الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

وزش باد پاییزی!

1392/7/30 10:21
نویسنده : مامان
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

   بادی میوزد....

می توانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی!

تصمیم نهایی با  خودِ توست....

  

سلام به دوستان عزیزمقلب

سلام به دخترمقلب به نفسم به عشقم به همه وجودمقلب

و چه جالب  که روز به روز بیشتر دوستت دارم دختر مهربونمقلب

دیروز بابا اومده بود خونه باباجون دنبالت دیده بود خوابی دلش نیومده بود بیدارت کنه! وقتی اومد دیدم تنهاست! خییییییلی ناراحت شدم و بهش گلایه کردم که چرا دختر نازمو نیاوردی؟!قهر تا عصر که اومدیم دنبالت خیلی دلم واست تنگ شده بود عزیزمبغل علیرغم اینکه هوا خیلی سرد شده  و بادهای شدید پاییزی هم شروع شده ، رفتیم بازار و لباس و کفش خریدیم برای شمالبخند

کفشهاتو همیشه از "ارسی پت و مت"  میخریم لبخند البته دنبال بوت بودم واست اما هنوز اجناس جدید نرسیده بود ...

=======================

تو مدرسه به مادرجون اینا بلیط تخفیف مینی پارک دادن اما اصلاً فرصت نمیشد که شما رو ببرم بالاخره یه روز با هم رفتیم اما چند تا  بلیط مونده هنوز لبخند

دوست داشتی مث این آقا پسر از سرسره بری بالا ! طفلک هر چی گفت بزار کمکت کنم اجازه ندادی و گفتی : خودم میتونم! از خود راضیمژه

نقاشی دستچشمک

و اما در مورد کلاس زبانت : مهد که فعلا کلاس زبان نداره ! و علیرغم اینکه از موسسه کارن راضی بودیم متاسفانه فقط یه ترم واستون کلاس گذاشتن تو اون مکان و برای ترمهای بعد گفتن باید برین موسسه کیش(شعبه دیگه شون) که وسط بازاره و جای پارک ندارهمتفکر بابا میگه موسسه رو عوض کنیم و بریم جایی که جای پارک داشته باشه و مجبور نشیم تو هوای سرد دخترمون رو مسافتی پیاده ببریم قلب حالا ببینیم چی میشه؟!متفکر

==========================

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

پگاه مامان آرتین
30 مهر 92 10:51
عزیزم مبارکت باشه خیلی قشنگه

ممنونم خاله جون
تا ابددونفره
30 مهر 92 10:51
سلام عزیزمچه جمله زیباییآخی نازی معلومه که روز به روز دوست داشتنی تر می شهبه به چه لباسای خوشگلی کفشاش چه بامزسعجب خوب دخترمون به خودش متکیه دیگه اعتماد به نفسشو برم عسیسماره خوب چه کاری همش یه جا باشه خیلی بهتره مخصوصا اونور که هوا خیلی سرد می شه تو زمستونمی بوسمتون

سلام نسترن جونبله خیلی تفکر برانگیزهممنونم دوست جونی ِ خودم تو خونه بب باباش میگفت اون آقا پسر که لباس آبی داشت به من گفت دستتو بده من ! من گفتم: نه من خودم بلدم بیام بالا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 مهر 92 12:27
وااای
اینجا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر عوض شده اینجا
رنگ و بوی نو گرفته

قالب ِ نو مبارک... سر ظهری ما رو متعجب کردی شدیدددددد

اوووخی... چقدر اون صحنه که پسره داره با الینا حرف میزنه، رمانتیکه

نقاشی و تمرکزش رو قربون....

کفش و لباس نو مفالککککککککککککک تو شادی ها بپوشی گل دخملی .........

دست ِ بابایی و مامانی ِ نازنین و مهربون و خوبت هم درد نکنه...

