الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

حساسیت...

1391/11/25 12:56
نویسنده : مامان
871 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا زیر گردنت دونه های ریز قرمز زده و کلی خارش داره ناراحت از خودت پرسیدم میگی قناری منو خوردهمتفکر آخه دایی سعید تو اتاقش هم قناری داره هم مرغ عشق. شاید هم به اونا حساسیت داری عزیزمدل شکسته

 از بس خارش داشتی بزور میگفتی پماد بزن خوب شم.آخپماد کالاندولات هم تموم شدهنگران هر چی گفتم بزار از داروخونه بخرم طاقت نیاوردی و مجبور شدم ویتامین آ+د بیارم .قربونت بشم که با کلافه گی تند تند به خودت پماد میزدی تا خوب شیبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان احسان
25 بهمن 91 13:39
آخی بمیرم براش حتما هر روز حمامش کن بهتر میشه ایشالله راستی من 1 اردیبهشت 59 هستم


خدا نکنه خاله،جدا؟حموم کردن تاثیر میذاره؟! به به بانوی اردیبهشتی. من تو فصلها عااااااااشق بهارم مخصوصا اردیبهشت واقعا بهشته
مامان احسان
25 بهمن 91 15:27
قربون لطفت خواهر****


مادر کوثر
25 بهمن 91 15:35
آخیییییییییی عزیزمممممممممممممم
حتما همون حساسیته!
انشالله زود زود خوب بشی نازگلم


از دعاهای قشنگ شما دوستان خوبم حتما خیلی زووووود خوب خوب میشم.ممنون خاله جون
بابای روشا
25 بهمن 91 15:58
زنده باشید و درود بر شما
همسرم میگفت خیلی دوست داشت شما و الینا خانوم رو ببینه و از نزدیک با هم آشنا بشید، ما هم برای آینده بهتر روشا دوست داشتیم کشور دیگری رو برای زندگی انتخاب بکنیم اما هنوز شرایطی پیش نیامده من برای ماموریت سالها پیش نصف روزی را در بجنورد گذرانده ام اما چیز زیادی ازش یادم نیست به همسرتان سلام برسانید و بفرمایید در تهران به غیر از دود و دم و استرس و بیناری و ناراحتی هیچ چیز دیگری نیست من از سه نسل پیشم در تهران زندگی میکنیم و تا اونجایی که شنیدم اصلیت ما هم به استان خراسان میرسه و اطلاغات دقیق ندارم بگذریم بسیار برایتان آرزوی شادی میکنم سایه شما و همسرتان بر سر الینا خانوم پایدار

راستی مواظب این الینا خانوم ما هم باشید ببریدش دکتر خدای ناکرده حساسیت پوستی نباشه


خانواده ما هم بسیار از آشنایی نزدیک شما خرسند خواهند شد و بسیار خوشحال خواهیم شد که پذیرای شما در شهر و منزلمون باشیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 20:33
آخـــــــــــــــــــی .. ناااااااااااااااازی ...

چقدر هم بده ... وای وای وای ...

شایدم حساسیت فصلی باشه ... !!!


دقیقا نفهمیدم از چیه؟اما خیلی قرمز شده و خارش شدید داره که البته دکتر پماد داد الان بهتر شده عزیزم
مامان محیا
25 بهمن 91 23:01
زن عمو فدات خوب میشی عزیزم


خدا نکنه زن عمو جون...ممنون...بوووووووس برای محیای عزیز...چرا آپ نمیکنی زن عمو جون؟
مامان روژِینا
26 بهمن 91 0:16
آخی جانم چی می کشه بچم اتفاقا منم امشب لات شدم یه گردنبند تزئینی داشتم انداختم که مثلا تنوع بدم از اونجایی که حساسیت دارم الان مثل الینا شدم میدونم بچه چی می کشه خاله بهار قربونت بشه عزیززززم گردنت و بیار جلو
راستی فضولی کردم کامنت بالا رو خوندم دیدم داری بدجور از اردیبهشتیا تعریف می کنی گفتم بگم که منم اردیبهشتیم


به به بانووووووووووی اردیبهشت ما اصولا به اردیبهشتیها ارادت خاصی داریم میگم بهار جون از یه جهت این حساسیت بد نشده واست به همسری بگو چون حساسیت داری کلهم برای تنوع هم که شده فقط و فقط باید از طلا و جواهر و الماس استفاده کنی
مامان بنیتا
26 بهمن 91 1:50
آخی چرا این جوری شدی خاله جون؟؟حتما به یه چیز جدید حساسیت داره مامانی ایشالا زود خوب بشی عزیزم


احتمالا از پرنده هاست خاله.ممنون بابت دعای قشنگت
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:51
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


ولنتاین مبارک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 3:06
عزیییزم ایشالا زودخوب بشی گلم

امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


ممنون خاله جووووونم
سمانه مامان ستایش
26 بهمن 91 3:39
ای جااانم عزززیزمحتما به چیزی حساسیت پیدا کرده دخملی،یا از پرنده هاست یا شایدم غذای پر ادویه خورده الیناجون:؟
انشالا که زود خوب بشه
ولنتاین تون هم مبارک


