الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

لوند و دلبرانه!

1392/9/20 7:24
نویسنده : مامان
3,655 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره حال مادرجون مهری بد شدناراحت دیشب بابا تا دير وقت بیمارستان بود من و شما تنها بودیم.... اولش کلی بازی کردیم


بعدش  خوابت گرفت و عليرغم اینکه ديروز کلی سی دی تماشا کرده بودی دوباره بهانه کامپیوترو گرفتی و من دیگه بهت اجازه ندادم سی دی ببینی و  تو هم شروع کردی به بهانه گرفتن و گریه کردن.و اصرار به دیدن سی دی .

اما من تحویلت نگرفتم و سرگرم کار خودم شدم ! تایم گرفتم دقیقا بیست دقیقه با صدای بلند گریه کردی! خیلی ناراحت بودم و دلم ریش ریش میشد اما خودمو کنترل کردم و بغلت نکردم. از گریه الکی و بی دلیل و یا گریه برای زورکی بدست آوردن چیزی خیییییییلی کفری میشم! بخاطر خودت و تربیت خودت بغلت نکردم اما تو دلم آشوب بودناراحت دلم میسوخت با این مریضی و سرفه های بدجور کلی هم گریه کردی دل شکسته آخرش که دیدی فایده نداره خودت اومدی بغلم و همو بوسیدیم و دوباره روابط حسنه شد .لبخند

بغلت کردم رفتیم رو تخت  کتاب "ساراسام " رو برات خوندم ، کلی نوازشت کردم ، کلی باهات صحبت کردم که اگه گریه بیخودی بکنی من ناراحت میشم و هر چقدر هم داد بزنی من بغلت نمیکنم و اينكه باید به قوانین خونه احترام بزاری،  کلی نازت دادم ، کلی بوسیدمت ، کلی بوئیدمت ، کم کم خوابیدی ...تو خواب هم دل میزدی... بمیرم واست .ناراحت

فرشته کوچولوی خودم خیـــــــــــــــــــــلی دوســـــــــــِت دارم قلب تو همه دنیای منـــــــــــــــــــــیقلب قربوووووووووووون اون چشای ناز و خوشگلت بشم دوست ندارم اشکتو ببینم مامانیماچ

(جایگاه قهر کردن هات! قهرزبان)

==================================================

پ.ن: قضيه "نسبيت" كه تو پست قبل بهش اشاره كردم يني اين كه سه ساعت بازي با يه دختر ناز واست نيم ساعت بگذره و نيم ساعت گريه همون دختر ناز واست حكم سه ساعت داشته باشه!خیال باطل

بي ربط نوشتچشمک: بیشتر اوقات شنیدن یه آهنگ خاص تداعی بخش شبهای زیبا و هیجانی نامزدی و عروسیمون هست ، آهنگی که منو یادِ شب نامزدیم میندازه ترانه بیژن مرتضوی  با عنوان " لوند "   هست كه  هنوز هم با شنیدنش طپش قلب میگیرم قلب

تو از چرخش یک رقص /تو خلوت شبانه

يا از متن یه تصویر/ لوند و دلبرانه

تو از کجا شکفتی/ تو از کجای قصه

که شب نیلوفری شه /مثل دنیای قصه

از آفاق کدوم قصه شکفتی/ که هم پرواز رویا نازنيني

که مثل شوق آزادی زلالی/ مثل حس رهایی دلنشینی

شب از اسم تو گلبارون/ من از عطر عبور تو

نگاه آینه پر شد از/ گل سرخ حضور تو

ردای عشق پوشید شب خاکستری پوش

چراغون شد از آغاز/ حریم سرد خاموش

من و خاکستر شعر/ تو و گل باد روشن

ببادم دادی اما/ نجاتم دادی از من

خیال باطليادش بخير........قلب

 

