الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

گردش سه نفره...

1391/11/28 14:20
نویسنده : مامان
833 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه هوا آفتابی بود و  تصمیم گرفتیم یه گردش سه نفره بزنیم تو رگچشمک

رفتیم باباامان و شما کلی بازی کردی و خوش گذروندی عزیزم

گفتم الینا بخند عکس بگیرم ادای خندیدنو درآوردی این شکلی شدینیشخند

همه غذاتو دادی این دو تا گربه ملوس نوش جان کردنداوه

شب هم دوره عموها خونه حاج عمورضا برگزار شد و مجدداً کلی رقص و پایکوبان نمودندی

چند وقته وقتی کار بدی انجام میدی و ازت توضیح میخوام میگی: من نبودم دوست من اینکارو کرده!!!ازت میپرسم:به نظرت دوستت کار درستی کرده؟

با هیجان میگی:نه منم باهاش دعوا کردم گفتم دوست من تو کار خوبی نکردی

من هم بهت میگم که به دوستت بگو اگه اینکارو تکرار کنی مامانم از دستت ناراحت میشه(چه کنیم دیگه مجبوریم با دوست مجازیه شما هم دوست شیم)

خونه باباجون اینا گیر داده بودی به باباجون میگفتی من بره ام شما هم عقابی بیا منو شکار کن!!! وقتی باباجون نه ببخشید عقاب تیزچنگال شکارت کرد داد میزدی میگفتی: خدای من ...خدای من...کمک...کمک...نجاتم بدید...عقاب بج جنس(بدجنس) منو قورت داد...قهقهه

باباجون هم از بازی با شما اصلا خسته نمیشه که هیچ...کلی هم لذت میبره و خیلی طبیعی نقششو بازی میکنه نیشخندبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان بنیتا
29 بهمن 91 1:49
چه جای با صفایی رفتین گردش معلومه حسابی به الینا خوشگلم خوش گذشته
بازی بابابزرگ و نوه هم خیلی بامزه بود..ایشالا همیشه شاد باشید


اگه تشریف آوردین بجنورد.حتما پارک تفریحی باباامان رو تشریف ببرید طبیعت بکروزیبایی داره...
ممنون دوست خوبم
مامان احسان
29 بهمن 91 9:03
سلام عزیزم


سلام به روی ماهت بانووووووووووووی اردیبهشتی
مامان محمد فاضل
29 بهمن 91 11:37
سلام مهربون خوبي الينا جان خوبه خودتون خوبين معلومه كه خوش گذشته


سلام دوست خوبم.ممنون . ما خوبیم.جای دوستان خالی بود
مامان نیروانا
29 بهمن 91 13:45
من از باباامان خاطره ی خوشی دارم. یادش بخیر پارسال.
خوبه که خوش گذشته.
میگم کودک درون باباجون هم فعاله ها


این سری که تشریف آوردین خوشحال میشیم میزبانتون باشیمآره فریبا جون حسابی فعاله


اصولا ما طایفه ای کودک درونمون فعاله گویا
نیم وجبی
29 بهمن 91 14:37
عزیزم خیلی ممنون آدرست و دادی لینکت کردم


خواهش میکنم.مفتخر شدیم
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 15:06
همیشه به گردش باشید عزیزانکلی از دست الینای شیرین زبون غش وضف رفتم از طرف من بماچونشقربون بره مهربونم برم که به گربه ها غذا میده وتوسط عقاب شکار میشه


ممنون عزیزم .شما هم محمدرهام رو از طرف من قورت بده
انسیه
29 بهمن 91 16:05
h'i میخوای باهم حرف بزنیم ساعت 12شب بیاتووبم میخوای بدونی چجوری بروتولینکام لینک مامان مهنا اخرین پستش مال دیشبه حالی میده ها800کامنت گذاشتیم 8نفری


من اونموقع خواب خوابم عزیزم
مامان بابای الیسا
29 بهمن 91 21:02
وای ما چند باری اومدیم اونجا جای قشنگی
وای تو چه وروجک شدی دخملی حالا کارای بدتو مبندازی گردن دوست خیالیت
این بابابزرگها که از دست نوه هاشون همه کاری میکنن.خدا همشونو حفظ کنه


یه دختر شمالی با اون همه زیبایی شهرش بگه اینجا قشنگه جااای بسی خوشحالیست
میبینی الهام جون ؟موندم چکار کنم با این بلاخانوم
آمین...خدا سایه همه بزرگترهارو رو سرمون نگه داره
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 23:58








