الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

خود را دریابیم...

1391/12/22 12:58
نویسنده : مامان
771 بازدید
اشتراک گذاری

        

 

الینا جون عزیزم تو دنیای منی از بس که مهربون و دوست داشتنی هستی

             

تو خونه مدام من و بابایی رو بوسه باران میکنی و میگی دوستون دارم.دیشب رفته بودیم خرید و شما تو خیابون وسط من و بابا دست مارو گرفته بودی و شعر میخوندی که :باباجون و مامان جون دوست دارم فراوون و مدام دست مارو میبوسیدی و هر چیزی که پرو میکردیم میگفتی: وااااااااای چقدر عااااااااالی شدی عزیزم آخخخخخخخخخخخخخ اگه بدونی چققققققققققققدر دوووووووووووستت دارمواقعا چجوری میشه که مامانا اینقدر بچه هاشونو دوست دارن؟اینقدر خالصانه و ناب حالا میفهمم که مامان و بابای خودم چقدر دوستم داشتن خجالت

 

دو تا تکه کلام که جدیدا یاد گرفتی و بدون اینکه معنی و کاربردشون رو بدونیخنده مدام تو خونه بکار میبری اینه:

1- البتهقهقهه

2- یک مشکلقهقهه

و چنان متفکرانه و حق به جانب میگی که آدم از خنده روده بر میشهقهقهه

آشپزی نوشت:

الینا تو غذاها عاشق ماهیه تا جاییکه تو تخیلاتش هم همیشه ماهی میپزه مثلاً یه روز که رفته بود خونه سولماز جون سوپ خورده بود وقتی ازش پرسیدم زن دایی جون چی داد بهت خوردی ؟گفت :ماااااااااهیدروغگونیشخند و من هرازگاهی که ماهی تموم میشه و شاهزاده طلب ماهی میکنه ناچاراً پناه میبرم به تن ماهیمنتظر و دستور پخت کوکوی تن ماهی که یه غذای فوری فوتی هست رو براتون مینویسم که واسه عصرونه بچه ها هم بدک نیستچشمکو واسه اونایی که از بوی تن ماهی بدشون میاد چون سبزی معطر استفاده میشه خوبه و بوی بدش رو پوشش میدهچشمکو صد البته واسه مامانای شاغل که فرصت چندانی واسه آشپزی ندارنچشمکو اما دستور پخت:

یک عدد تن ماهی/مقداری شوید و جعفری و گشنیز خشک شده یا تازه/2 یا 3عدد تخم مرغ/یک قاشق سرخالی آرد سفید/پیاز خرد شده یک عدد/نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن /

تن ماهی را جوشانده و روغنش را خالی کنید و با تمام مواد بالا میکس کنید و در روغن 5دقیقه با حرارت بالا سرخ کنید و سپس شعله را مقداری(نه خیلی) کم کنید و پس از 5دقیقه برگردونید و طرف دیگه رو سرخ کنید و حالا غذا آماده سرو هستش لبخند

                  

با سس فرانسوی خیلی دلچسب میشه خوشمزهالبته این دخمل گامبالوی ما از بس گرسنه بود مجالی برای تزئین به ما ندادخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهسا مامان کیارش
22 اسفند 91 13:07
نوش جونت الینای خوشگلم و آفرین به تو دختر مهربوت عاشقتمممممممممممممم

مررررررررررسی خاله مهسابووووووووس برای کیارش جون
انسیه
22 اسفند 91 13:09
وای محبوبه این دخملت چه شیرینه وشیرین زبون دست راستش توسردخترخواهرشوهرمن که 2سالشه ولی اندازه امیرعلی حرف میزنه

ممنون انسیه جون اااااای جونم مشکل از اون نیست مشکل از الیناست که زیادی زود صحبت کرد و م خودمون هم کلی تعجب کردیم
آرام
22 اسفند 91 18:23
مرسی مامان مهربونم ( از طرف خودم و الینا ! ) )


نووووووووووش جونتون(البته شرمنده که نشد شما امتحانش کنید سارا جون)
آرام
22 اسفند 91 18:24
راستی مامان الینای عزیز.
من به اکثر وبلاگا که سر میزنم . اینو هم بهشون اطلاع رسانی میکنم.
سایت فروش اسباب بازی بازی دان تخفیف عیدانه زده و کلی قیمتاشو آورده پایین.
از اونجایی که خرید اسباب بازی دغدغه ی هممونه ( اینکه چی بخریم خطرناک نباشه ، اگه بچه بهش وابسته بشه بهش آسیب روحی نزنه ، روی هوشش اثر مفید بزاره ، علاقشو بپوشونه و ...) من بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به سایتش بزنید. ضمن اینکه مسئول فروشش فک کنم درک کاملی از بچه ها داشته باشه چون کاملا توضیح میده اسباب بازی ، شرایط کودک و ....
همین دیگه
سایت اسباب بازی www.bazidan.com

