الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

معجزه عشق

1393/2/7 9:35
نویسنده : مامان
539 بازدید
اشتراک گذاری

آن هنگام که از برکت ورود ویروس جدید آنفلوآنزا از شدت تب و لرز و گلودرد و سرفه و عطسه و استخوان درد به خود میپیچی و نوش جان نمودن 3 عدد آمپول پنی سیلین و دگزا  و سرم و انواع داروها افاقه ای به حالت ندارد

شنیدن زمزمه های دلنشین ِ یک عدد دخترک ِ نرسیده به 4 سال در کنار بالینت که میگوید :

خدایا حال مامانمو خوب کن

و نوازشهای دستان کوچک و لطیفش بر پوست بدنت و گفتن اینکه : مامان جونم چقدر پوستت نرمه...

و تجویز چای نبات برای تسکین درد از سوی همان دخترک ِ شیرین زبان که خود نیز در تب میسوزد و بیمار است ...

فقط و فقط و فقط اینهاست که حال ِ تو را خوب میکند

همین و بس...

و این است معجزه عشق...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مامان احسان
7 اردیبهشت 93 9:50
سلام محبوبه عزیزم الان چطوری خواهر بهتر شدی ؟ نازی به دختر مهربون و با احساسم .امیدوارم زودتر سلامتیت رو بطور کامل بدست بیاری میبوسمت گلم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.بهتریم ما.ممنون گلم
مامان الینا
7 اردیبهشت 93 10:55
مامان
پاسخ
ای جان... شرمنده ناراحتت کردم دوستم
تا ابددونفره
7 اردیبهشت 93 11:25
سلام عزیزممحبوبه جونم حالت خوب نیستمریض شدینآخییییییییییییییییییییی خیلی ناراحت شدمپس واسه همین دیروز نبودی عزیزم ایشالا زودی خوب شینبی خبرمون نذار
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.آنفلوآنزای سختی اومده سراغمون.اما الان داریم دوره نقاهت رو میگذرنیم.آره دیروز استعلاجی بودم.ممنون عزیزم
تا ابددونفره
7 اردیبهشت 93 11:26
عزیزم عکس الینا چقدر خوشگله مثل خودش فیگورشو دوست دارم تل سرش منو یاد میکی موس انداخت
مامان
پاسخ
لطف داری دوست جونی
مامان محمدرهام جون
7 اردیبهشت 93 12:03
ای جانم ،قربون این دخمل مهربون ودلسوزم برم که غمخوار مادرشهنبینم عزیزای من مریض باشنانشالله زود زود زود خوب بشین خوشگل خانوما
مامان
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
مامان ایلیا
7 اردیبهشت 93 12:27
جونم چه دخملیه مهربونی
مامان
پاسخ
فدایی محیا
7 اردیبهشت 93 13:31
ای جونم دختر مهربون
مامان
پاسخ
مامان بهاره
7 اردیبهشت 93 14:04
وای خدا بد نده محبوبه جون شما دوباره مریض شدید البته باید بگم ما هم دوباره مریض شدیم الینای نازم این همه محبت رو از خودت یاد گرفته دوست عزیزم براتون ارزوی سلامتی میکنم کاش هیچ وقت مریضی به سراغ دوست مهربونم ودختر خوشکلش نیاد
مامان
پاسخ
امان از آنفلوآنزا اما الان بهتریم دوستم . ممنون بهاره جون
مریم مامان سروش
7 اردیبهشت 93 14:21
باور می کنم که اثرش از دارو و آبمیوه بیشتره. ناگهان آنچنان انرژی بهت وارد میشه که حد و حصر نداره و توصیفش هم نمیشه کرد. آرزوی سلامتی واسه مامان و دختری. امیدوارم بره و دیگه دور و برتون هم پیداش نشه.
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
7 اردیبهشت 93 15:18
اخی بمیرم حالا بهترید چه سر ما خوردگی بدی بوده .قربون الینای مهربون برم که همدم مامان شده ایشالله خودشم بهتر بشه
مامان
پاسخ
