الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

هدف

1392/3/19 9:22
نویسنده : مامان
733 بازدید
اشتراک گذاری

انسانهایی كه هدف دارند حتی راه رفتنشان هم با ديگران فرق دارد. حتی حركات چشمشان هم بي هدف نيست. از دور مي توان تشخيص داد كه كدام انسان دارد وقت تلف مي كند و كدام آمده تا كار بزرگي انجام بدهد. در خيابان دقت كنيد و ببينيد چقدر انسانها سوار بر پاهايشان مي شوند و بي هدف راه مي روند. در عين حال به وقار راه رفتن بزرگان دقت كنيد.

"دکتر حسین الهی قمشه ای"

 

گفته می شود که انسان ها معمولاً در دوران کودکی هدف زندگی خود را پیدا می کنند. اما به خاطر والدین خود یا تردیدهای محدود کننده به خود، از آرزوهایشان باز می مانند و یک راه امن تر برای زندگی خود پیدا می کنند.

متاسفانه به این دلیل که آخر سر کاری در زندگیشان انجام می دهند که واقعاً دوست نداشته اند، از زندگی خود ارضاء نمی شوند احساس بی هدفی می کنند.

موفق ترین مردمان کسانی هستند که از همان کودکی می دانستند که از زندگی چه می خواهند. آنها یک آرزو داشتند و بدون توجه به آنچه دیگران می گویند، دنبالش رفتند. شاید مستقیم به ایده آلشان نرسیدند اما آنقدر تلاش کرده اند تا بالاخره به آن دست یافته اند.

                    

 

دختر نازم حداقل کاری که میتوانم در راه یافتن هدف زندگی برات انجام بدم محدود نکردن افکارت و پشتیبانی از اونهاستقلب

         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 9:38
باباااااااا هدددددددف ...

مامان هددددددفمند ..........



فعلا این کامنت رو داشته باش، بازم میام پیشت

منتظرم بیصبرااااااااانه
عرفان
19 خرداد 92 9:39
سلام لطفا به وب ماهم سری بزنید من ومحمد صدرا تمایل به تبادل لینک داریم اگه خواستین بیاین و با ما تبادل لینک کنین ممنون
مامان احسان
19 خرداد 92 9:40
خیلی خوشگل بود و آموزنده

جوووووونم
مانی محیا
19 خرداد 92 9:42
ایشاله دخملی هدفهای بلندی درپیش بگیره و به همشون برسه...

ممنون دوستم
مطهره
19 خرداد 92 9:53
ممنون برای این مطلبت عزیزم

امیدوار دختر نازت هدف بزرگ زندگیشو با راهنمایی تو پیدا کنه و موفق باشه

مرسی مطهره عزیزم همینطور شاپرک شما
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 10:52
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
زهرا _ مامان مریم گلی
19 خرداد 92 13:53
چقد قشنگ نوشتی برای گل دختر نازت....ایشاالله که همیشه موفق باشه تو همه مراحل زندگیش....ببوسش

مرسی عزیزم
مامان روژینا
19 خرداد 92 14:09
می دونی چیه دوستم وقتی قسمت اول پستت که صحبتای الهی قمشه ای بود و می خوندم همش یادت بودم اینکه کارمند بانکی و با هدف خدمت به خلق با این قیافه وارد بانک می شی و چند لحظه بعد به وبلاگ نویسی می پردازی و این شکلیمی شی کاملا ارباب رجوع ها از حالت چشمات می تونن بفهمن هدفت چیه

شوخی کردم دوستم خودمم دست کمی از تو ندارم ولی حالا خوبه یه هدف داریم اونم تربیت درست بچه هامونه

ولی خارج از شوخی متن فوق العاده ای بود خیلی لذت بردم مرسیییییییییییییییییییی


حال منو خیلی قشنگ توصیف کردی بهااااااااار البته جهت رفع اتهامات وارده باید عرض کنم که بنده در مدیریت مشغول کار بوده و فاقد هر گونه مشتری اعم از حقیقی و حقوقی میباشم وگرنه قیافه اینجانب هم مانند همکاران مظلومی که در شعب مشغولند بجای و این شکلی میشد:

هدف مشترک رو خوب اومدی!!!!!1

الان این تشکر برای بدست آوردن دل بنده بود؟!