آهنگ مخصوص شما چیه؟چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
20 آذر 92 13:37
آخی بنده خدا مادر جون مهری آره دوستم حق با شماست یه وقتایی آدم نمیتونه در برابر ِ صدای گریه عزیزش دوم بیاره جدا این آهنگ ِ مخصوص ِ شما بود مال ما رو برو خصوصییتو بخون
مامان
پاسخ
خیلی سخت بود منصوره جون اما سعی کردم خودمو کنترل کنم تا دست از این عادتش برداره وای آهنگ مخصوصتون یادش بخیر چقدر باهاش میرقصیدیم
مامان احسان
20 آذر 92 13:58
واااای محبوبه باور میکنی این آهنگ یکی از آهنگهایی که من مدام گوش میدمو و ازش سیر نمیشم
مامان
پاسخ
یه تفاهم دیگه
مامان آیسو وآیسا
20 آذر 92 14:02
امیدوارم حال مادر شوهرتون بهتر بشه...وای عزیزم گریه نکن حیف چشمای خشگلت نیست....قهر کردناشو ببین دخملی رو آهنگ مخصوصتم خیلی قشنگه دوست جوون من یه دونه اهنگ ندارم فکر کنم یه صد تایی باشه بوس برا الینای ناززززم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزماین قهر کردنش مارو کشته بخدا صد تا؟!!!!!!!!!!! بابا دست مریزاد!
تا ابددونفره
20 آذر 92 14:35
سلام عزیزموااای خدا جون دوباره مریضی مادر جونآخی الینا جون چقدر گریه کردهاما مامانی خوب می تونی خودتو کنترل کنی یا..خیلی ها زود تسلیم میشنمطمئننا واسه تربیتش لازمهآخیی چه جای قهر باحالیحالا کجا هست اونجااون عکس رو دیوار چه بانمکهآخییییییییی عزیزم این آهنگ تو میکس فیلم عروسی منم هست تو قسمت فضای سبزو آهنگ اون دوتا مست چشات ابی..خیلی دوسش دارم و خودم گفتم تو فیلممون بزارن واسمون و همش روی من زوم بشه
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونبله متاسفانه آره ولی کار خیلی سخته نسترن جون که در برابر گریه جگر گوشه ت ساکت بمونی خیلی دل میخواد اما خب بقول شما لازمه دیگه همیشه میره اینجا قهر میکنه اتاق خودشه پشت ستون اِ چه جالب چه وجه اشتراکی منم این آهنگ ابی رو خیلی دوست دارم و واقعا هم انتخاب درستی کردی عزیزم چون مناسب چشای خوشگلت و مست نگاهت هم هست دوست خوشگلم
مامان امیرحسین
20 آذر 92 15:11
واااای چه خوبه که اینقدر به تربیت بچه مقیدی.البته بهتره اینجور وقتها نزاری گریه کنه و حواسش رو به یه چیز دیگه پرت کنی تا خودت هم دلت نسوزهالبته گاهی دلسوزیهای بیجای دیگران اگر در جمع باشه همه ی رشته ها رو پنبه میکنهبا اجازه لینکت کردم
مامان
پاسخ
ـآخه وقتی باهاش صحبت میکردم بیشتر جیغ میکشید! بله دوستم کاملا باهات موافقم مثلا خونواده خودم از بس دوسش دارن اجازه میدن هر کار دلش میخواد انجام بده و با من هم دعوا میکنن میگن بچه ست اذیتش نکن اما مگه میشه بیخیال تربیت بچه شد؟ ممنون عزیزم
زهرا مامان ارتا
20 آذر 92 18:09
محبوبه جون با تاخیر تولدت مبارک از طریق مامان فسقلی متوجه شدم ایشالاه همیشه پاینده باشی و جمع مهربونتون با دوام چه جایگاه قهر بامزه ای
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جونآره دوست عزیزم خیلی به من لطف داره جایگاه قهر
مارال - مامان روشا
20 آذر 92 18:49
امیدوارم مامان جون مهری زودتر حالشون خوب بشه محبوبه جون خیلی خوبه که میتونی خودت رو در برابر گریه های الکی دختر خوشگلت نگهداری من و بابایی روشا تازه داریم سعی میکنیم این روش رو انجام بدیم اما خیلی سخته روشای من خیلی بد شده برای هرچی که میخواد یا نمیخواد داد و گریه و بهم زدن وسایل اطرافش میشه وسیله رسیدن به اهدافش، به قول دکترش چون این مدت به خاظر بیماریش خیلی تحت حمایت و برآورده شدن خواسته هایش توسط شما بوده اینطوری شده این قضیه نسبیتی که گفتی واقعن برای من هم ثابت شده
