الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مهنان

1393/6/2 8:03
نویسنده : مامان
1,771 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هوای دل ِ بابا خیلی ابری و گرفته ست غمگین و تو پرنسس نازمون ، هر کاری میکنی که بابا رو خوشحال کنی و روحیه اشُ عوض کنی ...با شیرین زبونی هات ، با دلداری دادن های بچه گانه و معصومانه ت ، واقعا برام جالبه که بچه ها تو این سن کم هم شرایط رو تشخیص میدن و مث بزرگترها رفتار میکنن این روزها بیشتر به این یقین پیدا کردم که شما بچه ها از اونچه که ما تصور میکنیم خیلی خیلی بزرگتر و فهمیده تر هستینمحبت

در راستای تلاش برای تغییر روحیه بابا ، جمعه گردش سه نفره ای به روستای مهنان داشتیمآرام

93/5/31

ادامه مطلب

بغل

الینا: مامان لطفا ًگوشیتو بده بازی کنم زیبا خوایش (خواهش) میکنم فقط یه بار

مامان: باشه اما فقط یه ربع میتونی بازی کنیآرام

مامان: الینا وقتت تموم شد ! ببین چقدر بد میشینی ! کمر و گردنت درد گرفت ! بسه دیگه بده من !!! برو از طبیعت لذت ببر

الینا : گریه نه ، میخوام بازی کنم من از لذت خوشم نمیاد ! من از بازی لذت میاد !!!

مامان : اجازهنه نمیشه باید از طبیعت لذت ببری ! خندونک

الینا (پس از کلی گریه و دیدن خونسردی ِ مامان ): بدبو پس دوربینو بده من عکس بگیرم بی حوصله

چشمک

(مابقی عکسها از مامی بود در مدلها و ژستهای مختلف و عجیب و غریبی که عکاس کوچولو پیشنهاد میداد زیبا)

 

محبت

مامان: الینا جون ، وقتی من کوچولو بودم میرفتم باغ بابابزرگم این گیاهُ  مث کلاه میزاشتم رو سرم و بازی میکردممتنظر

الینا : خب منم میزارم راضی مامان مثلاً من پادشاهم تو هم سربازی راضی دنبالم بیا سرباز !!!قوی

سرکشی پادشاه از املاک و مستغلاتقوی

بازگشت  و صرف پیش غذا توسط پادشاهزیبا

الان یه چای خوشرنگ برای بابای خوشگلم آماده میکنممحبت

این لباس سوغاتی ِ بابا از تهران ِ :محبت

مبارکت باشه گل نازمبوس

 علاوه بر نقاشی و عکاسی تو کار ِ طراحی لباس و تغییر کاربری لباس هم هستی !!! هیپنوتیزمخندونک

مثلاً خواستی مث مانکن ها  موقع عکس فیگور جدی و اخم بگیریقه قهه

چه بگویم از مرز دوست داشتن تو که بی نهایت است و بی حد و مرزبغل

پ.ن:

-کافه پاریس از لئون تولستوی را میخوانم این روزهاآرام

- از یک سو شبها میدویم تا کالری از دست دهیم ! از سوی دِگر  از آنجاییکه کلاً انسانی هستیم که سخت در حال بدست آوردن هستیم ! و تاب و تحمل از دست دادن چیزی را نداریم حال هر چه که میخواهد باشد ! با همکاران محترم مشغول تناول اینها هستیم ! گیج

این آخری مخصوصاً در حالی بود که پزشک متخصص تغذیه در جلسه ای برایمان از میزان دریافت کالری سخنها میراندند علی الخصوص کالری نهفته در بستنی ! که در همان خلال و اصنا آبدارچی ِ محترم با سینی ِ بزرگی از بستنی وارد شدند و ما ماندیم که چه کنیم ؟!

نهایتاً ...

