الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

بزرگ روانشناسان ِ کوچک

1393/2/13 12:11
نویسنده : مامان
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دوستان عزیزم محبت

سلام و صد سلام به دختر مهربون و عزیزتر از جونممحبت

با دخترعموها و عمه م قرار گذاشتیم تا یک روز در میون عصرها بریم پارک نزدیک خونمون و بدویم و ورزش کنیمراضی البته تا الان فقط یه روز رفتیم و بعدش هممون درگیر آنفلوآنزا شدیمغمناک

علی و شهریار و الینای ورزشکار در کالسکهخندونکخنده

======================================================

ادامه مطلبچشمک

سه شنبه مادرجون فرزانه مهربون و دوست داشتنی یه عمل جراحی انجام دادن و از اونروز ما تقریبا هر روز خونه باباجون هستیم و کلی خوش بحال شما شدهچشمک

جمعه صبح برای صرف صبحانه رفتیم باباامانمحبت واقعا اردیبهشت همه جا بهشتهمحبت چه هوای تمییز و مطبوعیمحبت

اسب چوبی ِ خوشگلی که بابا واست خریده با خودت آورده بودیآرام

این روزها و آب و هوای دل انگیز و بهشتی اش واقعا آدمو بیقرار میکنه و دوست داری مدام بری بیرون و از طبیعت و هوای خوووووب لذت ببریمحبت

ساعت 11 از باباامان دراومدیم و رفتیم آشخانه  دیدن مادرجون مهری و مراسم آش دندونی ِ دوقلوهای پسرعموی بابا(فرزاد و فرناز) و بعد هم بلافاصله با عمه عالیه و عمه سمیه و مادرجون مهری رفتیم روستای زوعلیا ...البته شما اونجا خواب بودیمحبت

رضا و مرتضی و محیا کلی بازی کردنآرام موقع برگشت شما هم بیدار شدی و چون ناراحت بودی که با بچه ها بازی نکردی رفتیم زمینهای روبروی خونه مادرجون مهری تا کمی با بچه ها قدم بزنی و بازی کنی

بعدش من و شما رفتیم خونه عمو احسان

اینم مهدیار کوچولو که حسابی موهاشو فشن کرده بودبغل

ساعت 7 بارون و تگرگ شدیدی باریدن گرفت و ما بلافاصله برگشتیم بجنورد...

یه سر به مادرجون فرزانه عزیز زدیم و برگشتیم خونه و بیهووووووووووووش شدیمخوابچشمک

 

پ.ن:

1-از صمیم قلب برای سلامتی مادرجون فرزانه عزیز دعا میکنم و امیدورام بیماریشون جدی نباشهمحبت

 

2- میگن بچه ها بزرگترین روانشناس ها هستن . واقعا درسته . نحوه برخورد الینا با من و باباش وقتی میخواد سفارش خرید چیزی رو بده :

الینا رو به بابا ( با صدای بم و تحکم ): بــــــــــــا بــــــــــــــــا ! من فلان چیز رو میخوام بــــــــــــــــرام بخــــــــــــــــــــر ! زیبا (  بابا = تو جون بخواه دخترمخندونک )

الینا رو به مامان( با صدای زیر و معصومانه) : مامان ! مامان جونم ! مامان ِ قشنگم ! کاش من فلان چیز رو داشتم ! متنظر ( مامان = نرود میخ آهنین در سنگترسو )

خندونک

.

.

.

