الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

بازی وبلاگی...+بعداً نوشت

1392/3/13 10:19
نویسنده : مامان
621 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف دوستان خوبم سمانه جون  و تا ابد دو نفره دعوت شدم به این بازی: 

  1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

از دست دادن عزیزانم...دل شکسته

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟

میرفتم خونه افراد طراز اول مملکتعینک

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

خوشبختی دخترمقلب

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

اسب(پیرو پست قبلیم عقاب هم بیفزاییدچشمک)

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ کودک که بودم بچه های مدرسه والت رو دوست داشتم اما نوجوانی جودی ابوت-پینگو و .....(حال بکشفید سن بنده رانیشخند)

بچه های مدرسه والت



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

دلمه-فسنجون-کوکو سبزی و ...و ...و...خجالت

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

عصبانی(آیکون گویای همه چیز هست؟!!!خجالت)

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

با مرغ و دریا و اورانیوم و خسته بلد نیستم جمله بسازمنیشخند( خودش یه جمله ست دیگهزبان)

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

ای مهربان تر از برگ در بوسه های باران
بیداری ستاره در چشم جویباران

آیینه نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخند گاهگاهت صبح ستاره باران

باز آ که در هوایت خاموشی جنونم
فریادها برانگیخت از سنگ کوهساران

ای جویبار جاری! زین سایه برگ مگریز
کاینگونه فرصت از کف دادند بیشماران

گفتی به روزگاری مهری نشسته گفتم
بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

بیگانگی ز حد رفت ای آشنا مپرهیز
زین عاشق پشیمان سرخیل شرمساران

پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند
دیوار زندگی را زینگونه یادگاران

این نغمه محبت، بعد از من و تو ماند
تا در زمانه باقیست آواز باد و باران

 دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی

(از نظر من دو بیت بودنیشخند

شرمنده از بس عاشق این شعر و اجرای استاد شجریان هستم دلم نیومد همشو نزارمخجالت)


10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

آینده و دیدن عاقبت به خیری بچه هام(با تاکید بر "هام"قابل توجه سمانه جون و مامان آینده یه فسقلی و معصومه جون و الهام جون  پیرو این پستچشمک)

11- چه رنگی هستی و چرا ؟

سبز...(چون هم سبزه امنیشخند هم ....هم اینکه عاشق رنگ سبزم و فکر میکنم هاله خودم هم سبزهچشمک)

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟

united statesخیال باطل

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

سلام عزیزم تو را در آغوش مهرم میگیرم و حمل میکنم تو را با پاهای عشق راه میبرم تا زمانیکه مرگ ما دو نفر رو از هم جدا کنه(چون تو شرایطی که خیلی ناراحت بودم واسم ارسال شد خیلی بهم چسبیدقلب)

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ ..........یا هیچکس یا همهنیشخند


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

خشم

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

یکی از اساتید یوگاخیال باطل

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

مادرانه های من...

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

کیوی از نوع نارس و ترشزبان


19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زودعصبانی شدن ، وابستگی زیاد به افرادی که دوسشون دارم ، زودبخشیدن(که بعضی مواقع به ضررم تموم شدهناراحتیعنیا اگه از دست کسی حتی در حد تیم ملی ناراحت باشم فقط کافیه بیاد باهام صحبت کنه و از دلم در بیاره اونموقع من :لبخند فرشتهبغلمیشم در کل خوبه اما بعض مواقع به حساب سادگیم گذاشته شده و دوباره تکرار شدهناراحت)

البت تعداد خصوصیات خوبم بیشتره هازبانچرا این سوال خصوصیات خوب بین سوالات نیست ؟که اندر وصف خود سخنها برانم...نیشخند

20- کاشکی...... ؟

کاشکی شرایط زندگی و رفاه در کشور خودمون بحدی برسه که هیچوقت آرزوی زیستن در کشور دیگری را نداشته باشیمخیال باطل

پ.ن:سمانه جون فرموده بودید:"خدایی باحال جواب بده بخندیم"ابله نمیدونم موجبات خنده سرکار عالیه را فراهم نمودم یا خیر سلطانممژهقلب