آره سمانه جون احتمالا از پرنده هاست.وااااای شاید هم از ادویه باشه آخه غذاهای من همیشه پرادویه ستاما آخه من همیشه غذاهام همینه و تا حالا حساسیت نداده
ممنون دوست خوبم.ولنتاین مبارک
زهره جون
26 بهمن 91 7:57
نازي الينا جون . دلم كباب شد به معناي واقعي .. چه ناجور قرمز شده !!!
عزيزم اگه فط گردنشه ببين گردنبند بدلي براش ننداختي ؟؟ خيلي شبيه حساسيت به نيكل هست . اگه گردنبند بدلي داره ديگه براش ننداز يا هر چيز فلزي ميتونه باعثش شده باشه . انشاالله زودتر خوب شه گلمون


زهره جون یادآوری خوبی بود نکنه دایی سعید گردنبندشو انداخته گردن الینا هرچی هست مربوط میشه به اتاق دایی سعید شیطونش
مامان ماهان
26 بهمن 91 9:04
الهی.عزیزم ایشالله زود خوب بشی.مامانی سعی کن زیر دوش آب روزانه ببریش تا زودتر برطرف بشه.ولی زیر دوش آب فقط آروم روی این قسمت دست بکشید و هیچ چیز دیگه نزنید.آب تنها کافیه.


ممنون از راهنماییت عزیزم
من و پنخاه درصد خودم
26 بهمن 91 9:41
پماد هیدروکورتیزون بگیر و بزن ...و یک انتی هیستامین متل زادیتن یا لوراتادین ...اگر فقط همون ناحیه است از گردنبند اخیرا استفاده نکرده ؟؟جون درماتیت تماسی هم می تئنه باشه از پر پرنده یا بدلیجات...


ممنون خانم دکتر.اتفاقا دیشب هیدروکورتیزون زدم الان کمی بهتر شده.لطف کردین
محبوبه
26 بهمن 91 10:41
آخه عزیزم.
زود خوب شو گلم.


مهسا مامان کیارش
26 بهمن 91 22:48
الهی بگردم کوچولوی ناز. ایشالله زود زود خوب شه. فقط محبوبه جون نذار زیاد بخارونه امکان داره حساسیت به جاهای دیگه سرایت کنه


آخه مهسا جون از شدت خارش کلافه شده بود . اما به سفارش پزشک یه پماد زدم الان بهتره
زهرا مامان صدرا
26 بهمن 91 23:04
سلامم
ماشاالله مامان الینا سرعتتون خیلی زیاده
آخی طفلکی.. بیشتر شبیه عرق جوشه.. شایدم واقعا پرنده بهش نوک زده.. امیدوارم زودتر خوب خوب شه..


سلام زهرا جون.
ما اینیم دیگه
ممنون دوست خوبم ...الان بهتر شده
انسیه
27 بهمن 91 15:27
الهی فداش بشم زودی خوب بشی گلم


مرسی خاله انسیه
مامی امیرین
27 بهمن 91 18:41
آخی دلم کباب شد!
منکه احتمال میدم به یه مورد جدید مثل همون پرنده ها حساسیت داشته..
امیدوارم تا الان خوب شده باشه.
عزیزم وازلین از هر کرم دیگه ای برای پوست بچه ها مناسب تره.اون و هم امتحان کن.


ممنون از راهنماییتون سمیرا جون
مامان نیروانا
29 بهمن 91 13:41
عزیزم، به احتمال قریب به یقین حساسیته. نیروانام همینجوری بود، حتی روز تولدش. صورت و اطراف چشمهاش هم بود. بردم دکتر پوست یه داروی ساختنی داد یکی دو بار بیشتر نزدم که خوب شد. خیلی هم بوی وازلین میده. فکر کنم حق با سمیراجون باشه. البته لباسایی هم که اون مدت میپوشید دیگه سعی کردم تنش نکنم. امیدوارم زود خوب بشه الینای من
مطهره
2 اسفند 91 12:45
آخی عزیزم


مطهره
5 اسفند 91 10:29
قناری منو خورده
عزیزم چه قرمزم شده بود.جاااااان


مطهره
6 اسفند 91 11:28
چرا نظر منو نذاشتی دلم شکست


چرا عزیزم خدا نکنه دلت بشکنه...من که همون روز تاییدش کردم گلم؟!!!
ارزو.دختر دایی
11 اسفند 91 13:59
سلام جند وقت بود اشتراک مبین نتم تموم شده بود .اولین چیزی که باز کردم وبلاگ الینا بود دنبال کردن ماجراهاش برام متل1سریال شده دوست دارم دنبال کنم .انشالله خدا عمر بده تا رسیدن به بزرگی دانشگاه شغل خوب عروسی وخوشبختی کاملش بخونم.وبازم امیدوارم زیر سایه شما همیشه ارام وبی درد سر رشد کنه.

وای آرزوی عزیزم تو خیلی به ما لطف داری خوشگل خانوم
ممنون از این همه توجه و اظهار لطف بیکرانت
انشااله بزودی صاحب یه نی نی دوست داشتنی نااااز سالم بشید عزیزم
ارزو.دختر دایی
11 اسفند 91 14:01
یادم رفت این گلها تقدیم دختر گلت راستی تولدش کیه؟جشن بگیر

ممنون عزیزمتولدش 4مرداده...البته با تولد بزرگ و شلوغ مخالفم اما یه پارتی مخصوص شما میگیرم
ارزو.دختر دایی
11 اسفند 91 14:01
عاشق رز قرمزم واسه همین براش فرستادم


وااااااااااااااااااای مرسی آرزو جووووووونمانشااله خدا یه نی نی تپل مپل خوشگل بهتون هدیه بده...آمین
ارزو.دختر دایی
11 اسفند 91 14:03
جوابهای تو رو باید همین جا ببینم ؟


بله عزیزم