خوردیم اما خداوکیلی با کلی عذاب وجدان ! خندونک

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

تا ابددونفره
2 شهریور 93 10:26
سلام محبوبه جونآفرین به الینا جون که هوای دل باباشو داره و شما که گردشی سه نفره رو ترتیب میدینولی خودمونیم ما فکر کنم اولین باره سه نفری می رین تو دل دشت و بیابونماشالا همیشه زیاد بودینآخی بازی پدر و دختری روای بابا چشم کردم این الینا روگفتم طرف گوشی نمی رهمن از بازی لذت می یاداز دست این الینا و حرفاش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.بله بخاطر دل بابای الیناآره راس میگی خودمون هم یه جوری بودیم همسر مدام میگفت زنگ بزنم داداشت بیاد؟دایی ت چطور؟بگم بیان؟ اما من مصر بودم که فقط خودمون باشیمنه عزیزم ار اولش هم دنبال گوشی و بازی بود اما چون میدونه من قانون میزارم و نمیدم بهش زبون میریزه
مامان نازدونه ها
2 شهریور 93 10:32
هميشه به طبيعت گردي عزيزم اين چه پادشاهيه كه قدرت گرفتن موبايل از دست شما رو نداره امپراطوري هستي برا خودت مامان جان (. سوغاتي ها مباركش باشه و به شاديها بپوششون خوراكيها هم بي عذاب وجدان نوش جونت و زيبايي بشه به اندامت
مامان
پاسخ
شما تصور کن پس من چیم! ممنون عزیزم ...کاش همه خوراکی ها بی دردسر باعث زیبایی اندام میشد!والا بخدا
ﻓَﺮے ﻣﺂ
2 شهریور 93 10:37
خیلی مرگ مادر سخته ، خدا گذروندن این روزها رو برای همسرت اسون کنه به به گوشی همکار جونی رو ، بزن کف قشنگه رو کوروشم شورتش و می کشه سرش ، من می ترکم از خنده ، فک کردم فقط بچه من از این خلاقیت های نوظهور داره !
مامان
پاسخ
بله خیلی.خدا نصیب هیچکس نکنه بله بالاخره بعد قرنها پیش بینی این روزها باعث میشد نخرم ها خوبه پس همدردیم خواهر
تا ابددونفره
2 شهریور 93 10:40
به به چه عکسای خوشگلی هم گرفتهنازی پادشاه کوچولوحالا سرباز خوبی بودی یا نهاین جوجه ها پیش غذا بودپس غذا چی بودخوشبحال بابای خوشگلشچه لباسای خوشگلی..دست بابا درد نکنه.شرت به جای کلاهخوبه طراح مد بشه
مامان
پاسخ
سرباز خوبی بودم کلی مدال بهم دادنه غذای اصلی بود منظورم این بود که قبل از اینکه همه با هم غذا بخوریم الینا پیش پرداخت اونا رو خورد یه کارا میکنه تو خونه عکسا رو نمیشه بزارم اینجا
مامی کیانا
2 شهریور 93 10:42
به به چه مناظري كلي لذت برديم!!! خيلي هم از لذتمان خوشمان آمد با وجود دختر نازنين و شيرين زبوني مثل الينا حتما تحمل غم آسونتره هميشه شاد باشيد تغيير كاربري لباس رو خوب اومدي؟ خيلي جالب بود به به نوش جان عجب لذتهاي خوشمزه اي
مامان
پاسخ
ممنون مونا جون جای دوستان خالی
تا ابددونفره
2 شهریور 93 10:43
عزیزم بد نگذرهیکم خودتو تحویل بگیرچه چیزای خوشمزه ایتو سینی آش رشتس اصن بستنی رو نمی شه بی خیال شد.می خواد کالری نهفته داشته باشه یا نداشته باشهنوش جونت عزیزم.خوش باش که دنیا دوروزه
مامان
پاسخ
اینا همه آثار همنشینی با همکاران ِ ناباب ِ آره آش رشته ست جات خالی عزیزم هر چند میدونم خیلی اهل آش نیستیممنون دوستم
مامان احسان
2 شهریور 93 11:24
سلام خواهری خوب یه عکس هم از خودت میگذاشتی دیگهدوستت دارم خواهریچه جای با صفایی . چه لباسهای خوشگلی بابایی خریده برای دخمری .مبارکش باشه . چه با نمک تغییر کاربری لباس خدا نگهدارش باشه