دوستانی که دعوت میکنم: سه به توان چهارچشمک (حالا چرا سه به توان چهار؟سوالو منظور چه کسانیست؟هرکس بتونه حدس بزنه منظورم چیه یه جایزه پیشم دارهچشمک

بشتابید هورابشتابیدهورا....) میگم خلاقیتو دارید بازی رو تبدیل به مسابقه کردماز خود راضیعینک

بعداً نوشت: پاسخ مسابقه

سه به توان چهار=81=تعداد تمام دوستان عزیز هم لینکی خودمقلبقلبقلب که همتون رو به بازی دعوت میکنم قلبقلبقلب

برندگان مسابقه: فرزانه جون مانند آرین مهر عزیز و دوست داشتنی و سمانه جون مامان ستایش جونی دوست داشتنی

جایزه: فرزانه جون هر چی بخوای در خدمتیملبخندقلب

سمانه جون هم همینطور اما مطمئنم که شما چیزی نمیخوای چون با هم خیلی حساب و کتاب داریمساکتشیطاننیشخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فرزانه مامان آرین مهر
13 خرداد 92 17:40
جوابهاتون را خوندمو خوشم اومد .فکرکنم دوستای وبلاگیتون سه بتوان چار هستند.




احسنت به شمااااااااااااا



حالا جایزه چی باشه؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 خرداد 92 21:57
سلام محبوبه ی سبزه و مثه کیوی ِ نارس، ترش...

خوبی؟!!!

اولندش برو یه دونه The بذار اول ِ کشوری که دوستش داری واسه زندگی...


the United state

از دوبیت شعر ِ کوتاهی هم که نوشتی، خیلییییی خندیدم

هههه... بچه هاااات؟!!! پس ایشالا کم کم به فکر شغل پنجم باش... چون حسابی خرجتون میره بالا

کــــــــــوکـــــو سبزی بلد نیستی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من تنها غذایی که چشم بسته درست میکنم، کوکو سبزی ِ

در رابطه با مهمون دعوت کردن، یا هیچکس یا همه، یعنی میخوای بگی خیلییییییی مهمون نوازی...؟!!!!! فخــــر فروش


شرمنده خانم موعللم (دق دادن معلمها هم عالمی داره ها)
من نمیدونم کجای یه شعر دوبیتی کوتاه رمانتیک خنده داره
ما قانعیم همون یارانه کفایت میکند
بابا آشپز...بابا متخصص کوکو
ما اینیم دیگه مهمواااااااااااااان نوااااااازنگرفتی مطلبو اول نوشتم یا هیچکس یا همه ینی بهتره کسی نیاد اگه میاد با هم بیاد که همکاری صورت بگیره در انجام امور مث بعضیا نیستیم که بابت پختن کوکوی سبزی اونهم با چشمان بسته فخر بفرووووووشیم

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 خرداد 92 21:58
و

سوال شماره 21 :

ساندویچت رو خوردی؟!



من ...بی ساندویچ.......هرگز آن روز را مباد
خاله ی امیرعلی
14 خرداد 92 0:20
به به بسی فیض بردیم از جوابها..
از جوابِ سوال 6ت خیلی خنده م گرفت؛ میشه بگید در پختن چ غذایی تبحر داری اونوقت!


خنده یا گریه به حال همشهریه بی هنرت قوروتو
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 خرداد 92 1:13
محبوبه جون عاشق این جواباتم در عین جدیت خنده رو به لب آدم میاره
دوبیتیت محشر بود
فکر کنم در مورد غذا هم شکسته نفسی کردی وگرنه الینا جونمو چه جوری بزرگ کردی؟حتما کاظم آقا غذا میپختن؟
اس ام اس موجود در گوشیت خیلی قشنگ بود این جمله تو هر شرایطی به گوش آدم بخوره دلنشینه

ممنون الهه جون
دو بیتیم کوتاه و محشر بود
نه جدی گفتم باور کنالینا رو هوا و خونه باباجونش بزرگ شده یحتمل
تا ابددونفره
14 خرداد 92 1:38
عزیزم مرسی ازاین که زود دعوتمو قبول کردیچه جوابای بالا بلندو باحالی ااااا پس شما هم یوگا کاری.منم 4 ساله یوگا کار میکنمحالا چرا کیوی اونم اونم از نوع ترشش.

