الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

خدا با ما نشسته چای مینوشه...

1392/3/22 10:40
نویسنده : مامان
4,160 بازدید
اشتراک گذاری

  چند وقته وقتی قبل از خواب برات قرآن میخونم اعتراض میکنی ومیگی نخون دوست ندارمناراحت گفتم چرا مامانی قران کلام خداست ،خدای خوب و مهربون...گفتی پس چرا خانوما گریه میکردندل شکسته (یهو تلنگر خوردم که ای وای من دوباره حضور در یک مراسم دوره قران این تاثیرو روت گذاشتهناراحت) (سری به اینجا بزنیدناراحت)

 و چقدر این آهنگ ابی دلنشینهقلب:

 در ادامه مطلب...

                              من این روزها یه حال دیگه ای دارم 

                               همیشه هیچ وقت این طور نبودم

                                همیشه نیمیه خالی رو میدیم

                                به فکر نیمه های پر نبودم

                                همیشه فکر می کردم زمین پسته

                               خدا رو سوی قبله میشه پیدا کرد

                               همین دیروز سمت این حوالی بود

                              یکی در زد خدا رفت و درو  وا کردقلب

                              من این روزها یه حاله دیگه ای دارم 

                              جهان من لباس تازه می پوشه

                              من و تو دیگه تنها نیستیم

                             چونکه خدا با ما نشسته چای می نوشهقلب

                             ملخ افتاده توی خرمن گندم

                             منم مثل همه از کار بیکارم

                            بجای داس شونه توی دستام

                            فقط به فکر گندم زار موهاتم

                            اگه بارون به شیشه مشت می کوبه

                            بیا اینجا بشین کنار این کرسی

                            خدا با دست من دستاتو میگیره

                            تو از چشم خدا حالم رو می پرسی

                            نه اینکه  بی خیال مزرعه باشم

                            دیگه از باد پاییزی نمی ترسم

                            نگو این اسیاب از پایه ویرون شد

                            خدا با ماست از چیزی نمی ترسم

                            من این روزها یه حال دیگه ای دارم

                            جهان من لباس تازه می پوشه

                            من وتو دیگه تنها نیستیم

                            چون که خدا با مانشسته چای می نوشه

                            خدا با ما نشسته چای می نوشه

 

دخترم!عزیزم!همدمم!همه زندگیم!هیچ چیزی رو بهت تحمیل نخواهم کرد  و مطمئنم که خودت پاسخ همه سوالات رو پیدا میکنی و میفهمی که خدا بت نیست...خدا همین حوالی است و داره با ما چااااای مینوشهقلب

مادربزرگ و نوه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان احسان
22 خرداد 92 10:37
سلام عزیزم خوبی خیلی خوشگل بود در این اوضاع پریشون احوالیم لحظه ای آرومم کرد .احسان سه چهار روریه که گلاب بروت بیرون روی شدید گرفته و حسابی ذهن منو درگیر کرده از اون طرف هم اوضاع نابسامان کارم دعامون کن

سلام معصومه نازمای جان احسان کوچولو...دکتر نبردینش؟نگرانم کردی چیزی شده؟
الهه(مامان یاسان)
22 خرداد 92 13:55




سمانه مامان ستایش
22 خرداد 92 14:35
دوست جون تشریف بیار خصوصی

خدا بخیر کنه
مامان احسان
22 خرداد 92 14:35
سلام خواهری احسان که الان که زنگ زدم مهد گفتن خوبه آخه امروز جشن پایان سال دارن و دیر باید برم دنبالش .کارم هم که چی بگم خواهر .......... .خلاصه داغونم دعام کن .

