الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

اگه میخوای بخندی بخونش....

1392/3/18 11:11
نویسنده : مامان
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل بانوی خودمقلب دختر ناز من این چند روز تعطیلات تلافی لحظاتی که با هم نبودیم رو درآوردیم و حسابی با هم وقت گذروندیم و حرف زدیم و بازی کردیم و کتاب خوندیم و تفریح رفتیمبغلقربونت برم از بس سحرخیزی هر روز ساعت 7 بیدار میشدی و میگفتی سلااااااااااام مامانی صبح بخیربغلامروز تفتیله؟نمیری بانک؟ میگفتم آره مامان تعطیله و من خونه پیش شما میمونم میگفتی آخ جوووووونبغلپس به بابا!!! بگو صبحانه درست کنه بریم حیاط بخوریمنیشخند

همونطور که قبلاً هم گفتم  شخصیت بسیار شوخ طبعی داری چشمک و به جک علاقه زیادی داری ، چند تا جک هم خودت بلدی که هر روز واسمون تعریف میکنی و ماهم بالطبع باید از ته دل بخندیمنیشخند

دوستان قبل از خوندن جوک های دخترم اعلام میکنم که ما هیچگونه مسئولیتی در قبال دل درد شما از شدت خنده را تقبل نمی نماییمنیشخند

جک شماره 1: یه پرتقال سرش خورد به دیوار خونی شد!!!!خنده

جک شماره 2:یه گوجه فرنگی رفت زیر ماشین رب شد!!!!!!خنده

جک شماره 3:یک کلاغ به کلاغ دیگه میگه: دو دو تا؟ اون میگه: قارتا !!!!!!قهقهه

جک شماره 4: یه آقا تو تلویزیون گفت:شب بخیر لولا بعد همه لولا تلویزیونشونو خاموش کردن خوابیدن!!!خنده

(توضیح اینکه منظور از لولا: لرا=لرها هستش و اصل جک اینه که یه آقایی تو یه سریال خارجی به خانمش که اسمش لرا بوده میگه شب بخیر لرا... که همه لرا تلویزیونشون رو خاموش میکنن میخوابن !!! البته با عرض پوزش از هموطنان لر و بسیار مهمانواز کشورمون و توضیح اینکه جد پدری الینا هم درواقع لر بوده و در اثر مهاجرت به این استان تبدیل به ترک شدهنیشخنددیگه چه شود!!!!! چشمک)

یه خصوصیت اخلاقی دیگه ت که من خیلی دوسش دارم اینه که روابط اجتماعی بسیار بالایی داری و سریعاً با افراد ارتباط برقرار میکنیبغلکه البته این خصلت همه جا هم خوب نیست و تصمیم دارم بهت آموزش بدم که وقتی بزرگتر شدی در برقراری ارتباطات کنترل و دقت نظر بیشتری داشته باشی لبخند

مثلاً چند شب پیش با هم رفتیم پارک اونجا من دوست بسیار خوب و صمیمی  خودم بنام زهره جون که از دوران راهنمایی تا الان روزهای بسیار خوبی رو با هم گذروندیم ولی بدلیل مشغله درس و کار هر دومون ، چند ماهی بود که همو ندیده بودیم و فقط به تماس تلفنی بسنده کرده بودیم رو دیدم که با دختر نازش" نیکی" اومده بودند همون پارک و شما با دیدن نیکی و زهره طوری بغلشون کردی و باهاشون صحبت میکردی انگار که سالهاست میشناسیشونقلب اینم عکسهای شما و نیکی که زهره جون واسم ایمیل کردهقلب:

                   

                  

                  

                  

البته نیکی رو دست شما بودچشمک خلاصه شما کلی بازی کردید و  من و رفیق فابریکم هم کلی صحبت کردیم و لاو ترکوندیمقلب و دیدار اتفاقی دوست خوبم و دختر نازش شب خوب و خوشی رو واسمون رقم زدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آینده یه فسقلی
18 خرداد 92 11:56
سلام مامان عسل بانو
چه جوک های جدید و به روزی بودن
دستش درد نکنه الینا جونی که شما رو می خندونه،
هههههه، چه باحال همدیگرو بغل کردن.
دوستی هاتون برقرار
اتفاقا محبوبه جون، به فکرت بودم و می دونستم که توی این چند روز حسابی می تونی استراحت کنی، آخه نمونه بارز یه کارمند بانکی جلو روم بود و میدیدم که داره چه کیفی میکنه (همسری). تازه پنجشنبه هم مرخصی گرفت و رفتیم یه سفر 1 روزه،
اما
بجاش امروز صبح بیدار شدم، دیدم حالت سرماخوردگی دارم ، خوشی ها از حلقومم زد بیرون

