رو کشیده بودن به اشتراک میذارم تا شما هم از خوندنش لذت ببرید و استفاده مفید بکنیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آروین
11 بهمن 91 23:07
مثل همیشه عااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییی بود .
ممنون از مطالب مفیدتون


خواهش میکنم عزیزمبووووووووس برای آروین توپولی
مامان دینا
12 بهمن 91 0:24
سلام دوست عزیز

تازه با وب شما آشنا شدم

پست جالبی دارید

موفق باشید

دختری رو از طرف من ببوسید

پست من به دلیل اینکه هک شده دوباره شروع کردم پر و پیمون نیست
اما خوشحال میشم به خونه خاطرات دختر
من سر بزنید


حتما میام
بابای روشا
12 بهمن 91 9:57
درود بر شما و دوست گرامیتون
مطالب جالب و آموزنده ای بود
استفاده کردیم


خواهش میکنمبووووووووس برای روشای عزیزم
مامان یه فسقِلی
12 بهمن 91 12:22



محبوبه
12 بهمن 91 16:42
ممنون عزیزم.


قابلی نداشت خانم گل
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 1:48
من بازم آپ م ...

بیا


الان میام عزیزم
مامان بنیتا
13 بهمن 91 2:11
سلام خانومی..وبلاگ زیبایی داری و همچنین دختر عسلی
ممنون که به وبلاگ ما اومدین...منم شمارو با افتخار لینک کردم


ممنون عزیزمباعث افتخاره
مهرناز(مامان آرسام)
14 بهمن 91 0:14
الینای ناز خودم چطوره؟؟؟
وااااااااااای محبوبه جون نمیدونی چقدر دلم واسه خودت و مطلبای قشنگتو عکسا و شیرین زبونیای الینا تنگیده بود
فداش بشم که انقدر خواستنیه و منکه دوست مجازیشم انقده دوستش دارم
بازم ترکوندی محبوبه جونم،عااااالی بود مرسی


واااااااای اومدی مهرنازدلمون واستون یه ذره شده بودممنون عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
14 بهمن 91 0:14
راستی منم آپیدم بالاخره!


با کله اومدم
سمانه مامان ستایش
14 بهمن 91 2:09
مرسی محبوبه جون،توصیه های خوبی بود البته اگه بهشون عمل کنیم


امیدوارم که عمل کنیم تا زندگی شادی داشته باشیم
مادر کوثر
14 بهمن 91 7:44


آفرین
یادآوری خوبی بود. سپاسگذارم


قابلی نداشت عزیزم
مامان احسان
14 بهمن 91 10:55
سلام گلم خیلی قشنگ بود مخصوصا که امروز توی اداره اول وقت من حسابی عصبی شدم و تا قبل از خوندن این مطلب همچنان داشتم حرص میخوردم ولی الان بهترم ممنون


چرا عصبی شدی عزیزم؟ خوشحالم که مفید بوده واست
مامان احسان
14 بهمن 91 11:26
سلام خدا قوت عزیزم .چی بگم خواهر چند روزیه که رئیسمون عوض شده و آقای از خدا بیخبری اومده البته به طور موقت که هر روز به خاطر آوردن احسان بعد از ناهار به اداره داره اذیتم میکنه و هر روز یه جور میره روی اعصابم دعا کن خدا بهم صبر بده تا برخورد اشتباهی نکنم .
مامان احسان
14 بهمن 91 11:43
آخه میدونی این که جدید اومده حدود 5 سال پیش هم اینجا رئیسمون بوده همون موقع هم من دل خوشی ازش نداشتم یه آدمی با سابقه کم و حداقل تحصیلات عالیه رو با یه سن کم میارن میکننش همه کاره خوب معلومه جو گیر میشه دیگه خدا لعنتشون کنه من الان ده ساله که توی این سازمان مسخره دارم کار میکنم هنوز هم قراردادی هستم اون وقت یه کسایی مثل این آقا با 7 سال سابقه و لیسانس میشه معون سرپرست و استخدام دائم .اعصاب میمونه برای آدم. اونوقت این آدم میاد به ما امر و نهی میکنه.
مامان احسان
14 بهمن 91 12:00
ممنون مهربونم همین که میبینم پیگیر و نگرانمی برام یک دنیا ارزش داره فعلا بااجازه من دارم میرم مهد احسانو بردارم دوباره ببرمش پیش دکترش آخه گفت حتما بعد از یک هفته حتی اگر خوب هم شد بیارش میبوسمت گلم
مامان محمد فاضل
17 بهمن 91 14:03
ممنون عزیزم