سلام معصومه جون اول خوشحالم که گل پسر حالش خوبه و بابت کار هم خیلی ناراحت شدم واقعا دارن حق کشی میکنن عزیزم از ته دل دعا میکنم که به حقت برسی عزیزم(راستی دوستم ببخشید که قسمت مربوط به کار رو سانسور کردم تو کامنتت آخه یه سری نامحرم پیدا میشن و سواستفاده میکنن!!!)
سمانه مامان ستایش
22 خرداد 92 14:39
محبوبه جون پس شما هم صدای ابی رو بعععععلهمن عاااااشق صداشو آهنگاشم مخصوصا قدیمی هاش
بابت اینکه الیناجون و همه بچه ها از خیلی چیزا بخاطر افراط و تفریط ها زده میشن فقط میتونم بگم متاسفم

بععععععععععله ما هم بععععععععله.... مخصوصا قدیمیهایادش بخیر
متاسفانه این یکی از معضلات جامعه ماست...خودمون رو یادت نیست ؟از وقتی یادم میاد که درس دینی یا بینش میخوندیم فقط ما رو میترسوندن که اگه نماز نخونین جاتون وسط جهنمهاگه موهاتون دربیاد جاتون قعر جهنمهاگه با نامحرم حرف بزنین جاتون جهنمهاز خدا تو ذهن ما یه چیزی ساختن که مدام منتظره ما دست از پا خطا کنیم و مچمون رو بگیره....نگفتن خدا رحیمه رحمانه بندگانش رو دوست داره بعد قواعد دینمون رو بگن بعدش بگن خب هرکس با این همه بینش و دانش این قواعد رو رعایت نکنه( همونطور که اگه تو مدرسه تکالفتون رو انجام ندین باید به معلم حساب پس بدین)به خدا هم باید حساب پس بدین اما خدا بخشنده ست و همه بندگانشو دوست داره.........
نگفتن اینارو یا اگه گفتن زمانی گفتن که دیگه ما کلا خیلی از خدا میترسیدیم
بزرگ که شدیم و خودمون کنکاش کردیم دیدیم نخیر خدا اون خدایی که همیشه هست و با ماست و در کنار ماست خیلی مهربونتر و بزرگتر از اون چیزیه که به ما گفتن

مامان روژینا
22 خرداد 92 16:02
خیلی خیلی قشنگ بود محبوبه جون منم این اهنگ و خیلی دوست دارم
در مورد امتحاناتم باید بگم خسته نباشی امیدوارم موفق باشی دوست خوبم حقیقتش من که یک روز درمیون میرم سر کار بازم به هیچ کاری نمی رسم برای همین واقعا بهت افتخار می کنم در ضمن منم اساسی تصمیم دارم برای ارشد بخونم می خوام به ضمیر خود اگاهم دستور بدم به هدفش برسه
عشق منو بماچ

خوشحالم که هم عقیده ایم
ممنون بهار جونمخوش به حالت خیلی عالیه که یه روز در میون میری عزیزموااااااای خیلی عالیه حتما دستور بده سرورمراستی رشته تحصلیت چیه خانم هنرمند؟
ممنون عززززززززززیززززززززززززم
تاابددونفره
23 خرداد 92 13:40
آخی عزیزم.راستش اولش خندم گرفت به حرف الینا جون اما بعد که گفت چون گریه میکردند بهش حق دادم .طفلکی گناهی نداره بد تو ذهنش جا افتاده.بچه ها پر از نشاطو وشادین.همین جور که گفتی بعدا متوجه همه چی میشه آهنگ ابی هم که دیگه نگو مررررررسی عزیزم


الی مامی آراد
23 خرداد 92 18:18
الهی قربون دل پاکش بشم با مامان جونش نماز میخونه

خدا نکنه عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 خرداد 92 2:15
خیلی پست جالبی بود.مرسی عزیزم.یادمه استاد معارف تو دانشگاه خیلی حرف قشنگی میزد میگفت الرحمن عروس قرآنه اونوقت ما ایرانیا عوض اینکه موقع عقد و عروسی بخونیم سر عزا و مجالس سوگواری میخونیمش.
متاسفانه تو جامعه ما افراط و تفریط بسیارهههههه.بیچاره بچه هامون.امیدوارم خدا کمک کنه بهترین راه رو انتخاب کنن.