مامان
پاسخ
سلام مارال جون و ممنون بابت دعای قشنگتون چاره ای جز این نیست آخه خیلی عصبی میشم وقتی گریه و داد و بیداد بیخودی میکنه یه چند باری که محلشون ندیم میفهمن با اینکار به نتیجه نمیرسن و تغییر رویه میدن ولی واقعا خودم هم تا جند ساعت بهم میریزم و عصبی میشم وقتی یاد گریه ها و اشکهاش و هق هق زدنهاش میفتم به نظر منم حق با دکتر روشا جونه آخه ما هم وقتی الینا مریض میشه زیادی گوش به فرمانش میشیم
مریم مامان سروش
20 آذر 92 19:17
طفلکی چقدر گریه کرده. من دلم گرفت. خوابش هم می‌اومده.
مامان
پاسخ
اصلا بخاطر همین که خوابش میومد دنبال بهانه میگشت تا گریه کنه خسته شه و بخوابه و من خیلی لجم میگیره از این اخلاقش
محبوبه
20 آذر 92 21:55
سلام عزیزم الهی بلا دور باشه هم از مادر جون و هم از الینای عزیز ما هم گاها داریم بساط لجبازی و بهانه گیری های نابجا منم مثل شماست عکس العملم
مامان
پاسخ
سلام محبوبه جونممنونم عزیزم خب اینم یه خاصیت همنام بودنه دیگه
★ مامان آینده یه فسقلی ★
21 آذر 92 1:42
اول بگم که من اصلا اهنگ مخصوصی ندارم، جوگیرم، یهو اینقدر گیر میدم به یه ترانه یا اهنگی. اینقدر گووووووش میکنم .... بعد از مدتی ازش زده میشم، به راحتی میذارمش کنار و میرم سراغ ترانه بعدی. خباثت رو عششششق است...
مامان
پاسخ
البته منم همینطورم کلی آهنگ هست که دوست دارم اما منظورم آهنگ شب ِ عروسی بود ینی چه آهنگی شما رو یاد شب ِ عروسیتون میندازه حالا بدو بیا جوابمو بده؟
★ مامان آینده یه فسقلی ★
21 آذر 92 1:47
ای جان، این بجه چقدر اذیت شده، ولی خب، از یه طرف هم حق با مامانیه ای داد ایشالا مادر جون مهری، زود زود خوب بشن...
مامان
پاسخ
شرایط خیلی سختیه که جگر گوشه ت جلوی چشات کلی گریه کنه و تو مجبور باشی خودتو بی تفاوت نشون بدی اما خب لازمه ممنون دوست خوب و مهربون ِ من
★ مامان آینده یه فسقلی ★
21 آذر 92 1:48
بابا ولموووون کن با اون قانون نسبیت هر وقت می خونمش، کلی فسفر میسوزونه مغژم...
مامان
پاسخ
بده مگه؟! بزار کالری ِ این غذاهای خوشگل موشگل و خوشمزه ای که میپزی یه جا مصرف بشه خو!
تا ابددونفره
21 آذر 92 11:34
سلام عزیزممحبوبه جونم کامنتی که دیروز واسه این پست گذاشتم نرسیده آیا
مامان
پاسخ
عزیزم جواب داده بودم اما یادم رفته بود تیک تایید رو بزنم شرمنده
مه لقا
21 آذر 92 13:13
سلام من خواننده خاموشتون هستمچه حوصله ای دارین این چرندیات رو مینویسین؟ حالم از هر چی بچه ست بهم میخوره خب که چی؟آهنگ مخصوص؟ ینی که خیلی خوشبختی الان؟ بابا فهمیدیم هم زندگیت خوبه هم خوشبختی هم شوهر خوشگل و خوش تیپی داری حرف دیگه ای هم هست که بفهمیم؟
مامان
پاسخ
سلام به خواننده خاموشم! ببین عزیزم شما تو انتخاب اینکه چی بخونی کاملا آزادی و هیچ اجباری هم نیست... از اونجاییکه کاملا مشخصه که دچار اختلالات عاطفی هستی هیچ جوابی ندارم بهتون بدم! ممنون که داشتنیهام و خوشبختیمو بهم یادآوری کردی خدا رو صد هزار مرتبه شکر میکنم...
مامان آرسام
21 آذر 92 13:39
سلام.ایشالا خدا به خودتون و خونوادتون سلامتی بده و هر چه زودتر حالشون خوب بشه الینا جون عجب جایگاه قهری داری منم آهنگ عسل خانوم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون بابت دعای قشنگت خاله جون همیشه میرم اونجا و سرمو میکنم پشت ستون و قهر میکنم آخی...عسل خانوم...
مامان گیسو جون
21 آذر 92 13:41