چشم سارا جون حتما میرم سایتشو میبینم.ممنون از اطلاع رسانی به موقعت چون تو فکر بودم که عیدی چی بخرم واسه الینا
هدی مامان مه نیا
22 اسفند 91 18:25
خاله دلم تنگ شده بود خوبی عزیزم

ما همیشه به یادتونیم و بهتونیم سر میزنیم خاله جون.ممنون خوبم.شما خوبین؟



منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 22:55
وای شما چقدر عالی هستی دختر کوشولو.
ممنون بابت لطفتون مامان جونی.
برای الینا کوچولو و مامان مهربونش

مرسی خاله جون.
خواهش میکنم عزیزم
بوووووووووس برای امیرسام جیگر ومامان با سلیقه ش
مامان روژِینا
22 اسفند 91 23:48
اول بگم که آخه کی عاشق این وروجک نیست؟؟؟؟؟
تو که دیگه جای خود داری محبوبه جون دوم اینکه عکس الینا خیلی قشنگههههههههه سومم اینکه حالا هی اشپزیتو به رخمون بکش ولی خودمونیم خیلی کیف کردم و بسیار پست به جایی بود اصلا یه جورایی با من تلپاتی داری آخه همین امروز اداره لطف کرده در سبد عیدانه پنج تا تن ماهی هم داده مونده بودم کجای دلم بذارمشون حالا از فردا شب می دونم شام چی درست کنم مررررسی دوست جونم الینا رو ببووووووووووس

شما لطف داری بهار مهربونمآشپزی کجا بود خواهرآخه خیلی تن ماهی دوست نداریم با این ترکیبات قابل تحملش میکنیم دیگه امیدوارم خوشت بیاد عزیزم
بووووووووووووووووووس برای روژینای عسلی و بهار عزیزم
بابای روشا
23 اسفند 91 1:27
آفرین به الینا خانوم مهربون که اینقدر مامان و بابا رو دوست داری
راستی چه عکس خوشگلی با اون کلاه نازت
خداوند نگهدارت باشه
ای شیطون ماهی دوست، آفرین بر تو که بهترین غذا رو دوست داری و میخوری

ممنون عمو جون شما همیشه به ما لطف دارینمن هم مث روشا جون امگا3 هارو همینطور کرور کرور میریزم تو بدنم

پگاه مامان آرتین
23 اسفند 91 9:42
سلام به دخترگل ومامان مهربونش
عزیزم ما لینکتون کردیم ودوستون داریم
http://artinjan90.niniweblog.com

سلام به پگاه عزیز و آرتین جیگر.
ممنون ما خیلی وقت پیش لینکتون کرده بودیم
مامان بابای الیسا
23 اسفند 91 10:29
عزیزم چه دختر مهربونی والبته دوست داشتنی و با یک مشکل اونم زیادی دوس واشتنی اینم یه جمله از کلمه های جدید تو دلبرک این غذای خوشمزه ام نوش جانت

عجب خلاقیتی الهام جون با این جملهخب دیگه اینه دیگه بیخود که دوست ما خانوم مهندس نشده
مامی امیرین
23 اسفند 91 11:37
ماشالا به این زبونش...
از بابت دستور پخت این غذا هم ممنون.

ممنون سمیرا جون
قابل شما رو نداشت عزیزم
مامي كيانا
23 اسفند 91 12:19
قربونت برم كه عاشق ماهي هستي خيلي خوبه
مامان جون سبزي پلو ماهي شب عيد يادت نره واسه الينا جون
راستي اينجا كه ماهي فراوونه درخدمتيم
از دستور آشپزيتون هم ممنون

ممنون عزیزم خیلی لطف داری چشم سعی میکنیم درست کنیم حتما خوش به حالتون ماهی تازه میخورین همیشه.خواهش میکنم عزیزم
مامان بنیتا
23 اسفند 91 15:21
ناززززززی عزیزم چه قدر تو مهربونی آخه فرشته کوچولوی من؟
قربونت برم با این شیرین زبونیات الینای خوشگلم

مرسی خاله جون
خدا نکنه خاله مهربونم.بوووووس برای بنیتای بی همتا
مامان محمدرهام جون
23 اسفند 91 21:40
چه جملات زیبایی ،مادر ودختر جفتتون خوش سخنید به خداچه خوب که8 ماهی دوست داره این عالیههههههههههههه وچقدر خوب که انقدر دخمل نازت مهربونه اینم عالیههههههههههه وبابت دستور ممنون عزیزدلم

مرسی سمانه جون لطف داریآره خیلی خوشحالم که ماهی دوست دارهقابلی نداشت دوست جووونم
مهرناز(مامان آرسام)
24 اسفند 91 2:06
واااااااااااای محبوبه جونم بازم مثل همیشه مطالب جالب و پندآموز و زیییییییییییییییییبا آفرین عسیسم وای آموزش آشپزیت هم خیلیل جالب بودا،اتفاقا1 دونه تن ماهی چند وقته تو یخچالمون مونده برم تو کارش ترتیبشو اینجوری بدم!! فقط اگه ممکنه قسمت آشپزی و الینایی رو وقتشو بیشتر کنین لطفا!!