به نکته بسیار جالب اشاره کردی الهه جون
البته ما هم باید تو این راه بهشون کمک کنیم
مامان بنیتا
24 خرداد 92 3:35
محبوبه جون حرف الینا واقعا منو به فکر برد ..با وجود این خشکه مذهب هایی که اطرافمون و کشورمون رو گرفتن و از دین فقط گریه کردن و غصه خوردن رو تعبیر کردن نمی دونم چطور می شه به بچه هامون ایمان واقعی رو و اعتقاد قلبی به خدا نه زبانی رو یاد بدیم..فقط خدا خودش کمکمون کنه تا بچه هامون توی این مسیر راه درست رو از غلط تشخیص بدن

واقعا همینطوره که میگی گلناز جون...و ما مسئولیت سنگین و سختی داریم چون چیزهایی رو بهشون میدیم اما اونا تو جامعه با واقعیت دیگه ای مواجه میشن و دوگانگی براشون پیش میاد و نهایتاً دین زده میشنپس باید خیلی حواسمون رو جمع کنیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 خرداد 92 19:14
آخیییییی

این نی نی ها هم عجب حافظه ای دارن ها ...

همش واسه خودشون دنیای اطراف رو تجزیه و تحلیل میکنن

عکس مادر بزرگ و نوه هم جال بود

آره دوست جونم اتفاقا من از وقتی بچه دار شدم متوجه شدم که بچه ها همه چیز رو تو حافظه شون ضبط میکنن و یه موقع که اصلا توقع نداری بهت فیدبک میدن(فید بک فارسی نوشتم که ازم اشتباه املایی نگیری خانوم موعللم)
مامان محمدرهام جون
24 خرداد 92 23:42
واااااااااااای خدا به داد ما مادرها برسه با این هوش سرشار بچه هامون به خدا کارمون خیلیییییییییی سختهمنم عاااااااشق صدای ابی هم ولی جدیدا آهنگهاش داره از معیارهام فاصله میگیره ولی آهنگهای قدیمشو عشقههههههههههههه

واقعا سخت و سنگینه جدیداشم بدک نیست اما خب قدیمیهاش بیشتر فاز میداد
مامان روژینا
25 خرداد 92 0:01
داشتم جواب کامنتم و می خوندم که متوجه شدم به جای اینکه به ضمیر ناخوداگاهم دستور بدم به ضمیر خوداگاه دستور دادم حالا این نا کجا رفته نمیدونم ولی این و می دونم که حالا فهمیدم چرا ارادم سسته اخه بهش اشتباه دستور می دادم

دوستم اپ کن دیگه مگه امتحاناتت تموم نشد ؟راستی رشته تو چیه ؟ تو چه مقطعی داری تحصیل می کنی؟

حالا دیگه بی حساب شدیماینو میزارم به حساب اون سوتیه ضایعی که خودم بهت دادم پس صاف میشیم
زین پس در صدور دستوراتتان بیشتر رعایت جوانب را نمایید سرکار خانم رئیس !!!1

بابایی
25 خرداد 92 8:07
سلام دخترم من و مامان معتقدیم که باید در شادیها خدا رو بیشتر یاد کرد چون در غمها ناخودآگاه یاد خدا هستیم انشاء الله هیچ وقت غم نداشته باشی و همیشه شاد باشی و و از هیچکس و هیچ چیزی به غیر از خدا چیزی رو نخواهی


آره والا دخترم بابایی بیشتر تو شادیها به یاد خداستمثلا وقتی میریم بیرون یا مسافرت و همه مشغول شادی و آواز خوندنیم یهو ولوم پخش ماشین رو میاره پایین و میگه همه با هم بگید خدایا شکرت... و تا همه با صدای بلند نگیم بیخیال نمیشه

دوستت داریم بابای الینا




مامان احسان
25 خرداد 92 8:32
سلام خواهری خوبی چطوری ؟ از کارم که فعلا که خبری نیست به من گفتن اون لیستو سه شنبه میخوان رد کنن و احتمالا من هم هستم والا دیگه نمیدونم کی راست میگه کی دروغ .تو برام دعا کن وقت ملاقات هم گرفتم که برم پیش مدیر عامل ولی از شانس منهر روز صبح تا چهار جلسه داره .احسان هم بهتره .الینای نازم چطوره ؟

توکل بخدا همه چیز درست میشه عززززززززیزززززززززمممنون الینا هم خوبه
مامان احسان
25 خرداد 92 10:03
بهتره خدارو شکر راستی اگه فوضولی نیست میخواستم بدونم به کی رای دادی ؟ جلوتر بگم من دکتر ولایتی رای دادم .