پاینده و شاد باشید محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
13 اردیبهشت 93 12:08
سلام به دوستِ میخ ِ آهنین ِ خودم... من شب میام. فقط همین رو بگم که اردی بهشت رو "د" جا انداختی!
مامان
پاسخ
من سنگم نه میخ همین؟! فقط اومدی سوتی بگیری بری؟!
مامی کیانا
13 اردیبهشت 93 12:08
به به چه روزهاي پر از ديدو بازديدي بعد از آنفلوآنزا ميچسبه.... ايشالا حال مادرجون فرزانه هم به زودي خوب ميشه و مشكل خاصي نيست واقعا چقدر مناظر باباامان زيباست دلم خواست.... حتما ايندفعه اومديم بجنورد اونجا ميريم چقدر خوابيدن تو طبيعت مزه ميده خوب بخوابي خوشگله اي جان چقدر موهاي مهديار بامزه شده اي بزرگ روانشناس كوچك ... واقعا كه ما بزرگترها گاهي اوقات بايد از شماها درس بگيريم
مامان
پاسخ
واقعا بعد یه دوره بیماری چسبیدانشاله بیای اینجا و باهم بریم مونا جون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
13 اردیبهشت 93 12:52
هنوز "د" رو نذاشتییییی؟
مامان
پاسخ
گذاشتم دِ
مامان احسان
13 اردیبهشت 93 13:12
سلام عزیزم انشالله مادر جون فرزانه عزیز هم بزودی سلامتیشون رو بدست بیارن .به الینا هم که خدا روشکر حسابی خوش گذشته .میبوسمت خواهری
مامان
پاسخ
ممنون خواهرجونم
محمدرهام ومامان سمانه
13 اردیبهشت 93 13:38
هههههه خاله فدات که انقده باهوش وعزیزی الهی حال مادرجون فرزانه سریعتر بهتر بشه وهمیشه به گردش وورزش وشادی باشید امیدوارم هیچ وقت مریض نشید ومریضی نبینید
مامان
پاسخ
ممنون سمانه عزیزم
مریم مامان سروش
13 اردیبهشت 93 14:57
خب واقعاً روانشناسانه بود. این بچه درد سیاست میخوره ها.
مامان
پاسخ
بچه های امروزه همشون یه پا رونشناس و سیاستمدار و فیلسوفن واسه خودشون...والا بخدا
مامان نازدونه ها
13 اردیبهشت 93 16:38
هميشه به گردش وطبيعت گردي بلا از مادرتون هميشه بدور باشه وبه اميد خوب بودنشون شايد اگه مثل بابا با شما هم حرف ميزد زودتر نتيجه ميگرفت (:
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شاید....
•●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
13 اردیبهشت 93 17:16
تصویر توی پستِ ثابتت رو که میبینم، این شکلی میشم... یه چیز خوشگلتر بذار خووووو... البته میدونم که این آیات ِ قرآنی... این چطوره؟ http://niniweblog.com/upl/nini6368/13991211641.jpg
مامان
پاسخ
خوشگله کهههههههآدم اینجوری میشه واقعا
مامان الهام
13 اردیبهشت 93 18:17
انشالله که پیاده روی تون ادامه داشته باشه منم از این تصمیمها زیاد میگیرم
مامان
پاسخ
تصمیم زیاده ولی کیه که عمل کنه
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 93 20:20
سلام ممنونم که به ما سرزدید ماشالله به دختر خانم عزیزتون با کمال میل، به جمع دوستای ما خوش اومدین
مامان
پاسخ
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:20
همیشه به شادی و گردش عزیزم خداروشکر که بهتر شدید عزززززیزم.واقعا ما باید بریم پیش بچه ها برای اموزش.امیرسام هم دقیقا همینطوره خصوصی داری گلم
مامان
پاسخ
ما رو درس میدن وروجکا
مریم مامان سروش
14 اردیبهشت 93 9:02
وقتی بین یه تصمیم اینجوری فاصله می افته ادامه دادن سخت تر میشه. ولی امیدوارم شماها از پس این سختی بر بیاین. البته شما که تیپ درست، روی فرم. من باب سلامتی و تنفس هوای تازه میری. موفق باشی. دوستم/ فعلاً هم یه خداحافظی می کنم تا بعد
مامان
پاسخ
واسه همین تعدادمون زیاده کهاگه یه روز یکی دو نفر نیان بقیه برنامه شون کنسل نشه.به امید خدا ببینیم چی میشه. ای بابا خواهر اینجوریام نیس اما در کل هدفم بیشتر سلامتی و بقول شما تنفس هوای سالمه