مامان روژینا
19 خرداد 92 14:11
عکس دخملمونم که نگووووووووو خیلی محشره فکر کنم اینجا هم سن روژینا بوده آخی کی دخمل من همسن الینا می شهههههه

آره کوشولو و توپولی بود ااااااااای جوووونم روژینای ناناز وقتی بزرگ شه
محبوب
19 خرداد 92 15:20
سلاممممممم
فدای عروسک نازت بشم من.
امیدوارم زندگیش مملو از هدف های بزرگ باشه که درستن، و به همه شون برسه...
در سلامتی و شادی، زیر سایه ی شما و پدر بزرگوارش
راستی
منم تا یه ماه دیگه عمه میشم


سلام عزیزم
خدا نکنه دوستم
ممنون از دعای قشنگت
مبارک باشه عمه محبوب
ملودی
19 خرداد 92 17:21
یه عالمه لباس خوشگل واسه کوچولوهاتون رو میشه تو فروشگاه اینترنتی لباس ما پیدا کنید ارسال به تمام نقاط ایران هم داریم بهمون سر بزنید
مامی امیرین
19 خرداد 92 18:18
ایشالا که هممون بتونیم از فکرها و آرزوهای بچه هامون پشتیبانی کنیم تا بعدا حسرت نخوریم.

انشااله
مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 20:07
سلام محبوب جون

مطلب جالبی بود ...

بسیار تاثیر گذار بود

تشکر عجیجم

مرسی که بخاطر اومدن دوباره ی من اینقدر صبر کردی و منتظر موندی

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 خرداد 92 23:56
خصوصی داری بانو


بابای روشا
20 خرداد 92 0:18
درود بر شما
این که بتونیم افکارمون رو به کودکانمون تحمیل نکنیم و محدودیت فکری براشون ایجاد نکنیم خدمت بزرگی به آنهاست

بله متاسفانه اکثر ما دوست داریم هر چیزی که خودمون نداشتیم یا بهش نرسیدیم رو به بچه مون تحمیل کنیم و اونارو واسش فراهم کنیم غافل از اینکه هر انسان موجودی منحصر بفرد و علایق و اهدافش با بقیه فرق داره!

محبوبه
20 خرداد 92 0:46
سلام.
لذت بردم از خوندن مطلبت.
کاش یادمون بمونه همیشه...


سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 1:17
اگه راه رفتن منو ببینی میفهمی کلی هدف دارم
واقعا خدا کنه حداقل کاری که برای بچه هامون بتونیم بکنیم همین باشه که جلوی پیشرفت شونو نگیریم.
خدایی بچه بزرگ کردن خییییلی سخته

ااااااااای جوووووون انشاله یه روز همو از نزدیک ببینیم دوست نازم آره واقعا مسئولیت سنگین و سختیه مخصوصا تو این دوره و زمونه و این شرایط زندگی
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 1:22
عزززززیزم از اون انگشت اشاره کوچولوش معلومه از همون بچگی هدف داره
به به خانوم مدیرمیگم این دوست ما از کله صبح تا آخر وقت اداری مشغول وبلاگ و وبگردیه چطور به کاراش میرسه.نگووو خانوم مدیر تشریف دارن
محبوبه جون مدیونی خودتو تو بانک خسته کنیاا،همون وبگردی و خوردن ساندویچ مهمتره


نه بابا مدیر کجا بود دوست جون منظورم محل کارم هستش که تو شعبه نیستم و تو اداره مرکزی(مدیریت) کار میکنم...وگرنه کارگری بیش نیستم عزیزم
............


مامان محمدرهام جون
20 خرداد 92 10:21
متن عالی بود وگفتمانت با دخترت از اون هم عالیتر ،خیلییییییییییییییی دوستتون دارم

خصوصی

ممنون دوست جونم...ما هم خیلی دوستتون داریم

تا ابددونفره
20 خرداد 92 11:47
سلام عزیزمانگار من دیر رسیدم به پستاتونچندروزی نتم قطع بودواقعا عجب لطیفه های بامزه ای من که مردم از خندهراستی عزیزم جوابتم تو پاسخ به نظرها دادم