واااااااااااااااای ممنون مهربوووون

مامان روژِینا
30 بهمن 91 0:49
به به همیشه به گردش خوش به حال الینا جونم چه کیفی می کنه
هیچی مثل این دوره ها که می گی کیف نمیده رقص و پای کوبی و ...
واقعا این بازی بابا بزرگا خیلی شیرینه هم برای نوه هم برای باباجون و بیشتر از همه برای ما مامانا


ممنون بهار مهربونم
آره واقعا خیلی آدمو شارژ میکنه این دوره ها.
از بازی که هیچ نگوووووو.گاهی الینا خسته میشه من هنوز دلم بازی میخواد
سمانه مامان ستایش
30 بهمن 91 3:16
همیشه به گردش عزیزمچقد الیناجونم مهربونه،همه غذاشو داده به پیشی هااحتمالا دخملمون زیاد گرسنش هم نبوده
خدا باباجونو برای شما و الیناجون حفظ کنه


ممنون سمانه جونآره همشو داد اونا خوردن احتمالا حق با شماست خودش سیر بوده گامبالو
ممنون عزیزم خدا همه بزرگترها رو واسمون حفظ کنه
هدی
30 بهمن 91 7:00
سلام عزیزم ان شالله همیشه خوش باشین و جای مارم خالی کنید


ممنون هدی جون.چشم انشااله قسمت شه خودتون تشریف بیارید اینجا
صفورا مامان آوا
30 بهمن 91 9:46
به به همیشه به گردش معلومه حسابی هم خوش گذشته
بازیتم خیلی باحال بود عزیز خاله


ممنون خاله جون
جنیفر لوپز
30 بهمن 91 9:49
سلام خانم . تو پست مامان آوا نظر دادم و بر اساس آنچه که از بازدید وبلاگش تو ذهنم بود براش نظر گذاشتم . دروغ نبود . همش راست و صادقانه مطلبم رونوشتم . خب چکار کنم از دختر و شوهرش خوشم نیومد . هیچ دلیلی نمیبینم که بخوام دروغ بگم و الکی بگم چه دختر خوشگلی چه مامان قشنگی . لطفا شما هم به نظرات دیگران احترام بگذارید و بگذارید مردم کشور ما هم آزادی بیان را داشته باشند . همه که نباید تعریف و تمجید الکی کنند این یعنی دروغ . نه حرف و نظر من که راست بود و واقعی و صادقانه .


اتفاقا من هم به آزادی بیان اعتقاد بسیار راسخ دارم و دلیلی هم نمیبینم که بیخود از کسی تعریف کنم اما به نظرتون اینکه بخوایم ظاهر کسی رو مسخره کنیم یا یک بچه معصوم و بیگناه رو مورد تمسخر قرار بدیم و دل یک مادر رو بشکنیم اسمش آزادی بیانه !!!!!!!!!!اگه بقول خودتون ازشون خوشتون نمیاد خوب طبق همون قاعده آزادی شما مختار و آزادید که به وبلاگشون شر نزنید و نبینیدشون دوست عزیز
مامان محمد فاضل
30 بهمن 91 11:04
سلام خوبي برنج رو جدا آبكش ميكني براي خورشت مابينش هم گوشت رو اندازه هاي مربعي كوچيك خورد كن گوسفند باشه بعد نخود رو شب قبل خيس ميكني بعد روغن رو داغ ميكني پيازي كه مكعبي خورد كردي رو سرخ ميكني بعد گوشت وبعد رب بسته به اينكه چقدر ميخواي رنگي باشه برنجت اضافه ميكني زيره فراوان نمك به قدر كافي و زردچوبه زعفران ونخود و يه مقداري پودر كاري رو اضافه ميكني آب هم ميرزي تا مواد بپزه به شكلي كه با پختن مواد آب مايه هم تمام بشه بعد يكم روغن ته قابلمه بريز ته ديگي سيب زميني بچين ويه كفگير برنج يه كفگير مايه آماده رو بريز و دم كن نوش جان

ممنون عزیزم حتما امتحان میکنم حتما خوشمزه خواهد بود

انسیه
30 بهمن 91 13:39
محبوبه کجابه امیرعلی رای دادی باکد503 مگه کجا عکسشودیدی زودی بیابگومن که خبرندارم


مگه خودت عکس نفرستادی واسه رای گیری مسابقه؟
بابای روشا
30 بهمن 91 18:55
به به خوشبحال الینا خانوم خوشگل که تو اون هوای خوب رفته گردش و این همه هم بهش خوش گذشته


جای دوستان رو خیلی خالی کردیم عمو جون
محبوبه
1 اسفند 91 8:41
همیشه به گردش. خوش باشین همیشه.
خدا سایه باباجون مهربون و با حوصله رو رو سرتون نگه داره. مامان منم خیلی اهل بازی با بچه هاست اونوخت ما با یه دونه بچه گاهی کم می یاریم یعنی نوه دار شیم چی می شیم.