خدا نکنه فرزانه جانممنون بهتریم عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 اردیبهشت 93 15:54
عزیزم چه قدر مهربونی خانوم محبوبه جون ان شا الله به زودی خوب میشی اگر با دارو خوب نشی با انرژی مثبتی که از الینا جون میگیری حتما خوب میشی
مامان
پاسخ
ممنون آتنا جان
•●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 16:31
ای جوووونم دستت درد نکنه، الینای عزیز و دوست داشتنیییییییییییی _____________________ محبوبه جونم. سلام. بهتری؟ من هنوز یادم نرفته هااااااا لقب ِ شما از زبان ِ پدربزرگ ِ عزیز...
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون بهتریم بیخیال
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 19:56
وای دوستم خدا بد نده
مامان
پاسخ
نگران نباش عزیزم.خوبیم ما
•●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 21:56
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامان
پاسخ
سعیده، مامان هومان
7 اردیبهشت 93 23:57
الهی قربون هر دو تون برم که مریض شدید الهی فدای مهربونی و نوازشگری الینا بشم من که معجزه عشقه کاش نزدیکم بودید می تونستم براتون کاری بکنم امیدورام خوب بشید زودتر، تن نازکت محتاج طبیبان مباد!
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همین که هستی خودش کلی انرژی مثبته و حالمو خوب میکنه سعیده جان
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 93 0:16
قربونش برم اینهمه با محبته خدا برات حفظش کنه دقیقاً حال خوشت رو درک می کنم بوسسسسسس
مامان
پاسخ
مطهره
8 اردیبهشت 93 7:33
سلام دوست جون خوبی؟ بهتر شدی عزیزم؟ الهی این دخترا چقدر مهربون و نانازن خدا ببخشه به همه مامانا یه بوس گنده از لپ الینای جیگر میگیرم از راه دور
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.بهترم مررررررررسی عززززززززیززززززم
مامان احسان
8 اردیبهشت 93 7:35
عزیییییییییییزم خدا نکنه امیدوارم زود زود خوب شی خواهری
مامان
پاسخ
ممنونم خواهر جون
ﻓَﺮے ﻣﺂ
8 اردیبهشت 93 8:41
خدا بد نده عزیز دلم ، الان چطوری؟ بهتر شدی ؟ خدا این دخمل مهربون و نازت برات نگه داره انشا...
مامان
پاسخ
بهترم ممنون همکار جونی
مامان نازدونه ها
8 اردیبهشت 93 10:31
بلا ازت بدور باشه دوست جانم اميد كه تا الان كاملن خوب شده باشي اي جيگر دختر مامان دوستمون رو برم من عاشق قرتي بازياي دختر كوچولوهام وهمينطور عاشق ژست و مدل مو هاي الينا جان
مامان
پاسخ
ممنون عزیز ِ دوست داشتنی
مامان آیسو وآیسا
8 اردیبهشت 93 10:59
خداروشکر که بهتری دوستمبا داشتن دختر به این ماهی
مامان
پاسخ
ممنون دوست ِ عزیزم
مانی محیا
8 اردیبهشت 93 11:30
عزیزم چطوری بهتری؟ محیا هم برای هر دردی چای نبات پیشنهاد میکنه
مامان
پاسخ
یه پا دکتر گیاهی شدن واسه خودشون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
8 اردیبهشت 93 11:35
سلام. ظهر بخیر خسته ی کار نباشی، دوست جوووون جووووونیییی ِ من
مامان
پاسخ
سلام به روی ِ ماهت عزیزم خسته خواب نباشی دوست جوووون جووووونییی ِ من
مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 11:39
