الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دوستت دارم ها

1392/3/30 13:02
نویسنده : مامان
709 بازدید
اشتراک گذاری

به من تكيه كن من تمام هستی ام را دامني مي كنم تا تو سرت را بر آن بنهیقلب

تمام روحم را آغوشی ميسازم تا تو درآن از هراس بياسائی قلب

تمام نيروئی را كه در دوست داشتن دارم دستي می كنم تا چهره و گيسويت را نوازش كند قلب

تمام بودن خود را زانوئی ميكنم تا بر آن به خواب روی قلب

  

هر روزی که میگذره بیشتر و بیشتر عاشقت میشم عزیزمقلب  نمیتونم توصیف کنم که از با تو بودن چقدر غرق لذت میشم بغل واقعا مادر بودن چه حس ناب و بی همتائیهقلب

 

افتخار نوشت:92/3/28 تیم ملی فوتبال کشورمون با پیروزی بر تیم کره رهسپار جام جهانی شدهوراهوراهوراهوراتشویقتشویقتشویققلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامی کوروش
29 خرداد 92 14:22
خیلی حس خوبیه محبوبه جون
قلب ادم رو پر از شادی و عشق می کنه
البته به غیر از وقتایی که می خوای موهات رو دسته دسته بکنی !

دقیقاً و یقیناً همینطوره که میگی همکار جونی مخصوصاً اون قسمت استثنائش!!!!
تاابددونفره
29 خرداد 92 15:31
سلام عزیزمخیلی متن زیبایی بود.خوشبحالت که همچین حسی داریعزیزم صبح اومدم برات رمز بزارم وبت باز نمیشد.خوشبختانه الان تونستم وارد بشمخصوصی داری

سلام عزیزمممنون انشاله بزودی خودت تجربه اش کنی عزیزمممنون دوست جونم
الی مامی آراد
29 خرداد 92 16:09
آفرین به مامان با این حرفهای قشنگ


مامی امیرین
29 خرداد 92 19:16
امیدوارم همیشه در کنار هم باشید و خنده روی لبتون باشه

ممنون سمیرا جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 20:27
چه عکس قشنگی ...

کی گرفتی اینو؟!!! تا حالا ندیده بودمش



این عشق مادر و فرزندی ِ بین ِ شما و الینا جون، منو کُــشته ....



همیشه خوش باشی و عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق




آره عکس جدیده آخرین ورژنه
حالا شما هم هی خرابی دوربین رو به رخم بکش ها
آؤه جون خودت...اگه کشته بودت تا حالا دار شده بودی دوست جون
تا کی باید تو انتظار باشیم
شوخی کردم هرطور که خودت راحتی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 خرداد 92 0:13
امیدوارم سایه پرمرت تا بینهایت رو سر الینای عزیزم برقرار باشه

در ضمن دقت کردی عکسی که گذاشتی حوالیه دو سال پیشه.خیلی زود میگذره نه ...


ممنون دوست جونم

آره به بهانه خرابی دوربین عکسهای قدیمیشو میزارم تا تجدید خاطرات هم بشه



امیرسام جیگرطلای فیگور قشنگ را ببوس دوستم
خاله ی امیرعلی
30 خرداد 92 3:26
کامنتیِ منو در پستِ پایین تایید نکرده ای عایا؟!!
ووی خیلی خسته ام و خوابم میاد؛ بعدا میام پستت رو میخونم نظر میزارم..

تاییدش کردم عزیزمتو صفحه دوم نظرات هستش
بعدا میای بخونی ااااای جان خیلی باحالی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 خرداد 92 11:35
یعنی میخوای بگی الان تو حالت Waiting هستی تا من دار بشم ...؟!!!




آره بابا شدیداً
مامان محمدرهام جون
30 خرداد 92 12:08
مهرتون جاودان،سایتون مستدام وقلبتون هرروز عاشقتر از دیروز بادخیلیییییییییی دوستتون داریم ومتن عاااااالی بودبه نظر من بهترین وپاکترین حس دنیا حس مادرانه است

ممنونم سمانه مهربون و عااااااااشق و پر احساسبووووووووووووس برای دوست گلم و گل پسرش
زهرا _ مامان مریم گلی
30 خرداد 92 18:57
زنده باد ایران و ایرانی!!!