خواهش میکنم دوست خوبم
بالابلند و باحال
یوگا کار که نمیشه گفت اما چند وقتی کار میکردم و خیلی علاقه دارمچه عاااااااالی 4 سال مداوم کار میکنی؟کلاس میرین شما؟از استادت راضی هستی؟مدیتیشن هم کار میکنه البته بر طبق اصول؟
نمیدونم ...یهو خودم اینجوری اومدم تو ذهنم...کیوی
الهام مامان محیا
14 خرداد 92 1:40
فکر کنم سه تا خانواده چهار نفره شاید هم چهارتا خانواده سه نفره!!!!!

اااااااااااااااااای جووووووووووووونم خدارو شکر جوابت درست نبود الهام جونیچون دم دستی اگه درست بود حتما باید بهت جایزه میدادمولی خب بقیه رو یه جوری میپیچونم
سمانه مامان ستایش
14 خرداد 92 3:14
سلطانمالان حس خرم سلطانم

خنده نه به اون صورت ولی خب خوب جواب دادی

3 به توان 4 فکر کنم منظورت همه دوستان لینک شده ست که دعوتشون کردی

در کنا بچه هـــــات خوش باشی دوستم


سلطانم شرمنده که نتونستم موجبات رضایت شمارو فراهم کنم حالا جدا مث خرم سلطانی؟ به نظر من بیشتر شبیه خدیجه سلطانیمهربون و عاشق

ایییییییییوووووووووووول ضریب هوشی بالایی داری دوست جونی (حالا ینی باید جایزه بدم بهت؟)

بچه هام




مامان بنیتا
15 خرداد 92 12:32
محبوبه جون جوابات باحال بود..ولی حالا چرا کیوی نارس و ترش ؟؟؟؟تو که هلویی عزززیززززززم اونم از نوع به بپر تو گلو
من که نفهمیدم سه به توان چهار یعنی چی

کیوی نارس و ترش هم خوبه ها
چی؟هلو از نوع به بپر تو گلو
واااااااای دوست جون چقدر به من لطف داری عززززززززززیزززززززززم
مامان روژینا
16 خرداد 92 1:51
عزیزم شما موجبات خنده همه خوانندگانتون و فراهم کردین فقط سمانه جون فیض نبردن ولی چیزی که برام تو مطالبت جالب بود این بود که شبیهه کیوی هستی اخه سمانه هم شبیهه سیبه واجب شد از نزدیک ببینمتوندر مورد سئوال اخرتم باید بگم هر کی و می خوای دعوت کن ولی مگه جرات داری من و دعوت نکنی؟؟؟؟





در ضمن خصوصی هم داری






کیوی بودن هم عالمی داره


مگه جرات دارم شما رو دعوت نکنمسه به توان چهار =81=تمام دوستان هم لینکیم



وااااااااااااااااااای ممنون بسیار ممنون بابت اعتمادت عزیزم






مامان محمد فاضل
16 خرداد 92 11:14
حتما خدا شما رو میبینه نکن خانمی این کارا رو


من
16 خرداد 92 11:34
ممنون که قدم رنجه می کنید به وبلاگم...مادرمهربان..ببوس الینا خانم گل رو..

اختیار دارین ...علاقه داریم به مطالبتون

خاله ی امیرعلی
16 خرداد 92 12:34
قوروتوووووو..
بازم جای امیدواری و شکرش باقیِ..)
در ضمن نگفته بودی این سوالت جایزه داره؛ عاقا قبول نیس خب من جوابشو میدونستم ولی واسه اینکه ریا نشه نگفتم.. زود جایزه مو رد کن بیاد..

