الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مانند عقاب باش...

1392/3/12 12:22
نویسنده : مامان
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

طوطی صحبت میکند، اما اسیر قفس است عقاب سکوت میکند و دارای اراده پرواز...

 

                    

"مانند یک عقاب باش "

وقتی باران می بارد همه پرندگان بسوی پناهگاه پرواز می کنند

بجز عقاب که برای دور شدن از باران در بالای ابرها به پرواز در می آید.

مشکلات برای همه وجود دارند اما طرز برخورد با آن است که باعث تفاوت می گردد.

بلــند پــــرواز باش

  

20اردیبهشت92-جنگل گلستان:

           

                 الینا و سیدنیشخندخسته از مسیر و مشتاق برای رسیدن به مقصدچشمک

         

        

        رسیدن به مقصد: هوا بارانی و مه آلود و مقداری خنک اما مطبوع و دلچسبقلب

         

        

                        پیاده روی تا آبشار و خیس شدن کفشها

مدرن ترین و مجهزترین روش خشک کردن کفشهای خیسنیشخند(نام دستگاه:قلاب کفش خشک کنچشمک)

       

                        دوعقاب تیزچنگال منبغلماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 خرداد 92 12:43
حالا شما کامنت های پست قبلی رو تایید کن ،بعد پست جدید بذار ...

آخه من از کجا بدونم نظرمو تایید میکنی یا نه؟!!!

تا نظرم اونجا تایید نشه، اینجا کامنت نمیذارم ...








قهر نکن دوستم...ندیده بودم کامنت قبلیتو
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 خرداد 92 23:25
جمله ی اولی که پیرو پست "آدم های پرتوقع" در وبلاگ ِ من بود ســـــکوت..



اول بذار بخندم از قلاب کفش خشک کن



وای خدایا ... خیلییییییییی جا خوردم از دیدن عکس .. نه به اون درس آموزنده ای که اول کار دادی، نه به اون عشقولانه بازی ها و هوای مطبوع و اینا ... نه به این کفش ها



خدا حفظشون کنه عقاب های تیز چنگال رو برات ...



چرا میگی سید ، خب بگو: آقا کاظم، همسر ِ خوبم ... (بیا، آموزش مـــــجانی هم دارم بهت میدم، حالا هی بگو تــــــک خاله کوثر جونی بَـده!!! )



=======================



ساندویچت رو خوردی؟!




آخه اختراع هم خنده داره!!!عزیزم همین کارهارو میکنی که فرار مغزها صورت میگیره...دستگاه به این مدرنی و مجهزی

میدونی من تو پستهام پکیج ارائه میدم اصولاً(شاد-اموزنده-متنوع)

آمین...فقط امیدوارم منو شکار نکنن

منظورم sidعروسک الیناستکه تو عکس گردنش آویزون شده... کارتون عصر یخی رو ندیدی

بابا آموزش دهنده...بابا خانم معلم

خوب شد یادم انداختی برم بخورمش



مرسی از دقت نظرت عزیزم و وقتی که میزاری
سمانه مامان ستایش
13 خرداد 92 4:24
واااای دوست جون حالا شوما هی دل مارو آب کن با این طبیعت گردیتون
خوش به حالتون
ای جانم الیناچرا اونطوری داره نگاه میکنه تو ماشین؟
دستگاه مدرن کفش خشک کن
همیشه به گردش دوست جون

عززززززززززیزززززززززمخب درسته پایتخت نشین نیستیماما از مزایای شهرهای کوچک اینطوری استفاده میکنیم :طبیعت گردی
بدون اغراق جاتون رو خالی میکنم عزیزم
بس که خسته شده بود کلاً خیلی حوصله تو ماشین بودن رو نداره عروسکش هم مث خودشه میبینی گردنش آویزونه از فرط خستگی
ممنون سمانه عزیزم
سمانه مامان ستایش
13 خرداد 92 4:26
ما هی سعی میکنیم مثل عقاب باشیم ولی نمیشه

اون ابزار و ادوات تفریح تون کنار آتیش منو کشته

راستی بیا وبم به بازی دعوت شدی محبوبه جونخدایی باحال جواب بده بخندیم


هیچکاری نشد نداره...به مرور زمان میشه

ابزار و ادوات تفریحمنظورت اون چیزیه که گلاب به روت شبیه آفتابه ست؟ توضیح میدم که اون اسمش کندوک هست و وسیله ای جهت جوشاندن آب و درست کردن چایی در طبیعت میباشد

بازی؟ باشه اومدم................




مامان پاتمه
13 خرداد 92 7:38
همیشه به گردش و خوش گذرونی عزیزم

ممنون دوست خوبم
مامان احسان
13 خرداد 92 8:24
سلام گلم صبحت بخیر .مگه کانت گذاشته بودی ؟
تک خاله کوثر جونی
13 خرداد 92 9:23
آخه چرا باید توضیح هر عکس زیرش نوشته بشه تا آدم اینجوری دچار اشتباه بشه؟!!!!
پس فتحه و کسره و ضمه سید کووو؟!

من چون دوستت دارم، اذیتت میکنماااا ، ناراحت نشی یه وخت؟!