اي واي من پس بگو چند روز غيبت ... خدا بد نده عزيزم بسي دلشكسته نمودي ما را الآن چطوري ؟ بهتر شدي؟ الينا هم مريض شده؟ اي واي بابا زمستون تمام شده اين آنفلوآنزا از كجا پيداش شد..... قربون اين دختر خوش قلب برم من با اون دلداريهاي دلبرانه ش چقدر پوستت نرمه ايشالا با معجزه عشق بهتر و بهتر ميشي خيلي مواظب خودتون باشيد
مامان
پاسخ
هیچوقت دلشکسته نباشی دوستم ما بهتریم مونا جون.مال ِ تغییر آب و هوا و ویروس جدیده که گرفتار شدیمممنون دوست جونی
مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 11:40
راستي من هم با دوستمون موافقم از همون اول كنجكاو بودم بدونم لقب شما از زبان پدربزرگ شيرين سخن چه بوده؟ خوب بگو ديگه
مامان
پاسخ
من لقب ندارم
زهرا مامان ارتا
8 اردیبهشت 93 12:04
سلام محبوبه جون عزیزم چقدر با احساس چقدر متنش قشنگ بود امیدوارم همیشه کنار هم سالم و عاشقانه زندگی کنید
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جون
شهرزاد
8 اردیبهشت 93 22:31
هی وای من ! دوست جون مریض شدی ؟ همش تقصیر این ویروسهای جدیده من می دونم. الان خوبی ؟ الینا جون خوب شده؟ ایشالا زودی خوب بشید
مامان
پاسخ
دقیقا همینه.الان بهتریم ممنون شهرزاد جان
مامان احسان
9 اردیبهشت 93 7:40
خدارو شکر که بهتری میبوسمت عزیزم
مامان
پاسخ
مامی کیانا
9 اردیبهشت 93 10:38
مامان
پاسخ
مامان الهام
9 اردیبهشت 93 10:58
الهی انشالله زودی بهتر بشین عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون الهام جان
تا ابددونفره
9 اردیبهشت 93 11:32
سلام عزیزمخوبی محبوبه جون.چه خبربهترین
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونممنون عزیزم بهتریم
محمدرهام ومامان سمانه
9 اردیبهشت 93 15:44
سلام خوبین عزیزان؟؟الان درچه حالین؟؟ امیدوارم درصحت وسلامت باشید
مامان
پاسخ
ممنون بهتریم عزیزم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 اردیبهشت 93 19:57
چرا میگی لقب نداری؟ دروغگو دشمن خداست!!!
مامان
پاسخ
ندارم خب...
محبوبه
9 اردیبهشت 93 20:53
عزیز دلم الهی درد و بلا از تن نرم و ظریف هر دوتون بدور باشه خدا برای هم حفظتون کنه
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جان
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
10 اردیبهشت 93 0:23
و من به جواب ندادن های تو به تماس هایم، عادت کرده ام! . . . . . . . . (ستاد قلقلک دادن به روحیه و تضعیف ِ آن! ) اکشال نداره عزززززززیزم همین که هستی، تــــــــــــشکر
مامان
پاسخ
تو ماهـــــــی عزیزم
مامان احسان
10 اردیبهشت 93 8:11
سلام عزیزم ممنون از تعریفهات خواهر جونم .آره عزیزم بهمون یه کارت هدیه 350 هم دادن البته به آقایون هم 300 دادن با یه تقدیر نامه و گل قابل شمارو هم نداره
مامان
پاسخ
مبارکت باشه عزیزم.به آقایون؟ اونوقت روز مرد به شما هم پابه پای آقایون هدیه میدن؟! مرسی عزیزم
مامان احسان
10 اردیبهشت 93 8:11
راستی هدیه شما چی بود
مامان احسان
10 اردیبهشت 93 8:54
آخه روز مرد به اونا هیچی نمیدن مبارکت باشه خواهر جونم
مامان
پاسخ
جدا؟ حقشونه چه فایده خودشونو قاطی ِ روز زن کردن
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 93 9:27
بلا دور باشه نبینم مریض شده باشین انشالا زود زود زود خوب بشین الان بهترین؟
مامان
پاسخ
بهتریم ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
10 اردیبهشت 93 11:17