قووووووووورووووووووووتوووووو
آره دیگه ما قدیمیها غذاهای محلی رو خوب میپزیم
همشهری جون شما جواب نداده هم برنه ای هم جایزه مخصوص داری علی الخصوص که همنام هستی
مامان آروین
16 خرداد 92 17:31
خیلللیییییییییییییییییییییی جالب بود



مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:31
روز تجلّی رحمت الهی، روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، بر شما و خانواده عزیزتون مبارک ...





عید مبعث بر همگان مبارک
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:56
وا، تابلوووو ...

خب من هم فهمیده بودم که میشه همه ی دوستات ...

این دیگه جایزه داره ؟!!!

من نگفتم،

چون ریا می شد


آرررررررررررررررررره شما که راست میگی!!!!!!!!!!!!!!
فرزانه مامان آرین مهر
17 خرداد 92 10:14
سلام عزیزم شرمنده کردید از شما هم چیزی نمیخام ممنون فقط ارزوی سلامتی وشادی خودتون والینا جون را دارم .

سلااااااام دوست خووووووووبم عززززززیزم خیلی مهربونی
اینم یه دنیا عشق واسه شما و گل پسر

سمانه مامان ستایش
18 خرداد 92 3:34
من نمیدونم جایزه منو میدی یا نه
خعلی نامردی آخه چه حساب و کتابی باهم داریم جلو 80 نفر هم لینکاتنمیخوای جایزمو بدی خب بگووو نمیدمبا اون فنت درشتت که انگار داره از مونیتور میزنه بیرونکــــــــــیوی بدجنس
ایهالناس من جایزمو میــــــــــخوام

خیلی خب بابا دوست جووووونم چرا سیاهنمایی میکنی(مدیونید اگه فکر کنید از اصطلاحات نامزدهای ر ی ا ست ج م ه و ر ی استفاده میکنم)
عززززززززیزززززززززم من دربست درخدمتم هر چی میخوای بگووووووووووووووووو......منظورم اینه که شما که خانومی...شما که حرف نداری....شما که مهربونی...خب معلومه دنبال جایزه ومادیات و ایم حرفا نیستی و به دوستت رحم میکنی

مانی محیا
18 خرداد 92 9:40
سلام عزیزم عالی بود... ممنون که بما سرزدی
خاله ی امیرعلی
18 خرداد 92 16:34
عزییییییییییزمی..


مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 0:18
اااااااااااااااااای جونم به هردودوست گلم که بسی از دستشون خندیدم ولذت بردم
بوووووووووووووس برای محبوبه وسمانه عزیز ودخترکان نازشون

ممنون دوست عزیز و ناز و مشترک خودمون
شیدا مامان الینا
21 خرداد 92 15:42
جوابات خیلی با حال بود مخصوصا شماره 2 هر وقت خواستی بری یه ندا بده ما هم بیاییم بایدخیلی فان باشه .راستی اسم اون غذا چی بود مال کجاست .کیوی نارس نکنه خبریه و......الی قراره سرش هوو بیاد به نظر من شما هلو هسته جدایی شیرین وخوشمزه

اول از همه شیدا جون مامان یه الینای دیگه لطفا آدرس وبت رو بزار تا من هم بتونم بهت سر بزنم عزیزم...
آره مقوله بسیار جالبی است حتما خبرت میکنم

اون غذا یکی از غذاهای محلیه اینجاست(خراسان شمالی) بنام قوروتو نه بابا دوست جون خبری نیست...اتفاقا تو اون شرایط من بیشتر هندونه و بستنی هوسم میشد هلوحالا چرا هسته جدا؟ مرسی که به ما سر میزنی شیدا جون لطفا آدرستو بزار واسم که بیام پیشت
شیدا مامان الینا
26 خرداد 92 18:25
محبوبه جون حالا دیگه موندی من کدوم شیدا هستم گلم درسته دیر به دیر آپ میکنم اما فکر نمیکردم از یادتون برم اما شما هم زود به زود به ما سر نمیزنی اما من دوست جونیهامو خیلی دوست دارم الینای گلم رو ببوس لطفا

واقعا شرمنده دوستم نه عزیزم اتفاقا من همیشه بهت سر میزنم عزیزم ما هم خیلی دوست دارم شیدا جون