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون.اتفاقا الینا کلی ازم عکس گرفت اما حس پست خصوصی رو نداشتم مرسی عزیز
آجی مهربـــــــــــان
2 شهریور 93 11:30
عزیزم چه حس بدیه بابات ناراحت باشه وهر کاری میکنی نمیشه شادش کرد همیشه برین به گردش اما ایشالا از این به بعد با دل خوش برین
مامان
پاسخ
بله واقعاممنون عزیزم
مامان احسان
3 شهریور 93 9:46
سلام عشقم صبح بخیرامروز صبح رفتم تقاضای جابجایی دادم دعا کن اگر به صلاحمه جور بشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم صبح شما هم بخیر.انشاله هر چی خیره همون میشه
عسل
3 شهریور 93 9:47
همیشه به تفریح. آفرین به این دختر شاد و پر انرژی. انگار سرنوشت ما خانمها اینه که همیشه غذاها رو با عذاب وجدان نوش جان کنیم.
مامان
پاسخ
ممنون عسل جان متاسفانه بله
بانو
3 شهریور 93 15:04
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آرتین شیطون بلا
3 شهریور 93 17:34
سلام عزیزم. شما رو آرام جان به من معرفی کردن . ماشالله چه دختری دارین. میخوام بچمو بفرستم مهد میشه یه مهد خوب تو بجنورد معرفی کنین ممنون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون...مهد گلستان و نشاط خوبن...مهر هم بد نیست
مامانی
3 شهریور 93 18:22
ممنون عزیزم. من خونم 4راه 17 شهریور. مهد اطلس چطوره؟ اون مهدهایی که گفتین آدرسش کجاست
مامان
پاسخ
اطلس رو نمیدونم...گلستان امیریه شمالی و نشاط هم قبلا سمت باسکول بود طرفای کوچه بهار... اگه جاش عوض نشده باشه...میتونین از بهزیستی لیست مهدکودک ها و همینطور درجه اونها رو بپرسین راستی خیابون پارک شهر هم یه مهد هست که اسمشو الان یادم نیست اما تعریفشو خیلی شنیدم اونطرف هم یه سر بزن
مامانی
3 شهریور 93 18:33
ممنون عزیزم
مامان
پاسخ
خواهش میکنم
مامان احسان
4 شهریور 93 8:32
سلام خواهری . دعا کن برام
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.امید به خدا.چشم
آویسا
4 شهریور 93 10:12
همیشه به گردش و شادی اما با دل خوش.مهنان طبیعتی بکر داره که آدم از بودن اونجا واقعا سیر نمیشه.عکسهای گل دختری هم عالی بودن.
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره طبیعت استانمون کم نظیره مگه نه همشهری ؟
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
4 شهریور 93 12:32
به به همیشه به گردش چه کار خوب یکردید برای روحیه تون واقعا لازم بوده. خدا مادر جون مهری رو رحمت کنه. محبوبه جون خوبه خواهر اون چند دقیقه رو میذاری گوشی دست الینا جون باشه من موقع خواب روشا میرم سراغ گوشی و بازی که سرازکارم درنیاره الینا جون سوغاتیهات مبارک دست بابایی درد نکنه. وای دلم آش و بستنی خواست محبوبه جون نمیگی اینجا خانم باردارم وجود داره
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم...ای خواهر حریفش نمیشم اما کوتاه هم نمیام امان از دست تو با این شوکی که بهم وارد کردی
مامان کیامهر
4 شهریور 93 12:41
ای جان که از بازی لذت میاد وقعا محبت دختر برای بابا را با هیچی نمیشه عوض کرد. حال و هوای ما هم با این همه خوراکی خوشگل خوب شد .بالاخره وصف العیش نصف العیش
مامان
پاسخ
ببخشید دیگه هوستون انداختم
محبوبه
