الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

راستی چه شد؟

1392/9/5 10:52
نویسنده : مامان
414 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه است که با هر بار شنیدن صدای ناز و مهربانت از پشت گوشی تلفن قلبم میریزد؟!

چگونه است که هر روز با دیدن چهره شاد و خندانت که از پشت شیشه ماشین انتظار آمدن مرا میکشی، دلم میریزد؟!

چگونه است که همیشه دلتنگ توام ! حتی زمانی که تو را محکم در آغوش دارم باز هم دلتنگت هستم ؟!

چگونه است که تمام خستگی ها و تنش ها و استرس هایم با دیدن برق چشمان زیبا و معصومت فراموش میشوند و میروند پی کارشان و من میمانم و تو و چشمانت که نگریستن به آنها  برترین لذت دنیاست برای من؟!

 

قسم به عشقمون قسم
همش برات دلواپسم
قرار نبود اینجوری شه
یهو بشی همه کسم

راستی چی شد ، چه جوری شد
اینجوری عاشقت شدم
شاید میگم تقصیر توست
تا کم شه از جرم خودم

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
5 آذر 92 9:58
چه عشقولانه ... حرف دلِ همه مادرا رو گفتی دوستم این ترانه شهرام هم خیلی دوست دارم خیلی احساسیه
مامان
پاسخ
اما فکر کنم خواننده ش معین باشه
مامی کوروش
5 آذر 92 10:02
چسبید این پستت محبوبه جون . اصن پیشنهاد بدیم همه یه همچین پستی بذارن بخونیم و مادرها کنار هم سینه بزنیم !
مامان
پاسخ
هی واااای من!
مامی کوروش
5 آذر 92 10:43
عزیزم ایشون با سابقه ای کمتر از بنده ، همون حکم معاونت کل رو دارن . چی خیال کردی !!!
مامان
پاسخ
ایــــــــول!
مامی کوروش
5 آذر 92 10:54
به خاطر شایستگی شون ، به قول مدیر ام و ر مدیونید فک کنید پا رت ی داشته
مامان
پاسخ
مریم مامان سروش
5 آذر 92 11:54
خدا حفظش کنه.
مامان
پاسخ
شیدا مامان الینا
5 آذر 92 12:16
به به چه عاشقانه و دلنشین مادر عشقی بی ریا و .... به قول شاعر : کجاست مادر کجاست گهواره من .......بیا منو ببر نوازشم کـــــن دلم آغوش بی دغدغه می خواد
مامان
پاسخ
بله و با صدای خواننده محبوبم که فوق العاده هم هست این شعر.ممنون عزیزم
تا ابددونفره
5 آذر 92 12:23
سلام مهربونآخی عزیزم چقدر زیبا و قشنگخوشبحال الینا جون که یه مامان به این مهرررررررررربوووووونی وبا احساسی دارهخدا واسه هم دیگه حفظتون کنهترانه انتخابی رو عشق است
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونم مامان که میشی خواه ناخواه اینجوری میشی عزیزمانشاله زودتر این حسو تجربه کنی دوست جونی ِ خودم
مامي كيانا
5 آذر 92 12:24
واقعا چي شد؟ يكي بياد جواب ما رو بده؟ وقتي ميرم مهد دنبالش تا از پله ها بياد پايين همچين دلم براش تالاب تولوب ميزنه دلم ميخواد همين چندتا پله با هم يكي شه زودتر بياد تو بغلم ميدوني چيه؟ اينها همه عشقه عشق ناااااااااااااااااااااااااااب رو بايد تو همين لحظات جستجو كرد محبوبه جونم آپيم
مامان
پاسخ
واقعا عشق ناب و خالص همین عشق مادر به فرزنده
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