سلام هنوز کامنت ها رو تایید نکردم هااااا نخییییییییر... خواب نبودم.. دور کارهای تموم نشدنی ِ خونه بودم

سلااااااااااااااااااااااااااااااام به دوست بامعرفتم که هنوز کامنتهای خودش رو تایید نکرده اومده پیش من
ممنونم عزیزم.اون پسره خیلی مهربون و مودب بود و حس جنتلمنی ش گل کرده بود و هرکار کرد به الینا کمک کنه الینا زبر بار نرفت و خودش مستقل از سرسره رفت بالا راستی بعدش که رفت سراغ یه بازی دیگه اون پسره هم رفت دنبالش الینا بهش میگه : ای بابا!!!چرا من هر جا میرم میای دنبالم؟!!
مریم مامان سروش
30 مهر 92 12:49
مبارک باشه خوشگل خانومی. کفشای الینا ظاهر راحتی دارند. برخلاف اکثر کفشهای دخترونه که فقط خوشکلن و اصلاً راحت نیستند، هم خوشکله هم راحت.

سلام مریم جون.آره خیلی راحت و سبکه
مامان احسان
30 مهر 92 13:52
مبارکت باشه خاله جون محبوبه جون چه جالب من الان رفتم بیرون و یه شلوار خال خالی شبیه این شلوار الینا برای احسان خریدم اینم یه تفاهم دیگه


نرگس مامان باران
30 مهر 92 17:19
سلام عزیزم
خریدهای جدیدت مبارک ایشالا به سلامتی پپوشی
الهیییییییی چه هنرمندانه عکس دستشو میکشه


سلام گلم
ممنون نرگس جون
فرزانه مامان آرین مهر
30 مهر 92 18:17
سلام اول از همه مبارک قالب نو .خیلی قشنگه
مبارک لباسهاش باشه وانشالله به خوشی ازشون استفاده کنه
برای کلاس زبان زود نیست؟
میبوسم الینای عزیز رو

سلام فرزانه جون ممنون عزیزم
برای زبان زوده اما الینا خودش خیلی علاقه داره واسه همین فرستادمش کلاس ، چند روز پیش خودش یهو گفت چرا منو نمیبرین کلاس زبان؟مبخوام hello بخونم!!! بخاطر علاقه خودش میفرستم و هر لحظه احساس کنم خسته شده و دوست نداره اصرار نخواهم کرد...
فرزانه جون آرین مهر نازم رو ببوس
شهرزاد مامان نگار
30 مهر 92 20:47
سلام عزیزم کفش و لباس دخملی مبارک باشه . عکسای پارک هم خیلی قشنگه . همیشه به تفریح

سلام گلم.ممنونم
مامي كيانا
1 آبان 92 8:27
به به لباس نو مبارك
چقدر خوشگله
چه خوب كلاس زبان من هم تو فكرشم كه كيانا رو ببرم
آفرين به باباي مهربون
ميگم شما هم تو ميني پارك مشغول سرسره بازي بودي ديگه عزيزم
اون بالا چه ميكردي؟


ممنون دوست جونم
آره اگه علاقه داره حتما ببرش تو این سن یادگیریشون خیلی بالاست
نه بابا به اولین عکس نیگا کن! سرسره ش کوچولو بودالبته بدم نمیومد یه سری بخورم و بیفتم تو اون همه توپ
مامان الینا
1 آبان 92 8:44
الهی قربون اون دستای کوچولو و این دختر باسلیقه بشم من


خدا نکنه عزیزم.ممنون خانومی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 9:07












ترجمه ش با خودت...