دوستت میدارم دوست باجنبه ی من


سلاااااااام مامان آینده یه عسل بانو(البته شاید!)
جدیدبر منکرش ل ع ن ت.....
آره صمیمی شده بودن اصلن یه وضعی....
دقیقا حال همسرتو درک میکنمچه خوب که شما هم کلی با هم وقت گذروندینسفر یه روزه؟
اااااای جانم مث اینکه به ما خوشی نیومده گوییاانشااله زودتر خوب شی عزیزم
مامان پاتمه
18 خرداد 92 14:35
وای عجب جوک های باحالی




الی مامی آراد
18 خرداد 92 16:31



خاله ی امیرعلی
18 خرداد 92 16:40
پس حسابی خوش بحالِ الیناجونی بوده این چند روز..
واااااای جک هاش.... هرچقدم بی مزه باشه ولی وقتی از زبان این بچه های شیرین میشنوی اصن آدم میترکه از خنده..

بیشتر خوش بحال من بود چون الینا تحت هر شرایطی خوش میگذرونه اما من.....
آره واقعا وای محبوبه جون اگه صداشو و جمله بندی و قیافه شو موقع تعرف کردن جوک بشنوی واقعا میخندی
بابای روشا
19 خرداد 92 2:07
ماشااله به این دختر شیرین زبون ما که کلی با جوک های الینا خانوم خندیدیم دستت درد نکنه دختر خوشگل

قابلی نداشت عمو جون
محمد
19 خرداد 92 3:07
سلام. لطفا بازدید کننده هاتونو بیمه کنید قبل از اینکه به مشکل بر بخورید. دختر ناز و شیرینی دارید. خدا براتون حفظش کنه. واقعا لذت بردم. خوشحال میشم به وبلاگ زهرای منم سر بزنید.
مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 7:22
سلام

ساندویچت رو خوردی که اومدی نظرات تایید میکنی؟!

در حال تناول میباشیم
مامان احسان
19 خرداد 92 8:04
سلام گلم صبحت بخیر وای ماشالله به دخترم جوک هم بلده ببوسش دوستتون دارم .

سلاااااااام معصومه جون عزیزم مرسی دوستم من هم همینطور عزیز دلم
مادر کوثر
19 خرداد 92 8:29


ماشالله به این دخمل ناااااااااااز باهوش و شوخ طبع

چه جک هاییییییییییی وای دلممممممممم

به به چه دیدار اتفاقی و شیرینی

ممنون دوستم
جوک......
دیدار اتفاقی و شیرین و دلچسب
فاطمه مامان الينا گلينا
19 خرداد 92 9:34
واي كه چقدر همه الينا ها به هم شبيه اند .دختر من هم خيل با همه دوست مي شه و روابط اجتماعي اش بالاست


هر چی الینائه رو عشق است




مامی کوروش
19 خرداد 92 9:40
اتفاقا که بسیار هم از خوندن جک ها لذت بردیم و خندیدیم ، کوروش هم زیادی روابط عمومی اش خوبه ! منم تو فکرم یک کم بد اخلاقش کنم !!!!

بازم مرام همکار جونی که هوای دخمل ما و جوکهاشو داره جداً چه کنیم با این بچه های زیاده از حد صمیمی
مطهره
19 خرداد 92 9:51
ای جیگر این نی نی نازتو
خدا حفظش کنه


مامان روژینا
19 خرداد 92 13:49
واااااااااااااااااااااااااااااای مردم از خندهخیلی خیلی این الینا باحاله من فداش بشم که اینقدر دل مامان که هیچی دل کل مردم غیور ایران و شاد می کنه
اصلا تصمیمم عوض شد ببخشید محبوبه جون ناراحت نشو من الینا و ستایش و با خودم می برم استرالیا تو با سمانه برو همون عربستان
در ضمن خوب مادر و دختر یه روزم که خونه اید از پدر خونه کار می کشیدا نه خوشم اومد آفرین
راستی اینم بگم برم پست بعدی (من کشته مرده این تند تند اپ کردنتم آخه چجوری؟)