5 آذر 92 13:23
آره دوستم حق با شماست نمیدونم چرا حس کردم شهرام خونده باشتش
مامان
پاسخ
چون شهرام هم همیشه احساسی میخونه البته وقتی گفتی من یه آن شک کردم گفتم شاید من اشتباه میکنمبعد سرچ زدم دیدم نه معین خونده! البته فرقی نداره مهم متن ترانه ست
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 13:52
و در ادامه، معین میخونه که: شايد مي‌گم تقصير توست تا کم شه از جرم خودم به ملاقاتت اومدم ببين که دل سپرده داري چگونه عمري از احساس عشق شدي فراري نگاهم کن دلم را عاشقانه هديه کردم تو دريا باش و من جويبار عشق و در تو جاري من از پروانه بودن ها من از ديوانه بودن من از بازي يک شعله‌ي سوزنده که آتش زده بر دامان پروانه نمي ترسم من از هيچ بودن از عشق نداشتن از بي‌کسي و خلوت انسان‌ها مي‌ترسم راستي چي‌شد چه‌جوري شد اين‌جوري عاشقت شدم
مامان
پاسخ
ای جانحفظ بودی ؟
مامان احسان
5 آذر 92 14:11
سلام عشقم خوبی ببخش من یکشنبه ها و سه شنبه ها کلاس برنامه نویسی میرم دیروز هم کمی کسالت داشتم پیچوندمو و نیومدم اداره تو خوبی الینا خوبه چه خوشگل نوشتی کیف کردم میبوسمت نازنینم
مامان
پاسخ
سلام معصومه جونمموفق باشی عزیزمخدا بد نده عزیزم چی شده؟ ممنونم معصومه عزیزم
مامان روژینا
5 آذر 92 16:13
اون که معلومه چجوری شد اما چه جوری شد شدی عشق ؟بووووووووووووووووووووووس بعدشم محبوبه چه جوریه که تو وقت می کنی این همه اهنگ گوش بدی ؟!!!!
مامان
پاسخ
اگه بگم تو زندگیم برنامه ریزی دارم و به همه کارام میرسم خیلی مغرورانه و پز نوشتانه به نظر میرسه نه؟!
مارال - مامان روشا
5 آذر 92 22:27
خیلی زیبا
مامان
پاسخ
سمانه مامان ستایش
6 آذر 92 2:17
محبوبه جونم احساس میکنم دلت گرفته دوستم؟چرا؟نبینم دوست جونم ناراحت باشه. جواب کامنتای پست قبلو انگار یکم بی حوصله دادی،پست رمزدار گذاشتی،الانم این پست...نمیدونم چرا حس کردم یجورایی سرحال نیستی و گرفته ای دوستم امیدوارم حسم درست نباشه عزیزم. الینا جون بهتر شده؟ انشالا که زودتر خوب خوب بشه عزیز دلم
مامان
پاسخ
آره دوستم درست حدس زدی اینروزا دلم گرفته! اما دلیل خاصی نداره! فقط دلم گرفته!شاید هم دلیلش سرفه های مکرر و بی وقفه الینا باشه نمیدونم؟! ممنونم سمانه جون که با وجود اینکه اینروزها زیاد نمیتونی بیای نت، باز هم خبرمو میگیری و حواست بهم هست عزیزم
مامان احسان
6 آذر 92 8:45
سلام عزیزم خوبم خدا رو شکر نگران نباش .
مامان
پاسخ
خداروشکر
مامان آنیسا
6 آذر 92 10:45
واقعا زیبا بود
مامان
پاسخ
مانی محیا
6 آذر 92 11:14
آخی نازی. شما فقط با بانکیها همنظر نیستی. الکی واسه خودتون گروه درست نکنید من یه پست با همین مضمون و همین آهنگ پارسال گذاشتم.. الان فرصت ندارم پیدا کنم. پس ما همه مثل همیم
مامان
پاسخ
ای خاهر جان این درد مشترک همه شاغلینه بانکی و غیر بانکی نداره...
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