اختیار داری عزیزم...میام وبت جواب میدم
مهسا مامان کیارش
25 خرداد 92 12:38



خانومي
25 خرداد 92 13:04
اييييييييييييييييي....باور كن من كامنت عمومي هم گذاشته بودم......اما نيست!!!!!!

من هم فکر کنم دیدمش اما نیست!!!!!!!آها یادم اومد دوست جون شما واسه اون پستی که لینک کرده بودم کامنت گذاشته بودی ...پست به کدامین سو میرویم؟!
مطهره
25 خرداد 92 14:02
الهی بگردمش خانمی... گل خانمی


فدای تو دوست خوبم
مانی محیا
25 خرداد 92 14:11
خواهش میکنم.

مانی محیا
25 خرداد 92 14:11
رمزو لطفا پاک کن

چشم دوستم
مانی محیا
25 خرداد 92 14:13
عزیزم. چقدر این بچه ها میفهمن. من خودم از بچگی عاشق قرآن بودم. و از سه سالگی میخوندم.محیا هم خدارو شکر هست.اما فقط در حد مهد یاد گرفته و نه بیشتر.

واقعا همینطوره .آفرین به محیا جونی و مامانش...
من هم از بچگی رفتم کلاس قران و کلی سوره حفظ بودم که مشوقم خدابیامرز پدربزرگ مادریم بودن اما با کمال میل و اشتیاق اینکارو میکردماون موقعها دین بین مردم ارزش بیشتری داشت اما الان ساست بازی باعث شده دین هم تحت شعاع قرا بگیره و مردم زده بشن ازش
هدي مامي مه نيا
25 خرداد 92 17:09
سلام ، متني كه نوشتيد واقعا زيبا بود و تاثير گذار ، الهي فداي اون دل ناز دخمل كوچولوت بشم

اين وبلاگ خودمه دلنوشته هامه اگه دوست داشتي سري بزن دوستم.


مرسی هدی جون وای دوستم آدرس وب جدیدت باز نمیشه
مامان آینده یه فسقلی
25 خرداد 92 18:21
feedback

یعنی

بازخورد




مادر کوثر
26 خرداد 92 15:30


ااااااااااای جااااااااااااان دلتنگتونیم
شیدا مامان الینا
26 خرداد 92 19:05
الینای خوشگلم قربون اون چادر سر کردنت برم خاله جون چقدر قشنگ نماز میخونی

خدا نکنه خاله جون...ممنون خاله جون دعا کنید بزرگ شم هم همینطور بمونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 خرداد 92 0:56
عزززیزم.میگن حرف راست رو باید از بچه شنید.
3 روز اعیاد شعبانیه گذشت دریغ از ی مولودی اونوقت موقع عزا تمام مدت نوحه پخش میشه.
ای کاش افراط و تفریط از زندگی ما ادمها کنار میرفت
بوووس برای الینا جون

کاملاً باهات موافقم مونا جون موقع اعیاد خیلی خبری نیست اما تو عزاداریها...
واقعا باید هر دو کنار هم و در راستای هم باشن...
ممنون دوست جونم
مامان الیناجونی
28 خرداد 92 5:51
سلامم خوبید وب جالبی دارید البته بدون اون مطلب بالایییییی
همین که چشمممممم افتاد میخواستم سریع ببندم ولی نمی دونم چی شد فلش پاییییییییننن رو سریع کشیدم خلاصه خانوم جان این چیزای وحشتناک رو تو ادامه مطلب بذار تا مثل ما بیچاره هایی که برای بار اول میایم وبتون ضد حال نخوریم خلاصه موهای تنم ... چون ولی دیگه چه کنم از قلمت خوشم اومد مجبورم هر وقت میام وبت سریع از اون پست فرار کنم
اگه دوست داشتی بیشتر با هم دوست شیم اطلاع بدید تا لینکتون کنم(فقط یه خورده میترسم)

واقعا شرمنده عزیزمشانس شما اولین بار به چه پستی برخوردین ممنون که به ما سر زدی حتما میام و قول میدم سریع آپ کنم تا اون موجود زیبارو جلو چشمت نباشه عزیزم