الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مقدمات نوروز

1391/12/13 10:09
نویسنده : مامان
755 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفتیم بازار و واسه عید شما یه سارافون و یه شلوار خریدیم و مونده کفش و بلوز که تا حالا چیزی که چشمو بگیره پیدا نکردم...اجناس شدیدا گرون و با کیفیت بسیار پایین در بازار عرضه میشنناراحتبا بابا به این فکر میکردیم که ما دو نفر حقوق میگیریم و فقط یه بچه داریم اینقدر فشار رومونه خدا به داد اون قشر ضعیفی برسه که یه منبع درآمد بیشتر ندارن و چند سر عائلهناراحت هر چقدر هم نخوان  خرید کنن عید که نمیشه بیخیال بچه هاشون بشن ناراحتآخه بچه ها دلشون به همین چیزا خوشهدل شکسته و باز این سوال واسم مطرح میشه که با این اوضاع اقتصادی واقعا فلسفه افزایش جمعیت این وسط چی میتونه باشه؟!!!!تعجب

بگذریم...افسوس

دیروز یه بنده خدایی رو گفتم بیاد کمکم و مشغول خونه تکونی عید شدیملبخند همه گفتن شما که دوسه ماه دیگه میرین خونه خودتون و خونتون هم الان تمییزه بهتره خونه تکونی نکنی...اما از اونجاییکه من آیین ایرانیان و سنت های نوروز باستانی رو خیلی دوست دارم مشغول کارهای خونه تکونی شدمقلب(البته با احترام فراوان برای تمامی کسانیکه مشغله منو میبینن و بخاطر دلسوزی میگن زیاد کار نکن خسته میشیلبخند) خلاصه... دیروز فقط آشپزخونه و هال رو تمییز کردیم و اتاقها مونده هنوزاوه صبح شما رو بردم خونه باباجون تا بتونم به کارهام برسم اما ساعت11 بهونه گرفته بودی و اومدی خونه و حسابی به ما کمک کردی اون هم از نوع بهم ریختگی مجددنیشخندو یافتن پستونک کذایی و...خودت عکسو ببین...منتظر


 

با هیجان منو صدا زدی گفتی: مامان بیا ببین چی پیدا کردممن هم خوشحال و هیجانی دویدم سمتت فکر کردم شاید طلایی،گنجی چیزی پیدا کردینیشخند اما زهی خیال باطل تا مشتتو باز کردی دیدم چند تا واشر کف دستته!!!

 

اواخر هم که حسابی از اینکه من حواسم بهت نیست و شدیدا مشغول کارم کلافه شده بودی و مدام با ناله منو صدا میزدی و میگفتی: مامانی...مامان جونم...بیا بچه تو بغل کن...بیا دیگه بچه خیلی خسته شده...قهقهه بعد هم رو به اون بنده خدا گفتی: دوست مامان ...خیلی ممنونم...باشه...فردا میبینمتو رسماً اون بنده خدارو دکش میکردیزبان

امااااااااااااااااااااااان از دست تو و این شیرین زبونیهات که موجبات ترشح بزاق اینجانب بابت بلعیدن خودت رو فراهم میکنهنیشخندماچماچماچبغلبغل

                    

          

پ.ن:این سوغاتی رو بابابزرگ از گرگان خریده واست:


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
13 اسفند 91 12:45
عزیزمی این خانومه چه ژستی گرفته بووووووووووووووووووس خوشملیا

ممنون خاله جوووون...بوووووووووس برای امیرعلی جونم
هدي
13 اسفند 91 19:41
♥Iloveyou♥
Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥



مامان روژِینا
13 اسفند 91 23:36
تو رو خدا برای این بچه یه اسفند درست و حسابی بریز اصلا خودم رفتم بریزم بووووووووووووووس

بهاااااااار مهربوووووووونم از بس مهربونی به من و الینا خیلی لطف داری عزیزم بووووس برای بهار و روژینای عزیزم
مامان بابای الیسا
14 اسفند 91 1:11
چه شیرین زبونی عزیزمهمیشه از کارات کلی میخندم.خوب مامانی راس میگه دیگه یه کم بچه رو بغل کن وای الیسا هم تا پستونک ببینه میذاره دهنش حتی به پستونک عروسکاشم رحم نمیکنه. چه عروسکی