سلام دوست جونمآره حدس زدم اینترنت مشکل داشته باشه .خوشحالم که شدیدا خندیدی اما راضی نیستم بخاطر جوکهای دختر من خدا نکرده جونتو بدی اومدم خوندم عزیزم چه خوب که اینقدر پیشرفت کردی من هم برنامه بعد امتحاناتم شروع مجددشه
تا ابددونفره
20 خرداد 92 11:52
ایشالا دختر گلت به تمام هدفها وآرزوهاش با حمایت وپشتیبانی شما برسه.وحتما با داشتن خانوادهای چون شما دور از دسترس نیست

مرسی دوست جونم نظر لطفته
مامان احسان
20 خرداد 92 12:09
سلام عزیزم ممنون از لطفت راستی پیگیر اون موضوعی که گفتی هستما هر خبری شد بهت میگم

سلام گل نازمممنون ببینم چکار میکنیا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 خرداد 92 13:23
خیلی خوب بودعزیزم ممنون
چقدرنازه این عکس

خواهش میکنم عزززززیزززززززم
مرسی آنا جون لطف داری
تاابددونفره
20 خرداد 92 16:10
عزیزم خصوصی


هدي مامي مه نيا
20 خرداد 92 20:08
عاليييييييييييييييييييي بود


maman arsam
20 خرداد 92 23:29
matlab ghashangi bod


خواهش میکنم عزیزم
خاله ی امیرعلی
21 خرداد 92 0:05
با این پستت عذاب وجدان گرفتم ی جورایی محبوبه! نه ک درمورد هدفُ اهدافُ اینا بود..؛ باید اعتراف کنم دراینمورد ی کم ک نه زیادی بی اراده و سست عنصرم..:|

بعید میدونم اینطور باشه دوست جونم...اما کلاً هیچوقت برای هیج کاری دیر نیست عزیزم
مامان احسان
21 خرداد 92 11:12
سلام خاهری شدیدا محتاج دعاتم دعام کن دعا کن

عزیزم از ته دل دعا میکنم اسمت تو لیست باشه گل نازم چون حقته عزیزم
سمانه مامان ستایش
21 خرداد 92 12:26
خصوصی


شیدا مامان الینا
21 خرداد 92 14:08
ممنون از مطلب مفیدت .دقیقا من هم همین نظر را دارم دوست دارم دختری خودش راه زندگیش را انتخاب کنه هر رشته ای که دوست داشت نه اینکه ما آرزوهای دست نیافتنیمان را به او تحمیل کنیم .امیدوارم الینای شما هم موفق وپیروز باشه تا زحمات شما به نتیجه برسه.

پس علاوه بر اشتراک در الینا در عقاید هم مشترک هستیم
تا ابددونفره
21 خرداد 92 15:40
عزیزم خصوصی


مامان روژینا
22 خرداد 92 0:04
می شه بفرمائید کجا تشریف دارین؟!
ای خداااااااا باز من از این دختره تعریف کردم که زود می اپه لوس شد

عصبانی نشو دوست جون...درگیر امتحانات بودم ...وگرنه من و دیر آپیدن...محاله ممکنه
بابایی
22 خرداد 92 13:05
سلام دختر نازم من همیشه به شما و مامانجون یاد آوری میکنم که به ضمیر ناخودآگاهتون دستور بدین که شما را به اهداف آرمانیتون برسونه . دوستان وبلاگی حتما برای خودشون اتفاق افتاده ویا در اطراف خودشون کسانی رو سراغ دارن که گفتند ما به هرچی فکر کردیم به همون رسیدیم این همون ضمیر ناخودآگاهه که هرچیزی رو بهش دستور بدی شما رو در مسیر همون هدف قرار میده دختر خوشکلم و همسر مهربانم من مطمئن ام که به قول الینای بانمکم حتما مقفق(موفق) میشین اصلا شک نکنید


درود بر آقای پدر الینا
diba
22 خرداد 92 14:47
چه قدر بامزه هستش.


مامان آینده یه فسقلی
22 خرداد 92 19:27
باشه، حتما بهش میگم. این آدرس سایتش هستش، دوست داری میتونی اونجا هم بری www.widenet.ir
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 خرداد 92 2:08
الهی بگردم اصلا مدل نشستن الینا جون و اون انگشت اشاره اش معلومه به هدفهای والایی در زندگی میرسه.
آمیننننننننننننننن

مرررررررسی دوووووووست جونم