الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سرماخوردگی...

1391/11/17 11:01
نویسنده : مامان
506 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتم مامانناراحتعلیرغم اینکه اینقدر مواظبت هستیم و رعایت میکنیم ،باز هم سرماخورده شدی و سرفه میکنی و کسل و بی حالیدیروز عصر با هم اومدیم بانک اتفاقاً حالت خیلی خوب بود و کلی برای همکاران شیرین زبونی کردی اما نزدیک اذان صبح شروع کردی به بی تابی و گریه  و دیدیم که بله سرماخورده شدی

امیدوارم زودتر خوب شی دختر ناز من و بیحال نبینمت الینای مهربون من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان احسان
17 بهمن 91 10:34
سلام گلم امیدوارم زودتر خوب شی گلم راستی مامانی چرا نوشتی دیشب رفتیم بانک چرا شب؟


ممنون عزیزم.نه منظورم ساعت4-8بود
سارا مامان آرام
17 بهمن 91 11:18
عزیزم انشاءالله که زودتر خوب خوب بشه


ممنون سارا جون
مامان احسان ( معصومه )
17 بهمن 91 11:46
سلام عزیزم اسمم معصومه سادات حسینی راستی فوضولیم بدجوری گل کرده یعنی هم صبح میری سر کار هم عصر ؟


هفته ای دو سه روز عصرها هم میام سیده خانم عزیزم
مامان محمد فاضل
17 بهمن 91 14:02
سلام خوبی فقط منتظری که ما یه چیزی بگیم و... واقعا من عروس زشتی نیستم

الهی دورش بگردم چرا مریض
چی بهش میدی ان شاالله بهتر بشه از عسل و دارچین و یا عصاره جوشیده یه با تخم به وسیب و عناب غافل نشو و ضمنا یه سوپ مرغ که توش یه پیاز گنده انداخته باشی که کاملا له بشه هم غافل نشی ان شاالله که همیشه صدای خنده و شادی باشه و هرگز صدای سرفه نشنوی


بر منکرش لعنت عزیزم
ممنون از تمام این پیشنهادات مفید و ارزنده.چشم حتما عمل میکنم
مامان یه فسقِلی
17 بهمن 91 21:46
ایشالا هر چه زودتر خوب بشی . . .

و

من هم از طرف مامان جون بهت قول میدم، خوب شدی، تو رو ببره پارک

منم آقامون کارمنده بانکه


ممنون عزیزم.چقدر مایه میذاری از خودت
پس بیشتر از آشنایی شما خوشبختیم و ارادتمند
مامان بنیتا
18 بهمن 91 2:18
آخی عزیزم امیدوارم زود خوب بشی گلم..مامانی دیگه آخرای زمستونه و ایشالا مریضی نی نیا هم تموم می شه


امیدوارم.آره عزیزم اتفاقا همش دعا میکنم زودتر تموم شه زمستون.برف و بارون که نبارید فقط سرما و سرماخوردگی داشت واسه هممون
سمانه مامان ستایش
18 بهمن 91 3:29
وااای چه بد...بازم الینای نازمون سرما خورد
محبوبه جون من فکر میکنم بخاطر محیط آلوده محل کارت بوده که ویروس بدجنس باز رفته تو تن دخملی
انشالا که زود خوب بشه


آره سمانه جون خودم هم همین حدسو میزنم
ممنون دوست خوبم
انسیه
18 بهمن 91 8:34
اخی فداش بشه خاله که مریض شده زود زود خوب شی عزیزممممممممممممم


ممنون انسیه جون
محبوبه
18 بهمن 91 8:56
سلام
بلا دور از الینای عزیز.
الهی هر چه زودتر سلامتیشو بدست بیاره و سرزنده و شاداب شه.
ببوسش برام.


ممتون از دعای قشنگت محبوبه جون
انسیه
18 بهمن 91 10:24
منتظرچی مطلبم نمیرسم بعدا


مامان ماهان
18 بهمن 91 10:43
بلا دوره عزیزم.ایشالله زود خوب میشی گلم.


ممنون عزیزم
مامان محمدرهام جون
18 بهمن 91 11:00
الهی که این فصل زودتر تموم شه که نینیها رو مریض میکنه،الهی زودتر خوب بشی فرشته نازم


آمین...ممنون دوست خوبم
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:02


امان از فصل سرما و ویروس ها


هههههههههههی امان امان امان
مامان روژِینا
23 بهمن 91 23:36
ای جونم چرا مریض شدی خالههههههههه الان چطوری ؟ ببخشید عزیزم که من به دلیل مشغله زیاد این بار کوتاهی کردم و دیر متوجه شدم مریضی دیگه تکرار نمی شه ایشاا... که هیچ وقت مریض نشی عزیزم


مرسی خاله جون.الان دوره نقاهت رو طی میکنم و الحمدلله بهتر شدم.خیلی دوووووووووست دارم خاله.بوووووووووس برای روژینای ناز