یه جاهایی رو متوجه شدم فقط!!! امان از دست تو خیلی شیطونی
خواهر فرناز
1 آبان 92 9:23
مبارک باشه

ایشالا به شادی همش بپوشین

آفرین به دخترمون عجب شیطونیه ها

ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 9:24
مــحـبوبــﮧ جـפטּ

خـפشـگـل

خانــمے




* * * * *

فونت رو حال کردی؟


ای کلک اینارو از کجا میاری بلا خانوم؟
خواهر فرناز
1 آبان 92 9:27
قالب نو مبارک

راستی کلاس زبان زوده برای اینا جونا
میگن زبان را بافارسی قاطی میکنه براش سخته

نقاشی را ببین

آفرین

ممنونم
تحقیق کردم گفتن نوشتاری نباید باهاشون کار کرد اما گفتاری مشکلی نداره
منم خیلی اصرار ندارم خودش علاقه داره

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 10:55
ترجمه:

سلاااااااام عززززززززززززززززیزم

همینجور منتظرش موندم تا خوابم برد

تا اینکه عمو سبزی فروش اومد و

من از خواب پریدم و

با حالتی خواب آلود رفتم سبزی خریدم

الان هم خسته شدم از پاک کردنش...
_ _ __ ____ _ __ _ ________ _ __ ________

اوکی؟؟؟

خط 1 و 3و4و5 رو درست ترجمه کرده بودم

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 11:07
عید غدیر بر شما دوست ِ خوب و عزیز و مهربوووووووونم مبارک ...


┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★



ممنون عزیزم بر همه شیعیان مبارک
تا ابددونفره
1 آبان 92 13:50
سلام مهربونعزیزم جواب کامنتتو که دادم بعد تایید کردم نمی دونم چرا کامنتت پریدبعضی وقتا قاط می زنهببخشید

این حرفا چیه عزیزم دشمنت شرمنده باشه
مهرنوش مامان مهزیار
1 آبان 92 13:54
سلام عزیزم. کفش و لباس های دختر مبارک.
ما که هنوز کولرمون روشن
عزیزم موسسه رو عوض نکن . باید یه ذره بچه ها سختی بکشن . تازه اینکه سختی نیست شما میبریدش و مطمئناً پوشش مناسبی تنش میکنید.
البته این نظر من

سلام مهرنوش جونممنون عزیزم.انشاله بزودی اونجا هم هوای خنک پاییزی رو حس کنید
آخه مهرنوش جون سرمای اینجا خیلی خفنه!!! اونجا هم خیلی بد مسیره!!!حالا ببینیم چی میشه چون از موسسه ش راضی بودیم از طرفی یه ترم بیشتر نرفته و اگه بخوایم عوضش کنیم خیلی فرقی نداره
شهرزاد مامان حسین
1 آبان 92 14:49
وای چه خوش می گذره. هم خرید هم مینی پارک. دخترمون خودش مستقله و متکی به نفسه. به کمک کسی احتیاج نداره

همین استقلاال . اعتماد بنفسشون منو کشته
محبوبه
1 آبان 92 16:04
لباسای خوشگل دخملمون مبارکش.
ماشالله همه چی تو تنش قشنگه و برازنده

تفریحات و خوشی هاش همیشگی ایشالله

مرسی عزیزم لطف داری
مارال - مامان روشا
1 آبان 92 18:19
الینا خانوم خوشگلم لباس های نو مبارک
چه مینی پارک خوشگلی حتمن به خوشگل خانوم خیلی خوش گذشته میبینم که دوست هم پیدا کرده
خوش باشی عزیزم

ممنون خاله جون
سمانه مامان ستایش
4 آبان 92 2:02
سلاااام محبوبه جونمخوبی؟
ای جاااان عشق مادرانه
خرید های پاییزۀ الینا جونم مباااارک.به شادی ازشون استفاده کنه انشالا
چه سالن بازی تر و تمیزیاز این به بعد مجبوریم بیشتر ببریم بچه ها رو سالن بازی با سرد شدن هوا
عزززززیزم چه قشنگ داره عکس دستشو میکشه
قربونش برم که به پسره اجازه نداده کمکش کنه و خودش به همت خودش رفته بالای سرسرهبه این میگن شیرزن
محبوبه جون به نظرم بذاری 4سالش بشه برای کلاس زبان بهتره.الان خیلی کوچیکه واسه کلاس و قانون هاش.
حالا هر طور صلاح میدونید دوستم