6 آذر 92 11:57
سلاااااااااام عززززززززززززیزم آخه منو چه به حفظ کردن ِ شعر... اون هم کیییی؟! معین! copy و paste کردم از جایی. باز باید یادآوریت کنم؟
مامان
پاسخ
مگه معین بنده خدا چشه؟! اتفاقا صدای آرامش بخشی داره اتفاقا وقتی داشتم مینوشتم خواستم بنویسم کپی پیست کردی ها!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
6 آذر 92 14:37
همه ی بانکی ها به جای خواهر می نویسن: خاهر؟
مامان
پاسخ
همه شاغلین! مث شما که بجای لطفا مینویسین لدفن !
سعیده ، مامان هومان
6 آذر 92 19:09
چقدر زیبا چقدر دلنشین و چه عکس محشری
مامان
پاسخ
کجایی رفیق؟! دیر آپ میکنی؟!بهت سر زدم دیدم خبری نیست!
مامان روژینا
6 آذر 92 19:42
تو کامنت قبل یه کلمه جا مونده بود منظورم این بود که چجوری شد شد عششششششق من ؟؟؟؟؟ خوشم میاد تو هم اصلا نفهمیدیا سرفه هاش چطوره ؟ بهتر شده دخملمون یا نه ؟
مامان
پاسخ
مهم مفهوم بود که رسونده بودی نخواستم ضایع ت کنم خو رفیق!حالا یه بار بهت فرجه دادما!ولی خداییش متوجه نشده بودم! آخه میدونی به ظواهر هیچ توجهی ندارم مهم باطن و محتواست!!! سرفه هاش کمی بهتره اما هست هنوز...
مامان پارمیدا
6 آذر 92 21:47
احساس زیباییه احساس یک مادر
مامان
پاسخ
ندا
6 آذر 92 23:34
اتفاقا منم خیلی این روزا دلم گرفته دوباره اون حسای بد برگشته دیوونه شدم دوباره محبوب چکار کنم کمک
مامان
پاسخ
هی وای من! ندا ؟!!! دوباره ؟!!!! پاشو بیا بجنورد یه کم با هم حرف بزنیم خو!!!!!!
★ مامان آینده یه فسقلی ★
7 آذر 92 2:59
دلت آب نسترن جون، وبلاگشو آپ کرد، منم همون لحظه دیدم تااااازههههه، یادت هم کردیم نصفه شبی. برو ببین، تا کیییییفور شی. بابای...
مامان
پاسخ
رفتم دیدم! خیییییییییییلی سورپرایز شدم و الیته کمی هم خجالت کشیدم قربون شما دوستان خوب و هنرمند و مهربون
مامان کیارش
7 آذر 92 9:16
عزیزم چقدر قشنگ واسه دخترت نوشتی دوست داشتم راستی اون پست بعدی رو هم خوندم بلا چطوری رفته بالای مبل حتما از بچه های دیگه یاد گرفته
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم کلاً از وقتی رفته مهد خیلی شر شده چون اکثر همبازی هاش پسرن !
ندا
7 آذر 92 16:44
عشقت رسد به فریاد گر خود بسان حافظ قران زبر بخوانی در 14 روایت.راستی سریال کوزی گونی میبینی؟
مامان
پاسخ
. نه نمیبینم نداریم اون اسمشو نبرو! راستی ندا دیشب یاد بافتنی هات افتادم اون ژاکتی رنگی رنگی که تو خوابگاه بافتی واسه خودت یادش بخیرهنوزم می بافی ؟ واسه هستی بافتنی میکنی؟
مامان محمدرهام جون
9 آذر 92 10:24
عزیزززززززززززززززززم چه ناب وپاک وبا احساس صدای معین تو ذهنم میچرخید عاشق خودت ونازدخترتمممممممممممممم
مامان
پاسخ
آؤه صداش خیلی آرامش بخشه
مامان آیسو وآیسا
9 آذر 92 18:03
به به دوست جوووون
مامان
پاسخ
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 1:04
خیلی خوشگل بود.احساس ناب مادرانه
مامان
پاسخ