عسل
14 اردیبهشت 93 9:56
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم و از آشنایی با شما و الینا کوچولو خوشحالم و با اجازه لینکتون کردم. امیدوارم که زود زود خوب بشید.
مامان
پاسخ
سلام . باعث افتخاره و ممنون
مامان آیسو وآیسا
14 اردیبهشت 93 12:36
عجب روز گردش خوبی همیشه به خوشی محبوبه جوووونم بارون وتگرگ اینجا هم امون نمیدن تا درست وحسابی کیف کنیم تو این هوای بهاری عکسهایه الینا جوووون ماهم مثل همیشه عالی بود قربون این روانشناس کوچولوی ناز بششششششم که میدونه کار از کجا اب میخوره
مامان
پاسخ
آره واقعا میریم بیرون باید واسه بارونای بهاری و رگبار و تگرگ آماده باش باشیمممنون عزیزم... دقیقا
تا ابددونفره
14 اردیبهشت 93 12:42
سلام عزیزمخوبیبهتر شدی محبوبه جون به به چقدر خوب..اونجا که هوا عالیهاردیبهشت که حرف نداره اصن..متولدینشم خیلی خوبن الان خوبن مادرجون فرزانهایشالا که زودی خوب شن.بابا امانچه اسمای بامزه ای دارن پارکاتونالینا جون هنوز تو کالسکه می شینهالبته من خودم کالسکه رو خیلی دوست دارمآخی نازی چه شیرین خوابیده رضا و مرتضی هم دوقلو هستنالهی مهدیار کوچولو روواقعاااااا دم الینا جون گرم با این سیاستو روانشناسیشتفاوته در خواستو می بینی محبوبه جون از زمین تا آسمونهخیلی حال کردم
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنونم بله بهتریممتولدینش که نگووووووووووووووایشون هم خوبن ممنون. آؤه بش قارداش و باباامان دو تا پارک معروف اینجانتنبل جونی ولش کنی همش با کالسکه میاد اینور اونور نه رضا سوم دبستانه و مرتضی پیش دبستانی اما مشاله از لحاظ جثه از داداش بزرگش رد کردهخودم خیلی خنده م میگیره از طرز بیانش مرسی نسترن جونی که اومدی
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
14 اردیبهشت 93 15:51
الیناجونم ماشالا چقدربزرگترشدی انقدردیربه دیرمیامچه خوشگل خوابیده معلومه حسابی بهش چسبیدههمیشه شادباشیددوست خوبم
مامان
پاسخ
ممنون آناهیتای عزیزم
زهرا مامان ارتا
14 اردیبهشت 93 18:45
سلام عزیزم ببخشید من از شنبه رفتم سرکار و به هیچ کارم نمیرسم اما سر میزنم و میخونم روانشناسی بچه هارو شدیدا قبول دارم این بچه های خواهرم برای بازی با موبایل من نمیدونی چه زبونی میریزن و چه ترفندایی که پیاده نمیکنن انشااالله مادر جون فرزانه هم زودتر خوب بشن
مامان
پاسخ
موفق باشی دوستمواقعا زرنگن بچه های این دورهممنونم عزیزم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
14 اردیبهشت 93 21:50
خودمونیما کلا انسان ِ پیچیده ای هستی.... بازم که شکل ِ توی پستِ ثابتت... اصلا به من چه!!!!
مامان
پاسخ
خیلی هم خوبه
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
14 اردیبهشت 93 21:51
من دو ساعت داشتم به الینا جون روی کالسکه نگاه می کردم تازه فهمیدم که اون پاهای صورتی ِ میکی موس هستش، نه زانو بندِ الینا! واستا بینم، منظورت از قرمز کردن ِ "ادامه مطلب" چیه؟؟؟ من الان به خودم شک کردم!!!
مامان
پاسخ
زانو بند! اوا راس میگی شبیه زانو بند افتاده تو عکس اصلا منظورم جلب توجه دوستان ِ پرمشغله نبود
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
14 اردیبهشت 93 21:54
به به واقعا چه مناظر زیبایی... آدم لذت میبره خفن!!! چی میشد این مطلب رمز دار بود...؟ دوست جونمون هم در کنار دخملی ِ خوشگلش میدیدیم توی این منظره زیبا بدعادتمون کردی ،خفننننن من کلا دیگه سختمه توی کامنت های بدون ِ رمز ، کامنت بذارم، حس ِ ناامنی بهم دست میده ببییییییییین... نی نی وبلاگ هم بدعادتمون کردهههههه