به به سلام به سمانه عزیزم
آره باز هوا سرد شد و این مینی پارکها هم شلوغ! جاش تمییزه اما همیشه نگران هستم معلوم نیست آخرین بار کی ضدعفونی شده آخه!!!
سمانه پسره اینقدر مهربون بود همش میخواست الینا رو حمایت کنه اما الینا
اتفاقا سمانه جون هرجا رفتیم واسه ثبت نام گفتن باید 4 سالش شده باشه اما الینا خودش خیلی علاقه داره آخه از 7-8ماهگی خودم باهاش کار کردم و خیلی چیزها رو بلده و فکر کنم استعدادش تو زبان خوب باشه البته خودم خیلی اصرار ندارم و نمیخوام هیچ چیزی رو بهش تحمیل کنم و اصلا از آموزشهای زود خوشم نمیاد علرغم اینکه خیلی دوست داره و مدام میگه بالابالا و از این چیزا بخرین به حرفش گوش نمیدم و میگم به وقتش یاد میگری اما زبان رو چون خودم هم خیلی دوست دارم و علاقه شو میبینم بدم نمیاد زود یاد بگیره
سمانه مامان ستایش
4 آبان 92 2:03
میگم نمیشه اون بلیط تخفیفا رو بفرستی مااینجا استفاده کنیمصواب داره خووووومیخوام رو دستت نمونه

اتفاقا 50% تخفیف دارهخواهش میکنم عزیزم حیف که مخصوص همین مینی پارکه! خب شما به بهانه مینی پارک تشریف بیارین اینجا
سمانه مامان ستایش
4 آبان 92 2:07
محبوبه جون هرچی فکر کردم یادم نیومد صواب درسته یا ثواب


چیه خوووو نصفه شبی ادم اینطوری میشه دیگه
راستی عیدت هم با تاخیر مبارک

درستش ثوابه اما خیلی هم مهم نی گرفتیم منظورتو عزیزم خیلیه که اینموقع میتونی چشاتو باز نیگه داری من بودم سلام رو هم مینوشتم صلام!
مامی کوروش
4 آبان 92 9:06
اگر کوروش اونجا بود و الینا جون رو چپکی رو سرسره می دید می گفت : واییییی مامی این نی نی داره کار خطرناکی می کنه !


الینا هم تو جواب میگفت:اصدن نگران نباش رفیق! و تو یه چشم برهم زدنی میدیدی کوروش جونی داره چپکی از سرسره میره بالا!!!
تاابددونفره
4 آبان 92 9:31
سلام دوست خوبمدور روز تعطيلي دلم تنگ شده بودا


منم همینطور نسترن جون
الی مامی آراد
4 آبان 92 21:20
عزیزم مبارکت باشه چه خوبه همیشه از این بلیتها بدن

آره واقعاالهام جون قابلی نداره عزیزم،کاش چند تاشو میدادم شما استفاده کنی آخه الینا مریض شد نبردمش تو اون محیط به دختر عموم هم هر چی گفتم بیا بچه هاتو ببر نبرد و تاریخ بلیط ها تموم شد!
مادر کوثر
6 آبان 92 10:11
خریدهات مبارک

بازی نوش جونت

همیشه موفق باشی

ممنون خاله جون
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 1:54
همیشه شاد باشی عزیز دلمممممممم
خریدای خوشگلتم مبارکککککک


ممنون خاله جون
مامان محمدرهام جون
7 آبان 92 16:47
سلاااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام

لباسات خوشگله گلم مبارکت باشه انشالله به شادی وتندرستی ازشون استفاده کنی،خااااااااااااانومم چه کیفی کرده،همیشه به گردش وشادی عزیزای دلم

سلاااااااااام به سمانه جون
ممنون خاله جونی