الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا و نماز...

1391/11/5 13:48
نویسنده : مامان
481 بازدید
اشتراک گذاری


با صدای آهسته و نجواکنان سوره حمد رو میخونی عزیزمقلب


فدات شم که اینقدر خالصانه دست به آسمون بلند کردی و دعا میخونیقلب

اینجا از زیر چادرت میگفتی: مامان مثلا نی نی شو ، بیا پشت من بشین نزار نماز بخونمخنده

آهنگ پایانی کارتون عصر یخی رو شنیدی و وسط مناجاتت داری اونو تماشا میکنینیشخند

بهت گفتم مامان اگه نمازت تموم شده جانماز و جمعش کنم سریع دستاتو بردی بالا و گفتی نه هنوز تموم نشدهچشمک

ماشاله قد کشیدی و چادر نمازت کوتاه شده  عزیزمبغلبه مادرجون میگم یکی واست بدوزهقلب

 

مومن بودن فرزندم همیشه یکی از آرزوهام بوده چون انسانهایی که به وجود خدا اعتقاد راسخ دارند بسیار با آرامش، شاد و قوی در برابر مشکلات هستند قلب

بازی دو نفره دیروزمون بع بعی بازی بودنیشخند من مامان بع بعی بودم و شما بره کوچولو و بابا هم گاهی گرگ ناقلا!!!لبخند خیلی بهمون خوش گذشتقلب

جدیدا وقتی لباس جدیدی میپوشی بلند آواز میخونی میگی:خوشگل شدم ماشاله ...عروس شدم ماشاله...دلبر شدم ماشااله...عسل شدم ماشاله...

خیییییییییییلی دووووووووووووست دارم خوشگل عروس دلبر عسل مامانیماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی امیرین
5 بهمن 91 19:02
قبول باشه خانم کوچولوووووووو
باور کن عبادتهای اینا بیشتر از ما قبول میشه چون از ته قلبشون
من آرزوم اینه که بچه های معتقد و با ایمانی داشته باشم.


این آرزوی قلبیه منم هست...آمین
مامان بابای الیسا
6 بهمن 91 1:06
قربون نماز خوندنت عزیزم ماشااله دیگه چادرش واسش کوچیک شد


آره میبینی الهام جون.چقدر زود قد میکشن و بزرگ میشن جلو چشامون؟
انسیه
7 بهمن 91 1:45
سلام افرین به این دختر باایمان مامانیش چی شده بازدید زیاد داری لینکماروهم بزار اون بالاها یایه معرفیمون بکن


چشم عزیزم حتما
مادر کوثر
7 بهمن 91 8:11
وای نمازت قبول باشه خوشگل ناز عسلی
ماشالله


ممنون خاله جون
مامان محمد فاضل
7 بهمن 91 9:28
ای جان عزیزمممممممممممممممممممی


مرسی خاله مهربووووووون


[f,si]
مامان محیا
8 بهمن 91 18:14
قربونت بشمالتماس دعا


محتاجیم به دعا
مامان روژینا
9 بهمن 91 17:01
وای خدا کیف کردم چه بانمک نماز می خونه نمازت قبول باشه خاله جون
از دست تو دخمل لباس می پوشی چه شعر قشنگی می خونی


ممنون خاله جون.آره خاله کلی شاعرم واسه خودم کارت تبریک میفرستمبووووووووس برای روژینای جیگر
بابای روشا
10 بهمن 91 2:19
قبول باشه الینا خانوم ما رو هم دعا کن


محتاجیم به دعا
مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:19
ای جونم واسه منم دعا کن خاله جونی ...


حتما خاله جون