مامان
پاسخ
حالا من هر چند وقت یه رونمایی میکنم مث بعضیا ستاره سهیل و کمیل و دنباله دار و...نیستیم که دوستان رو در حسرت دیدار بزاریمجدای از شوخی لطف داری دوست خوبم منم یه جوریم میشه
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
14 اردیبهشت 93 21:57
اوووخییییییی... خواب ِ معصومانه ی عشق اوخیییییییی.... مهدیار کوشولو رووووووووووووووو.... هزار ماشالا یاد ِ موهای کوثر جون افتادم.... یادش بخیر... چه زود این فسقلی ها بزرگ میشن....
مامان
پاسخ
چه شاعرانه گفتی کوثر هم موهاش فشن بود؟
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
14 اردیبهشت 93 22:00
ما هم از صمیم ِ دل واسه مادرجون مهری آرزوی شفای کامل رو داریم خخخخخخخخخخ.... عاشق ِ همین سنگ بودنتمممممممممممم لنگه ی خودمی.... خبییییییییییث! ولی از هر چه بگذریم، سخن ِ "د" خوش تر است.... پس بیایید همگی قدر ِ ماه ِ ارددددددددددددددددددیبهشت رو بدونیم.... میدوستمت زیاد
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم البته اینجا منظور مادرجون فرزانه ست ولی خب فرقی نداره خدا همه بیماران رو شفا بده آمین ای خبیث کشتی مارو با یه ددددددددددددددددد ناقابل
سعیده، مامان هومان
14 اردیبهشت 93 23:59
ایشاله مادر جون فرزانه خوب خوب بشن، واقعا لذت بردم از طبیعت زیبا و بکر روستا، و با تمام وجود دلم خواست یعنیییییییییییییی قربووووووووونت برم من روانشناس کوچولوی بزرگ
مامان
پاسخ
ممنون سعیده جونواقعا جای دوستان خالیمرسی که همیشه هستی
فرزانه مامان آرین مهر
15 اردیبهشت 93 8:28
سلام .ایشالله که حال مادر جون فرزانه رو به بهبودی باشه.به چه عکسای خوشگلی چه مناظری .خوش باشید با این آب وهوا .آخی الینا جون رو گذاشتید توی کالاسکه نازی دختر روانشناس وماشالله خیلی سیاست مداره دوسش دارم محبوبه جون طرز تهیه کیک رو گذاشتم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمآره بس که تنبله هر جا میریم راه نمیره جدا؟اومدم
مامی کیانا
15 اردیبهشت 93 11:07
اي چي شد پس اون پست هيولا؟ صبح اومدم خوندم الآن اومدم نظر بزارم نيست؟ خواب ديدم؟؟؟
مامان
پاسخ
خواب نیستی عزیزم من داشتم بهش عکس اضافه میکردم
مامان دانیال-ویانا
15 اردیبهشت 93 14:48
سلام به دوستِ میخِِ آهنینِِ خودمواااااااای مردم از خنده مثل اینکه من و شما خیلی شخصیتمون به هم نزدیکه به به چه هوایی چه اردیبهشتی از دیدن عکسها کلی لذت بردم و انرژی مثبت گرفتم قربون الینا ی گلمم برم من ایشالا همیشه شاد باشین
مامان
پاسخ
شما هم؟!!!بهت نمیاد از آهن و سنگ باشی محبوبه جون؟!
مامان دانیال-ویانا
15 اردیبهشت 93 14:52
هههههههههههههههههههه واقعا منم دو ساعت داشتم فکر میکردم اون صورتیه رو پای الینا چیه حالا گرفتم ایشالا به حق همین روزهای عزیز مادر جون فرزانه به زودی سلامتیشو بدست بیاره
مامان
پاسخ
معضلی شده ها انشاله ممنون از دعای قشنگت عزیزم
مارال - مامان روشا
16 اردیبهشت 93 1:16
به به آفرین به ورزشکاران عزیز امیدوارم دوباره ورزشتون رو از سر بگیرید چه جای باصفاییه امیدوارم همیشه شاد باشید و در دامان طبیعت لذت ببرید دقیقن همینطوره که میگید بسیار روانشناسان دقیقی هستند این فسقلی ها
مامان
پاسخ
تا بتونیم سعی میکنیم از این هوای خوب برای ورزش و تنفس عمیق و سالم استفاده کنیم
مامان امیرحسین
20 اردیبهشت 93 17:41
به به همیشه به گردشراستی که من مرده ی این سیاست بازیای بچه هام
مامان
پاسخ
آخرشن بخدا