حالا خوبه که گفتم ما بابت دل درد و مردن مسئولیتی قبول نمیکنیم
ع ر ب س ت ا نباز خدا خیر بده سمانه رو گفت دبی
بلهههههههه ما اینیم دیگه مث بعضیا شوشوذلیل نیستیم که..... البت دوست خوبم سمانه جان به نکته بسیار مهمی اشاره فرمودند و آن اینکه از آن دادوهوار سر آن همسر مظلوم کاملا مشخص است میزان مردذلیلی شما
ما اینیم دیگه
دوستت دارم عزیزم
مامان روژینا
19 خرداد 92 13:55
ولی وقعا چقدر خوبه ادم دوست قدیمیشو ملاقات می کنه تا چند روز حس خوبی داره ایشاا... قسمت بشه ما هم همدیگرو ملاقات کنیم درسته دوست قدیمی نیستیم ولی احتمالا تا قسمت بشه قدیمی می شیم

قدیمی شدن رو خوب اومدی.....فکر کن دوست صمیمی که همشهریت هست رو هر چند ماه ببینی دوست صمیمی وبلاگی پایتخت نشین چه شود
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 21:12
ایشاالله همیشه همینطور شاد و خوشحال باشید

مرسی الهه جون
منا مامان الینا
20 خرداد 92 9:00
سلام من یه مامان یه الینای دیگه ام!
ای جانم دخترمون چه جوکهایی بلده
یاد خواهر زاده خودم افتادم که وقتی کوچیک بود یه جوک فقط یه دونه ها بلد بود و همونو روزی 100 بار میگفت ماهم هر بار باید میخندیدیم!

ببوسش این دخملی رو که اینگدر خوب و ناز و دوست داشتنیه

سلام مامان یه الینای ناز دیگه
امان از دست این وروجکا با این جوک تعریف کردناشون و اینکه هر بار باااااااید بخندیم
ممنونم...ضمناً با افتخار لینک شدید دوست جون دوست مشترکمونانشااله با هم مشترک شیم مامان دختر اسم مشترک دختر من (چه اشتراک بازاری شد)
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 خرداد 92 13:25
واقعاهمه این جوکاروخودش میگه عجب بلاییه شیطون خوش زبون من که روده برشدم
میبوسمش خوشگل خانومو

آره آنا جون همه رو خودش دقیقا همونجوری که نوشتم تعریف میکنه ممنون دوست نازم
مامان کیان کوچولو
20 خرداد 92 15:47
عزیزم خداروشکر که به این دخملای ناز خوش گذش .. و همینطور به مامانای مهربوون

ممنونم
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 17:28
ااا من دیشب این پستو یادم رفت
چقدر خوب که این تعطیلات به مامان کارمند و دخملی و بابای بیچارهخوش گذشته.
محبوبه جون خیلی خوبه که الیناجونم روابط اجتماعیش قویه.اونم بخاطر اینه که همیشه تو جمع بوده و دور و برش شلوغ بوده.ستایش هم همینطوریه.بزرگتر که بشن کم کم یاد میگیرن خیلی با همه صمیمی نشن
می بوسمتون

تقصیر تو نیست دوستم گناه گردن منه که اینقدر زود به زود می آپممیدونی از بس دوستانم دیر آپ میکنن من مجبورم جور اونارو هم بکشم(مدیونی فکر کنی منظورم شما و بهار بود) تازه شما خوبی اون بهاااااااااااار با کمال خونسردی منو مواخذه میکنه که چرا دیر آپ میکنی؟!!!سمانه فکر کن....بهااااااار ها
ای جون ستایش مهربون و صمیمی
مامان محمد فاضل
21 خرداد 92 12:07
ای جان دلم


شیدا مامان الینا
21 خرداد 92 14:27
قربونت برم خاله جون با اون جک تعریف کردنت وقتی تصورش رو میکنم با اون شیرین زبونی جک میگه قند تو دلم آب میشه و دلم میخواد اونجا بودم و یه عالمه از اون صورت خوشگلش میکردم

خدا نکنه خاله جون.....مرسی عزیزم که اینقدر به ما لطف داری
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 خرداد 92 2:04
آفرین بهت محبوبه جون چندتا پست با هم گذاشتیمن پستو گذاشتم رفتم که رفتم الان شوک بهم وارد شد گفتم مگه چند روزه سر نزدم
قربون دخملی برم خیلی بامزه است ماشالا.حتما واسش اسفند دود کن.گلی از دستش خندیدممممممممممچند وقت یه بار از جوکای خوشگلش اینجا بذار که ما هم بی نصیب نمونیم.
خوش باشید همیشهههههههههه

تقصی شما نیست دوست جون من سرعتم بالاست
ممنون الهه جون..حتما جوک ورژن جدیدش رو هم میزارم
مرسی دوستم........بوس برای روشای ناز
سجاد
6 تیر 92 19:03
سلام اگه صلاح دونستید به سجاد کوچولو هم رای بدین ... سپاسگذارم از لطف شما