ساندویچ هم نوش جوووووووووونت

حالا خوبه زیر نوشته م یه جدا کننده متن گذاشتم ها به نظرت کجای تلفظ sid سید باید فتحه کسره و ضمه میذاشتم
عززززززززززززیزززززززززم من کاملاً جنبه شوخی رو دارم نگران نباش و راحت باش
از بس گفتی تو گلوم گیر کردبفرمایید نون ماست چنپیدهبا سبزی
الی مامی آراد
13 خرداد 92 10:30
الینا جونی به به حسابی مشخصه بهتون خوش گذشته الهی همیشه شاد و خوش باشین

ممنون الهام عزیزم
تا ابددونفره
13 خرداد 92 10:31
وای از دست این دختره که خودشو وعروسکشو جا داده زیر کمربند ایمنیشروش خشک کردن کفشاهم جالبه ها عزیزم بیا تو وبم به بازی دعوتت کردم

خیلی مقید به بستن کمربند ایمنیه حتی واسه عروسکاش

حتما اومدم.......
مانی محیا
13 خرداد 92 10:56
مرسی که به ما سرزدی.. دختر شما هم خیلی نازه

ممنون عزیزم
مامان احسان
13 خرداد 92 11:12
سلام عزیزم خوبی ممنون از لطفت .اوشینو شبکه تماشا ساعت 10 پخش میکنه

چه جالب ......اوشین.......سعی میکنم ببینم
مامان احسان
13 خرداد 92 11:16
خصوصی داری عزیزم


مامان احسان
13 خرداد 92 12:04
سلام گلم آره اون هم مثل خودم عاشق بچه است .چه زحمتی عزیزم بگو .من میرم دنبال احسان یکساعت دیگه برمیگردم فعلا بای

عجب پس منتظر چی هستین شرمنده واست خصوصی میفرستم عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 18:22
واااااااااااااای چه عکسهایی
خدایی جای قشنگی رفتین حسابی دل ادمو میبره

جاااااای دوستان خالی عزیزم
مامان بابای الیسا
13 خرداد 92 22:47
همیشه به گردش دوستم چه کفش خشک کن خوبیه

ممنون عزیزم
قابلی نداره دوست جون مخصوصا واسه شمالیها که همیشه لب دریان کاربرد داره ها
خاله ی امیرعلی
14 خرداد 92 0:14
هووم عقاب..؛ جمله ت خیلی روم تاثیر گذاشت محبوبه جون اصن ی وضی..!
به به هوای بارانیُ.. مه آلودُ.. مقداری خنکُ.. مطبوعُ.. دلچسب... کلمه ی دیگه ای پیدا نکردی بگی خووب دلِ مارو ببری؟!!
ولی خیلی بهتون خوش گذشته ها! ایشالا همیشه ب گردشُ خوشی..
اون اختراعتون رو هم از من میشنوی سریع برو ب نام خودت ثبتش کن تا ندزدیدن اثرتُ..

خوشحال شدم خوشت اومده همنام جونی
ااااااای جان ......بابا شما که اون باغتون رو عشق است اتفاقا دیروز اومدیم همون حوالی و عصرونه خوردیم خیلی مناظر بدارنلو رو دوست میدارم
بابت ثبت اختراع مرسی عزیزم باز هم همشهریه خودم همه اینجا بهش خندیدن مرسی از قوت قلبت
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 خرداد 92 1:16
همیشه به گردش دوست جون.
وای خدا مردم از خنده با اون قلاب کفش خشک کن

ممنون الهه جون
دوست جون اون دستگاه که شمارو به خنده افکنده یه اختراع بسیار مهمه ها
ღ مونا مامان امیرسام ღ
14 خرداد 92 3:48
همیشه به گردش.چقدر باصفاست
عروسکش رو.چه دنیایی دارن این بچه ها
کفشهااا
حالا خشک شدن؟؟

ممنون عزیزم
آره همیشه کمربند ایمنی رو واسه عروسکهاش میبنده
بلهههههههههههه تو کارایی دستگاهمون شک نکن دوست جونم
بابای روشا
15 خرداد 92 1:03
زنده باشن پدر و دختر مهربون
معلومه که سفر هم حسابی بهشون خوش گذشته

ممنون...بله جای دوستان واقعا خالی بود
مامان بنیتا
15 خرداد 92 12:34
ای جانممم به این نگاه نافذش توی ماشین
عزززیزم همیشه به گردش


ممنون گلناز عزیزم
مامان روژینا
16 خرداد 92 1:59
به به چه جاییه با این که تازه تو چنین طبیعتی بودم ولی بازم دلم خواست

الهی من فدای اون چهره خستت بشم که اینطوری نگاه می کنی
عکس اخر م خههههههلی قشنگه

منم دلم دوباره خواست اونجاروالبته در کنار شما
خدانکنه عزیزم...مرسی بهار جونم...خیلی دوست دارم
خانومي
17 خرداد 92 11:43
به به...سفر بودين؟؟؟؟

خوش به حالتون يعني اينقدر سرد بوده كه كاپشن پوشيدين؟؟؟
واي من كه دارم از گرما ميپزم.....................

ميگما عجب صفتي انتخاب كردي واسه همسر و دخترك زيبا......دو عقاب تيز چنگال

سفر که نمیشه گفت...جنگل گلستان نزدیکه بجنورده صبح رفتیم و تاشب برگشتیم
البته عکسها مربوط به 20اردیبهشته و اونموقع اونجا سرد بود اما الان بینهایت گرمه...

مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 0:16
خدا به عقابهای زندگیت عمرباعزت وتن سلامت بده محبوبه جونم،کار آفرینی یعنی همینا این دستگاه رو تولید کن واسمت رو توی مخترعین جوان ثبت کنولی خداییش خیلی از این سیستمتون خوشم اومد

مرسی از دعای قشنگت عزیزم بلههههههههه باید جز کارآفرینان برتر معرفی شیم خونوادگی