سلام عزیزم بابا ملت دیوانه شدن به خدا اینا چیه برامون می نویسن موندم به خدا همینا باعث شده رمزی بنویسم ان شاا... حال مادرجون بهتر بشه ای وای عزیزممممممم چرا گریه کردی قشنگم آفرین به اینهمه اهمیت که به تربیت دختر نازت می دی من آهنگ هایده به اسم سوغاتی رو خیلی می دوسم زیاد خصوصی داری
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چی بگم والاآدم تو دنیای مجازی هم نمیتونه آزاد باشه گویا منم آهنگهای هایده و مهستی رو خیلی دوست دارم بابت خصوصی ممنون عزیزم خیلی استفاده کردم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 آذر 92 14:09
سلام دوست جونی. خیصوصی
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
21 آذر 92 14:59
عزیزم مرسی از این همه لطفتچشات خوشگل می بینه مهربونآخر هفته خوش بگذره عزیزم
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
21 آذر 92 19:24
عزیزم سلامداشتم جواب کامنتمو می خوندم که چشم به کامنت پایینی افتاد.وااااااااااای اینقد لجم گرفتو عصبانی شدم که نگوچه آدمای بیخودو ناجوری پیدا می شن باید بگم خیلی خوشم اومد از جواب دندون شکنی که بهش دادیواقعا دستت درد نکنه واقعا از لحاظ روحی و روانی دچار مشکله که اینطوری در مورد این فرشته های ناز و کوچولو صحبت می کنهکمبود داره
مامان
پاسخ
میبینی ترو خدا! آخه من موندم کی مجبورش کرده بیاد اینجا رو بخونه خو؟! اتفاقا نسترن جون وقتی کامنتشو دیدم یاد اون جمله ی قشنگی که برا پست ثابتت نوشتی افتادم بعدشم تا حالا تو پستهای من خوندی که من نوشته باشم همسرم خوشگل و خوش تیپه؟!! عجبا و شگفتا !
مامان پارمیدا
21 آذر 92 23:28
آخی انشالله هرچه زودتر حال مامان مهری تون خوب بشه . مامانی آفرین خوب مقاومت کردی در مقابل گریه ها . تحملش سخته ولی به نفع بچه ست
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم آره خیلی سخته ولی باید در برابرش مقاومت کرد
نیلوفر
23 آذر 92 18:12
_____8888888888____________________ ____888888888888888_________________ __888888822222228888________________ _88888822222222288888_______________ 888888222222222228888822228888______ 888882222222222222288222222222888___ 8888822222222222222222222222222288__ _8888822222222222222222222222222_88_ __88888222222222222222222222222__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888_ ______8882222222222222222_____8888__ _______888822222222222______888888__ ________8888882222______88888888____ _________888888_____888888888_______ __________88888888888888____________ ___________8888888888_______________ ____________8888888_________________ _____________88888__________________ ______________888___________________ _______________8____________________امیدوارم هرچه زودتر حالشون خوب بشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان احسان
23 آذر 92 20:57
وای چه باحال جوابشو دادی
مامان
پاسخ
مامان احسان
23 آذر 92 21:00
سلام عشقم خوبید؟ حال مادر جون چطوره؟راستی چه جواب باحالی به خواننده خاموشت دادی
مامان
پاسخ
سلام معصومه جونمبهترن شکر خدا من موندم کسی که بچه دوست نداره چرا میاد وب بچه ها رو میخونه انگار ما غل و زنجیرش کردیم که تروخدا بیا بخون!!!
najme
23 آذر 92 22:36
به نام خدا توی سایت رسمی عموپورنگ قسمت آیینه برای پدرمادر هاست!چون خودشون توصیه کردند که بگیم منم گفتم http://farziaee.ir/
تاابددونفره
23 آذر 92 23:03
عزيزم امروز نبودي دلتنگت شديم
مامان
پاسخ