به اميد خوب بودن حالت عزيزم
مامان
پاسخ
تاابددونفره
10 اردیبهشت 93 11:28
سلام دوست عزيزمخوبينيستي حالتون خوبه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.هستم.وبهترم . ممنون دوست جونی
مامان آیسو وآیسا
10 اردیبهشت 93 16:33
خوبی محبوبه جووووووووووووووووون
مامان
پاسخ
خوبم دوست جووووونم.ممنون
مارال - مامان روشا
11 اردیبهشت 93 0:04
شرمنده دیر متوجه شدم خدا بد نده محبوبه جان امید وارم که دعای این فرشته کوچولو تا الان مستجاب شده باشه بودن همچین فرشته ای در کنار آدم بزرگترین محبت پروردگاره
مامان
پاسخ
دشمنتون شرمنده عزیزم.ممنون مارال خانوم عزیز و مهربون
فرزانه مامان آرین مهر
11 اردیبهشت 93 9:03
سلام عزیزم بهترید .الینا جون خوبه میبوسمشمحبوبه جون هی خاستم بپرسم فراموش کردم چونه الینا جون خوب شد جای زخمش نموند
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.راستش یه شیار صورتی ِ کمرنگ مونده رو چونه شولی باز هم خدا رو شکرممنون دوست خوبم
مامی کیانا
11 اردیبهشت 93 10:48
مامان
پاسخ
تاابددونفره
11 اردیبهشت 93 11:28
سلام عزيزماميدوارم که امروز بهتر باشيوتا شنبه خوب خوب بشي ايشالا اگه خوب بشي خودم مي برمت پيش حوري وپري
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.ممنون عزیزم من از الان خوبم
مامان دانیال-ویانا
11 اردیبهشت 93 14:03
آخ عزیزم بمیرم برات خواهر منم تازه دارم این درد رو میگیرم ایشالا زود خوب بشی الهی من قربون این دخمل ماه بشم که اینقدر غصه مامانشو خورده و فدای اون تجویز کردنش بشم خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم و ممنون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:08
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان
پاسخ
مامان بنیتا
12 اردیبهشت 93 2:43
آخی عزیزززم ناراحت شدم امیدوارم بهتر شده باشین ای جان چه دختر گلی.. به خدا هرکی از این دخملای مهربون داشته باشه دیگه غم نداره
مامان
پاسخ
بهتریم ممنون عزیزم واقعا همینطوره
شهرزاد مامان حسین
12 اردیبهشت 93 6:54
ای جانم. واقعا دعایی که انقدر با خلوص و از ته دل باشه اونم از طرف بچه ها حتما پذیرفته میشه. خدا این فرشته کوچولو رو حفظ کنه.
مامان
پاسخ
ممنون شهرزاد عزیز
•●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
13 اردیبهشت 93 2:04
دوستت دارم دوست ِ دوست داشتنی ِ من....
مامان
پاسخ
ما بیشتر عزیز و مهربون
❀ مامان سمانه ❀
13 اردیبهشت 93 2:25
محبوبه جوووونم بهتری؟امیدورام حالتون خوبِ خوب شده باشه
مامان
پاسخ
خوبیم .ممنون سمانه جونم
مامان احسان
13 اردیبهشت 93 9:42
سلام عشقم چطوری؟
مامان
پاسخ
سلام معصومه عزیزم.خوبم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:23
انگار این مریضیها نمیخوان دست از سر مون بردارن.انگار نه انگار زمستون تموم شده. خیلی ناراحت شدم عزیزم.انشالله خیلی زود خوب بشی الهی زنده باشه عشق کوچولو
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:27
عه رمز رو عوض کردید ؟
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
19 اردیبهشت 93 20:48
عزيزم ببخش ديرمتوجه شدم ايشالا كه هميشه سلامت باشي گلم
مامان
پاسخ
اختیار داری دوست جونم.ممنون عزیزم