دخترک عزیز و سیاست مدارمونو ببوس و یادت باشه الیانای عزیز هیچ وقت کار بد نمی کنه و این دوستاشن که خرابکاری می کنن.


ممنون همنام عزیزم
آمین...آره واقعا طفلک نوه های ما
این وروجکا از الان اینقدر سیاستمدارن بزرگ شن چی میشن
محبوبه جون هنوز هم به پخش از موسسه...خنده م میگیرهای رهای ناقلای ناااااااااز
مامان احسان
1 اسفند 91 8:43
سلام خواهر نازنینم راستی میشه به جز دوست خوبم خواهرم هم باشی همیشه دوست داشتم یه خواهر داشتم دوستت دارم خواهری


با کمال عزیزممن هم خیلی دوستت دارم معصومه عزیزم
مامان احسان
1 اسفند 91 10:29
خدا قوت خواهری چه جالب من هم دوتا برادر دارم و سه تا بچه هستیم جالبتر از اون اینه که من معصومه ام شما محبوبه دوستت دارم


چه تفاهمی معصومه جون
معصومه (خواهرت )
1 اسفند 91 10:31
:::XXX::**


معصومه خواهرت
1 اسفند 91 11:10
این هم یه حرفیه ها


اوهووووووووم
معصومه خواهرت
1 اسفند 91 11:13



خواهر
1 اسفند 91 11:21
نه والا خواهر بلد نیستم همین نظرهایی رو هم که میگذارم با هزار التماس به این سیستمه که میگذارم دیدی خیلی از اوقات هم نمیتونم. نمیدونم چرا سرعت اینترنت چند روزیه خیلی پایین اومده
مهسا مامان کیارش
1 اسفند 91 15:23
الیناجووووووونم همیشه به گردش عزیزم. خوش باشین محبوبه جون


ممنون مهسای عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
2 اسفند 91 7:29
پس حسابی به این گل دخملمون خوش گذشت انشالله همیشه شاد باشه


بله خاله جونممنون و همچنین شما
مامان شیدا
3 اسفند 91 8:05
همیشه به گردش دخمل ناز کوچولو
ماشالا به این همه شیرین زبونی محبوبه جون خوبه شما با یه دوست خیالی روبه رو هستید الینای من میگه من نبودم مامانی الینا بده بود شیطون رفته تو جلدش ما نمیدانیم با اون الینا بده باید چه کار کنیم !!! راستی شما در کدام شهر زندگی میکنید ؟
این هم چندتا برای دختر مهربون که غذاشو میده به گربه ها و خودش هم غذای خوشمزه بابا بزرگش میشه که چقدرهم کیف میکنه بابابزرگ از این غذای خوشمزه

ممنون خاله جون
امان از دست این وروجکا!!!ما ساکن بجنورد هستیم عزیزم.
مرسی شیدا جون از لطفت
مامان ایسان
3 اسفند 91 12:10
سلام خانمی شما باید بیای از طریقه گزینه انلاین تو صفحه من با هم صحبت کنیم اگه هنوز هستی زودی بیا
مادر کوثر
3 اسفند 91 14:27

سلام دوست خوبم
خوندمت و شاد شدم و استفاده کردم
دلم تنگ شده
فرصتی پیش اومد که با موبایل سری بزنم
دوستون دارم
بوس بای


وااااااااااای چه خوشحال شدم...دلتنگتون هستیم...جای کوثر جونم خیلی خالیه و واقعا دلمون تنگ شده واسش...انشااله زودتر کاراتون تموم شه و به ما ملحق شید
نیلوفر
3 اسفند 91 15:20
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█



زهره جون
3 اسفند 91 17:04
من يه بار اينجا اومدم در دوران مجردي! خيلي خيلي زيبا و با صفاست . نميدونستم شما هم اهل اونجاييد .. حسابي جاي ماا هم لذت ببريد ..
روزي كه ما اونجا بوديم يه اقايي ساز ميزد همه مرداي همرامون پاشدن رقصيدن
بعدشم هر مردي دور اين اب بود اومدن وسط و قر
خيليييييييييييي خوش گذشت بهمون .

چه بابابزرگ مهربون و با حوصله اي .. زنده باشن

چه جالبو چه خوب که خاطه خوشی از اینجا تو ذهنتون مونده