ممنون الهام جون
اتفاقا این بغل کردن الینا معضلی شده واسم با این کمر دردم اونم مدام حتی تو خونه میگه مامان بغلم کن امان از دست این دخملای شیطونمون
خانومي
14 اسفند 91 1:21
آخي...نازي........چقدر شيرين زبونه اين نازدونه خانوم.........
دعاكن ببچه منم واسم ازين شريين زبونيا داشته باشه.........آخ ميميرم براي اين كاراي بچه ها


ممنون خانومیدعا میکنم و مطمئن هستم که خدا یه نی نی تپل مپل ناز شیرین زبون بهت میده عزیزم
سمانه مامان ستایش
14 اسفند 91 2:59
محبوبه جون مگه نمیدونی مردم ما همگی وضعشون خوبه و تو رفاه کاملن و هیچ مشکلی ندارن!اصلا کسی پیدا میشه مشکل مالی داشته باشه؟!!خب همه بیایم دست به دست هم بدیم و یه دو جین بچه بیاریم و تو رفاه کامل بزرگشون کنیم!
ول کن بابا اعصابم خورد شد
یعنی میخوام بیام بچلونمش الینا رومامانش خب بچه خسته شده برو بغلش کنعکس پستونکشو دیدم کلی خندیدمهم برای اینکه فیلش یاد هندوستان کرده هم اینکه برعکس گذاشته تو دهنش
از طرف من الیناجونمو حسابی بچلون و بماچ


آره سمانه جون ببخشید فراموش کردم تو ایرانیم و در رفاه کامل...نه اینکه وضعیت اسفبار و مشکلات اقتصادی اروپا رو میبینم یه آن فکر کردم اونجا هستم!!!طفلکی اونا!!!خب چرا نمیان تو مملکت ما زندگی کنن؟!!!
ایییییییییییول سمانه تیزبیناتفاقا میخواستم تو توضیحات بنویسم برعکس پستونک میخوره اما تست هوش بود
مرسی سمانه نااااازم...شما هم ستایش نازم رو ببوس
مطهره
14 اسفند 91 10:14
الهی بخورمش الهی جیگر جان
دوست مامان... خیلی ممنون ...باشه فردا میبینمت
خفه شدم از خنده
ببوسش

میبینی مطهره جون؟رسما بیرونش کرد از خونه
ممنون عزیزم شما هم شاپرک خانوم نازو ببوس
مطهره
14 اسفند 91 10:15
اینقدر محو دخملت شدم یادم رفت بهت خسته نباشید بگم

ممنون عزیزم...ولی خداییش خونه تکونی آدمو از پا میندازه
مامان نیروانا
14 اسفند 91 10:51
سلام عزیزم، خدا قوت. مبارک نازدونه باشه خرید عیدش. و واقعاً منم همیشه به این فشار اقتصادیه فکر میکنم ولی راهی نمی یابم.
مرسی که آیین باستانی رو پاس میداری. کاش منم یه کم تو این زمینه همت کنم.
میبوسمت محبوبه جون. الینام رو ببوس

ممنون فریبای مهربونهیچ راهی نیست عزیزم جز...
یهو جو میگیره آدمو همت میکنی عزیزم
ممنون دوست خوب و فرهیخته من...بوسه ای از عشق برای شما و نیروانای ناااااااازم
زهره جون
14 اسفند 91 11:53
نازی الینا پستونک چرا آخههههههههههه.. شما دیگه بزرگ شدییییییی عسل خانم ...
سوغاتیها مبارک و البته خونه نوووووووووو

همینو بگو واااااای ممنونم خاله
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 12:40
آره واقعا محبوبه جون منم همیشه به این موضوع فکر میکنم که واقعا بیچاره شدیم رفت

خریدای گل دخمل شیرین زبون ومودبمون که خیلییییییییی شیک ومحترمانه دوست مامان رو دک کرده مبارکش باشهکلی از دستش خندیدم از طرف من ببوسشفیگورت تو حلقم عزیزمممممممممممممممممممم

آره عزیزم روزای روشن خداحافظ...
ممنون خاله جون که اینقدر به ما لطف داری
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 12:43
واماااااااااااااااا

اول فایل اصلی عکس رو از آـلیه میگیری ومیریزی روی سی دی بعد میبری میدی به پرده فروشی وسفارش میدی به همین راحتی.
پرده اتاق محمدرهام حدودا دومتر مربع بود وبا چوب پرده اش شد 110تومن البته من آذر ماه سفارش دادم الان خدا داند چقدر شده؟؟

پرده فروشی محلمون سفارش دادم دیدم لوردراپه با تصویر کارتونی داره گفتم میشه عکس خود بچه روش چاپ بشه گفت بلهههههه