4 شهریور 93 23:59
خدا رحمت کنه مادربزرگ الینا جان رو، کاری خوبی می کنید برای تغییر روحیه پدر از خونه خارج می شید، کجا بهتر از طبیعت سبز جانم، دختر شیرنم رو باش. ماشالله لذت بردم از دیدن تک تک عکساش. نوش جونت تموم خوراکی های وسوسه انگیز
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جان
مامان بنیتا
5 شهریور 93 2:55
آفرین به الینا جون مهربون که هوای بابایی رو داره چه طبیعت زیبایی به به نوش جون خوب کردی محبوبه جون به خودت برس حسابی
مامان
پاسخ
مرسی گلناز جان
مارال - مامان روشا
5 شهریور 93 14:32
درود بر شما ببخشید دیر به دیر میام سر میزنم خیلی وقت بود الینا جون رو ندیده بودم از وقتی موهاش کوتاه شده خیلی نازتر شده خدا همه ی کوچولو ها رو برای پدر و مادر ها حفظ کنه خصوصا این دخترای ناز رو برای باباهاشون امان از این تلفن همراه و بچه ها که یکیشم اینجا ما داریم شاهزاده ی ما که میگه موبایلم و بده به بابا اس ام اس بزنم کافی (تافی) برام بیاره خیلی خوبه چه دقتی هم داره خوشگل خانوم تو عکس گرفتن همه چی رو ول کن اون چایی رو بچسب که خوشگل خانوم برای بابایی درست کرده کالری!!! افزایش وزن!!! نه بابا همش مال روغن پالمه
مامان
پاسخ
سلام و دروداختیار داری عزیزم ممنون . ای جان روشای شیرین زبون خیلی به باباش میرسه روغن پالم که نگووو به هیچیه اینجا نمیشه اعتماد کرد
مامانی کسرا
5 شهریور 93 19:56
آخی عزیزم چه خوب که بهتون خوش گذشته! طفلک بابایی انشالله زودتر حال روحیشون خوب شه خوب راس میگه اون از بازی لذت میبره از لذت هیچی نمیبره خیلی بامزه حرف میزنه همیشه به شادی و گردش و خوشی و سلامتی و....
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
محبوبه
6 شهریور 93 0:34
روز گل دخترمون مبارک شادی و سلامتی همیشگیشو از خدا می خوام
مامان
پاسخ
ممنون همینطور رهای نازنینم
مطهره
6 شهریور 93 8:22
سلام دوست جون خوبی عزیزم شوشوت چطوره؟ امیدوارم دیگه غم نبینین. چه جای با صفایی رفته بودین ها... وای که چقدر از دست الینا خندیدم .... نه ، میخوام بازی کنم من از لذت خوشم نمیاد ! من از بازی لذت میاد !!! تغییر کاربری لباسو خیلی خوب آمدی ها بابا بخور دنیا دو روزه لذت ببر
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون بهترن آره خیلی قشنگ بود عصبانی بود قاط زده بود ینی میگی بیخیال تیپ شم
فرزانه مامان آرین مهر
6 شهریور 93 9:14
سلام محبوبه جان ایشالله غم بابایی کمتر بشه فراموش شدنی که نیست ولی همین که الینا جون مرهمی برای زخمهای پدر کافیه(نمیدونستم مرهم با کدوم ه نوشته میشه) ایشالله همیشه به گردش باشید کلی از حرفای بامزه الینا جون لذت بردم خدا حفظش کنه. گوشی نو مبارک واتس اپتون رو دیگه فعال کنید عجب طراح لباسیه الینا جون حرف نداره
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون درست نوشتی مرهمو مرسی عزیزم...بله تو فکرش هستم
سمانه مامان وانیا
6 شهریور 93 15:27
عزیزدلم الهی هرچه زودتر روحیه بابایی خوب بشه... خدا به دلشون صبر بده...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مطهره
8 شهریور 93 9:02
نظر من کو چرا مال من همش اینطوری میشه دیگه طاقت ندارم
مامان
پاسخ
شرمنده الان تاییدشون کردم