ممنوووووووون دوست جونممنم خیییییییلی دلم تنگ شده بود
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 1:39
سلاااام محبوبه جووونم دلم کلی براتون تنگ شده بود. ای جااااانم الیناچقدر رنگ صورتی بهش میاد ماشالا وااااای دوستم درکت میکنم...خیلی بده وقتی مجبوری بهشون بی محلی کنی من نظرم اینه که چون همیشه کسی هست بجز مامان که اینجور مواقع تحویلشون میگیره و نازشونو میخره و نمیذاره گریه شون طولانی بشه،اینا هم عادت کردن با گریه کارشونو پیش ببرن،چون میدونن نازشون و گریه های الکی شون خریدار داره چند شب پیش ستایش رو سر یه چیزی دعوا کردم و کاملا حق با من بود...باباشم خونه نبود،زد زیر گریه و تو گریه هاش میگفت بابا حسین کجایی؟یعنی باباش بیاد قربون صدقه اش بره و به خواسته اش برسه عالمی داریم ما با این وروجکا بخدا
مامان
پاسخ
سلااااااااام به دوست جون جونی ِ خودم منم خیلی دلم واست تنگ میشه عزززززیززززززززم ولی به تصمیمی هم که گرفتی احترام میزارم و منتظر حضور پررنگ مجددت خواهم موند دقیقا همینطوره که میگی سمانه جون...ما از اینور تربیتشون میکنیم مامان بزرگ و بابابزرگها از اونطرف خنثی میکنن اااااااای جونم ستایش نازم باباشو صدا میکرده شیطون بلای زبل از طرف من بچلونش
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 1:41
عزززززیزم چه جای دنجی هم داره واسه قهر کردناش اِ اون چادر بازیهچه استیکر قشنگی داره دیوار اتاقش با اون قضیۀ نسبیت هم کاملاااا موافقم
مامان
پاسخ
آؤه مث کبک سرشو میبره پشت ستون فکر میکنه ما نمیبینیمش! دیدیش بالاخره؟! ممنون عزیزم راستی خودش چسبوندتش ها مرسی دوستم که وقت میزاری و خط به خط میخونی
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 1:47
بابت اون بی ربط نوشت هم چندتا آهنگ هستن که شدیدا منو یاد روزای قبل از عقد و دوران عقدمون میندازنیکیش آهنگ "عاشق شدم" بنیامین بود که خییییلی خاطره باهاش دارمیادمه بهار سال 85 بود که آلبومش اومد بیرون و کلی ترکوند... یه آهنگ دیگه هم که خییییلی دوستش دارم و منو میبره به اون روزا آهنگ حنا خانوم ابی که همسری بجای حناخانوم هاش میگفت سَمی خانوم(دوروبریام به من میگن سَمی مخفف سمانه.میم رو با تشدید نخونیشااااا) مرسی دوست جووونم با این بی ربط نوشتت کلی یاد جوونیام کردم
مامان
پاسخ
واااااااای سمانه چه تفاهمی منم این آلبوم بنیامین رو دقیقا به همین دلیل دوست دارم چون ما هم سال 85 عقد کردیم و با این آلبوم خیلی خاطره داریم سمی خانوم دوستم چرا به خودت شک میبری ما ...بکنیم سمی رو با تشدید بخونیم دیگه از حالا به بعد هر وقت این آهنگو بشنوم یاد " سمی خانوم" میفتم
بهاره مامان ونداد
25 آذر 92 0:09
وای جونم چه رنگ صورتی به دخملی میاد حق رو بهت میدم محبوبه جون خیلی سخته ادم بتونه مقاومت کنه برابر این همه گریه خیل محکم بودی دوست جون من که رسما اعلام میکنم نمی تونم بابت این بی ربط نوشت کلی روحمون رو شاد وخاطرات دوران جونی رو زنده کردی دوست جونی هاااا بدیش اینه که ما با همه اهنگ ها خاطره داریم قربونش برم یکی دوتا نیست که ولی فکر کنم اون اهنگ دوستت د ارم فریدون از همه پیشتاز تره
مامان
پاسخ
ممنون عزيزمكار بسيااااااااار سختيه بهاره جون اما گاهي لازمه اي جان...صداي فريدون رو خيلي دوست ميدارم
مامان الینا
25 آذر 92 9:52
عزیزم هر چند سخته ولی کار درست رو انجام میدی الینا هم هروقت اینطوری قهر میکنه میره کنار یخچال میشینه اهنگ من اهنگی هست که اسم خواننده اش الان یادم نمیاد متنش این بود تو رو از بین صدها گل جدا کردم .....