بازم اگه سوالی بود درخدمتم

ممنون از راهنماییت عزیزم
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 12:48
نوروز رو پیشاپیش به خونتون میاره تقدیم به شما با عشق

http://www.saridownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%B1/

زحمت دانلودش با شما


مامان بنیتا
14 اسفند 91 15:38
عززززیزم من عاشق این شیرین زبونیاتم خوشمزه من
خاونمی شماهم خسته نباشین از خونه تکونی ..از گرونی هم نگو که آدم دلش کباب می شه برای قشر بی بضاعت که شب عیدی شرمنده خانواده هاشونن
سوغاتی خوشگلتم مبارک عسلم

ممنون گل ناز جونآره واقعا چه سخته به چشمان پرهیجان و شاد کودکت نگاه کنی و نتونی وسایل ابتدایی حیات رو براش فراهم کنی!!!
محبوبه
14 اسفند 91 19:20
سلام
خریدای عید الینا مبارکش ایشالله.


ممنون خاله مهربون و خوش قلم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 اسفند 91 0:23
ای جانم عزیزم ماشالا خیلی بامزه است دخملیت محبوبه جون.حتما واسش اسفند دود کن.
خریداتونم مبارک.به خوشی و سلامتی استفاده کنی فدات.

لطف داری الهه جون ...ممنون عزیزم
مامان احسان
15 اسفند 91 9:30
سلام عزیزم خدا قوت خوش به سعادتت لاقل کاراتو شروع کردی من که هنوز هیچ کاری نکردم الینا با اون پستونکش جه ناناس شده ببوسش

سلام معصومه عزیزم...ممنون هنوز دو تا اتاقم مونده تا تمییز کنم...الحمدلله احسان جون که بهتر شده هنوز هم کلی فرصت هست تا عید کارات تموم میشه عزیزم.ممنون گل ناااااازم
مامی امیرین
15 اسفند 91 18:29
مبارک الینا جونم.من کارای خونم تموم شده ولی هتنوز روانه بازار نشدم که رفتنم با خودم و اومدنم با خدا
ماشالا به عکسهاش...
پس این خونه تکونی سبب خیر شد برای النا جون تا پستئنکش و پیدا کنه.
ببوسش.

زودتر برو عزیزم هر چی دیرتر بری اجناس بونجولتر میشه گلم...خیر!!!عجب خیری هم!!!
ممنون سمیرا جون
مامی امیرین
15 اسفند 91 18:30
خیلی خوشم اومد ازت شیر زن بزرگ
همه از پستم گریشون گرفته و مینالن..ولی تو نه1
حالا با این اوضاع اقتصادی بازم دوست داری نی نی بیاری؟

مامان پاتمه
16 اسفند 91 8:38
عزیزم چه با مزه شده با پستونک

سوغاتی خوشگلت هم مبارکت باشه


ممنون خاله جون
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 20:29
محبوبه جون خسته نباشی عزیزم. واقعا چقد این بازارا و اجناسشون گند شده من که برای کیارش چیزی پیدا نکردم آخه خیلی افتضاحه معلوم نیست که تا کجا باید پیش بریم
عزیزم چرا به جای واشر برای مامان طلا پیدا نکردی
خیلی بانمکی شیطون کلی خندیدم

آره مهسا جون مجبوریم خریدایی بکنیم که اصلا موردپسندمون نیستالبته من تو مانوک یه پیراهن و یه شلوار پیش بندی که تقریبا مناسب بود واسه الینا پیدا کردم اما بلوز و کفش اصلا انگار قحطی اومده.اگه جایی رو میشناسی که جنس خوب داره به من هم معرفی کن .
مادر کوثر
17 اسفند 91 1:19
خریدهاتون مبارک
خسته نباشید از خونه تکونی
ما که همچنان نهضت ادامه داره
هر گوشه رو تمیز میکنم یه گوشه دیگه به هم ریخته است
کشفیاتت منو کشته. کوثر هم با پیدا کردن چیزای جدید از دید خودش همینقدر هیجانی میشه و از اونور ضد حال میزنه



ممنون...شما خسته نباشید از اثاث کشی و خونه تکونی...عزیزم مطمئن باش چند ماهی درگیر جابجایی هستی تا جا بیفتیآره والا خواهر میبینی از چه چیزایی خوشحال میشن؟
انسیه
22 اسفند 91 13:02
خوب مامانی راس میگه دیگه یه کم بچه رو بغل کن عزیزم ماشالا خیلی بامزه است الینا خانوم


بغل کردن نگو که از کمر افتادم...ممنون انسیه جون