قربون این دخملی مخملی ناناسسس....خانوم خانومی ماچ ماچ

ایران.... ایران...
مرسی دوست جووووووونم
مامان آروین
30 خرداد 92 21:13
براتون صمیمانه آرزو می کنم که کانون زندگی تون پر مهر و شادی باشه ایشالله الینا جون هم روزی برای نی نی های خودش از احساس زیبا و دلنشین مادرانه اش بنویسه و دل دوستهای مجازیشو پر از عشق و امید کنه . می بوسمتون مامان مهربون و دخمل ناز گلم خوشگم

نسیم عزیزم خیلی ممنون از دعای قشنگت.خیلی به دلم نشست دوستت دارم نسیم جون و آروین جون تپلی خوشگل
لیلی مامان یونا
30 خرداد 92 23:37
سلام دوست من واقعا مادر بودن حس غیر قابل توصیقیست

سلام لیلی جون واقعا همینطوره و تا خودت مادر نشی عمقشو حس نمیکنی
محبوبه
31 خرداد 92 0:22
سلام همنام دل مهربانم
این مادری گوارای وجود نابت

سلام همنام مهربان و خوش قلم من

مامان بنیتا
31 خرداد 92 3:11
عزیزم خیلی متن زیبا و دلنشینی بود
نازی خوشگل خانوم چه قدر نی نیه بانمک و خوردنی بودی عسلم

ممنون از این همه لطفی که به ما داری گلناز جون
هلسا
31 خرداد 92 8:10
سلام محبوبه ی عزیزم
خوبید دوست خوب؟ دلم براتون خیلی تنگ شده عزیزم
امیدوارم این عشق همیشگی بهترین لحظات رو براتون ثبت کنه
خاطرات قشنگی ثبت کردی و عکسهای زیبایی از الینای قشنگ و دوست داشتنی گذاشتی، خیلی دوستتون دارم
شاد باشید دوست خوبم

سلام هلسای مهربون
ممنونم عزیزم.ما هم همینطور دلتنگ بودیم عزیزم
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
من هم خیلی دوستت دارم و همیشه ازت انرژی مثبت میگیرم عزیزم
خاله ی امیرعلی
31 خرداد 92 12:34
عزییییییییییییییییییزم..
چ متنِ زیبایی؛ قشنگ عشق تووش موج میزد..
(مثِ اینکه خیلی خوابم میومده متوجه چند صفه ای بودنِ کامنتا نشدم فک کردم تایید نکردی..!)

ممنون عزیزم
اشکال نداره عزیزم آثار ورود نی نی جدیده احتمالا حسابی مشغول مهمونداری و نی نی داری هستین و مسئولیت امیرعلی وروجک هم با شماست
ارغوان
31 خرداد 92 17:58
عاشقانه هاتون پایدار ...

ممنونم عزززززیزم
تاابددونفره
1 تیر 92 9:20
عزیزم خصوصی


مامان احسان
1 تیر 92 10:26
سلام خواهری خوبی خوشی سلامتی دخترمون خوبه ببوس روی ماهشو .راستی در مورد اون موضوع با چند نفر دیگه هم مشورت کردم همه به اتفاق میگن که ....... .

سلام معصومه عزیزم ممنونم از وقتی که برای من گذاشتی عزیزم

مطهره
1 تیر 92 11:47
خدا حفظش کنه این جیگرو

واقعا مادربودن خیلی حس قشنگیه...با اینکه مادری میکنی دوباره بچه گی هم میکنی

خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
آره مطهره جون به نکته جالبی اشاره کردی من خودم از وقتی الینارو دارم کودک درونم فعالتر شده و حس میکنم به تعادل بیشتری رسیدم
فرزانه مامان آرین مهر
1 تیر 92 12:35
سلام دقیقا با نظرتون موافقم .خدا الینا جون را براتون حفظ کنه .چقدر زیبا نوشتید

ممنون دوست جونم
مانی محیا
1 تیر 92 13:00
چه عکس نازی.. مواظب حس قشنگت باش دوستم..

ممنون عزیزم...از چه لحاظ مواظبش باشم؟
مامان محمد فاضل
2 تیر 92 23:53
ایام به کام مانی جان
مامان روژینا
3 تیر 92 23:29
هر روز که می گذره منم بیشتر عاشق شما می شم ایشا... همیشه کانون خانوادتون گرم گرم گرم باشه
زیباترین گل پسر و گل بسر دنیا
4 تیر 92 14:37
سلام ممنون به سایت سر زدید دوستتون دارم عزیز شما ماشاالله بزرگ شده ماشالله
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 0:59
وااای چقدر عاشقانهخیلی قشنگ بود محبوبه جون. کاش اون لحظه هایی هم که از دست این فرشته کوچولوها و خرابکاری هاشون ناراحت میشیم و کم میاریم هم یاد این احساس ناب عاشقانه باشیم...یاد این باشیم که این حس قشنگ مادرانه رو مدیون همین کوچولوها هستیم... خدا الینا کوچولو رو براتون حفظ کنه
مامان کیان کوچولو
8 تیر 92 23:37
سلام عزیز خاله ... دلم تنگ شده بود واست عزیزم .... چه عکس خوشملی مامان برات گذاشته ...