مامان
پاسخ
پس تو قهر هم مشتركن اليناها واااااااااي من عاشق اين آهنگم خواننده ش فرزين هستش كه الان تو قيد حيات نيست
مامان نازدونه ها
26 آذر 92 8:50
اميد كه تا الان حال مادرجون خوب شده باشه هر چي فكر كردم يه آهنگ خاص يادم نيومد با چند تا آهنگ خاطره داشتيم ((:
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محمدرهام جون
26 آذر 92 11:29
سلام سلام هزاروسیصدتا سلام انشالله مادرجون مهری زودتر لباس سلامت وعافیت بپوشنقربونت برم خاله جونی وااااااااای محل قهر وببین تورو خدا عزیزمییییییییییییی عروسک خوب شدی خوشگل خاله؟؟ محبوبه جون تو یه مادر بینظیری مرحبـــــــــــــــــــــــــــا به به لوند ودلبرانههمیشه تندرست وعاشق ودلبرانه باشید
مامان
پاسخ
سلام و هزاران سلام به دوست جونی ِ مهربونم خوب که نه اما بهترم خاله جون ممنون ممنون سمانه جونممحمدرهام عزیزم رو از طرف من ببوس
شهرزاد
26 آذر 92 18:43
آفرین چه مامان خوبی واقعا" خوب بودن به این نیست که تا بچه گریه کرد کاری رو که می خواد اجازه بدی انجام بده مادر باید محکم و جدی باشه که البته این کار راحتی نیست چون ما مامانا بچه هامونو خییییییییییییلی دوست داریم و تحمل گریه هاشونو نداریم آفرین به مادر خوبی که داری الینا جووون ....منم هر وقت آهنگ شب شد و آسمون پر از ستاره ....دنیا دیگه عروسی مثل تو نداره رو می شنوم یاد عروسیم میفتم ! البته مطمین نیستم که خوشم میاد یا نه! ...چه گل دختر خوبی که اتاقشو خودش تمیز می کنه آفرین کلی واسه تیپ و جای قهرش خندیدم
مامان
پاسخ
ای جان چرا مطمئن نیستی؟حتما خیییلی استرس داشتی تیپش که منو کشتهههههه
lمامان شیدا
27 آذر 92 1:45
امان از دست این بچه ها و عشق سی دی و کامپیوتر من هم با جدیت در برابر بچه ها موافقم اما مثل شما توی دلم ریش ریشه راست میگن که مامانا همه مثل هم هستند
مامان
پاسخ
بچه ها هم مث همن
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 17:30
خب بازم سلام دیشب دیگه کم اوردمو خوابم بردولی الان دیدم تا روشا جونم استثنا" این ساعت خوابه بدوئم بیام وبلاگتون تا بالاخره همه پستها رو بخونم. الهی بگردم ایشالا مامان مهری جون هرچه زودتر حالشون خوب بشه.یاد خرداد خودمون افتادم که مادر شوهرم میخواستن کمرشونو عمل کنن میز شام وسط میموند و مهدی میرفت که به وقت دکتر برسن.ایشالا زندگیتون به روند عادیش میرسه عوضش بعد از این جریانا احساس آرامش میکنی که خدا رو شکر الان مادر جون حالشون خوبه ما هم همه در کنار همدیگه زندگی زیبایی رو داریم محبوبه جون در مورد گریه هم کاملا بهت حق میدم من همیشه به مهدی و مامانم میگم دوست ندارم روشا بعدها تو جامعه ای که انقدر رندگی کردن توش سخته انقدر اعتماد به نفس نداشته باشه که مظلوم وافع بشه و زودی گریه کنه.به نظر من الان مظلوم واقع بشن بهتر از اینه که بعدا نتونن تو جامعه با دو تا جمله کوتاه قانونی و مودبانه از حق خودشون دفاع کنن.دوست دارم الان فکر کنه ظالم ترین مادرم ولی بعدها بهم افتخار کنه. الان دیگه فهمیدی ظالم ترین مادر نی نی وبلاگ کیه در مورد آهنگ من اگه یه روز بری سفر فرامرز اصلانی رو خیلی دوست دارم.کل آهنگای گوگوشم دنیامه
مامان
پاسخ
الهی عزیزم اینقدر وقت گذاشتی و همه پستها رو خوندی اصلا راضی به زحمت نبودم الهه جون پس شما هم اینروزها رو گذروندی؟اما خب بقول شما همه این روزها میگذره بابا شما دیگه رو دست ِ منی الهه جونولی جدای از شوخی به نظر من هم لازمه براشون وای منم اون آهنگو خیلی دوست دارم