قابلی نداشت مهرناز عزیزمما که همیشه هستیم شما اگه راست میگی یه کم به فکر دل ما باش و زودتر از آرسام واسمون بنویس
مامان محمد فاضل
24 اسفند 91 7:59
نوش جانت خاله جون مراقب خودتون باشین پیشاپیش عیدتون مبارک عزیزانم

ممنون خاله جون.نوروز پیشاپیش بر شما هم مبارک
خانومي
24 اسفند 91 10:25
به به خانوم هنرمند........خوب من اين كوكو رو بلد نبودم و امتحانش ميكنم حتما....ممنون.

راستي اين دخترت اينقدر شيرين زبونه كه من حرفاشو واسه شوهرم تعريف ميكنم...باورت ميشه؟ يعني اينقدر عاشق حرف زدنشم........


خواهش میکنم عزیزم
عزیزم خیلی به ما لطف داری میگم واسه بچه ما اینقدر ذوق و هیجان داری واسه نی نی خودتون حتما غوغا میکنی دیگهخوش به حال نی نی که همچین مامان خوبی داره
بهاره ماممان ونداد
24 اسفند 91 16:40
وای خدا دخمل مهربون دوست داشتنی چه غذایی منم دهنم اب افتاد


وای شرمنده دوست جون که باعث هوس افتادن شما شدم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 0:38
محبوبه جون اون مطلب که به صورت تصویری گذاشتی خیلی زیباست.من واقعا تحت تاثیرش قرار گرفتم.آفرین به انتخابت
فدای الینا جونم بشم که انقده مهربونه.
مامانی مرسی بابت دستور غذا.روشای منتم خیلی ماهی دوست داره حالا ایشالا براشم اینم درست میکنم و نتیجه اشو اعلام میکنم.

آره الهه جون من خودم هم کلی بهش فکر کردم و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم
خدا نکنه دوست جون من...
قابلی نداره عزیزم انشاله که همیشه ماهی تازه دم دستت باشه و مجبور نشی به تن ماهی پناهنده شی مثل ما
مطهره
25 اسفند 91 16:43
مرسی دوست جون بابت این غذا

ولی البته یه مشکلی هست (به قول دخملت)که من الان دهنم آب افتاده و تن ماهی هم ندارم

خواهش میکنم
واااااااای شرمنده دوووووووست جون من
مامان احسان
26 اسفند 91 8:57
سلام خواهری با سلیقه خودم اول خسته نباشی بابت کارهای خونه دوم فدای دلت بشم که .... سوم هم واقعا خوش به حال خانمهای خونه دار چهارم هم من هنوز هم خونه تکونیم تموم نشده دستهام مثل کارگرهای ساختمون شده این اولین سالیه که خودم و آقامون با هم خونه رو تمیز میکنیم هر سال یه خانومه میومد و فقط منو حرص میداد و میرفت امسال که خواستم خودم همت کنمو و خونه رو تمیز کنم هنوز هم درگیرمو خسته .احتمالا از فردا نیام اداره البته اگر بتونم مخ رئیسمو امروز بزنم شما دعا کن خواهر جون بعدش هم بهت بگم همه مردها عین هم هستن تو همچنان مهربون باش فدات

سلام معصومه مهربونم اول ممنون دوم خدا نکنه عزیزم سوم واقعا خوش به حالشون چهارم نگران نباش امروز فردا تموم میشه به دستات روغن بادوم یا نارگیل یا زیتون بزن نرم میشه و آخر میخوای بری سفر عزیزم که از فردا نیستی؟ حتما دعا میکنم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی پیش رو داشته باشی عزیزم
زهره جون
26 اسفند 91 10:14
به به . واقعا به به و افریییییییین به این دختر ناز و دوست داشتنی و مهربووووووووووون ...
و افرین به مامانششششششششش

مبینا هم البته رو زیاد میگه و خب عاشق بی چون و چرای ماهی هم هست ..

ممنون زهره جون
چه جالب ...البته...خیلی خوبه که ماهی دوست دارن بچه هامون