الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

وقتی الینا کوچولو بود...

1391/11/8 10:23
نویسنده : مامان
829 بازدید
اشتراک گذاری

میگم:الینا وقتی کوچولو بود کجا بود؟

میگی:داخل شچم(شکم) مامانشتعجبخنده (قربون اون داخل گفتنت بشم منماچ)

میگم: وقتی اومد بیرون چی گفت؟

میگی: اینگه...اینگه...اینگه...گریهگریهگریه

میگم: بعد مامان بهش چی گفت؟

میگی: سلام گلم...به دنیا خوش اومدی...ماچقلبلبخند

 

کلی آبمیوه خوردی اومدی پیشم لباستو میدی بالا میگی: مامان ببین شچمم بزرگ شده میخواد نی نی بیاد بیرونقهقهه

یه خانوم چاق دیدی با هیجان و صدای بلند میگی :مامانی ببین تو شچمش نی نی دارهقلب

خانوم:عصبانیقهر

مامان:خجالتابروساکت

الینا:چشم دل شکسته

منو بردی تو اتاقت که با هم بازی کنیم.

دست به چونه ایستادی میگی: من چی میخوام؟متفکر من چی دوست دارم باهاش بازی کنم؟متفکر

و میون خیل عظیم اسباب بازیها چیزی نظرتو جلب نمیکنه و با بی حوصلگی میگی: مامان من عروسک جدید!!! میخوامقهر

چشم دختر گلم ...در اولین فرصت ممکن دو سه تا اسباب بازی جدید میخرم واست گل نازمبغلماچ


الینا:میشه یه نی نی کوچولو هم بخری واسم؟

مامان:تعجبآخخیال باطل


 به یاد ایامی که گذشت چند تا از عکسای الینا وقتی کوچولو بود رو تو ادامه مطلب میذارم( نه اینکه الان خیییییلی بززززرگهنیشخند)

 

چقدر زود بزرگ شدی عزیزم...بهترین و شیرین ترین روزهای عمرم روزهای درکنارتو بودنهماچماچقلبدووووووووووووست دارم گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان احسان
30 دی 91 9:36
قربون کشلیات بشم که مو نداشتی عسل بانو
مامان محمد فاضل
30 دی 91 18:39
دوست دارم


دل به دل راه داره عزیزم
مامان کوثری
30 دی 91 19:17
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
محبوبه
30 دی 91 23:45
جونم دخترک بامزه و شیرین.



مرسی عزیزم بووووووس برای رها جون
سمانه مامان ستایش
1 بهمن 91 3:20
چه داستانی داشتین با این شچمقربون دخمل شیرین زبونچقدم گوگولی بوده


ممنون سمانه جون
مامان روژینا
1 بهمن 91 10:20
واااااااااااااای مردم از خنده اخه دخمل تو چقدر شیرین زبونی
چقدر دلم خواست روژینا زودتر بزرگ بشه و با هم حرف بزنیم
چقدرم عکسای بچگیش با نمک بوده می بینی چقدر زود می گذره محبوبه تا چشم به هم بزنی از عکس اول به الان می رسی
مامانی این ابنبات خوشمزه رو برام بچلووووووووووووووووووون

تا چشم رو هم بزاری بزرگ شده و کلی زبون زده واست بهارجون...اینقدر شیرین تر میشن
مامان احسان
1 بهمن 91 10:23
ممنون عزیزم
مامان کیان کوچولو
1 بهمن 91 12:27
ای جان دلم مرسی که پیش ما اومدین عزیزم شما هم دخمل گلی دارین ... خدا حفظش کنه ..
منم شمارو لینک کردم ..



ممنون لطف داری گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 بهمن 91 12:39
عسلیییییی الیناگلی


بوس برای آرمیتای ناز
مادر کوثر
3 بهمن 91 8:02
نازگل الینای شیرین خودممممممممممممم

خب دیگه الینا جون باید با این چیزا آشنا بشه

عکسای کوشمولویششش ناز بودن...

اون عکس اولی مقصودش نشان دادن همان شکم پر از آبمیوه است؟


آره شچمی که پر آبمیوه با طعم الیناست
سارا مامان آرام
3 بهمن 91 11:27
عزیزدلم با این "شیچم" گفتنش

دوست نازنینم غیبتم رو ببخش در این مدت ، خیلی گرفتار بودم


خواهش میکنم عزیزم منتظر خبرها و عکسهای جدید هستیم...
مامان آروین
3 بهمن 91 22:48
ای جونم با این شیرین زبونیت . واقعا باید از لحظه لحظه زندگیشون فیلم گرفت تا هیچ وقت از ذهنمون جزییات کارهاشون کم رنگ نشه . از طرفم ماچش کنید


آره واقعا.امان از دست این وروجکا!!!بوووووووووووس برای آروین تپلی خوشگل خودم